eskiden berri vardı bu sistem... yağ basıncını teker içinde pistonlara basıyor tabi buda moment yaratıyor ve ön tekerin dönmesini sağlıyor yakıt harcamadan... normal otomobilde bu sistemi yapmak zaten anlamsız o basıncı üretecek komresörü nereye sığacak araba gereksiz ağırlık...ama kamyonlarda gayet güzel bir sistem sondada belirtmiş neden 4 çeker değilde hydrodrive diye :P 400 kiloda avantajı varmış aynı özelikteki bir kamyonun 4çekerine göre...![]()
1991 HONDA CRX - TOTALLED
1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
1990 HONDA CIVIC EF - SOLD
85-92 OLDSKOOL COMING SOON
kompresör yerine pompa diyelim.
forkliftler ve ağır iş makinelerinin hepsi böyle hareket eder zaten.
yüksek hızlarda bir örneğini görmedim.
yağ tankı lazım, pompa lazım, bi sürü çelik boru, yağ pompasını çalıştıracak güç vs...
--
her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)