User Tag List

Sayfa 482/498 İlkİlk ... 382432472480481482483484492 ... SonSon
9446 sonuçtan 9.140 ile 9.158 arası

Konu: 2015 Typer

  1. #9140
    olivera7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ayrica 2015 te 160 bin tl ye type r alan adamin cebinden de ortalama 55-56 bin euro para cikmis kura bakildiginda bugun ki kurdan istenen parada 58-59 eurolara tekabul ediyor

  2. #9141
    barisy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir Türkiye
    Mesaj
    1.413
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    istemek ayrı şey , alıcısını bulup satmak ayrı şey. Nihayetinde fk2 ler de az sayıda gelmesine rağmen uzun süre bayilerde kalmıştı. Hatta yıl döndükten uzun süre sonra bile 2015 model sıfır araçlar vardı diye hatırlıyorum. Kaldı ki sıfır arabada kredi olanakları , bayi takas destekleri gibi avantajlar var.

    Onun için fk8 ile fk2 makasının açık olmasına ben çok şaşırmıyorum. Tabii ki ilana koyup 3 saat sonra arabasını satan da vardır. Fakat %40 mtv zammının konuşulduğu, ortamda benzinli 2.0 litre bir araçtan bahsediyoruz. Burada bu tip araçlara meraklı azınlığız biz. Sokakta alım gücü elverdiği halde asla satın almayacak, dönüp ilgilenmeyecek büyük bir çoğunluk var. Zaten dikkat ederseniz satış rakamlarında da rakipleri birer birer anca satıyor. Son kur artışlarından sonra daha da düşeceğini tahmin etmek zor değil.

  3. #9142
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fk2 az sayıda geldı uzerıne kurulan post malesef yanlıs barıs...
    Fk2 tam tersı cokkkk fazla geldı,buyuzden kaldı. Once gelmeyecek dendı,delı gıbı satıcak sendı kı sattıda. 165 yada 168'e aldılar. Sonra 161 sonra 158-155 ve en son 152...(2015 model ıcın)
    2 ayda 2 partı geldı,ilk partıden sonra hemde.
    Sımdı araba cıdden yok.
    Kasım da sadece "3" adet gelıcek. Ve nısana kadar 15 adet gelıcek.
    Bu aldıklarımızın gırısı kuru 4 idi ıdı,sımdı gelse kur 4.3... Sız kurun ne kadar ınıcegını yada cıkıcagını tahmın edıyorsanız,dıyat tahmınını oyle yapın.
    Ve vergı artısları...
    Tekrar edıyorum,honda sever yada meraklısı ısenız fıyatlar yukselmeden fk2 alırdım. Er yada gec yukselıcek.
    Suan s3'de 402.000 tl ıstıyorlar,şaka gıbı ama kur ve otv acı gercek.(ındırımle 345'e verıyorlar ama eskı gırıs)

  4. #9143
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gokhan43 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Greddy Intercooler ve Oil Cooler ile test ediliyor remap durumu yok okuduğum kadarı ile. Hatta coolerdan sonra 2 psi bir basınç kaybı yaşanmış onu da doğru tuning ile üstesinden gelinebilir diye not vardı.







    Tecrübelerini özet olarak tercüme edecek olursak;

    Test edildiği gün sabahtan ~67 Fahreneit (19.5 ℃) ve öğleden sonra 89F (31.5 ℃) 'a artan bir hava varmış ve ortalama sayılacak bir pist trafiği altında sürüş yapılmış.

    1. Seansta araçta sadece Greddy Intercooler var, Oil cooler daha takılı değil. Hava sıcaklığı 67F (19.5 ℃) dolaylarında ve trafik az ve hafif tozlu pist. 2 hot lap sonunda ECT (Coolant temp) nedeniyle araç korumaya geçmiş. IAT ise 94-99 F (34.5-37.5℃) dolaylarında seyretmiş. Yağ sıcaklığı maksimum 270F (130 ℃) olarak kaydedilmiş. Birden artan hava sıcaklığı nedeniyle diğer seansa Oil Cooler ekleyerek çıkmışlar.

    2. Seansta hava sıcaklığı 73F (23℃) dolaylarında. Orta derece bir trafik mevcut. Sabahki değerlere göre IAT 104-106F (40-41℃) derecelere ulaşmasına rağmen coolant temp. 15F (9.5℃) düşüş göstermiş. Oil temp ciddi derecede coolerdan sonra iyileşme göstererek maks 254F (123.5℃) derece maks değer olarak kaydedilmiş. Araç bu şekilde 6 tur atarak herhangi bir limp mode durumu yaşanmamış.

    Üçüncü seans yine aynı şekilde 5 tur sonunda hava sıcaklığı 29.5℃, IAT ortalama 41℃ , coolant 93℃, oil temp maksimum 123.5℃.

    Son seans ciddi şekilde kasmışlar aracı. Hava sıcaklığı 29.5℃, IAT 44.5 ℃'lere çıkmış, coolant 98℃ lerde seyretmiş ve maks 101℃ olarak kaydedilmiş. İlk tur sonunda beyin yine korumaya geçmiş ve oil temp maks 124.5℃ olarak kaydedilmiş bu turda.

    Log sonuçlarının fotoları da var.

    Sarı değer sabahki oil cooler olmayan 1. seans, mavi ve yeşil oil cooler eklenmiş 2. ve 3. seanslar. Kırmızı olan ise öğleden sonraki tur.



    Kıssadan hisse, pist koşturmak isteyen TypeR'a oil cooler şart.

    Güzel paylaşım teşekkürler. Yalnız yağ sıcaklığında ben bir sorun göremiyorum. Yağ basıncı yeterli olduğu müddetçe 120-130 dereceler problem yaratmaz. Bir de fabrikadan 0w20 ile geliyor 5w30 ya da 10w30 ile daha iyi sonuçlar alınabilir coolerdan önce. Bence IAT ve ECT'ye odaklanmak lazım sorunu çözmek için.

  5. #9144
    barisy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir Türkiye
    Mesaj
    1.413
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anladım. Aslında anlattığınıza göre senaryoda bir değişiklik yok gibi. İlk gelişte çok az sayıda geleceği deklare ediliyor , sonrasında adet artıyor demek ki. Kur konusunda , ilk gelen Fk2 168 e satıldığındaki kur ile 1 yıl sonra ( belki daha fazla ) son satılan 152 ye verilen aracın kuruna bakmak lazım.

    Bir de s3 fiyatını yanlış hatırlıyorsun sanırım hocam. 400 listesi olan sedan aracı 295 e bırakıyorlar yazmıştı ömer.

  6. #9145
    YAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2016
    Şehir
    Polska
    Mesaj
    1.965
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    45 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İstanbul park Stock fk8 typeR 2:21:550
    91' E34 M50B30 Avus blue
    98' E36Cp Cosmosschwarz
    05' E46Touring Titan silver
    08' E90 335D Sapphire black
    02' E46 M3 Individual Cabriolet

  7. #9146
    Mr.Bilal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2016
    Yaş
    42
    Şehir
    Sivas
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yasindavulcu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İstanbul park Stock fk8 typeR 2:21:550
    Jason mı yapmış? video var mı
    Life is Too Short To Stay Stock

  8. #9147
    altima - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Şişli
    Mesaj
    897
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anlamadığım bişey war dostlar, cidden biri açıklayabilirse sevinirim.

    subarular evolar normal şartlarda (viraj-duzlük) tayyarı geçmesi lazım süre olarak (stock) ancak her seferinde,tayyar-cupra-golw ws gibi araçlar görünmekte süre olarak.
    ama bırakın geçmeyi yanına bile yaklaşamıyorlar.
    klasman (4wd-rwd-awd gibi) farkı mı war?

    bunun sebebi nedir?

    Tşk
    Rıdvan

  9. #9148
    Ewren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2015
    Yaş
    43
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    713
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı altima Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    anlamadığım bişey war dostlar, cidden biri açıklayabilirse sevinirim.

    subarular evolar normal şartlarda (viraj-duzlük) tayyarı geçmesi lazım süre olarak (stock) ancak her seferinde,tayyar-cupra-golw ws gibi araçlar görünmekte süre olarak.
    ama bırakın geçmeyi yanına bile yaklaşamıyorlar.
    klasman (4wd-rwd-awd gibi) farkı mı war?

    bunun sebebi nedir?

    Tşk
    Rıdvan
    tabi ki var.

  10. #9149

    Üyelik
    Jan 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye\İstanbul
    Mesaj
    799
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı altima Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    anlamadığım bişey war dostlar, cidden biri açıklayabilirse sevinirim.

    subarular evolar normal şartlarda (viraj-duzlük) tayyarı geçmesi lazım süre olarak (stock) ancak her seferinde,tayyar-cupra-golw ws gibi araçlar görünmekte süre olarak.
    ama bırakın geçmeyi yanına bile yaklaşamıyorlar.
    klasman (4wd-rwd-awd gibi) farkı mı war?

    bunun sebebi nedir?

    Tşk
    Rıdvan
    Neden geçmesi lazım. Ne gibi avantajı var ki stock sti yin stock type r a karşı. Hatta type r daha güçlü stock olarak baktigimizda

  11. #9150
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gıren typeR şarın kurları aynı,zaten yuksek adetlı gırdı. Satılamayınca ındırımler geldı zaten.
    Yanı 2015 model sonradan gıren yok. Hepsı kasım aralık 2015 de geldı ve 2017 ye kadar bıtmedı satısı.
    295'e verılen arac ayrı,onu gruptan bılıyorum. Suan dogusta farklı gırıs araçlar var. Onlar bıtınce ne olucak...
    Jason bu sureyı cok onceden yaptı. 2 farklı gunde cıktı pıste,2.cıkısta yaptı. Bugun basın lansmanı oldugu ıcın deklere ettıler. Vıdeoda bugun yayınlanıcak...

  12. #9151
    altima - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Şişli
    Mesaj
    897
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Black_Eagle Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neden geçmesi lazım. Ne gibi avantajı var ki stock sti yin stock type r a karşı. Hatta type r daha güçlü stock olarak baktigimizda
    sti 4 çeker bi araç, virajlarda bunu hissettirebilir. düzlüklerde de bu avantajını kullanabilir. (ama bu şu demek değil, düzlüklerde aça aça gidecek)
    R daha güçlü evet hemde daha hafif (60-70 kg fark wardı sanırsam)

    tüm bunları birleştirsek en azından kafa kafaya süreler çıkması gerekmez mi?

    bi yerde 2.21 yapan b stock araba, yanında bi subi evo yok. ((süre olarak))

    klasman farkı (4wd-rwd-awd) warsa ok, ama bu tip bi fark yoksa problem nerde, onu çözümlemeye çalışmaktayım

    Rıdvan

  13. #9152
    barisy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir Türkiye
    Mesaj
    1.413
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gıren typeR şarın kurları aynı,zaten yuksek adetlı gırdı. Satılamayınca ındırımler geldı zaten.
    Yanı 2015 model sonradan gıren yok. Hepsı kasım aralık 2015 de geldı ve 2017 ye kadar bıtmedı satısı.
    295'e verılen arac ayrı,onu gruptan bılıyorum. Suan dogusta farklı gırıs araçlar var. Onlar bıtınce ne olucak...
    Jason bu sureyı cok onceden yaptı. 2 farklı gunde cıktı pıste,2.cıkısta yaptı. Bugun basın lansmanı oldugu ıcın deklere ettıler. Vıdeoda bugun yayınlanıcak...
    Aydınlattın beni. Teşekkür.

  14. #9153

    Üyelik
    Jan 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye\İstanbul
    Mesaj
    799
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı altima Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sti 4 çeker bi araç, virajlarda bunu hissettirebilir. düzlüklerde de bu avantajını kullanabilir. (ama bu şu demek değil, düzlüklerde aça aça gidecek)
    R daha güçlü evet hemde daha hafif (60-70 kg fark wardı sanırsam)

    tüm bunları birleştirsek en azından kafa kafaya süreler çıkması gerekmez mi?

    bi yerde 2.21 yapan b stock araba, yanında bi subi evo yok. ((süre olarak))

    klasman farkı (4wd-rwd-awd) warsa ok, ama bu tip bi fark yoksa problem nerde, onu çözümlemeye çalışmaktayım

    Rıdvan
    Sti ve Evo tamamen pist odaklı araçlar degilki. Ayrıca düzlükte avantaj demissiniz ama 4 çeker hız arttikca avantaj olmaktan çıkıyor. Pist zaten kaliteli asfalt ve yüksek hız var 0 dan da kalkmadiklari icin tutunma sıkıntısı yok o yüzden pist odaklı type r avantajli. Hem daha güçlü hem daha hafif.

  15. #9154
    barisy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir Türkiye
    Mesaj
    1.413
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pist asfaltını kazıyacak kadar güçlü 4 çekerler avantaja döner ancak. Pist rekoru sanırım 4 çeker bir araçtayıdı.

  16. #9155
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    STİ veya EVO gibi araçların kalın amortisör yapısı ve 17-18 gibi jant ölçülerine bakarsanız. Birde yerden yüksek yapılarınıda göz önünde bulundurursanız aslında pist için yapılmış araçlar değil, daha ziyade bozuk zemin veya ralli konsepti yollara ait araçlar olduğunu göreceksiniz
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  17. #9156
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eski subaru sever olarak yazayım;
    Malesef kendılerını gelıstıremedıler. Bakın ben bug eye stı ve 1.5 senede makyajlandıgı 2003 stı aldım. O zamanlar cıddı ıyılerdı. Motorları saglam,frenlerı vs sı ıyı ıdı. Sonra dıferansıyel teknolojısı cıktı. Ama sonra ılermedı. Ha yenı kasa fena degıl ama o kadar. Fark cok acıldı,satıslara bakın,baya musterı kaybettı.
    Hothatch ler ıse 3-4 yıldır her sene acayıp gelısıyor ve yakaladılar... Belkıde belkıde degıl,gectıler...
    Pıst tekoru porsche turbo da yanlıs ıst park ozelınde bırsey cunku guc seven bır pıst. Yoksa arkadan ıter daıma gecıcektır. Ve cıkan pılot gaby,harıka bırı...

  18. #9157
    K.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eski subaru sever olarak yazayım;
    Malesef kendılerını gelıstıremedıler. Bakın ben bug eye stı ve 1.5 senede makyajlandıgı 2003 stı aldım. O zamanlar cıddı ıyılerdı. Motorları saglam,frenlerı vs sı ıyı ıdı. Sonra dıferansıyel teknolojısı cıktı. Ama sonra ılermedı. Ha yenı kasa fena degıl ama o kadar. Fark cok acıldı,satıslara bakın,baya musterı kaybettı.
    Hothatch ler ıse 3-4 yıldır her sene acayıp gelısıyor ve yakaladılar... Belkıde belkıde degıl,gectıler...
    Pıst tekoru porsche turbo da yanlıs ıst park ozelınde bırsey cunku guc seven bır pıst. Yoksa arkadan ıter daıma gecıcektır. Ve cıkan pılot gaby,harıka bırı...


    Murat Abi fk8 i ne zaman teslim alacaksın bilmiyorum ancak cidden yapacağın süreyi merak ediyorum parkta. Bugün basın lansmanında kullanma fırsatım oldu gerçekten çok keyif aldım. Araç içi video kaydettim ancak dediğim gibi ortam itibari ile ve Jason ın grup temposunu belirlemesiyle oldukça yavaş 4 tur atmış olsak da tadı damağımda kaldı diyebilirim. Fk2 deki ısınma probleminin de ortadan kalktığı söylendi. İncelemelerin ve yorumlarını bekliyorum dört gözle... Fk2 yolda kullanma fırsatı bulmuştum 8 i parkta olunca çok ta belirgin birşeyler söylemek mümkün olmuyor kendi adıma araçların farkı ile ilgili, ama comfort modu gayet yumuşak geldi taş düşürme derdine son sanırım artık bir de koltukları inanılmaz rahat

  19. #9158
    TechTurkey Tholl-ga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    İstanbul/Bahçeşehir
    Mesaj
    55.692
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    jason fk2 nın süresini fk8 ile 2 saniye indirmiş
    "Wagen"thusiast

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •