User Tag List

Sayfa 5/9 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
153 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: Xsara VTS ITB N/A Project

  1. #77
    mikelazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    kadıköy
    Mesaj
    4.589
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sona yaklaşılıyor.

  2. #78
    leuprechaun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul/silivri
    Mesaj
    14
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlı olsun

  3. #79
    hepkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    220
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    marsa bastik :)

    1 haftalık tatil sonrası bugün Maslak'a uğrayabildim ve güzel bir süpriz beni karşıladı. Ben yokken haftaiçi daha ilk marşta ( hatta yarım marşta) makine çalışmış ve Savaş ustayı bile biraz şaşırtmış Benim de gelmemle birlikte yağ basınç kontrolü için de bağlantı yapılıp ilk kez makine 8-10dak. çalıştı

    Savaş ustanın, Adnan ustanın ve tüm Paşaoğlu ekibinin ellerine sağlık kaputun altı, tüm bağlantılar herşey 10 numara gözüküyor.

    Mekanik direksiyon pompa iptali ile elektrikli hidrolik pompa sağ davlumbaz ile çamurluk arasında silecek suyu haznesinin olduğu bölüme çok güzel konumlandırılmış. Silecek suyu için daha küçük bir hazne sol tarafa yapılmış. Emerald3D beyin, yeni ufak akü ve custom oil catch tank ve bunlara özel yapılan alt tabla çok güzel hazırlanmış.

    Yeni enjektörler, benzin hattı, tüm rekorlar, bağlantılar gayet hoşuma gitti. Fotolarda değil ama bir süre sonra yükleyeceğim videoda ön üstte yağ soğutucu da gayet güzel yerini almış durumda.
    Karbon airbox'a bağladığımız yeni emme borusunun çok geniş olması sebebiyle tamponun sol tarafındaki hava emme çıkışının da daha büyüğünü özel olarak yaptırmışlar

    İnşallah Cumartesi veya Pazartesi rodaj için arabayı teslim almış olacağım. Hedef Ramazan sürecinde rodaj ve yazılımı tamamlamak ve inşallah 10 Ağustos veya 14 Eylül'de de İstanbulpark'da yeni setup ile keyifle denemek

    Selamlar
    Kemal





    Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
    Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C

  4. #80
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayırlı olsun , harika gorunuyor. Guzel keyifli surusler dilerim

  5. #81
    hepkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    220
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun , harika gorunuyor. Guzel keyifli surusler dilerim
    teşekkürler. görüntü güzel, ilk marşta çalışması daha da güzel. çoğu bitti azı kaldı inşallah
    Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
    Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C

  6. #82
    ozyt1000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dün Maslak' ta canlı canlı gördük.

    Maaşallah.

  7. #83
    Samet306 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Şehir
    İstanbul - 61
    Mesaj
    275
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayirli olsun gercekten cok guzel bir proje bende gecen senelerde vts arayislarina gecmistim il il gezdim istedigim gibi bulamadigim icin en sonunda ara vermistim kafamdaki projeyi yapiyosunuz inş umdugunuzdanda iyi olur. Merakla bekliyorum kolay gelsin.
    ///Peugeot Sport GTI-6

  8. #84
    TT_BOY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlı olsun keyifli sürüşler..

  9. #85
    hepkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    220
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ozyt1000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dün Maslak' ta canlı canlı gördük.
    Maaşallah.
    teşekkürler.

    Alıntı Samet306 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayirli olsun gercekten cok guzel bir proje bende gecen senelerde vts arayislarina gecmistim il il gezdim istedigim gibi bulamadigim icin en sonunda ara vermistim kafamdaki projeyi yapiyosunuz inş umdugunuzdanda iyi olur. Merakla bekliyorum kolay gelsin.
    teşekkürler. temiz vts arada düşüyor ama makine ve yüreyen açısından bu kıvama getirmek için 4 x (2.el xsara vts) parası da kenara koymak gerekiyor. inşallah eksisine göre çok daha istekli ve keyifli bir makine olacak.

    Alıntı TT_BOY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun keyifli sürüşler..
    teşekkürler.
    Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
    Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C

  10. #86
    hepkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    220
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dün Özgün arabanın beyin içinde hazır gelen ultra zengin standart mapını ve 4000rpm limitör ayarlarını yaptı. Bugün vts'yi Paşaoğlu'ndan teslim aldım ve 1500km rodaj süreci başladı

    Şu anda herşey çok sağlıklı çalışıyor maşallah. Spor motor kulaklarının çıtır titreşimi, tampondan gelen throttle sesi ve egzosdan gelen ara patlamalar da artık aynı VTS değilim mesajı veriyor gibi

    Yakında fotolar ve makinenin çalışır halini içeren kısa videolar da eklerim. Şu an için gaz pedalına dokunduğumda bir farklı gitmek istiyor ama 4K limitör "oğlum dur" modunda daha basmaya var diyor

    $ vs Beygir açısından turbo makinelere göre çok daha maliyetli bir proje ama inşallah rodaj süreci sonrası güzel bir ayar ile hedeflediğim 230-240ps seviyesini yakalarım.

    Selamlar
    Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
    Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C

  11. #87
    GünAY' - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    Gebze
    Mesaj
    170
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah araç çok güzel hazırlanmış Yapan ustaların ellerine sağlık işcilik cok ıyı duruyor Güle güle kullan allah kaza bela göstermesin

  12. #88
    ozyt1000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Birader dün sanada söyledim, bence en büyük ve en önemli eksik nazar boncuğu

    tekrar maşallah

  13. #89
    fthdrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Fikirtepe
    Mesaj
    10.070
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    236 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok keyifle okudum konuyu. Ciddi emek ve para harcamışsınız. Allah kaza bela göstermesin maşallah.

  14. #90
    hepkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    220
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GünAY' Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah araç çok güzel hazırlanmış Yapan ustaların ellerine sağlık işcilik cok ıyı duruyor Güle güle kullan allah kaza bela göstermesin
    teşekkürler. Paşaoğlu'nun yapımında ciddi emeği var

    Alıntı ozyt1000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Birader dün sanada söyledim, bence en büyük ve en önemli eksik nazar boncuğu

    tekrar maşallah
    eyvallah üstad, darısı senin Subaru'nun başına

    Alıntı fthdrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok keyifle okudum konuyu. Ciddi emek ve para harcamışsınız. Allah kaza bela göstermesin maşallah.
    Amin, inşallah rodajı hayırlısıyla tamamlayıp pistte keyifle gazlarız.
    Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
    Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C

  15. #91
    mikelazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    kadıköy
    Mesaj
    4.589
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rodaj sonrası bir video iyi gider bence

  16. #92
    hepkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    220
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Thumbs up Xsara @ 229ps / 216nm

    2 ayı aşkın bir süre sonrasında projenin makine tarafında büyük bir kısmını tamamlamış olduk.

    rodaj süreci Ramazan ayına denk geldiği için 1500km ve 3 yağ değişimini 1 ayda ancak tamamlayabildim.
    rodaj bittikten sonra Özgün ile yaklaşık 3 hafta önce yazılım için çıktığımızda makine alt ve üst devirlerde biraz sıkıntılıydı.
    Paşaoğlu'na döndüğümüzde makinenin biraz teklediğini ve 1. ve 3. silindirde ateşlemeyi kestiğimizde bir değişiklik olmadığını gördük.
    bujiler, bobinler, enjektörler silindirler arası değiştirildi fakat problem çözülmediği için sübap problemi olduğuna karar verildi ve üst kapak söküldü.

    gerçekten tahmin ettiğimiz şekilde sübaplarda sıkıntı vardı. Supertech'den emme ve egzos 16 adet sübap siparişi verdim.
    http://supertechperformance.com/cat-...ca=360&en=5846





    sübapların gelmesi 10 gün sürdü. sonrasında üst kapak sübaplar ile birlikte rektifiyeye gitti. makinenin tekrar toplanması ile 3 hafta süre geride kaldı.
    cumartesi makine hazırdı fakat throttle senkron ayarı yapılmamıştı. bu sabah Savaş usta throttle senkron ayarlarını da yaptı.

    throttle sync örnek video için tıklayın

    Özgün de sağolsun ayağı rahatsız olmasına rağmen önceden belirlenen randevuya sadık kalarak geldi



    Önce Kemerburgaz yönünde yolda ayar yapıldı ve sonrasında beklenen güç ölçümü yapıldı ve işte sonuç



    Yakıt olmadan tekerde 188PS, Krankta 229PS güç aldık. Tork da teker 177NM, Krank 216NM olarak çıktı.

    Devir limiti olarak hidrolik iticilerde kalındığı için 8100rpm olarak kesici belirlendi. İngiltere ile de dyno sırasında konuştum fakat mekanik itici olmadığından üstünü çevirmeyi tavsiye etmediler. Inlet camleri 0.5mm saat yönünde çevirip güç bandını biraz daha alt devire çekebileceğimizi belirttiler fakat şimdilik bu işlemi yapmadık.

    Egzosu proje öncesi 60mm olarak 200cell spor kat ve İskender usta custom orta ve son olarak yapmıştık. Kat iptali ve bir miktar çap büyütme ile güç artışı olacağını düşünüyorum. Proje öncesi hedef 230-240ps olarak belirtmiştim. Egzos'da değişiklik, çıtır timing ve bir miktar da yakıt tavsiyesi ile de 240-245ps güçler yakalanabilir gibi gözüküyor.

    Şimdlik şükür hedef gerçekleşti. Kozmetik ufak tefek eksikler kaldı. 288mm Xantia diskler 4 piston brembolar ile 140km'de bile çılgın gibi ötüyor, buna da çözüm bulmam lazım

    İnşallah Scirocco ile 14 Eylül Pazar günü 2:35.564 ile bıraktığım yerden Ekim organizasyonunda Xsara VTS ile devam etmek hedefim.
    Diğer proje sahiplerine de sabırlar ve başarılar dilerim. Takip edenlere de selamlar
    Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
    Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C

  17. #93
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güzel güç çıkmış gerçekten. Şaşırmadım desem yalan olur ancak. Ben 215-220 gibi en fazla. Tebrik ediyorum. Bir ara bakım için felan Paşaoğlu'na gittiğinde araç oradada Dyno alırsanız eğer sonucu paylaşırsanız sevinirim. Güle güle kullanın.

    Ayrıca 406 Brembo'ların ötmesini engellemenin 2 yolu var. Ya Tarox G88 disk kullanacaksınız yada en az 300 mm disk kullanacaksınız. Ben 406 Brembo'larını 330 mm disk ile 3 seneden fazladır ötme sorunu olmadan kullanmaktayım. Zaten bilinen bir sorundur 406 Brembo'larının 300 mm den küçük disklerde ötme problemi.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  18. #94
    hepkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    220
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güzel güç çıkmış gerçekten. Şaşırmadım desem yalan olur ancak. Ben 215-220 gibi en fazla. Tebrik ediyorum. Bir ara bakım için felan Paşaoğlu'na gittiğinde araç oradada Dyno alırsanız eğer sonucu paylaşırsanız sevinirim. Güle güle kullanın.

    Ayrıca 406 Brembo'ların ötmesini engellemenin 2 yolu var. Ya Tarox G88 disk kullanacaksınız yada en az 300 mm disk kullanacaksınız. Ben 406 Brembo'larını 330 mm disk ile 3 seneden fazladır ötme sorunu olmadan kullanmaktayım. Zaten bilinen bir sorundur 406 Brembo'larının 300 mm den küçük disklerde ötme problemi.
    Hem proje parçalarını belirlediğim Pug1Off'a hem de Paşaoğlu'na güvendiğim için sonuç beni şaşırtmadı.
    Tarox G88 kullandım ama pistte 2 seans sonrası balans yaptılar. G88 kesinlikle pist diski değil.
    Öncelikle frenleri soğutmak için hava borusu ayarlamayı düşünüyorum. Fren soğutmasının disk, hidrolik ve balata konusunda ciddi artısı olacak diye düşünüyorum.
    Disk büyüdükçe ağırlığı da artıyor. 288 Xantia diskleri bile 8kg. 300 ve üzeri bir disk için göbek aluminyum ve ayna ayrı setlerden getirtebilirim. Kaliper olarak da Megane RS Brembo'lara geçme planım var. Arabanın yeni güç bandına alışıp pistte denedikten sonra frenler konusunda kesin karırımı vermiş olurum.
    iyi dilekler için teşekkürler.
    Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
    Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C

  19. #95
    hepkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    220
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ayrıca 406 Brembo'ların ötmesini engellemenin 2 yolu var. Ya Tarox G88 disk kullanacaksınız yada en az 300 mm disk kullanacaksınız. Ben 406 Brembo'larını 330 mm disk ile 3 seneden fazladır ötme sorunu olmadan kullanmaktayım. Zaten bilinen bir sorundur 406 Brembo'larının 300 mm den küçük disklerde ötme problemi.
    406 Brembo'ları 330mm hangi disk ile kullanıyorsunuz ?
    bizim taşıyıcılarda özel aparat olmadan en fazla 288mm disk sığıyor. 206 taşıyıcılarında ekstra adaptör olmadan 330mm disk sığıyor mu ?
    Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
    Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •