User Tag List

Sayfa 30/96 İlkİlk ... 2028293031324080 ... SonSon
1824 sonuçtan 552 ile 570 arası

Konu: Nissan 200sx s13-14cüler burayaa...

  1. #552
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Senin araban pertten dönme , 15-20 anca eder.


    Bu yeşil olanın değeri de max 27-28.Abartmak kolay tabi.
    Ben 26 ya satiyorum üst kapak dolu sıkıntısız degişensiz =) giderli

  2. #553
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AvcI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyler alinik s13 diyorum...
    piston kol vs olan s13 satılık birinde 17 mi ne istiyordu =)

  3. #554
    psikolojikdeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yeşil s14 istanbuldaydı 50 küsür bindeydi ilk çıktığı zaman piyasaya hakkı taş çatlasın 28 bin di şimdi 45 bin maşallah diyorum aracım bittiği zaman net satış fiyatı 60bin avrodur arkadaşlar bende şimdiden yazıyım

  4. #555
    AvcI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    ANGARA
    Mesaj
    2.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Almas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    piston kol vs olan s13 satılık birinde 17 mi ne istiyordu =)
    bana yurusun tabiri caizse nefes alsin kasa olabildigince duzgun olsun yeter...

  5. #556
    Conqueror - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    178
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cumartesi gecesi veya pazar günü herhangi bir buluşma olursa pm atarmısınız

  6. #557

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.techturkey.com/forum/yol-...-oranlari.html

    nissancılar şuna bir bakın hele
    Grow up! this is just a car

  7. #558
    akbaba78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Adanalıyık
    Mesaj
    1.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    satilik s13 en temizinden

  8. #559
    Berkel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    191
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar bende 200sx s13 düşünüyorum temizinden ama korkuyorum aracın kronik sorunları nedir acaba modifiye olarak ilk olarak ne ile başlamalıyım bide belirli bir bütçem yok ayırdığım sadece zamanla yavaş yavaş adam etmek istiyorum

  9. #560

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    Kozyatağı/İstanbul
    Mesaj
    621
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilk olarak coilover alınmalı bence

  10. #561

    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    Başkent
    Mesaj
    1.716
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Berkel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bende 200sx s13 düşünüyorum temizinden ama korkuyorum aracın kronik sorunları nedir acaba
    bu sorunun cevabının ustune bende bi s13 alabılırım

  11. #562
    Gogo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı civic@ef Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu sorunun cevabının ustune bende bi s13 olabılırım
    yunusum, o kdr sx aldım sattım, bildiğim,etüd ettiğim şey şu ;

    elektrik tesisatı mıncıklı arabadan uzak durmak iyidir, her tarafı kurcalanmış arabadan uzak durmak iyidir, tercihen evveliyatı bilinen bi araba kovalamak en mantıklısı..

    bnm aldığım s14 118bindeydi, araba hiç yatmamış, düzenli k ullanılmıştı, 2. sahibinden aldık, ilk sahibi 1 sene, 2. sahibide arabayı 12 sene kullanmış. aldım hiç bir sıkıntısı yoktu, pis benzinden (öyle olduğunu düşünüyoruz) yada benzin pompasından dolayı üst kapak gitti, motor yaptık, snra bide rodajdayken hararet gördü araba, bi kere daha motor yapıldı. sonra tıkır tıkır bindim.

    yani kısmet meselesi birazda, mümkün olan en iyi şekilde sıfırlanmış araba almak (görkemin arabası gibi) yada hiç kurcalanmamış araba almak mantıklı.. ama sonuçta bu arabalar eski, her zaman bir potansiyelleri var.

    arabayı önceki insanlar kız gibi kullanıp, orjinalliğinden kaçmadan kullanmışlarsa, ve sonraki sahibi alır almaz basınç açalım, göstergeyi takalım , bide şunu yerleştirelim v.s derken, uyuyan şeytanı uyandırıo sonrasında da çorap söküğü gibi başlayan sıkıntılar dizisi başlar ve devam eder.

    lafı çok uzatmiyim ;

    200sx gönül ile ilgili bişey bana kalırsa. sevmeyen, kafayı takmayan, üzerine uykusuz kalmayan, ordan oraya koşturmayan tabir-i caiz se "arabana en nihayetinde" mantalitesiyle binilebilcek bi araba diil..

    eren söledi zamanında 200sx pişmanlıktır diye, evet yorar, üzer, ama farklıdır, ruhu vardır, hastalık yapar, bulaştımı kurtulamazsınız.

    "araba araç olmalı, amaç olmamalı" tarzı bi deyim vardır ya hani, 200sx ler bunun tam tersi, "200sx amaç odaklı araba olmalı" derim ben..

    aşktır yani.

    saygılar

  12. #563

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    forumda bayağı yazdık kronikleri , araştırırsanız çıkar . ben en az 3-4 defa yazdım yani

  13. #564
    Conqueror - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    178
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bugünümün tamamını maslakta geçirdim. Pek tanıdığım olmadığı için bir arkadaşımın tavsiyesiyle bir ustanın yanına gittim.

    Sorun:
    Sabah sarsıntılı marş (düşük hararet)(enjektör lerin fazla benzin vermesi)
    Düşük rolanti bu sebepten bazen stop (genel bakım)
    Düşük hararet (termostat)
    Dalgalı rolanti (rolanti motoru)
    Yüksek yakıt sarfiyatı(genel bakım)

    Çözüm:

    Termostat yenilenince düşük hararet uygun seviyeye geldi
    Gaz kelebeğinin,hava akış sensörünün,bujilerin,hava filtresinin bakımları yapılınca düşük olan rolanti yükseldi ve yakıt tasarrufunu kısmen sağlik gibi. Aynı zamanda sarsıntılı marş sorunu çözüldü
    En önemli konu rolanti motoru aracın rolantisini ayarlayan mekanizma bozuk araç şu anda bazen 1500 bazen 1000 devirde rolantide çalışıyor. Bu sorunu çözmem için yeni bir rolanti düzenliyeciye ihtiyacım var. Ancak gün içinde bulamadım nereden temin ederim bilmiyorum. Bu konu hakkında yardımcı olabilecek olan varsa çok sevinirim.

    Çözüm fikri için mustafa ya teşekkür ederim.

  14. #565
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rica ederim , tekrar güle güle kullan.

    Idle Control Valve olarak yurtdışında araman lazım.Yada burdaki çıkmacılara bakacaksın ama çok umutlu değilim açıkcası.

  15. #566

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sarsıntılı marşın termostatla çözülmüş olması enteresan geldi . bendede aynı problem var 1 aydır , ilk marşa 1-2 dk sallıyor motor sonra düzeliyor. motor kulağı gibi geliyordu bana. aksine benim de termostat bozuldu sarsıntı olmadan 2-3 hafta önce , kıllandım bende şimdi

  16. #567
    Berkel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    191
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamam işte ya 200sx benim için aynen araç değil amaç eyvallah yanıt için

  17. #568
    Brs_eg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    3.069
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Conqueror Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bugünümün tamamını maslakta geçirdim. Pek tanıdığım olmadığı için bir arkadaşımın tavsiyesiyle bir ustanın yanına gittim.

    Sorun:
    Sabah sarsıntılı marş (düşük hararet)(enjektör lerin fazla benzin vermesi)
    Düşük rolanti bu sebepten bazen stop (genel bakım)
    Düşük hararet (termostat)
    Dalgalı rolanti (rolanti motoru)
    Yüksek yakıt sarfiyatı(genel bakım)

    Çözüm:

    Termostat yenilenince düşük hararet uygun seviyeye geldi ve sarsıntılı marş sorunuda ortadan kalktı.
    Gaz kelebeğinin,hava akış sensörünün,bujilerin,hava filtresinin bakımları yapılınca düşük olan rolanti yükseldi ve yakıt tasarrufunu kısmen sağlik gibi.
    En önemli konu rolanti motoru aracın rolantisini ayarlayan mekanizma bozuk araç şu anda bazen 1500 bazen 1000 devirde rolantide çalışıyor. Bu sorunu çözmem için yeni bir rolanti düzenliyeciye ihtiyacım var. Ancak gün içinde bulamadım nereden temin ederim bilmiyorum. Bu konu hakkında yardımcı olabilecek olan varsa çok sevinirim.

    Çözüm fikri için mustafa ya teşekkür ederim.
    wideband varmi arabandanda ? zengin olmasi sadece sogukkenmi oluyordu ?

    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    forumda bayağı yazdık kronikleri , araştırırsanız çıkar . ben en az 3-4 defa yazdım yani
    kronik sorunlara,kronik sorular,

    gogo kankacmda güzel yazmiş eline saglik.unutmamak lgzmki bazende şanş kırılmassa kırılmıyor örnekleri 2nizde + (yunus) yaşadınız.o araba 300bin olur 3muzde artk noluruz bilemem

  18. #569
    Brs_eg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    3.069
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sarsıntılı marşın termostatla çözülmüş olması enteresan geldi . bendede aynı problem var 1 aydır , ilk marşa 1-2 dk sallıyor motor sonra düzeliyor. motor kulağı gibi geliyordu bana. aksine benim de termostat bozuldu sarsıntı olmadan 2-3 hafta önce , kıllandım bende şimdi
    + zengin calişma demiş oda bnm cozdugumz probleme benziyor ama termostatlik iş degil gibi

    biz probleme 2 cozum ayni anda yaptik o yuzden kesin odur diyemiyorm

  19. #570

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araba eğer sürekli 80 derecenin altında çalışıyorsa zengin yaktırır yazılan gibi , beyin avansı 2-3 derece rötara çeker + enjektör çarpanını yüksektir 80C nin altına düştüğünde. termostat sıkıntısı burda çıkar yani araba giderken eğer boşa atıp giderken soğuyorsa evet tekrar geri +80 e çıkana kadar fazla yaktırır.

    fakat sarsıntılı marş problemini ben termostatla bağdaştıramadım .

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •