eveeeeettttt gelelim fasülyenin faydalarınaaa
piyasada fiyat performans endeksli bulabileceğin en güçlü arabadır kendisi, fabrika çıkışı 300nm tork ve 200hp, 0-100 6.5 7 saniye civarlarında(manuel)... alt yapısı ve alt takım parçaları senesinin lagunaları ve mitsubishi carizmalarla aynıdır, aynı fabrikadan çıkma araçlardır, motorunun evo 6 motoru olduğunu söyleyenler bile var ama ben bunun gerçekliğini bilmiyorum sanmıyorumda
bunun dışında sadece chip filtre ve egzosla 280hp gibi güçlere ulaşabilirsin

internalleri çok sağlamdır 350 hplere kadar stok internallerle yürütülen volvolar var yurtdışında...
birazdaha bütçe ayırır bir büyük turboya geçer yanında birazdaha büyük bir intercooler koyarsan, tadından yenmez, atmosferik yüklü typeRlarla yürümeye hatta geçmeye bile başlarsın....
aracın bana garip gelen bir özelliği oksijen sensörünün fabrika çıkışı olarak wideband sensör olması, yazılım yapmadan basıncı istediğin kadar aç beyin motoru korumaya almıyor

bununla bi alakası varmı onuda bilmiyorum şahsen
bunlar dışında, deri elektrikli ve ısıtmalı koltuklar, sunroof elektrikli ayna, kıvır zıvır vs vs hertürlü donanım mevcut, ayrıca güvenlik olarak günümüz araçlarından bile üstündür, zamanının araçlarına göre başka bir dünyadan gelmiş varidir, kaza esnasında gti vti gibi ikiye katlanmaz, bildiğim kadarıyla dünyada henüz ölümlü bir kazası olmayan bir araç....
uzun lafın kısası, vti gibi bir araca 25milyar vereceğime bunu alır sadece cip filtre egzosla mutlu mesut gezer takılırım, vti ında içinden geçerim, vti denen aracın o güçlere ulaşması için bi 5 10 milyar yemesi lazım


manuel vites olduğu sürece kronik bir sorunu olmayan, yedek parçası sanıldığının aksine bulunan ve pahalı olmayan bir araç... misal benim forester ın turbo emiş hortumu 300 lirayken volvonun 150 lira gibi bir rakam
ufak tefek dokunuşlarla tipi sonderece çekici olabiliyor...
2. eli pek yoktur....
uzun lafın kısası az ekmek çok köfte bir araçtır kendisi
