User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
48 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: ufak çaplı turbo için

  1. #1
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    ufak çaplı turbo için

    arkadaşlar parayı biriktirip bundan sonraki aracım büyük ihtimal corsa gsi veya clio rsi olucak ve ufak bir turbo ile atmosferikciler kervanından ayrılmak istiyorum

    şimdi ufak çaplı az maliyetli bir turbo almak istiyorum

    piyasada kango clio megane albea vs gibi araçların turboları var (diesel) fiyatları 600 lira civarı hem sıfır hemde fiyatları uçuk değil eğer ben bu turbolardan birini alırsam ileride alacağım arabaya uyma konusunda sıkıntı yaşarmıyım


    veya önerebileceğiniz marka model varmıdır

    şimdiden teşekkürler

  2. #2
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yazdığın motorlar için küçük kalabilecek turbolar motor hacmine kullanımına uygun bi turbo seni daha fazla tatmin edecektir.
    körler sağırlar

  3. #3
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ayrıca dizel turbosuyla 7000 devirler nekadar sağlıklı turbo açısından ?
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  4. #4
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    passat audi 1.8t lerden çıkan k03 k03s k04 suboru cuların yüzde 90 nının söktüğü tdo4 tavsiye ederim ortalama 500 liraya i bi turbo bulma şansın çok yüksek

  5. #5
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    subaruların kullandıgı tdo4 turbosu gercekten piyasada cok var bu bir avantaj peki ext. wasgate ve yag sogutucu kullanmak gerekirmi

  6. #6
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yag sogutucu gerek olmaz diye düşünüyorum.turbonun üstünde wasgate varsa gerek olmaz.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  7. #7
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki tdo4 turbosunun üzerinde wasgate varmıdır

  8. #8
    vkarayel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    352
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    External wastegate ile piyasaya otomobil süren otomotiv firması zaten yok. Dolayısıyla alacağın orjinal yada çıkma Turbo zaten internal wastegateli olucak .

  9. #9
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sıfır gt15 turbo salyangozu buldum 650 lira fiyat verdiler sizce nasıldır td04'e göre

  10. #10
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok küçük gt15
    körler sağırlar

  11. #11
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    min. garett kaç. olması gerekir gt3076R gt3071R felan kurtarır mı ?

  12. #12
    gambit49 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara cayyolu
    Mesaj
    1.489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gt1544 focus dizellerde cıkan turboydu kucuktur baya

  13. #13
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birde dizel turbosunu benzinlide kullanabilirmiyiz 5-6.000 d/d'den sonra sıkıntı yaşatırmı

  14. #14
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı volume81 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    min. garett kaç. olması gerekir gt3076R gt3071R felan kurtarır mı ?

    gt28 tarzı bi turbo kullanabilrsin illa niye gt serisi bakıyosun t serisi bakabilirsin
    körler sağırlar

  15. #15
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı volume81 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    birde dizel turbosunu benzinlide kullanabilirmiyiz 5-6.000 d/d'den sonra sıkıntı yaşatırmı
    uygun büyüklükteki bi turboyu kullanabilrsin dizel benzinli turbosu diye bi ayrım yok aslında turbin ve emme pallerinin housinglerinin o motora uyumlu olması gerekir önemli olan bu tabi bide vgt vs vs gibi turbolar dizel için üretilmiştir genel olarak benzinli motorlarda gaz sıcaklığı daha fazla olduğu için değişken geometrili turbolar benzinli motorlarda sorun çıkarabilir dizel için dizayn edilenler tabi bunlar
    körler sağırlar

  16. #16
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gt serisi daha iyi diye biliyorum t serisin'de min. t03 veya t04 gibi bir turbo olması gerekir galiba dimi


    bu arada her dk soru soruyorum k.bakmayın

  17. #17
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    soru sorucaksın tabi forum bunun için

    t serisininde güzel turboları var gt serisinin de ama tabi gt serisi t serisine göre performans açısından ufak tefek üstünlükleri var eğer maliyet önemliyse t serisi kullanman avantajına olacaktır aradaki farkı farklı parçalara harcarsın hemde performans olarak çok bişey kaybetmezsin
    körler sağırlar

  18. #18
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki dizel ile benzinli motorlar için kullanılan turbo farklımıdır despe nickli arkadaş kafamı karıştırdı biraz

  19. #19
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    materyal olarak farklı değil değişken geometrili turboları saymazsak aynı 7k devir vs önemli değil çok bastığın basınç önemli basınçla beraber turbo devrin değişecek uygun büyüklükte bi turbo kullanırsan sorun olmaz
    körler sağırlar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •