o.b.k Nickli Üyeden Alıntı
Tabi ki tüm kulakları vs elde yapmak, tablayla oynamak, kaputu kesmek zor gelir insana. Üstüne birçok da soru işareti getirir akla; Sonuçta motor bir şekilde oturtulur, ama acaba sonrasında sıkıntı yaşar mıyım, elde yaptığım malzemeler ne kadar verimli olur diye... Sonuçta K20 koyuyorsun. Kolay değil... EG, EK'da herşey hazır var piyasada. Bir de EF'nin de çoğu kişi gözünde pek çekici yanı yok. İnsanlar görsellik de arıyorlar. Hafiflik desen, kesin rakamları bilmemekle birlikte öyle müthiş bir fark da yok sanırım. EG ve EK da ağır sayılmaz. Tabi bir de motor harici fren, yürüyen vs diğer modifiye parçalar konusunda da EG ve EK daha avantajlı. Bir de yeni model sonuçta. Ben olsam EG ile bile uğraşmam. Direk EK'ya yaparım. Ama bazısı da vardır, EF hastasıdır veya elinde EF vardır, çok seviyordur, imkanı da vardır, yapar. İnşallah gönlündeki projeni yaparsın.