User Tag List

Sayfa 8/10 İlkİlk ... 678910 SonSon
173 sonuçtan 134 ile 152 arası

Konu: Astra GSI Turbo - SEL20LET

  1. #134
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KA®ANLIK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şanzıman şu an sıkıntısız.

    @M3CSL teşekkürler şanzıman deneyimin için de.

    Şanzımanı kullanan kişi 320hp lerde F20 yi kırmamış, bırakın kırmayı sekromenç bile bozmamış bir adam o yüzden kolay kolay şanzımanın dişli grubuna birşey olacağını sanmıyorum da, genel diferansiyel sıkıntısı tabi farklı bir boyut, onu kullandıkça göreceğiz (:

    orjinal ecu derken, bildiğimiz C20LET tesisatı ve ECU sundan mı bahsediyorsunuz ?
    o güçlerde orjinal ecu yu kullanmayı hiç düşünmedik zaten.
    Piggyback ile başlamıştık zaten işe hiç orjinal ECU yu tek başına kullanmadık. ama o da bazı noktalarda sıkıntı yaşamamıza sebep olunca standalone farz oldu (:
    anladım...
    bız orjınal ecu ve 3076 turboyla bazen sureklı 1.5 ve yuksek basınclarda da kullandıgımız ıcın tavsıye olarak belırtmek ıstedım ayar vs derdı yok sıkıntıda yok...
    kazasız belasız kullanmanız dılegıyle tekrar
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  2. #135
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    OEM ecu da mantıklı

    Fakat bir piggy back yada standalone cok daha mantıklı

    EEE

    şu 3076 lıların bir videolarını izliyelim yahu

    Bizim yaptıgımız aracta T25 turbo var 0.8 basıyoruz onun gidişi bile öleyse 30 R 1.5 bar nasıldır kim bilir

    cok zevkli araçlar yav GSI turbolar
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  3. #136
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    OEM ecu da mantıklı

    Fakat bir piggy back yada standalone cok daha mantıklı

    EEE

    şu 3076 lıların bir videolarını izliyelim yahu

    Bizim yaptıgımız aracta T25 turbo var 0.8 basıyoruz onun gidişi bile öleyse 30 R 1.5 bar nasıldır kim bilir

    cok zevkli araçlar yav GSI turbolar
    cok vıdeo var ama balatada perısan kacırıyor sıze maıl olarak yollarım olmadı ozelden maıl adresı yollarsan

    kendı adıma pıggy veya standalone tecrubem ve bılgım olmadıgından bana uzak bır sey sımdılık
    30r lı aracta oem beyıne gore hp farkı ne olur tahmını 2 bar ıcın konusursak
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  4. #137
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Uzun bir aradan sonra merhaba,

    araç yollarda uzun bir süredir. ayarımız yoktu,
    Özgün ayarı da yaptı sağolsun.

    Bizde akabinde dyno ya çıktık Kadett ile beraber

    Dyno GT2871 ile 1,5bar da yapıldı.

    Sonuç :



    Dyno Videosu:
    BORKED
    Loading...

  5. #138
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çook çok ciddi bir güç maaşallah
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  6. #139
    TurboM3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    50
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    6000 rpm üzeri güç neden düşüyor?
    Subhanallah, Elhamdulillah, Estağfurullah, Alllahuekber, Lailaheillallah

  7. #140
    EMG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    İstanbul/Koşuyolu
    Mesaj
    4.652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TurboM3 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    6000 rpm üzeri güç neden düşüyor?
    orjinal egzantriklerle 6000rpm sonrası güç almak zor malesef..

  8. #141
    potter744 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    263
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    280 derecelı egzantrık ılede yaklasık 6900-7400 arası guc kaybı baslıyodu anlasılan verım egrısı en ıyı 4500 7000 arası olucak yeterlı sonuc olarak allah kaza bela vermesın buyuk gucler bunlar

  9. #142
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cok güzel masallah
    kazasız belasız dileğiyle
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  10. #143
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben olsam manifoldu büyütrürüm uyada 82 ar yapatrım istememe ragmen avansı kısmak zorunda kaldım ayrıca 1.5 peak yapıp 1.3 e kadar düşüyor üstlerde B.p çok yüksek
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  11. #144
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atesleme dıstrıbıtor mu, ls1 tarzı bobınmı yoksa xe nın bobın ve buji kablolarıyla mı kullanılıyor ozel degılse merak ettım
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  12. #145
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EEE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    atesleme dıstrıbıtor mu, ls1 tarzı bobınmı yoksa xe nın bobın ve buji kablolarıyla mı kullanılıyor ozel degılse merak ettım
    Ozel olan birsey yok

    LS1 kullaniliyor aracta. Magnecor buji kablolariyla...
    Loading...

  13. #146
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    merak edenler için dyno videosunu da ekliyorum

    BORKED

    Direct Link:
    ‪Astra GSI Turbo [SEL20LET] - Dyno‬‏ - YouTube
    Loading...

  14. #147
    fatih2606 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    TURKİYE/ANKARA
    Mesaj
    12
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lütfen destek!!

    astra f türkiye | Facebook

  15. #148
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet,
    Güncel olsun...

    proje tamamlanalı yaklaşık 15.000km oldu...
    Son hali ile Özgün sağolsun DynoDynamics'de bir ölçüm yaptı bugün...

    GT 2871 - 1.5 Bar sonucudur...

    403ps, 520nm (dyno dynamics)

    BORKED
    Video link: http://www.youtube.com/watch?v=U5u6rX0qexM

    Loading...

  16. #149
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    +400 clubune gecmisiniz hayirli olsun; biraz daha kasin moskov unlimited 500+' ya katilin
    06-09 01' Megane 1.6 turbo 09-10 05' Clio Rs 182 10-11 01' Mustang GT 4.6 11-12 03' Allroad 2.7tt 12-14 06' Eclipse GT 3.8 V6 14-15 07' Infinity G35 3.5 V6 15+ 16' Mustang GT & 2011 Z4 35i-sdrive

  17. #150
    JDM VTİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.810
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dynodynamics te bu rakam

    maşallah 41 kere.

    paşa dyno dan sonra ne gibi değişiklikler yapıldı ciddi bi güç artışı var?
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  18. #151
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkürler,

    benim hatırladıklarım;

    Ateşleme değişti,
    turbo monifoldu değişti (made in selim berberoğlu)
    intercooler dan kelebeğe giden borunun çapı genişledi,
    filtre değişti,
    haliyle re-map yapıldı...
    Loading...

  19. #152
    rsulam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    51
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    122
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    daha ne lazımki Türkiye'nin en hızlı astrası. Hiç olmazsa şimdilik. Eline sağlık özgün birde kadett için aynı performansı bekliyoruz.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •