User Tag List

Sayfa 4/7 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
129 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: stock CZT mi,VTİ mi,106 MI ?

  1. #58
    ENGean - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul-sultangazi
    Mesaj
    4.303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SDR_07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    usta hastalığın neyse onu tedavi ettircen hız ise CZT sanayiye ugramak istemiyorsan eksoz filitre yazılım ile 230 beygir yürüyecek alet 1000 kiloda 1,6 katagorisinde tek araç olmak istiyorsan alıcan CZT koyucan benzinin kim cagırdı ahmet sık kim cagırdı mehmet sık korkma kıran yok daha motoru
    hocam 14-15 yıllık araclarla kıyaslıyolar kı,% 90 nın km si 250 bın üzerinde + her alanda koşturuyo aracı. suan ıcın ahmet mehmetın cagırmasına gidip sıkılabılır ama 15 yıl sonra o motor vti llar kadar olacakmı o düşündürücü
    şuan bırakında daha motor kıran olmasın yani

  2. #59
    y.güner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul - 61 !!
    Mesaj
    1.203
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı umitgt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sahibinden deki rakamları biliyoruz da sen nereyi baz aldın onu çözemedim.. 15 liraya ne boncuk 106lar satıldı yakın tarihte..
    o piyasa muhabbetini söyleyen arkadaşda sahibindendeki fiyatlardan bahsediyo zaten bnde ordan yola çıkarak konuştum yoksa 19-20 mlyarada satılan çiçek CZT ler var
    34 S 5524 rocco
    61 KE 451 rocco
    34 ZNR 51 s2k
    34 NVG 46 s2k
    34 VB 8343 s2k
    34 JN 5261 s2k

    YASİN GÜNER !!

  3. #60
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Henüz kan çıkmamış, bir kaç gün yine ugrayacagım konuya
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  4. #61
    Emre Ekrem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ENGean Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam 14-15 yıllık araclarla kıyaslıyolar kı,% 90 nın km si 250 bın üzerinde + her alanda koşturuyo aracı. suan ıcın ahmet mehmetın cagırmasına gidip sıkılabılır ama 15 yıl sonra o motor vti llar kadar olacakmı o düşündürücü
    şuan bırakında daha motor kıran olmasın yani
    aynen, bakalım czt 15 sene sonra nerede olacak...
    /// PEUGEOT SPORT
    Undertaker

    PSA Brothers

  5. #62

    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    342
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı undertaker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen, bakalım czt 15 sene sonra nerede olacak...
    Bu sorularin cevabi cok basit aslinda bu gun evo lar nerdeyse cztde orda olucak cok uzaga gitmeye gerek yok yunanistandaki cztleri bi arastirin bakin derim

  6. #63

    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    342
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ENGean Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam 14-15 yıllık araclarla kıyaslıyolar kı,% 90 nın km si 250 bın üzerinde + her alanda koşturuyo aracı. suan ıcın ahmet mehmetın cagırmasına gidip sıkılabılır ama 15 yıl sonra o motor vti llar kadar olacakmı o düşündürücü
    şuan bırakında daha motor kıran olmasın yani
    Bence bunuda soyle diyebiliriz 250 binde bi vti veya 106 yaa kac kere motor yapiliyo ona bakmak lazim her at sahibine gore kisner arac popularitesi halka gore degiskentir unutmayalimki ep3 lerin ilk ciktiginda kimse yuzune bakmiyordu bi sole bi ornek veriyim suprayi hizli ve ofkeli cikana kadar kac kisi biliyodu ben cztye bindigim icin soylemiyorum ama bu paraya bu donanim tartisilmaz az oncede dedigim gibi bugun evolar nerdeyse cztde orda olacaktir

  7. #64
    serkanokan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yns_Emr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu sorularin cevabi cok basit aslinda bu gun evo lar nerdeyse cztde orda olucak cok uzaga gitmeye gerek yok yunanistandaki cztleri bi arastirin bakin derim
    Czt nin baski balatasi icin 1500tl diyenler var, fiyat olarak bi bilginiz var mi sizin yoksa hurafe mi bunlar?

  8. #65

    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    342
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı serkanokan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Czt nin baski balatasi icin 1500tl diyenler var, fiyat olarak bi bilginiz var mi sizin yoksa hurafe mi bunlar?
    Sahibindende 400 liraya gormustum bi ara

  9. #66
    SDR_07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    1.118
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ranthor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Demir blok 4G15, getrag sanzuman, 350 hp ye dayanabilen internaller, 32 bit mitsu ecu ( evo X ile ayni sayilir ), sifir sorun, az tuketim. Bir de ne taksan guc aliyorsun, CZT su anda en iyi hothatch bence.

    300 un ustu onlarca colt ralliart ve czt stock internallerle senelerdir geziyor. Bir tane bile kiran olmadi. Ecuflash yarim yamalak okuyordu ama yazamiyordu, ben biraktim o isleri,belki coktan kirilmistir. Haritalarin yuzde 90 nini bulmustu zaten community ( colt ralliart tactrix kullaniyorlar)
    Barmaklarina saglık ustacim sanırım bu yazıdan sonra herkes anliyacagini anlar diye düşünüyorum

  10. #67
    SDR_07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    1.118
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ENGean Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam 14-15 yıllık araclarla kıyaslıyolar kı,% 90 nın km si 250 bın üzerinde + her alanda koşturuyo aracı. suan ıcın ahmet mehmetın cagırmasına gidip sıkılabılır ama 15 yıl sonra o motor vti llar kadar olacakmı o düşündürücü
    şuan bırakında daha motor kıran olmasın yani
    Benim bildigim 160 binde Czt var 220 beygir hangi 106 hangi vti bu güçleri üretiyor ve sorunsuz kaput açmadan yürüyor bu arada bu aracın baskı bitmiyor. Rathor açıklamayi cok net yapmış zaten sız halen neyin pesindesiniz yok tipi kötüymüş bence gayet de süper vti gt kapısını bile açtığında çatır cutur ses yapıyor artık vti gt devri kapanıyor bunu kendinde dıyorsun 250 bin kilometre diye yani bu saatten sonra alıp 500 kilometremi yapcan bilip bilmeden konuya gereksiz seyler yazma

  11. #68

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    5.098
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    belki milyon km yapmış olanının bile piyasada ciğerinin söküldüğü bir arabanın kendinen 15 yaş büyük bi araçla kıyaslanması sizce normal mi ?
    ayrıca vtı makinası modlamak czt den daha az maalıyetlı ve verimli ki benim de CZT ye niyetlendiğim ilk zamanlar yazılım bile sıkıntılı idi bilmiyorum şimdi durum nedir.
    "HAYALLE YAŞAYANINDA YAŞAMAYANINDA ... "
    NAMIK KEMAL

  12. #69
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    czt in uzerinde blok 15 senelik zaten, 15 sene sonra nerede olacak diye sormaya gerek yok ki.

    bu coltun 7 inci kasasi mi ne, oncekilere bakarsaniz, klasik japon sorunsuzlugunu gorursunuz zaten
    Built to fall....

  13. #70
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yıl 2012..Şu an hangisini alırsın deseler ?

    1-Czt
    2-Vti
    3-Gti

    Hangi araç genel olarak daha güzel deseler ?

    1-Vti
    2-Gti
    3-Czt
    Rotary.. because we dont need many liters to kick u'r ass..

  14. #71

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    135
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dün denendi ve görüldü strock czt vs hfe vti

  15. #72
    ENGean - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul-sultangazi
    Mesaj
    4.303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SDR_07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim bildigim 160 binde Czt var 220 beygir hangi 106 hangi vti bu güçleri üretiyor ve sorunsuz kaput açmadan yürüyor bu arada bu aracın baskı bitmiyor. Rathor açıklamayi cok net yapmış zaten sız halen neyin pesindesiniz yok tipi kötüymüş bence gayet de süper vti gt kapısını bile açtığında çatır cutur ses yapıyor artık vti gt devri kapanıyor bunu kendinde dıyorsun 250 bin kilometre diye yani bu saatten sonra alıp 500 kilometremi yapcan bilip bilmeden konuya gereksiz seyler yazma
    gerılmeye gerek yok arkdasım.sakın ol , gerksız yazmıyorum
    gereksız olsaydı üst mesajlarda bana katılanlar olmazdı.
    ben czt kotu bı arac demıyorum veya vti czt den daha iyide demıyorum.konudakı tum mesajlara bakarsan boyle bsey soylemedım.

    soylemek ıstedıgım alltakı alıntıyı kastedıyorum..

    Alıntı __FrK__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    belki milyon km yapmış olanının bile piyasada ciğerinin söküldüğü bir arabanın kendinen 15 yaş büyük bi araçla kıyaslanması sizce normal mi ?

  16. #73
    ENGean - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul-sultangazi
    Mesaj
    4.303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ranthor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    czt in uzerinde blok 15 senelik zaten, 15 sene sonra nerede olacak diye sormaya gerek yok ki.

    bu coltun 7 inci kasasi mi ne, oncekilere bakarsaniz, klasik japon sorunsuzlugunu gorursunuz zaten
    yani 2000lı yıllarda vti gti lar pıyasada baş gosterırken czt nın de bi farkı yoktu dıyosun yanlıs anlamadysam ?
    ama 98-2000 yıllardan berı hep vtılar 106lar 306lar gundemde oldu.

  17. #74
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı oguzhankutlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dün denendi ve görüldü strock czt vs hfe vti
    Sonuç ne oldu kardeş ? Filtre eksoz headers li vti ne zamandır stock ? Sana bide filtre eksoz headers li stok czt ayarlıyalım onla bi denesene
    1.6tdi.
    Ecutech.

  18. #75
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ENGean Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yani 2000lı yıllarda vti gti lar pıyasada baş gosterırken czt nın de bi farkı yoktu dıyosun yanlıs anlamadysam ?
    ama 98-2000 yıllardan berı hep vtılar 106lar 306lar gundemde oldu.
    Daha önceki colt lar hot hatch değilerdi. Ki dediğin gibi 98 00 larda gerçekten güzelllerdi vti 106 lar şuanda coltlarla 230 240 hpler stok motor stok turbo ile kolay vti gti larda 200 210 hp ler için ciddi paralar gerekli ve ve motor acıcaksın colt ta filtre eksoz headrs pompa cooler yazılım 230 hp suları.
    1.6tdi.
    Ecutech.

  19. #76

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    135
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stok demedim zaten hfe yazdım ki stokta olsa önde olur zaten

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •