AR Giulietta 1.6 jtdm2
~ 210hp 420nm (ex setup with gtb1549vk) 22.8 sn -1.8 eğim
~ 250hp 500nm (ex setup with gtd1752mvkr - giulia 2.2) 14 sn kadran
1460 kg scaled
now back to stock.
xsara 306 gti'danda önemli bir araç bence güzel proje emeğinizin karşılığını alırsınız inş.
merakla bekliyorum sonucu kolay gelsin abi bizdede bir tane Xsara var inş. onuda bir gün ben toplayacam.
Her konu hakkında bir fikrin olmalı;
Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C
yan kapaklarıdamı taktınız timing yaparken falan çok uğraşırsınız el girmiyo oralara bitince dynodaki gücü merakla bekliyorum ilk çıkan güç ciddi anlamda alakasız trde stock motor olarak o gücü alan hatta fabrikasyon gücün üstüne çıkan ilk xu10j4rs trdeki 306tılar filtre egzos chip m165 falan çıkarır 185 özgünün dynoda acaba eski çıkan arçalardamı 20-30 fazla çıkıyodu durumunu aklıma getirdi dyno ucuz işler bitince 2 dyno yapsanız çok iyi olur aslında birde özgünün dynoya çıkan kimse teker gücünü söylemiyor ? istersen bir sürü trden 306 dynosu koyabiliriz amacım bilgi paylaşımı laf sokmak değil.birde şanzuman olarak ne kullanıcaksın 5 vites olan şanzuman çok uzun 3-4-5 e sahip devir çevirince baya bi uzun olucaktır güzel bi şanzıman yapmalısın
Powered By Demir Garaj Fast N' Loud
instagram brkdiinc-facebook burakdiinc
15 yaşında arabalara modifiye yapınca ve OLMAYINCA zaten orijinali de denilen güçleri çıkartmıyordu lafı veya dinamometre eksik gösteriyor lafını çok duymaya başladım.
sıfır km iken bazı araçları ölçtürmüştüm. o zamanlarda bu beygir işi biliniyordu ve meraklısı çok vardı. pejo 167 hp lik motoruna maxi grn parçalarını koyunca 200 hp olur der. takarsın ve olur. olmaz ise kabahat senindir.
peugeot gurubunda bütün modeller kağıtta ne beygir diyorsa tam tamına çıkmıştı. Bazı yanlış bilinen beygirler hariç . 205 gti 120 hp gibi.
167 hp lik 306 tam tamına çıkmıştı. Aynı şekilde BMW Opel ve MB de tam güçlerini veren arabalar. Yani arabada beygir çıkmaz ise dyno bozuk değil.
Antalyada bozuk dedikleri dyno ya standart golf ölçtürdük beygir tam çıktı. yani fabrika kaç beygir dediyse o. ne hikmetse o dyno ya hep bozuk diyorlar. eksik ölçüyormuş. bence düzgün yapın tam beygir çıksın.
1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???
dynodynamics teker gücü 152 beygir, önden çeker için geçerli olan %18 kayıpla krank gücü 185 beygir. makinede olanları da net yazdım. genişletilmiş throttle, superchips yazılım, teflon manifold conta, tampondan düzgün bir intake ve spor kat dahil 60mm komple egzos var. bu nasıl olabilir için zihinleri zorlamak yerine bunlar olunca ve makine de 100K km'ye kadar hiç açılmadan iyi bakıldığında 152 teker, 185 krank gücü verebiliyormuş diye düşünmek daha kolay olur
şanzıman için şimdilik bir değişiklik düşünmüyorum. rodaj ve yazılım sonrası pistte denedikten sonra kararımı vereceğim.
Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C
Savaş usta timing ayarlarını makine dışarıdayken yaptı diye biliyorum.
İşlemler bitmek üzere fakat karbon airboxı hidrolik direksiyon pompasının yeri nedeniyle kullanamayağımızı bu akşam Savaş usta arayıp belirtti ;
ya şimdilik karbon airbox'ı kullanmadan işlemleri tamamlayacağız ya da klimayı iptal edip aşağıdaki pas relocation kit ile pompayı aşağıya alacağız gibi duruyor...
PAS Relocation Kits - Parts For Sale Forum - Peugeot 306 GTi-6 & Rallye Owners Club
1 haftadır gidemedim, yarın sabahtan uğramayı planlıyorum. gelişmelerden haberdar ederim
Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C
maşallah...gönlünüze göre olsun ...takipteyim konuyu... ayrıca çok detaylı okumadım ama bazı arkadaşlar y/f/e 185 hp çıkmasına şaşırmış galiba...bence şaşıracak pek birşey yok...bende 182 hp çıkarmıştım...teflon conta yok...manifolt ve gaz kelebeği hiç ellenmemiş halde...
tunceR´isimli üyeden Alıntı
şu vtec alma olayınıda amma abarttılar. alcan bomboş vti yi 24-25 liraya, elin 106 sı saxosu koycak 5 boy görcen sonra amcayı,teyzeyi.
abdullah abi sonuç dyno dynamicste çıktığı için şaşırtıcı zaten. yani paşada ki dyno da çıksa veya benzeri dynolarda işte 190ları aşmış demek oluyor ben pistonlu full port polishli timingli daha güçlü ateşleme sistemi vs. 178hp çıkardım dyno dynamicste. bu vts benim araçtan fazla güç çıkarmış dolayısıyla benden hızlı demek oluyor buda, imkanı var mı sence böyle birşeyin
bence artık oraya takılmasın kimse, şuanda yapılan işlemlere bakalım arkadaşlar. çok özel ve güzel bir proje yapılıyor. xu10j4rs makinesinden ne kadar güç çıkacağını göreceğiz, daha önce yapılmamış olan yapılıyor. millet şaşırıcak
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
benim yaptıklarımla bu olmuyorsa bu şekilde nasıl olsun tarzı yorumları lütfen bu proje konusunda farklı yönlerden tekrarlamayalım. dynodynamics sonucu özgün'de kayıtlı, teker 152ps isteyen gidip kontrol edebilir. bu konuda lütfen daha fazla yorum yapmayalım...
öncesi dyno yapıldı. inşallah proje tamamlandığında yine dynodaynamics sonucunu alırız, yapılanların etkisi konusunda takip edenler fikir sahibi olur.
Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C
karbon airbox'ın direksiyon pompasına denk gelmesi nedeniyle öğleden önce Paşaoğlu'na uğradım ve sonrasında yurtdışı ile yazışmalarım oldu.
klimayı iptal etmek istemediğimden 2-3 alternatif belirledik. mekanik direksiyon pompasını iptal edip elektrikli 106 pompasına geçmek, trompetleri uzatıp kutuyu daha ilerde kullanmak veya kutuyu kullanmak yerine kaputtan hava girişi açıp her borozanı ayrı filtre ile açıkta kullanmak.
trompetlerin 2cm'den fazla uzatılmasının tork eğrisine negatif etkisi olacağı bilgisi Pug1off'dan geldiği için bunu pas geçtik. karbon airbox kullanılmazsa çok ciddi anlamda ses çıkması muhtemeldi ve tampondan aldığım kükreme sesini kaybetme durumu vardı. bu nedenlerle 106 elektrikli hidrolik pompasına geçmeye karar verdik.
Pug1off UK'de hazırladıkları araçlarda da genelde 106 pompasını kullandıklarını veya full pist/ralli yapanlarda hidrolik direksiyon sistemini komple iptal ettiklerini belirttiler.
mekanik pompanın iptal edilmesi nedeniyle birkaç beygir kazancımızın da olabileceğini düşünüyoruz. direksiyon pompası sonrası herşey tamam olacak gibi ama tahminen süreç gelecek haftaya uzayacak. gelişme oldukça paylaşıma devam
Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C
tanışmıştık sizle körfezde ve savaş ustanın dükkanında muhabbetimiz olmuştu güzel proje parçalar çok kaliteli imrendim valla maşallah
direksiyon pompasını elektrikliye çevirmeyi düşündünüz mü sorunu aşmak için? erelle konuşurken biraz bakmıştık da kolay uygulanabilecek birşey gibi, klima iptaline de gerek olmaz yükü de azaltabilir..
edit: aynısını yazmışsınız zaten sayfayı yenilemeden yollamıştım cevabı görmedim
Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C
Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)