User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
48 sonuçtan 39 ile 48 arası

Konu: ufak çaplı turbo için

  1. #39
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    alayında su soğutma yok su soğutma opsiyonel hadi gt serisinii geçtim bw al s200sx su soğutma yok rulman yok o nolucak ? takınca kırıcakmı?
    işte onlar kalın sekman var hatta şimdi bi tipi daha cıkıyor milin egzoz sekmanlarıda k27ler gibi daha etli çift sekman var . En basit ten bi örnek daha yeni cıkan albea 1.3 mjet dizellerde bile artık sekman taşıyıcıları çift sekmanlı yapıldı yarın resimlerini çeker burda paylaşırım inceleriz.
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  2. #40
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şu yağ/su soğutma işi iyice kafamı karıştırdı :/

  3. #41
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı polo34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    selam 500 tl ile iş bitiyor mu minimum kaça çıkar arkadaş sence?
    ustalarım, arkadaşlarım, bu sonradan turbolama işlerinin sırları artık ülkemizde iyice çözüldü diye düşünüyorum, ne dersiniz? bilmem kaç yıl öncesine göre daha iyi durumdayız di mi?

    atmosferiği turboya çevirip, orjinal pistonlarla düşük basınçta yüzde kaç hp ve tork artışı olur? ben tork seviyorum düşük devirde çabuk toparlayıp uzamak zevkli oluyor ya da bastığın zaman arkadaki aracın aynada kaybolması gibi sizce minimum maliyet ne olur? hızlı kalkış yapmasak da debriyaj sistemi de seramiğe illa ki o şartlarda çevirilmeli mi?

    egzoz sistemi benim iyi, header mecburen değişir heralde, apexi neo ile idare edilse, wideband bağlı zaten...
    Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK

  4. #42
    ekmekarası
    Misafir
    aynı sorun benimde bi kaç gündür kafamı kurcalıyor mesela psa grubunun 1600cc 16v motorları için çıtırdan bi turbolasak nasıl olur,, maliyeti nerelere çıkar, ne kadar güç verir, turboladıktan sonraki motorun durumu ne halde olur, nasıl bi turbo kullanılmalı vs. vs. çok kapsamlı bi konu..

  5. #43
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence her zaman piston girilmeli diye düşünüyorum.Çünkü 0.4 0.5 e ayarlıyoruz gönderiyoruz sonra gaza gelip açıyoruz basıncları sonra pistonları şehit veriyoruz
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  6. #44
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ülkemizde iyi garajlar ama ağırlıklı olarak japonlara ve swap öncelikli.Birazda eu araçlara kafa patlatılsa ülkemiz ne güsel bi yer olur
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  7. #45
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben şu an bangkok'dayım, burası japon oto ve motosiklet dolu, motosiklette çin malı yok gibi birşey, burada bir sürü sonradan turbolanmış otomobil, kamyonet görüyorum, açıkçası adamlar modifiye işine çok meraklılar, yollarda bir sürü body kitli araç var, honda burada çok seviliyor, ikinci sırada toyota geliyor, neredeyse taksilerin tamamı toyota, eylül başı inşallah geliyorum, pioneer avh 5250 bt + gex 5750 tvp tuner yeni aldım, ikisine 1250 tl verdim, motoruma marka egzoz aradım bulamadım burası scooter cenneti, yolda 100 motor varsa abartısız 90 tanesi scooter, büyük cc li motor yok gibi .... buradaki süslenmiş olan özellikle yarisler, jazz lar çok hoş ....cam filmi olmayan araç da yok gibi... herşey memleketimde mi pahalı acaba biz çok mu kazanıyoruz da hayat pahalı diyesim geliyor ...
    Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK

  8. #46
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim aracımda td03 turbo var şuan, aracım 1 barda rahat geziyor ancak ben td04 e geçmek istiyorum egtyi falan baya rahatlatıyor....

    çıkan turbomu uygun fiyata sana bırakabilirim.... forget motor toplamıyacağına göre en fazla 05 barlarda falan gezersin, ki yeterde artar bile... ayrıca td04 ten daha çabuk dolar
    4. kez yazıyorum td03 değil tf035 o turbo, yağ ve su soğutmalı ve rulmanlı.
    Arkadaşa çok uygun bir turbodur. Subaru td04 flanşı downpipe i filan uyar.
    Egzoz headers işin ucuza mal olur
    Built to fall....

  9. #47
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3 mü gider 5 mi gider
    Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK

  10. #48
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı volume81 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu yağ/su soğutma işi iyice kafamı karıştırdı :/
    Neden karıştırsın alacağın turboda su soğutma var ise su bağlantısını yapacaksın su bağlantısı yok ise egeturbo nun söylediği gibi alt yapısı su soğutmayı gerektirmediği için doğal olarak ta su soğutması olmadığı için sadece yağ bağlantısını yapacaksın.Zaten küçük çaplı bir proje düşünüyorsun fazla bir sıkıştırma olmayacağı için yağ radyatörünede gerek kalacağını sanmıyorum.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •