User Tag List

Sayfa 28/87 İlkİlk ... 1826272829303878 ... SonSon
1646 sonuçtan 514 ile 532 arası

Konu: Bisiklet kullananlar ?

  1. #514
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.446
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yesilkoyde bisiklet festivali varmis bilen giden ?

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  2. #515
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zinciri kac km/saatte bir temizliyorsunuz?

    120 km oldu ve uzerinde bir kac partikul var kirli camurlu olmasa da, temizlemek ve yaglamak gerekir mi?

  3. #516
    edemirbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zinciri kac km/saatte bir temizliyorsunuz?

    120 km oldu ve uzerinde bir kac partikul var kirli camurlu olmasa da, temizlemek ve yaglamak gerekir mi?
    Ben aşağı yukarı 1000 km civarı temizliyorum fakat yağın durumuna göre değişir bu. Eğer çok toz toplamışsa/arka dişliler kararmışsa/zincir yağsız gözüküyorsa temizleyin. Çok titiz biriyim derseniz mazotla rubleyi ve zinciri iyice temizleyip parlatabilirsiniz

  4. #517
    edemirbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı johnie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dün akşam öyle turlarken, otobüs arkasından çıkan " biliçli şoför " kamera kayıtlarına girdi..
    https://www.youtube.com/watch?v=eitN71k9ZCs
    Aynısı bugün bana oldu. Umuttepe'den iniyordum hızlı bir şekilde, karşı şeritten bir araç hemen viraj sonundaki servise girmek istedi. Hamle yapmadan önce bir kere bakmış sonra komple önüne kitlenmiş yavaş yavaş içeri giriyordu davar. "Hop hop hop hop" diye bağırdım ucu ucuna kurtardım. Mazgalların üstünden geçtim iyi ki teker girmedi mazgala yoksa gözü hastanede açabilirdim


    Abilerim, rica ediyorum lütfen dönüş yaparken iki kere bakın. Hele hele viraj olan yerde bir dönüş yapıyorsanız bir daha bakın. Çok kaza oluyor bu şekilde, sadece bisikletliler açısından demiyorum bir aracın da durması zor böyle bir durumda. İki tarafta canından olabilir dikkatli olmak lazım

  5. #518
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı edemirbas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben aşağı yukarı 1000 km civarı temizliyorum fakat yağın durumuna göre değişir bu. Eğer çok toz toplamışsa/arka dişliler kararmışsa/zincir yağsız gözüküyorsa temizleyin. Çok titiz biriyim derseniz mazotla rubleyi ve zinciri iyice temizleyip parlatabilirsiniz
    Bisiklet daha yeni üzerinde yağı kendiliğinden olması lazım diye düşünüyorum ama üzerinde nokta nokta parçalar var, sanırım rodajı tamamlandı

    Mazot burda benzinden daha pahalı, wd40 ile temizleyip sonra zincir yağı ile yağlamayı düşünüyorum.

  6. #519
    Erdem K. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmir-Mavişehir
    Mesaj
    3.468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar Mosso mu Salcano'mu daha iyi bir bisiklettir...

    Gerçi modelden modele elbet birbirlerine göre üstünlükleri vardır ancak marka imajı/kalite olarak sizce hangisi neden daha iyi ?
    Subaru
    Technica
    InternationaL



    PSN: ekduncan

  7. #520
    johnie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.866
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zinciri kac km/saatte bir temizliyorsunuz?

    120 km oldu ve uzerinde bir kac partikul var kirli camurlu olmasa da, temizlemek ve yaglamak gerekir mi?
    120 km normal, ondan bir şey olmaz. Arkadaşlarından dediği gibi arka zincir çok kararmış ise - wd40 sıkarak kullanabilirsin. Etrafında varsa bisikletçi yağ da dökebilirsin. Zaten vites de sıkıntı çıkınca yağı vs sürdükten sonra farkı anlayacaksın ama 120 km de bir şey yapmana gerek yok en fazla parça parça wd40 sıksan yeter de ona da gerek yok.

