anladım...
bız orjınal ecu ve 3076 turboyla bazen sureklı 1.5 ve yuksek basınclarda da kullandıgımız ıcın tavsıye olarak belırtmek ıstedım ayar vs derdı yok sıkıntıda yok...
kazasız belasız kullanmanız dılegıyle tekrar
Printable View
OEM ecu da mantıklı
Fakat bir piggy back yada standalone cok daha mantıklı
EEE
şu 3076 lıların bir videolarını izliyelim yahu
Bizim yaptıgımız aracta T25 turbo var 0.8 basıyoruz onun gidişi bile öleyse 30 R 1.5 bar nasıldır kim bilir
cok zevkli araçlar yav GSI turbolar :)
cok vıdeo var ama balatada perısan kacırıyor sıze maıl olarak yollarım olmadı ozelden maıl adresı yollarsan
kendı adıma pıggy veya standalone tecrubem ve bılgım olmadıgından bana uzak bır sey sımdılık
30r lı aracta oem beyıne gore hp farkı ne olur tahmını 2 bar ıcın konusursak
Uzun bir aradan sonra merhaba,
araç yollarda uzun bir süredir. ayarımız yoktu,
Özgün ayarı da yaptı sağolsun.
Bizde akabinde dyno ya çıktık Kadett ile beraber :)
Dyno GT2871 ile 1,5bar da yapıldı.
Sonuç :
http://www.clubgsi.net/ozel/LSF11/lsf_dyno.jpg
Dyno Videosu:
çook çok ciddi bir güç maaşallah
6000 rpm üzeri güç neden düşüyor?
280 derecelı egzantrık ılede yaklasık 6900-7400 arası guc kaybı baslıyodu anlasılan verım egrısı en ıyı 4500 7000 arası olucak yeterlı sonuc olarak allah kaza bela vermesın buyuk gucler bunlar
cok güzel masallah
kazasız belasız dileğiyle
ben olsam manifoldu büyütrürüm uyada 82 ar yapatrım istememe ragmen avansı kısmak zorunda kaldım ayrıca 1.5 peak yapıp 1.3 e kadar düşüyor üstlerde B.p çok yüksek
atesleme dıstrıbıtor mu, ls1 tarzı bobınmı yoksa xe nın bobın ve buji kablolarıyla mı kullanılıyor ozel degılse merak ettım
merak edenler için dyno videosunu da ekliyorum :)
Direct Link:
‪Astra GSI Turbo [SEL20LET] - Dyno‬‏ - YouTube
lütfen destek!!
astra f türkiye | Facebook
Evet,
Güncel olsun...
proje tamamlanalı yaklaşık 15.000km oldu...
Son hali ile Özgün sağolsun DynoDynamics'de bir ölçüm yaptı bugün...
GT 2871 - 1.5 Bar sonucudur...
403ps, 520nm (dyno dynamics)
Video link: http://www.youtube.com/watch?v=U5u6rX0qexM
http://img266.imageshack.us/img266/2325/img1530g.jpg
+400 clubune gecmisiniz hayirli olsun; biraz daha kasin moskov unlimited 500+' ya katilin:)
dynodynamics te bu rakam :)
maşallah 41 kere.
paşa dyno dan sonra ne gibi değişiklikler yapıldı ciddi bi güç artışı var?
Teşekkürler,
benim hatırladıklarım;
Ateşleme değişti,
turbo monifoldu değişti (made in selim berberoğlu)
intercooler dan kelebeğe giden borunun çapı genişledi,
filtre değişti,
haliyle re-map yapıldı... :)
daha ne lazımki Türkiye'nin en hızlı astrası. Hiç olmazsa şimdilik. Eline sağlık özgün birde kadett için aynı performansı bekliyoruz.