User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
63 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: YSL35 silvia project

  1. #20
    hakankaraaslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    124
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arenimo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba ben turbomu GT28RS dual BB den yana kullandım 11 çeşit olması internalwastegate veya ex.wastegate kullanımı on ve arka çaplarının değişkenlik sağlmasıyla alakalıdır siz external veya internal olarak mı kullannıcaksınız onun kararını vermeniz gerekiyo fakat başlamışken ex. donerseniz hem daha sağlıklı hemde muhteşem bi sesi olur aracınızın elinizdeki manifold ex.wastegate e donebiliyo mu onu bi oğrenin turbonuzuda ona gore seçin benim turbom GT28RS dual BB olduğundan 2800 gibi spool eder 3500 3700 arası full boost gorur doğru bi turbodur inanılmaz eğlencelidir hem roll hemde drift için ideal bir turbodur turbonuzu yorar arbanızı yormazsınız NVCS den eğer sıkıldıysanız iptal edip mekanik kapağa donebilirsiniz fakat sırf üst kapak 2000 usd leri bulabilir gerksiz olur orjinal motora eğer bu motorla bir süre kullanıcam diyorsanız gt28RS dual BB alın 2200 tl tavan fiyat olarak düşünün gerçi dolar biraz yükseldi fakat aşşağı yukarı oralardadır fakat yukarıda yazdığım gibi external kullanmaya karar verirseniz evc6 almaya bakın evc S externalı açamıyo diye biliyorum manifoldunuzu araştırın external a geçebiliyo mu 44mm external wastegate ve gt 28RS dual BB işinizi uzun zaman görecektir fakat mutlaka bu işlemlerden once motora girmenizi tavsiye ederim ecu olarak ben HKS FCON aldım fakat ecu konusunda haltech de olablir aem ems de ucuz yollu greddy e manage da kullanabilirsiniz fakat ben tavsiye etmiyorum adam akıllı bı ecu almanızı tavsiye ederim(saydığım 3 ünden 1 ini) elmden geldiğince yardımcı olmaya çalışırımda saygılar...
    manifodum da ex.wastegete yeri var hazır (iskender usta sağolsun eline sağlık cok guzel yapmış) 38mm tial 1.0b almayı düşünüyorum nvcs yi birkereye mahsus yaptıracağım ki cok ender ses geliyor iyice bozulmasını bekliyorum amacım motora girmemek suanda beni bir muddet idare etmeli bu motor cok yuksek beygirlerde istemiyorum 3. vitesde 1.4 bar gordum birkackez oda housing de catlak var wastege iptal ettik turbonunda dolacagı tuttu 2-3 saniye gordu o basıncı ama sıkıntı yok cok sukur... ben burda birkaçtane almak istedigim turbonun linki paylaşmak istiyorum.....

    bu iki turboyu + %18 gumruk 108 dolar kargo olacak sekilde degerlendirin fiyat performansı acısından siz olsanız hangisini alırdınız... dediğim gibi motora girmeyi dusunmuyorum ciddi bir arıza olmazsa.... ileride elbette en sağlıklısından meray servisde girişeceğiz...

    Garrett GT2871R-472560-15 Turbo Dual Ball Bearing (GT28R Upgrade) Opts

    yada

    Garrett GT2560R-466541-4 (GT28R) Dual Ball Bearing Turbo w/Internal WG

    amacımız drag değil...
    hayat 3.500 rpm den sonra 0.9 barda başlar.....

  2. #21
    hakankaraaslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    124
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    buda gt28r

    Nissan Factory OEM S15 Spec R SR20DET Ball Bearing Turbo Garrett GT28R

    gt28rs bb satınalabileceğim bir link varmı elinizde bu linkdeki ni sepete atamıyorum...
    hayat 3.500 rpm den sonra 0.9 barda başlar.....

  3. #22
    Arenimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/istanbul
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    44 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben turbomu turkiyeden ahmet arkadsimizdan aldim turkiye distrbutorleri tam fatura sonucta karsinizda bi muhattabiniz olur dolar bukadar hareketlenmeden 1800 tl ye aldim daha sonra ellerinde kalmamisti yurtdisndan almaya kalktigimizda 2200 tllere mal oluyodu yinede soyluyorum motora bise olmadan girerseniz daha iyi olur basinic icinde benm enjektorler 1 barin ustune yetmedi 750cc enjktor alip max. 1.1 basip tadinda brakicam eger motorda tahminimden az masraf cikarsa mekanik kapaga donme ihtmalim yuksek

  4. #23
    Arenimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/istanbul
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    44 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benimki gt28rs dual bb 0.64 ar internalwastegate i ustundeydi cikarip iskender abide punto attirip externala donduk ahmeti aradim ne yazik ellerinde yok 1 ayi bulucakmis gelmesi fiyat sormadim ama olmayan mala ve 1 ay sonraki kurunn olacagi belli dglken

  5. #24
    hakankaraaslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    124
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim aracta bide valbro benzim pompası vardı söylemeyi unutmuşum buraya ex.westegate olarak tial 38mm mi başka alternatif ne markalar ne önerirsiniz satın alması kolay olan



    hayat 3.500 rpm den sonra 0.9 barda başlar.....

  6. #25
    yusufbatırel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.129
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    headersı takmadan once sardırsaydınız keske

  7. #26
    hakankaraaslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    124
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yusufbatırel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    headersı takmadan once sardırsaydınız keske
    yanmaz bez yarın elime ulaşıyor 15m 8 kelepçeli turboyuda 1 aya gelirde alabilirsem ikisini birlikde hallederiz... şimdi sök tak zor olur 1 ay olmadı contalar değişeli ama bez kesinlikle şart intercooler borularına bile el değmiyor bez buyuk olcude keser sanırım
    hayat 3.500 rpm den sonra 0.9 barda başlar.....

  8. #27
    Arenimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/istanbul
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    44 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo olarak gt28 rs dual bb e karar kildiysaniz eger tial44 mm ex.wastegate gecin evc6 alirsaniz cok iyi olur hks evc S falan almayin isinizi gormez aerokip mutlaka kullanin turbonuzda . Motor oldukca isiniyo hicbiyere el degmiyo bi donem elektirikli fana donmeyi dusunuyodum sonucta termo fan kranktan caliyo fakat biraz arastirmadan sonra termo fsnin daha saglikli olduguna kanaat getirdim bu konuda bana ecufast erdem abiyle konusmustuk elektirikli fana donmemem konusunda uyarmisti hatta aklima gelen bole ufak tefek bilgileride arada paylasirim aklima geldikce

  9. #28
    tomcat drıver
    Misafir
    bende de GT28RS var ve çok memnunum alt devirleri çok hoş hemen dolduruyor üst devirlerde ise gücü tam hissediyosunuz ben uzun şanzuman ile kullanıyorum sıkıntı yaşamadım 0.7 bar 245hp sorunsuz

  10. #29
    hakankaraaslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    124
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arabayı turbo sonrası Mishimoto yağ sogutucuyla destekleyerek


    Mishimoto MMOC-F Heavy Duty Transmission Cooler W/ Electric Fan

    bide koyo radyatör takma planım var


    Koyo R020369N 53mm N-FLOW Aluminum Racing Radiator 94-02 (S14 S15 SR)
    hayat 3.500 rpm den sonra 0.9 barda başlar.....

  11. #30
    tomcat drıver
    Misafir
    büyük radyatör tabiki iyidir doğru bir seçim yağ soğutucusu da ideal bence sadece turbo değişikliği mi yapmak istiyorsun yüksek barlar planda yok sanırım

  12. #31
    hakankaraaslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    124
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tomcat drıver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    büyük radyatör tabiki iyidir doğru bir seçim yağ soğutucusu da ideal bence sadece turbo değişikliği mi yapmak istiyorsun yüksek barlar planda yok sanırım
    bu radyatöre elektirikli fan takmasam arabayırda 0.8 yada 1.0 açma planım var ama 1.0 bar da karrsızım stok motora fazla gelebilir yağ sogutucu da taksam
    hayat 3.500 rpm den sonra 0.9 barda başlar.....

  13. #32
    tomcat drıver
    Misafir
    bence 1 bar a gerek yok neden dersen basınç daima ısı getirir bu kez suğutma yağ ve su tabiki sıkıntı olabilir zaten 1 bar ve üzeri için bunlar yeterli olmaz

  14. #33
    Arenimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/istanbul
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    44 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hakankaraaslan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabayı turbo sonrası Mishimoto yağ sogutucuyla destekleyerek


    Mishimoto MMOC-F Heavy Duty Transmission Cooler W/ Electric Fan

    bide koyo radyatör takma planım var


    Koyo R020369N 53mm N-FLOW Aluminum Racing Radiator 94-02 (S14 S15 SR)
    Mishimoto oilcooler vardi bende fakat yatak bosaltinca araba mecbur buda degisicek oilcooler mutlaka al yagi her aracta ne kadar serin tutarsan o kadar iyi koyorad bu spec icin biraz fazla olabilir ileriye yonelik guzel fakat suan icin biraz gereksiz olabilir gereksizden kastim ayni parayi onceligi olan yerlere verebilursin yinede kararsenin koyo rad ne kadar oldu suan acaba

  15. #34
    hakankaraaslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    124
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    koyorad = $320.00

    + kargo
    Rate Available Methods Delivery Times
    $332.68 UPS Worldwide 2 -5 Bus. Day
    $555.29 UPS Worldwide Saver 2 - 3 Bus. Day
    hayat 3.500 rpm den sonra 0.9 barda başlar.....

  16. #35
    Brs_eg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    3.069
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hakan orjinal radyatoru kullanarak elektrikli fana gec diger fani sok at biz s13lere doblo cift elektrikli fani taktik şahin musuruyle kullaniyoruz drifte bile hararet gormuyorzki sende goremessn.(hesapli cozum ariyorsan) turbo olarakta 2560 al bence yeterli olcaktir 400bg olcam diye iddan yoksa gt25 yeterli 1 barda 250bg üzeride olursun hem saglikli yürürsün hem alt devrin canli olur.

  17. #36
    Arenimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/istanbul
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    44 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Brs_eg Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hakan orjinal radyatoru kullanarak elektrikli fana gec diger fani sok at biz s13lere doblo cift elektrikli fani taktik şahin musuruyle kullaniyoruz drifte bile hararet gormuyorzki sende goremessn.(hesapli cozum ariyorsan) turbo olarakta 2560 al bence yeterli olcaktir 400bg olcam diye iddan yoksa gt25 yeterli 1 barda 250bg üzeride olursun hem saglikli yürürsün hem alt devrin canli olur.
    Baris bende elektrkli fana gecmeyi dusunuyodum konusmustukta fakat termo fan daha saglikli oldugu fikrine vardik ecu fast erdem abiler zamaninda hilmilerin s13 de sknti yasamislar termale donunce skinti kesilmis mercedes bile hala termo fan kullaniyo sisme sansi hic yok yani aslinda 2 siylede bise olucagini sanmiyorum acikcasi cemal abi sertan abinin supraya taktiklari fanin aynisndan takalim dedi bi maliyette tutmuyo fakat donmedik muhtemelen hicbisede olmaz tercihe kalmis biraz

  18. #37
    Brs_eg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    3.069
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arenimo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Baris bende elektrkli fana gecmeyi dusunuyodum konusmustukta fakat termo fan daha saglikli oldugu fikrine vardik ecu fast erdem abiler zamaninda hilmilerin s13 de sknti yasamislar termale donunce skinti kesilmis mercedes bile hala termo fan kullaniyo sisme sansi hic yok yani aslinda 2 siylede bise olucagini sanmiyorum acikcasi cemal abi sertan abinin supraya taktiklari fanin aynisndan takalim dedi bi maliyette tutmuyo fakat donmedik muhtemelen hicbisede olmaz tercihe kalmis biraz
    termo dedign s13-s14 orjinal kayişli sistemmi ben uyuz oluyorm abi marş basitgn gibi fan donuyor araba mersedes gibi ses cikariyor fln bize drifte yeterli gelmiyordu.can efe muffy ben doblo fan ile huzura erdik

  19. #38
    hakankaraaslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    124
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Brs_eg Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    termo dedign s13-s14 orjinal kayişli sistemmi ben uyuz oluyorm abi marş basitgn gibi fan donuyor araba mersedes gibi ses cikariyor fln bize drifte yeterli gelmiyordu.can efe muffy ben doblo fan ile huzura erdik
    kayışlı sistem motora hissedilir bir yük verirmi ? orjinal radyatöre 2 adet doblo fanmı takınca ses ne durumda oluyor kayışlı sisteme koyo radyotor cok fark yaratırmı eskisinden cok farketmiyecekse almıyayım...
    hayat 3.500 rpm den sonra 0.9 barda başlar.....

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •