3 er 5 er iniyoruz hothatchlerle ha gayret genel rekor gelecek
o zaman damdan dusmeyen yazmasin bu konuya, ama haklisin bu is tecrube pistte gecen km meselesl.. lafim yok araba degistir sure guncelle dewambu is bildigin para cokomel mewzusudur.. 5 kere cikabilen ile 50 kere cikan tabiki bir degil olamasda neyse uzatmayayim fazla kazasiz gazlamalar
Erkekler büyümez oyuncakları büyür...
Parası olan yuzler cıktı pıste,hatta kendılerıne gore ıyı pıkotlar.
Foto koymayı beceremıyorum ama ac lısteye bak,2:17:000 ıle 2:18:500 arasına.
Para cokomel olsaydı 140 tl lık cupranın etrafında o tarz araclar olurdu.
Damdan dusmeyen damdan dusunce basıma sunlar geldı dıye yazmasın. Sen ısıne geldıgı gıbı cevapladıkca,keske damdan dusse dıyorum...
50 kere cıkmayla olsaydı,o open pıt gunlerınde 40-60 tur arası atan kısıler bugun pıstın rekorunu 2:00'a getırırdı.
Ne guzel soylemıssın,"uzatmayalım" yeter kı uzat ama bılmeden bol keseden atarak degıl. Bılerek yasayarak. Surda bılgı paylassak,hatta bılmedıgım seylerı ogrensem. Yok olmaz kardesım;bızde herkes teknık dırektor yada her ısı bılır. Ver parayı,hazırla arabayı al sana rekor,uzatma ıste kardesım,benden ıyı mı bılıceksın.(nokt)
onu tak bunu çıkar fren koy don tak yazılım yap vs. bunlardan önce zaten official bi derece olmayacağına göre takarım slickleri yıkarım rekorları. Herşeyi yapıp hala tam slick ile çıkılmıyorsa hata ediliyor.
sakin ol bence biraz, bol keseden atan tutanda yok saçmasapan bir konu için uslubumuzu bozmayalım.bu benim görüşüm we sen sayfalarca yazsanda değişmeyecek... bu işin içinde yetenek we sponsor olmadıkça para - çokomel nokta
Erkekler büyümez oyuncakları büyür...
Slıck takarsan malesef sure bambaska kategorıye gırer. Sure yapan aracların hangısınde ne var bılınmez. Oraya 1500hp olan da arac cıkıyor,75hp de. Bu yuzden tek ayırt edılebılen nokta lastık.
Mesela persembe stok cıkıcagım,sadece kullanılmıs pırellı takıcagım. Bakalım araba ne kadar yetıcek.... Bugun on duzene baktım ve hayal kırıklıgı yasadım. Arka aks bagımsız ama ana kolu sabıt yapmıslar. Yenı nesıl tum bagımsız arka aksların hıcbırı sabıt degıl. Sadece toe ayarlanabılıyor
Ama stok ayarları gayet agresıf,hele kaster ayarı sımdıye kadar gordugum en agresıf onden ceker. Kamberler 1,5, toe lar nedense on arka esıt. Sanırım arkası bagımsız olunca kafa cabuk donsun ıstedıler.
Bu sefer kılıt muhtesem calısıyor,bekleme neredeyse yok. Fren sıstemı cok yakın ama merkez degısmıs,basınc daha cabuk gelıyor.
Sanzıman sogutucu buyumus,yag da oyle.
On takım da degısmıs ve salıncakda kı denge cubuklarını getırmısler.
Fren havalandırmalarını baya buyutmusler ve aks ustune yonlendırmelı kalıp koymuslar.
Daha cok ayrıntı var,aklıma geldıkce ve kullandık yazarım.
Buradaki 3 saniye farkı şundan dedim. Hani var ya Race of Champions yarışları. Dünya şampiyonları çıkıp çeşitli araçlarla yarışıyorlar. Onda dahi saniye oynuyor aralarında. Bugün dünya şampiyonu adamları ayrı bir kategoriye koymak lazım. Bizler için durum farklı. Muhtemelen hiç bir zaman öğrenemeyeceğiz sonucunu ama ben lafımın arkasında olayım. Buradaki en iyi dereceye , aynı araba ile 3 saniye farkı atması çok doğal değil mi bir dünya şampiyonunun ?
Piste çıkan sanırım Marco Seefreid ve Giacono Piccini var sadece profesyonel yarışçı olarak. Onların da dereceleri oldukça iyi.
Arabaya göre profla amatör arası farklar oynuyor. İyi bir amatör belki bir clio ile profu geçebilir ama hothatchle prof daha hızlı oluyor supersportta ise fark açılıyor. Hızlar arttıkça alabileceğin risk seviyesi değişitor aynı zamanda hata payın artıyor vs vs. Sabit bir kıyas yapmak imkansız herkesin bi tarzı var.
tabiki ilk fark edilen lastiktir ama nasıl olsa resmi bir süre kasılmıyor sürekli süre şöyle olur böyle olur yazdıkları için en önemli etken lastiği değiştirip yapılabilecek en iyi süre görülebilir. Sonuçta resmi bir süre için uğraşılmıyor.
Yaşadığım olayı aktarayım arkadaşlarla izmir ülkü deki sienaları aldık kendi arabama önce yürüyenle ilgili bikaç ayar yaptım süre 0,5 civarı oynadı sonra 5000-6000€ değeri olan proflex amortisör taktım 0,5-1 saniye alabildik. Sonra gittim advan slick aldım jantları 14'den 15 yapmama rağmen süre bir anda 2 saniye iyileşti ki daha limitte değilim ama poloların sürelerine yaklaşıyorum. Bu kadar fark olur deselerdi inanmazdım ama lastiğin ne demek olduğunu anladım.
Viraj demiri, arka aks, iz açıklığı, piste göre kamber ve toe açıları, motor kaputunu biraz yükseltmek , arka tamponun paraşüt etkisini gidermek gibi ufak dokunuşlarda yapabilirsiniz. Pistteki araçta (siena) güç için çok bir şey yapılamadığı için yol tutuşa baya kafa yorduk.
Birde bu işte dünya şampiyonları çok farklı noktadalar jason gibi fabrika olanakları ile tur atsanız bence aynı süreleri yapabilirsiniz.
Ufak bir destek.
Tüm süreler için
Intercity İstanbul Park
Instagram : https://www.instagram.com/koroglu_ka...d1ZXBtM2czb2Ns
Blog : https://kaankoroglu.blogspot.com/
Youtube : https://www.youtube.com/@tamir_hane
Gelecek nesil bir istanbulpark&FK2 ikilisine anlam veremeyecek
birde eski kasetler ile kurşun kalem ikisine
Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri![]()
Instagram : https://www.instagram.com/koroglu_ka...d1ZXBtM2czb2Ns
Blog : https://kaankoroglu.blogspot.com/
Youtube : https://www.youtube.com/@tamir_hane
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)