User Tag List

Sayfa 21/28 İlkİlk ... 111920212223 ... SonSon
519 sonuçtan 381 ile 399 arası

Konu: En yüksek "KM" kimde?

  1. #381
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Fatih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla hocam iyi cesaret bide 2.0 dizel.
    Bizde de 295 bin kmde civic var ama 14 bin kmden beri bizde.
    Arıza olarak hatırladığım 1 kez radyatör değişimi 1 kezde termostat değişimi.
    Bu aralarda klima ses yapıyor galiba kompresör dağılacak.
    Başkada hiçbirşey olmadı maşallah.
    Asker olduğumu teslim olmamdan 2 gün önce öğrenice, mevcut roll'de koşan arabamı takas yapıp evdekilere dizer bir araba bıraktım. Yoksa bu kadar gözü kapalı yüksek km dizel almazdım sanırım.

    Senin araba için "Aman şeytan kulağına kurşun" diyelim

    Motor şanzıman ok ama radyatördü, direksiyon kutusuydu, triger di vs. km'den dolayı masrafları oluyor tabi. 1 parti sağlam para harcadım kurtuldum. Sende direnme, bir kerede harca kurtul

  2. #382

    Üyelik
    Jun 2011
    Şehir
    -
    Mesaj
    438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ckrc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben gerçekten mühendis olarak anlamıyorum yüksek km takıntısını. Hele daha pahalı olmasını hiç anlamıyorum. Düzgün kullanılan, bakımları düzenli yapılan arabanın kmsinin bir önemi yok ki.

    Ben arabamı babamdan aldığım zaman(ayrı yaşamaya başladığım zamana denk gelir) 12 yaşında ki araba 110 bin km'de tamamen servis bakımlı idi. Yatmaktan 3 ayda o kadar masraf açtı ki bana, her ay ayrı bir masraf açardı, tam satmaya karar verdim, ilana koydum ha bugün ha yarın derken 3 senedir arabada tek bir masraf çıkmadı.(Akü dahil)

    Arabanın yatmaktan baskı-balatası çatlamış aldığımın 3. haftası onu değiştirdim.(Bilmediğim için alt merkezi değiştirmedim.)
    Baskı balatayı değiştirdim ohh, rahatladık derken, eve geldim arabayı park ettim, araba daha sonra yürümeme başladı hiç zorlamadım, kaderimdir dedim sanayiye çektirdim. Triger kayışı üzerinde micro crackler oluşmuş, ısınma+soğuma genleşme yüzünden onu değiştirdim.
    1 ay araba sorun çıkartmadı şimdi rahatladım derken, frenden ses gelmeye başladı ama öyle böyle değil, bir baktım fren diski paslanmış, balatalar yatmaktan yamulmuş, tuttum onları değiştirdim.
    Bu fren balatası işin bildiğin tuzu biberi oldu, satıyorum lan arabayı diye çıktım sanayiden, eve geldim ilanı açtım. Kendime araba bakıyorum bir yandan, arabayı almadan satmayacağım arabasız kalmak istemiyorum istediğim arabayı bulamadım satamadım arabayı. 2 ay geçti baktım araba bozulmuyor, dedim gittiği yere kadar gitsin o kadar masraf ettik gerek yok boşuna tekrar aynı masraflara o gün girdim bir yola 3 senedir usul usul yürüyorum, her gün minimum 30-35 km en az yol yapıyorum, senede 30-35 bin km yapıyorum, kontağın dönmediği gün yok varsa da 3 sene 1 veya 2 defadır, 3 senedir değil bir masraf, akü bile değiştirmedim. Sadece 25bin km'de bir yağ-filtre değiştiriyorum onunda bana masrafı 70-75 TL kendim hallediyorum hepsini. araba olacak 220 bin KM'de tek kuruş masraf açmadı araba.
    LPG Ayarı bile yapmıyorum son 100 bin kmdir, bir fark göremedim, gerekli olduğunu da düşünmüyorum açıkçası.

    Özetle; her gün kullanılan, düzenli yağ-filtre bakımı yapılan arabanın km'sine takılmam hele 5-6 yaşında ki araba 50 bin kmdeyse almam, kaçarım direk. piyasa fiyatının en az 5-6 bin lira altında olmalı ki, aldıktan sonra yapacağım masrafa değsin.

    Ben 450bin km'de daha turbo bile değiştirmemiş dizel arabada gördüm. 110 bin kmde kapak açılan atmosferik benzinli arabada gördüm. Km sayacı yerine keşke toplam devir dakika sayacı diagnosu alabilecek bir yazılım olsa araçlarda.

    arabada km' yi sadece motor yapmıyor ki. eşdeğer olarak içi yıpranıyor, plastik trimler gevşiyor ses yapıyor (hele ki araç fransızsa vay halinize), kaportada yıpranmalar artıyor. bunları üst üste koyduğun zamanda kayda değer rakamlar çıkıyor. bende yüksek km'li araba almam. ama motoru arıza çıkarır diye değil. kozmetik olarak yıpranmış olduğunu düşündüğüm için. km yapıp kondisyonu yüksek araç yok mu ? tabi ki var, ama onuda kovalamak lazım.

  3. #383
    emrekuzdere - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    884
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En yüksek km değil ama bir arkadaşımın 1.9 JTD Doblo'su ilk turbo ile 318.000km'de aslan gibi çalışıyor hala
    98'ies - 05'vtec2 - 93'Accord - 08'Accord - 05'Jazz - 98'Twingo - FD6 - E39 - G5Prelude - 99'Crv - 08'Auris - W204 - W176 - W164 - F20
    Alıntı RR-V8 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabayı biz mi getirelim yoksa siz gelip bağlar mısınız?

  4. #384

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    53
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konuya şöyle hızlıca baktımda akılda kalan Fiat Multijetlerin ve Hondaların gerçekten daha uzun ömürlü motorlar olduğu tabi genelleme yapıyorum.


    şahsen bence bir motor abartılı bir ters durum yaşamadığı sürece hele heleki benzinli atmosferikse kolay kolay ölmez, benim için sağlık seviyesi daha önemli, su veya yağ azaltıyormu, duman atıyormu, marşa basar basmaz dönüyor çalışıyormu, yumuşak pürüzsüz ve sessizmi vs vs vs.



    şahsen tarafımca kullanılmış 320bin kmde Kanada'daki emisyon testlerini dahil açık ara geçebilen bir vtec sahibiydim, motor -40lar gördü, 5000km yerine 20bin km yağ değişimleri gördü, her direkte bir 8000rpm gördü bunlara rağmen böyle bir performans sergilemesi gerçekten şok ediciydi.

    4 pistonun 4üde aralarında 5er psi farkla 210-215psi civarı çıkmıştı,gram su yakmıyordu, çok çok az oda abartığımda belki 5000kmde bir 0.5lt yağ yakıyordu okadar.


    Honda gerçekten çok başarılı motor yapıyor be arkadaşlar

  5. #385
    ONURRBAKI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    06
    Mesaj
    353
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim 98 Lagunam dün gece 335000 Km''yi gördü. Motor yağını her 10000 Km'de bi değiştiriyorum hala altın gibi Maaşallah

  6. #386
    msk_bmw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kocaeli-Gaziantep
    Mesaj
    593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    88 prelude'üm 323.7xx km'de şu an, 318 bin km'de bakıma girmişim. Pek bir yağ eksiltme vs. yok, ama yinede 325 bin km civarında yağ değişimine gideceğim.
    ///M Rulez...

  7. #387
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dayımda 2007 skoda roomster vardı yeni sattık 380.000 km deydi

  8. #388
    tuzemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul/Ankara
    Mesaj
    1.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşımda 1998 ford mondeo 2.0 var . hatta kendisi de fforuma üye demirkol olması lazım kullanıcı adı, araba 460 binde daha motor yapılmadı
    ///MPower

  9. #389
    220T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    2.844
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    200 bin altındaki araçlar yazılmazsa daha memnun oluruz.
    Modifiye parayla yapılır ama parayla yaptırılmaz.

  10. #390
    camsemih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2000 Model Golf üm vardı 1.6 hiç lpg görmemiş otomatik 405 bin km de sattım geçen ay. şuan ankarada ilanda sanırım

  11. #391
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2005 1.9 dci lagunam var. 262 bin kmde. triger koruması olmadığı için triger kopması sonucu bi kere kapak açtım. onun dışında fabrikasyon turbosu ile devam ediyoruz

  12. #392
    i-vtec07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    5.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşımda 2005 Kangoo var 1.5 dci 238 binde . Hergün geziyoruz maşallah sıkıntısız yağ yakma vs yok orjinal turbo. Dağ taş heryerde kullanıyo.

  13. #393
    Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    941
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo&quattro Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yillar once yine bu tarz bir konu vardi arac-km-bakim vs.. diye uzun uzun yazilip cizilmisti ozellikle muhendis arladaslar Tarafindan. Cesitli ornekler verilmisti bir arac motoru hic durmadan bilmem kac bin km yapabilir, belirli hizda ivmelenmede daha az yada cok, yuruyen su kadar km dayanir vss....Tamamen teknik, bilim iceren mukemmel bir konuydu ama bulamiyorum hicbiryerde. Hatirlayan varmi o konuyu? Varsa link lutfen.
    Valla hocam o konuyu bulsak mükemmel olur.
    Yönetici arkadaşlardan yardım istesek bulabilirler mi?
    Alıntı EREN34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Asker olduğumu teslim olmamdan 2 gün önce öğrenice, mevcut roll'de koşan arabamı takas yapıp evdekilere dizer bir araba bıraktım. Yoksa bu kadar gözü kapalı yüksek km dizel almazdım sanırım.

    Senin araba için "Aman şeytan kulağına kurşun" diyelim

    Motor şanzıman ok ama radyatördü, direksiyon kutusuydu, triger di vs. km'den dolayı masrafları oluyor tabi. 1 parti sağlam para harcadım kurtuldum. Sende direnme, bir kerede harca kurtul
    Yok ben direnecem çünkü o bir japon

  14. #394
    arda35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.044
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ocak 2003 çıkışlı Citroen Jumpy'miz var, ilk sahibiyiz. Bugün baktım, 430 binde. Hedef 500 bin.

    İlanlarda tek tük de olsa yüksek km'li araçlar denk geliyor. Misal;
    2007 Golf mk5 Tdi 512bin km
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...93586191/detay

  15. #395
    onurc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Boyasız golf 5 sunrooflu ve dizel + manuel , koltukta sağlam görünüyor.nasıl 512k yahu .Şaka gibi..

  16. #396
    ONURRBAKI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    06
    Mesaj
    353
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Fatih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah 300-400 binler havada uçuşuyor ama burdan kişi yüksek kmde araç aldı?
    Herkes kendisi yapıyor kmyi düşükte alıp.
    Aranıyor konularına bakın üst sınır 150k km aranıyor
    Ben 2 sene önce 310000'de almıştım şimdi 335000'de

  17. #397

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sonatayi 183.000 de aldim, geçen ay 200.000 i çevirdim.

    Kondisyon gayet iyi. Eksik gedik illaki oluyor, ama ilk bastan adam akilli bakimlari yapilirsa ortaya cikan bircok sorun olmazmis aslinda.

    Zamanında ve doğru malzeme ile yapılan bakimlar ile 300.000 km yi asmak hiç sorun değil bence.

  18. #398
    osmanaydo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güncel km 279xxx

    Arabayı alırken km'ye en son bakmıştım. 5664'e de mesajı o ara attım.
    Şöyle enayi bir durum var.

    T.C. ULASTIRMA VE DENIZCILIK BAKANLIGI muayene verilerine gore ***Y377 aracin
    Muayene Tarihi-Km:
    23/03/2015 269692KM,
    08/02/2013 345062KM,
    13/01/2011 225856KM,
    24/12/2008 198383KM,

    İlk akla gelen, 2011 - 13 arası çok hızlı kovalanmış sonra km düşürülmüş.
    İkinci ihtimal, 2013 muayenesinde km yanlış yazılmış.
    Kadranda yazan kmye inanmayan bi insan olduğumdan, pek umursamadım da satarken biraz mide bulandırabilir diye düşünüyorum.

  19. #399

    Üyelik
    Dec 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    alemdağ
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı osmanaydo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güncel km 279xxx

    Arabayı alırken km'ye en son bakmıştım. 5664'e de mesajı o ara attım.
    Şöyle enayi bir durum var.

    T.C. ULASTIRMA VE DENIZCILIK BAKANLIGI muayene verilerine gore ***Y377 aracin
    Muayene Tarihi-Km:
    23/03/2015 269692KM,
    08/02/2013 345062KM,
    13/01/2011 225856KM,
    24/12/2008 198383KM,

    İlk akla gelen, 2011 - 13 arası çok hızlı kovalanmış sonra km düşürülmüş.
    İkinci ihtimal, 2013 muayenesinde km yanlış yazılmış.
    Kadranda yazan kmye inanmayan bi insan olduğumdan, pek umursamadım da satarken biraz mide bulandırabilir diye düşünüyorum.
    Araba en az 550 Bin kmde o zaman

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •