User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
56 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Mito 1.4 TB ve 1.4 T QV

  1. #1
    Emir-Sb3R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Yeşilköy
    Mesaj
    563
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Mito 1.4 TB ve 1.4 T QV

    Bu aralar Mito bakıyorum fiyat-performans iyi gibi görünüyor alıcam sanırım bikaç hafta içinde bitane

    Ama Alfa kullanıcılarına bir iki sorum var

    1.4 tb 155 hp ile 1.4t qv 170 hp arasında sadece çok fazla fiyat farkı var ikinci ellerde , bu iki motor arasındaki belirgin farklar nedir ? Ayrıca motor haricinde yürüyen-şanzıman farkları da varmıdır ?

    Diğer sorum özellikle Mito kullanıcılarına ; şu an günlük kullandığım arabamın yol tutuşundan çok fazla memnunum ve bu duruma bi hayli alıştım acaba Mito kullanıcıları bu konuda araçlarından memnunlar mı ?

    Cevaplar için teşekkürler şimdiden

  2. #2
    Starion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Testlerinde TB modelinin yol tutuş ve direksiyon problemlerinden belirgin şekilde söz ediyor ve sınıfının standartlarının uzağında olarak yorumlanıyor. QV modelinde bu problemlerin bir nebze aşıldığını okumuştum. Tasarım ve motor performansı olarak tatmin edebilir ama yol tutuş ve kullanım olarak işini iyi yapmayan direksiyon ve problemli yol tutuş sorun yaratabilir.
    David Townsend: Michael, I want you to drive flat out. I want Porsche to win Le Mans!

    http://garaj.imgur.com

  3. #3
    Ertug_T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Münih
    Mesaj
    2.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Qv yol tutusu olarak gayet basarili bence q2 diferabsiyel bunu iyi sagliyo..iki motor arasinda cok fark var aslinda..155hp t-jet 170hp multiair teknolojisi..ama baslica olarak turbo-manifold-enjektor-egzoz sistemi ve yazilim varki var
    (2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????

  4. #4
    Boost Up - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Alemdağ.
    Mesaj
    7.157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben yol tutuş için konuşuyorum, en az bir scirocco gibi yol tutuyor
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kemik sesleri eşliğinde gideri var beyler, olur olur bethoven ın 8. senfonisi bile çalınır bunla

  5. #5
    Musti PoweR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İkinci direk - Pazaryolu
    Mesaj
    1.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yapma bunu yapmaaa!
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turboyla atmosferik sarışınla esmer gibidir..
    Hangisini alsan aklın öbüründe kalır

  6. #6

    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Boost Up Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben yol tutuş için konuşuyorum, en az bir scirocco gibi yol tutuyor
    mito ?

  7. #7
    BaDCaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Alıntı Ronin_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mito ?
    niye" mito ? " scirocco le mans arabasi mi kiyas kabul etmiyor mu yol tutusun da ?

  8. #8
    Boost Up - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Alemdağ.
    Mesaj
    7.157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ronin_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mito ?
    Nickinde İstanbul-çanakkale yazıyor. İstanbulda Anadolu yakasında olduğun bir gün söyle çıkalım görürsün.
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kemik sesleri eşliğinde gideri var beyler, olur olur bethoven ın 8. senfonisi bile çalınır bunla

  9. #9
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Starion Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Testlerinde TB modelinin yol tutuş ve direksiyon problemlerinden belirgin şekilde söz ediyor ve sınıfının standartlarının uzağında olarak yorumlanıyor. QV modelinde bu problemlerin bir nebze aşıldığını okumuştum. Tasarım ve motor performansı olarak tatmin edebilir ama yol tutuş ve kullanım olarak işini iyi yapmayan direksiyon ve problemli yol tutuş sorun yaratabilir.
    kesinlikle QV de bi çok iyileştime mevcut ,,,motorlar ise ciddi anlamda farklılar daha güçlü olmasına rağmen yakıt tüketiminin TB lerden daha düşük olması gibi

  10. #10
    anıl turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BaDCaT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    niye" mito ? " scirocco le mans arabasi mi kiyas kabul etmiyor mu yol tutusun da ?
    =)))

    bencede ahim sahim bi yol tutusu yok scirocco nun e46 bmw daha iyi yol tutuyor mesela

  11. #11
    Boost Up - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Alemdağ.
    Mesaj
    7.157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    a3 ün 70 le girip kaydığı virajda 80 le girip kaymıyorum. mesela klasmanına göre bir çok araçtan çok daha iyi yol tutuşa sahip.
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kemik sesleri eşliğinde gideri var beyler, olur olur bethoven ın 8. senfonisi bile çalınır bunla

  12. #12
    Ekurtoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    80
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arda bugün mitonun TCTsini test ettim. sen QV yi kullansan kafayı yersin =)

    Alacaksan QV al birader ben de TB 155'lik var QV nin vites geçişleri daha spor turbosu farklı, kendiliğinden coilover olduğu söylentisi var aracı alçatabiliyorsun yani.

    Bir de jantını 17 almanı tavsiye ederim, 18 çok vuruyor.

    155lik ile 170 arasında bence dağlar kadar fark var. Dizel dahil türkiye de satışa sunulan bütün mitoları kullanmış birisi ve 155lik sahibi olarak söylüyorum.

    alacaksan 3-5 bin tl fazla ver, temiz bir QV al. sonra far karartma ile, coilover ile, turbo değiştirmeyle uğraşma. Sırf bunların maliyeti zaten 6-7 bin TL yi bulur. farlar 1liraya geliyordu zam gelmediyse, çerçeveleri kaplatması var. Turbonun maliyetini afaki söyledim 2-3bin tl. romeo_er2 hem maliyetini hem de hangi garrett'i kullandığını biliyordur. KW coillere de 2bin tl desek... siyah tavan içi kaplama da var =) QV ile arada baya bir fark var, ikinci eldeki farka bile değiyor.

    Hepsini deneyerek bir seçim yapsam kesinlikle QV'yi alırdım. Bu tecrübeden faydalan derim =)

    bu arada mitonun her versiyonunda q2 var. ve tct olan 135lik mitonun yol tutuşunu oldukça başarılı buldum. başka araçlarla karşılaştırmam ama kendi içerisinde başarılı bir yol tutuşa sahip, bu özellikler spor yay veya coil, iyi bir lastikle desteklendiğinde tadından yenmez.

  13. #13
    te@m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    79
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadasım merhaba. mito qv sahibiyim. farkları saymakla bitmez. yol tutusunu merak etmişsin aracı yoldan cıkarman cok zor heleki qv kullanıosan dinamik modda coilover amotisör devrede kaygan zeminlerde dahi arac bırakmıyor kendini. bendeki 200 beygirlik. sahibinden.com da görebilirsin zaten suan quadrifoglio verde bitane var satılıkta piyasada bulman zor. malesef satmak zorundayım cocuk durumlarım var.

  14. #14
    te@m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    79
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada qv modelınde motor komple farklıdır. aynı motor ustune ekleme yaparak alfa uretım yapmıyor. her modelınde farklı bır motor uretıyor bastan asaga. qvde halıyle turbo buyuk multıaır denen teknolojiyle uretılıyor. zaten kitapcık verılerıne bakarsan ilginctirki 170 lik qv modeli 155 lik TB den daha az yakıt tuketımıne sahip. he scirocco demişin ust devirlerde daha guclu ama mitonun alt devirlerdeki torku scirocco sahibi arkadasları baya sasırtmıstı. 170hp torku 250nm orjinal. eminde bilir arac 3. viteste halen antipatinajda kalıo bide şekil istiyosan scirocco artık belediye dagıtmış konumunda köşe başı (kötü anlamda solemiyorum) mito piyasada olmadığından ve kasa cızgısınden dolayı dıkkat cekmedıgı mekan yok her ortama girersin.

  15. #15
    te@m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    79
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    he tabı dezavantajıda var bi rocco kadar ileri modifiyelere gitmen seni yorar hem parasal hem emek olarak.

  16. #16
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Boost Up Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    a3 ün 70 le girip kaydığı virajda 80 le girip kaymıyorum. mesela klasmanına göre bir çok araçtan çok daha iyi yol tutuşa sahip.
    Hangi a3 , hangi virajda 70 le kayıyor da mito 80le kaymıyor, merak ettim ?
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  17. #17
    Boost Up - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Alemdağ.
    Mesaj
    7.157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 63owen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hangi a3 , hangi virajda 70 le kayıyor da mito 80le kaymıyor, merak ettim ?
    2010 model 1.4t a3. bu dediğim arabayı 10k km kullandım yakın arkadaşımın, mitoda kendi arabam. bırakında kıstas yapabileyim
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kemik sesleri eşliğinde gideri var beyler, olur olur bethoven ın 8. senfonisi bile çalınır bunla

  18. #18
    Boost Up - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Alemdağ.
    Mesaj
    7.157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dipnot olarak, a3 ün tabanı 225, mitonun 195 ikiside orjinal yaylarıyla denenmiştir. hoş şu an a3 te 5 lik yay var baya farketti ama mitonun tek kötü yanı, o da bendeki modeli, donanım olmadığı için 16 jant geliyor ve arkası haylice havada kalıyor aracın. 17-18 jantla böyle bir sorunda yok o yüzden şu sıralar çok süratli viraja girmiyorum
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kemik sesleri eşliğinde gideri var beyler, olur olur bethoven ın 8. senfonisi bile çalınır bunla

  19. #19
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    esp olan bir arabayı 70 ile giderken kaydırabiliyorsunuz yani? Mito'nun 80 le dönebildigi a3'ün dönemedigi viraj 'u' falan mı, Kıstas yapın tabi yapmasına da, 70 ile a3 kaydırmak fizik kurallarına göre konuşursak çok çok zor,ben 90-100 le çıkaramıyorum jetta'yı yoldan istedigim halde...
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •