Motor güzelmiş ama hyosung gt 250r önerebilirim.Tam bir sportif hava veriyor motora başlayan gençlerin ilk tercihi
Motor güzelmiş ama hyosung gt 250r önerebilirim.Tam bir sportif hava veriyor motora başlayan gençlerin ilk tercihi
gt 250r oldukça övülür, forumlarda tartışılır, TR'de doğan-şahin kadar çok satmıştır, çünkü 250 cc likler içinde en kaslı görünüme sahip motorlardan biridir, 160 km. hızlara ulaşır. Ama buram buram adilik kokar, sabah çalışmazlık yapar, akar kokar, servisten çıkmaz, yolda bırakır, nerden mi biliyorum? biraderde var, müşteri buldu bugün yarın satıyor. suzuki arayışındayız.
Paraya kıyın japon alın, motor şakaya gelmez. Hem motora binmekten soğumamış olursunuz. başlangıç için bence en akıllıca seçimlerden biri honda cbr 250r - beyaz,kırmızı,mavili renk kombinasyonuyla mükemmel veya ninja 250 yeni kasa da müthiş.
tipi gerçekten inanılmaz güzel, 600'lük japonlar kadar kaslı görünüme sahip, eşşek gibi birşey. yolda kendini gösteriyor bir tek kuyruk tasarımı biraz eskidi artık yeni dizayn japonlar gibi sivri yapsalar daha da güzel olacak ama dediğim gibi kanuni-hyosung işbirliği sonuç hüsran.
adrenalin için bkz. derbi gp1 250 ... vti'lar gibi makas atmak için.![]()
Ktm cross offroad sektöründe en eski en kaliteli markalardan biridir işini layığı ile yapar. asırlık markadır nerdeyse.. sektördeki her kez bilir ama sektör dışında motorsiklet tutkunu olmayanların yabancı olduğu bir markadır..
Ktm yi bu kadar özel yapan nedir paris dakar ve atlas rallilerinde markanın şampiyonluğu falan var ve o rallyleri bitirebilen motorsiklet alanında nadir markalardan biri zaten offroad ve cross da bu kadar başarılı ve tercih edilmesinin temelindede bu yatıyor..
italyan yada ingiliz değil avusturya malıdır almanyada diyebiliriz bir nevi çünkü bazı üretimleri almanyada oluyor 2008 de bajaj motors ile hindistan malı ortaklığa girdiler birde polaris ile stratejik ortaklığa girdiler pazarda daha fazla satma amaçlı marka hakkında hatırladığım bunlar.
buzdolabı sektöründe misal en iyi markalardan biri amana dır ama kaç kişi bilir sadece meraklısı bu ktm de o misal meraklısı bilir..
Gayet kaliteli bir markadır onu bil.. cross yapıcaksan ve tutkunuysan en ideal markalardan biridir onun dışındada ben tercih etme derim ne kadar iyi kalitelide olsa ikinci eli çok zayıf bir markadır motorcular zaten az bir kesim birde onların içindeki daha az bir kesme hitap eden bir motor..
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
Motosikletler| Naked Bike | Spormoto.com
tercih et , tercih et böyle bir güzellik tercih edilmez mi? otur karşısına izle sonra...![]()
KTM oldukça kaliteli ve yurtdışında özellikle show amaçlı kullanılan bir markadır. Eski bir motorsiklet kullanıcısı olarak kesinlikle KTM'yi öneririm. Kesinlikle pişman olmayacağınız bir makinadır diyorum.
Kendine güveniyorsan,kendini biliyorsan 600 lük değil 1600 lük bile alabilirsin.Benim kullandığım ilk vitesli motor BMW K1200s olmuştu.Patronumun motoru ve halende arasıra kullanıyorum.Ben herhangi bir eğitim almadım ama 1 hafta da eğitimle canavar gibi sürücü olan arkadaşlarım var.Ehliyetin var mı bilmiyorum ama yoksa da en kısa zaman da almalısın.Yaz geliyor kontroller artar.
Beyler ben de hazır konusu gelmişken ve KTM konuşuluyorken birkaç şey sormak istiyorum.
Öncelikle her ne kadar 6 senedir otomobil kullanıyor olsam da motosikletlere karşı 0 bilgiye sahibim. Bu aralar bende de bir motor sevdası başladı ve tasarım olarak KTM'ler çok hoşuma gidiyor. Biraz bilgiye ihtiyam var yalnız:
1- Adventure, Naked ve Supermoto sınıfları arasındaki farklılıklar nedir ? ben günlük kullanımda birşey istiyorum.hız merakım fazla yok. ***** türkiye yollarında motor ile yapılan hız çok tehlikeli diye düşünüyorum. Günlük kullanımda, belki hafif engebeli köy yollarında gidebilecek hangi ktm modelini önerirsiniz ?
2- Motosiklet ehliyeti almak, B sürücü ehliyetine sahip olduğum için kolaymıdır ? motosiklet ehliyeti alırken nasıl bir süreçten geçiyoruz ?
3- Motosikletlere konulan yakıt bildiğimiz araçlara konulan yakıtın aynısı değil mi ? yağ koyma olayı falan varmıdır ? biliyorum solda sıfır kalır araçlara göre ama merakımdan soruyorum, motosikletlerin yakıt tüketimleri nasıldır , 1 depo ile kaç km menzile sahipler ?
4- Bu sorum ise benim sese olan merakımdan ileri geliyor. Otomobil motor-eksoz seslerinin sıkı bir fanıyım. aracı görmeden onun nasıl bir motora sahip olduğunu anlayabiliyorum.
Motorlar içinde böyle bir bilgiye ihtiyaç duyuyorum ancak bulamadım. misal 1-2-3-4-5-6 silindirli ve farklı çalışma zamanlarına sahip motorların sesi nasıldır ? tek tek örnek karşılaştırma gibi videolar bulabilirmiyiz ? misal bir l6 ile v8 sesi arasındaki fark nasıl ise onun gibi motosiklet motorlarının da farkına varmak istiyorum.
sorularım uzun oldu ama cevaplarsanız çok sevinirim.
Öküz 40 yaşına da gelse öküzdür, zekanın mantığın derecesi yaş ilerledikçe artmıyor
Bende ilk motor kullanmayi GSX750 srad la ogrenmistim
Ahmetin motoruydu hic zorlanmadim
Sene 98 di galiba yada 99
Hilmi
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
valla bence cesaret işidir 600lükle başlamak...Allah korusun sığırın biri üstünüze anlık kırar.. kapı açar yapar da yapar...Kaporta sürücü cünkü en baba kaskı montuda kullansa mis gibi bariyerlerimiz varjilet gibin çelik halatlarımız var..
kendini tutabilen biriysen hiçte zorluk çekmezsin. ilk kullandığım motor benimde 600lüktü. çünkü öğrenir öğrenmez sıkılacaksın ve boşa para vermişsin gibi hissediceksin 600lük hayranlığın var ise.
şu da var. 600lük alırsanda uyarılara kulak as. olur olmadık gazlama. bence kendine hakim olduğun sürece 1000likle bile başlanır gibi geliyor bana.
It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)
İnsanlarin 600luk almama demesinin nedeni dengesizligi falan degil cok cok seri olmasi. Nasil ki kimse ogluna ilk araba super sport almak istemezse bu da oyle ki 600 luk motor cogu spor arabadan hizli. 0-100 u 3-4 saniye civarinda ve gaz tepkimeside ayni sekilde o kadar hizli. soyle bir gazliim dedigin zaman ya da bilegine cok hakim olamazsan altindan ucar gider onun disinda diger motorlardan farki yok. Bi de motora binmek bisiklete benzemez motorsiklet uzerinde egitim hic bitmez. Bi arkadasim 10 senedir touring motorlara biniyor DL650 ile basladi amerikada. Burada da devam etti. Su anda k1200 kullaniyor. 5 sene once ileri seviye dersleri aldi soyledigi sey abi ben motor kullanmayi bilmiyormusum. Viraj cizgisi agirlik aktarimi gibi seyler ogrendi. Su anda dergiler icin dunyayi gezip yazi yaziyor hala da abi hergun baska sey ogreniyorum motor uzerinde egitim hic bitmez diyor
IN BOOST WE TRUST
ktm'ler içinde günlük kullanım için naked alacaksın, arada bir gazlarım diyorsan racing(supermoto)..
b'den a2 almak 400 tl gibi bir maliyeti var, sınavda ilkyardım vs.'ye girmezsin sadece 20 soruluk motorsiklet kısmından sınav olursun. yazılıyı kazanırsan berbat bir motorla 2 tur dönersin, ehliyetine kavuşursun..
Motorlar bilindiği gibi hiç de az yakmaz, 150 cc lik bir scooter 3,4 lt civarı tüketiyor, yani polo bluemotion kadar. 600 cc.lik bir racing ise basınca 6-8 lt. yakar(marka,yol, kullanıma göre değişir).. yani araba kadar yakar.
Ses istiyorsan 600lük bir makine alacaksan kaliteli bir egzost(yoshimura, akrapovic) takacaksın senfoniyi dinleyeceksin. 600 cc altındaki makinelerden istediğin egzostu tak adam gibi tok bir ses alamazsın...![]()
600 lük 750 lik motorla başlamak hiç daha direksiyona ömrü boyu oturmamış birinin ehliyeti yeni alıp corvet alması gibidir hatta modifiyeli corvett alması gibidir.. bazıları yeteneklidir dengesi iyidir bu işi çabuk kapar ama bu insanların sayısı üçü beşi geçmez ve bu insanların karşısındakileride kendi gibi görüp ben 600 lükden başladım sende başla demesi bence yanlışdır..
ben 125 cc lik motorun üstünde duramayan adamda gördüm 250cc lik motorun üstünde duramayan adamda gördüm direk 600 lükden başlayıp sanki 40 yıllık motorcuymuş gibi süren adamda gördüm..
işin kuralı olması gerekeni arabadada motordada aynıdır nasıl arabada pişene kadar vurmalık kırmalık öğrenmelik bir araba ile başlanır motordada ufak hacimli motordan başlanması motora hükmedebilme dengeyi daha rahat kurabilme birde düşerse yan yatarsa ufak hacimli motorların parçaları ucuz olur tamiratı basit oluro açıdan daha uygundur..
ben 150 lik makinadan inip arkadaşının cbr600 ne binen gaz ayarını yapamayıp altından motoru kaçıran adamda gördüm.. bu dediğim adamın cbf150 si vardı birde yani yeni motorcu falanda değil..
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
Küçükten başlanacaksa alınacak en güzel motor YBR125 dir kanımca. Hem çok çok sağlam hem parçası bedava.
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
Ninja R250 de karar kılmıştım başlangıç için şimdi hemen sıkılırsın , basarsın gitmez vs diyosunuz yine değişti fikrimBen o zaman yine istediğim motor olan monster 600 e yöneleyim.. Ninja r250 ninde tipi hoşmuş..
![]()
Rotary.. because we dont need many liters to kick u'r ass..
Sahil yolunda gazlayan vıııııızzzz gibi ses çıkarıp ulan bu ne endromu supersport mu diye ayrılamayan kırma bi motor.Motoru 2 zamanlı diye biliyorum yanlışsam düzeltiniz 4 te olabilir ama yinede arabadan şaşmamakta fayda var diye düşünüyorum bigün kolu bacağı ele almamak adına
Vorsprung Durch Technik
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)