    Alıntı Erdem K. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar Mosso mu Salcano'mu daha iyi bir bisiklettir...

    Gerçi modelden modele elbet birbirlerine göre üstünlükleri vardır ancak marka imajı/kalite olarak sizce hangisi neden daha iyi ?
    Tabi ki Mosso. Arakdaş geçenlerde 2013 modelini 2k ya aldı yol bisikleti , bisiklet gayet akıyor. Senin keseyi sarmayacak ise kesinlikle Mosso derim. Salcanonun da piyasaya göre fiyatları ideal makinaları mevcut. Ama sıkıntım yok dersen kesinlikle Mosso

  8. #521
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.446
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FATİH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bmw'nin bisikletlerini borusan getiriyormuş.
    adamlar bisikleti bile manyak yapmışlar, aklımda dahi yokken görür görmez alasım geldi.


    bisiklet almadan once borusanda araba bakarken incelemiştim , çok güzeller fakat o paraların hakkı değiller yoksa bende düşünmedim değil aldığımdan 500-600tl pahalıydı beğendiğim

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  9. #522
    edemirbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bisiklet daha yeni üzerinde yağı kendiliğinden olması lazım diye düşünüyorum ama üzerinde nokta nokta parçalar var, sanırım rodajı tamamlandı

    Mazot burda benzinden daha pahalı, wd40 ile temizleyip sonra zincir yağı ile yağlamayı düşünüyorum.
    Bir ellyin zinciri, yağsızsa hemen yağlayın. WD40 olabilir, balata spreyi de iyi çözüyor yağı. Bisikletiniz v fren mi yoksa disk frenmi bilmiyorum ama frenlerle alakalı ihçbir yere bulaşırmayın bu ikisini, frenler tutmuyor sonra. kolay kolay da çıkmıyor

    Alıntı Erdem K. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar Mosso mu Salcano'mu daha iyi bir bisiklettir...

    Gerçi modelden modele elbet birbirlerine göre üstünlükleri vardır ancak marka imajı/kalite olarak sizce hangisi neden daha iyi ?
    F/P olarak aynı ayarda markalar. Hangisi gözünüze hoş geliyorsa, hangisinin servisi varsa yakınlarda o markayı seçebilirsiniz

    Alıntı FATİH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bmw'nin bisikletlerini borusan getiriyormuş.
    adamlar bisikleti bile manyak yapmışlar, aklımda dahi yokken görür görmez alasım geldi.

    BMW logosu var diye ederinin çok üstünde satıyorlar bisikleti. Gereksiz pahalılar benim gözümde. Aynı paralara çok daha iyi donanımlı bisiklet almak mümkün. ( Bu bir öğrenci görüşüdür )

    Alıntı johnie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    120 km normal, ondan bir şey olmaz. Arkadaşlarından dediği gibi arka zincir çok kararmış ise - wd40 sıkarak kullanabilirsin. Etrafında varsa bisikletçi yağ da dökebilirsin. Zaten vites de sıkıntı çıkınca yağı vs sürdükten sonra farkı anlayacaksın ama 120 km de bir şey yapmana gerek yok en fazla parça parça wd40 sıksan yeter de ona da gerek yok.


    Tabi ki Mosso. Arakdaş geçenlerde 2013 modelini 2k ya aldı yol bisikleti , bisiklet gayet akıyor. Senin keseyi sarmayacak ise kesinlikle Mosso derim. Salcanonun da piyasaya göre fiyatları ideal makinaları mevcut. Ama sıkıntım yok dersen kesinlikle Mosso
    WD-40 yağlayıcı değil temizleyicidir. İlk zamanlarda yağlı olarak gözükse de zincir, kısa zamanda kuruyor. WD-40'ı temizleyici olarak kullanmak, ondan sonra yağlamak lazım. 1 milyoncularda satılan makina yağları bile iş görür zinciri yağlamak için, benim gibi ince bir boya fırçasına yağı döküp zinciri yağlayabilirsiniz

    Ayrıca yol bisikletleri genel olarak akıyor, en dandiğinde bile MTB ile arasında akıcılık farkı var. Dediğim gibi mosso ile salcano aynı ayarda markalar, hangisinin servisi iyi ise, aynı fiyatta hangisinin donanımı daha iyi ise onu almak daha mantıklı olur





    Bisiklet temizliği için şu videoyu referans alabilirsiniz. Ayrıca kanalda yararlı bilgiler de var, takip etmenizi öneririm.

    https://www.youtube.com/watch?v=q3e-GKC1nP4

  10. #523
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zinciri ellediğimde yağ var evet fark ettim.

    WD40 ile temizleyecem önce, sonra aşağıdakini kullanıcam. Aslında tüm vitesleri 10 vites deore'ye geçireceğim üzerindekiler aşındıktan sonra, çokta titiz olmaya gerek yok sanırım.


  11. #524
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FATİH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bmw'nin bisikletlerini borusan getiriyormuş.
    adamlar bisikleti bile manyak yapmışlar, aklımda dahi yokken görür görmez alasım geldi.

    Bisiklet dünyasının "BMW" sini istiyorsanız, 3 büyük markadan birinin üst seri bisikletini almanızı öneririm.

    Bu üç marka 1) Trek 2) Specialized 3) Giant

  12. #525
    edemirbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zinciri ellediğimde yağ var evet fark ettim.

    WD40 ile temizleyecem önce, sonra aşağıdakini kullanıcam. Aslında tüm vitesleri 10 vites deore'ye geçireceğim üzerindekiler aşındıktan sonra, çokta titiz olmaya gerek yok sanırım.

    O zaman çok titiz olmaya gerek yok madem sistemi değiştireceksiniz. Değiştirdikten sonra titiz olunmalı ama Bende 105'e geçmeyi istiyorum Triban'ımı. Ya da parçalar ölene kadar bunlarla devam edip hafifletmeye çalışıcam biraz aleti. Kararsızım. Hem daha iş bulmam lazım

  13. #526
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hafiflik demişken, bisikleti aldığımda tarttırdım 11 kg çıkmıştı askı tartıda, şimdi banyo tartısıyla denedim burda da 11 kg çıktı tüm aksesuarlarıyla. 10 kg nin altına düşürebilmek için ne yapmak lazım karbon maşa haricinde?

    Aluminyum gövde ve maşa var şu an üzerinde. Acaba hafif lastik fark eder mi?

  14. #527
    edemirbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hafiflik demişken, bisikleti aldığımda tarttırdım 11 kg çıkmıştı askı tartıda, şimdi banyo tartısıyla denedim burda da 11 kg çıktı tüm aksesuarlarıyla. 10 kg nin altına düşürebilmek için ne yapmak lazım karbon maşa haricinde?

    Aluminyum gövde ve maşa var şu an üzerinde. Acaba hafif lastik fark eder mi?

    Lastik ne kullanıyorsunuz? Fark eder lastikler de. Onun dışında jant seti, gidon, sele sele borusu fark ettirir. Mesela ben şu an alüminyüm gidondan karbon gidona geçersem yanlış hatırlamıyorsam 150-200 gram civarı hafifleyeceğim. Çok gözükmüyor ama yokuşlarda yarım dolu suluk bile ciddi fark ettiriyor. Ha tabii o masrafa değer mi orası tartışılır, 250-300 lira civarı karbon gidonlar

    Sanırım dağ bisikleti kullanıyorsunuz, eğer araziye girmiyorsanız düz maşaya geçebilirsiniz. Alüminyüm bir düz maşaya geçseniz bile rahat 1-1,5 kg atabilirsiniz.

  15. #528
    cabrioleter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.717
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hafiflik demişken, bisikleti aldığımda tarttırdım 11 kg çıkmıştı askı tartıda, şimdi banyo tartısıyla denedim burda da 11 kg çıktı tüm aksesuarlarıyla. 10 kg nin altına düşürebilmek için ne yapmak lazım karbon maşa haricinde?

    Aluminyum gövde ve maşa var şu an üzerinde. Acaba hafif lastik fark eder mi?
    bi üst postta arkadaş gerekli yerleri sarmış. ama hem hafifletip hem de daha az güçle daha çok yol almak istiyorsanız shimano ultegra gibi sağlam bir ayna-kol işinizi fazlasıyla görecektir. f/p olarak en iyi hafifletme burdan yapılır.
    Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

    Ey Türkoğlu bu ihanetlerin tarihini sakın unutma!
    16.11.2013
    08.06.2014

  16. #529
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı edemirbas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lastik ne kullanıyorsunuz? Fark eder lastikler de. Onun dışında jant seti, gidon, sele sele borusu fark ettirir. Mesela ben şu an alüminyüm gidondan karbon gidona geçersem yanlış hatırlamıyorsam 150-200 gram civarı hafifleyeceğim. Çok gözükmüyor ama yokuşlarda yarım dolu suluk bile ciddi fark ettiriyor. Ha tabii o masrafa değer mi orası tartışılır, 250-300 lira civarı karbon gidonlar

    Sanırım dağ bisikleti kullanıyorsunuz, eğer araziye girmiyorsanız düz maşaya geçebilirsiniz. Alüminyüm bir düz maşaya geçseniz bile rahat 1-1,5 kg atabilirsiniz.
    Selam, lastikler bisikletin üzerinde standart gelen Giant marka lastikler. Continental-Schwalbe tarzı iyi markalara göre biraz daha ağır olduğunu duydum. Üzerindeki lastikler aşınınca olabilecek en hafifine geçiş yapacağım.

    Aynı şekilde dişli/vites grubunu da daha üst versiyonuna geçireceğim aşınınca.

    Bu arada bendeki bu, 170 km de




  17. #530
    edemirbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam, lastikler bisikletin üzerinde standart gelen Giant marka lastikler. Continental-Schwalbe tarzı iyi markalara göre biraz daha ağır olduğunu duydum. Üzerindeki lastikler aşınınca olabilecek en hafifine geçiş yapacağım.

    Aynı şekilde dişli/vites grubunu da daha üst versiyonuna geçireceğim aşınınca.

    Bu arada bendeki bu, 170 km de
    Lastiğin en hafifine geçeyim derken patlaklarla uğraşmak zorunda kalmayın ama sürekli. Güzel korumalı, biraz daha ince bir lastiğe geçebilirsiniz daha güzel akması için. Karbon maşayı neden düşünmüyorsunuz? Atabileceğiniz en büyük ağırlık maşayı değiştirmek olur

  18. #531
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bunu biraz eskitip seneye Trek FX7.4 ya da Specialized Sirrus Elite'ye geçiş yapacağım. Bunlarda zaten halihazırda karbon maşa var. O yüzden bisiklette büyük modifikasyon ile uğraşmayacağım. Ancak eskirse / aşınırsa daha iyisi ile yenileyeceğim parçalar olur lastik / vitesler gibi.

    Hatta bütçeyi ayarlayabilirsem esas hedefim Specialized Sirrus Carbon Elite ya da Giant Fastroad düşünüyorum.

  19. #532
    edemirbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bunu biraz eskitip seneye Trek FX7.4 ya da Specialized Sirrus Elite'ye geçiş yapacağım. Bunlarda zaten halihazırda karbon maşa var. O yüzden bisiklette büyük modifikasyon ile uğraşmayacağım. Ancak eskirse / aşınırsa daha iyisi ile yenileyeceğim parçalar olur lastik / vitesler gibi.

    Hatta bütçeyi ayarlayabilirsem esas hedefim Specialized Sirrus Carbon Elite ya da Giant Fastroad düşünüyorum.
    Anladım, o zaman karbon parçalara geçmekte masraflı olur, aşağı yukarı aynı paralara satılıyorlar çünkü. Güzel, hafif ama akıcı bir lastik işinizi görecektir o halde. Ben de bisikleti satıp daha hafif bir kadroya geçmeyi düşünüyorum ama harcamalara da bir yandan devam ediyorum . Bisikleti 900'e almıştım, 450-500 liraya yakın masraf yapmışım şu ana kadar her şey dahil

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •