User Tag List

Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
84 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: S2000'cilere bi kaç sorum var ?

  1. #39
    shumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2007
    Yaş
    51
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.634
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s2k olsun çamurdan olsun

    bencede vsa bir avantaj...yorumları okudumda genelde kullanıcılar sürüş karekteristiklerine,bulundukları illerin yollarına göre yorum yapmışlar vsa sız için yol çok önemli izmir gibi bir şehirde vsa sız s2k kullanmak bence büyük risk vsa nın bile sapıttığı yer var

    har gür gazlamıyacağım pistlerden pistlere gitmeyeceğim derseniz vsa lı tavsiye olunur,farklı amaçta ise vsa sız doğru seçenek...aracın model yılı açısından vsa sız fiyat olarak daha uygun tabiki

    bende alırken vsa sız alayım en azından fiyat avantajı var dediğimde arkadaşlarımdan bayağı tepki almıştım ilk arkadan itiş deneyimi s2k gibi bir araçta zorlanırsın demişlerdi,ben ne kadar gazlamak için almıyorum desemde belkide onların fikirleriyle vsa lı tercih ettim,şimdi görüyorum iyikide vsa lı model tercih etmişim bunlar benim sürüş ve kullanım tarzıma göre anlattıklarım tabiki yanlış anlaşılmasın burada yazılanların hiçbiri diğer modeli kötülemek,kullananları farklı göremek gibi bir durum söz konusu değil diğer yorumlarda bu yönde bence,siz yorumları okuyup tarzınıza göre bir s2k alın bence ama muhakkak alın
    35 VT 555 98 vti 35 AD 5528 04 ep3 35 EA 6432 08 fn2
    35 EA 7292 08 s2k 35 EA 2260 09 s2k 35 EA 5988 09 s2k
    35 EA 5522 09s2k

  2. #40
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mesela Ap1 lerin egzoz egzantrigi AP2 lerden daha agresiftir Bunu da herkes bilmez. Dolayisi ile AP2 lere AP1 lerin egzoz egzantrigini alip ustune TODA nin timingli kasnaklarini takip rotar verenler cok Amerikanyada. Bu arada telli gaz kelebegi ile telsiz gaz kelebeginin tepkisi farkli oluyor evet ama bu fark oyle aham saham bir fark degil. Elektronik gaz kelebekli s2k larin zaten gaz tepkimeleri cok iyi. Dolayisi ile oyle boy ile ifade edilecek bir fark yok aralarinda.

    Bir de VSA benim de bildigim sadece gazi kesmiyor. Cunku gazi keserse o da direk fren etkisi yapar ve araba daha beter savurur yuksek hizlarda hele hele virajlarda. Bildigim kadari ile dengeliyor.

  3. #41
    mody - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.386
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vsasız s2000i asla kafan dalgın, sevdiklerinle kavgalı ve sinirli olarak kullanmamalısın, onurcanın dediği gibi herzaman iki el direksiyonda, koltuk dik olmalıdır vsalıda böyle bir durum yoktur...

    benim gözümde vsasız biraz daha safkan spor otomobilidir, abs de olmasa daha güsel olurdu

    tek araba olarak alınacaksa ve hastası değilseniz vsalı alınmalıdır bence
    Everyone knows that 2003 was the last year of the real S2000!

  4. #42
    ATM5307 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    23
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı shumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    s2k olsun çamurdan olsun

    bencede vsa bir avantaj...yorumları okudumda genelde kullanıcılar sürüş karekteristiklerine,bulundukları illerin yollarına göre yorum yapmışlar vsa sız için yol çok önemli izmir gibi bir şehirde vsa sız s2k kullanmak bence büyük risk vsa nın bile sapıttığı yer var

    har gür gazlamıyacağım pistlerden pistlere gitmeyeceğim derseniz vsa lı tavsiye olunur,farklı amaçta ise vsa sız doğru seçenek...aracın model yılı açısından vsa sız fiyat olarak daha uygun tabiki

    bende alırken vsa sız alayım en azından fiyat avantajı var dediğimde arkadaşlarımdan bayağı tepki almıştım ilk arkadan itiş deneyimi s2k gibi bir araçta zorlanırsın demişlerdi,ben ne kadar gazlamak için almıyorum desemde belkide onların fikirleriyle vsa lı tercih ettim,şimdi görüyorum iyikide vsa lı model tercih etmişim bunlar benim sürüş ve kullanım tarzıma göre anlattıklarım tabiki yanlış anlaşılmasın burada yazılanların hiçbiri diğer modeli kötülemek,kullananları farklı göremek gibi bir durum söz konusu değil diğer yorumlarda bu yönde bence,siz yorumları okuyup tarzınıza göre bir s2k alın bence ama muhakkak alın

    diğer yorumların üstüne en iyi yorum bu olmuş

    ilk s2k deneyimim vsasız araçlarla başladı...bana göre vsasız daha zevkli gibi fakat sadece gazlarken güzel...bir yerden bir yere giderken günlük kullanımlarda vsasız aracın sıkıntıları oluşabiliyor...soğuk-değişken zemin-bozuk eğim olan yollarda her an herşey oluyor bi bakmışşın arkan yanında

  5. #43
    Kekuti* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DjHellfireS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Koltugumu hic bir zaman yatirmam s2000 bu ne zaman ne olacagi belli olmaz iki el direksyonda koltuk dik.
    ulan biz s2000'e nasıl gireriz diye dusunuyoruz, adam koltugu yatırmam diyor

    jokey olmak böyle birşey..
    1) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P
    2) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" PROJECT400 - DONE!
    Instagram: @itkopekas #dev20 #project400

  6. #44

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DjHellfireS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Korfez veya Ulku yaris pisti bu konuda pek kistas olamaz. S2000 in problemi zaten anormal asfalt seciyor olmasi. Pistte s2000 kendini evinde hissediyor bana kalirsa.
    hangi pisti kıstas kabul edelim
    imola pisti olur mu

    Alıntı mody Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim gözümde vsasız biraz daha safkan spor otomobilidir
    katılıyorum .

  7. #45

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kekuti* Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ulan biz s2000'e nasıl gireriz diye dusunuyoruz, adam koltugu yatırmam diyor

    jokey olmak böyle birşey..
    Hahaha iyi guldum



    Alıntı phantom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hangi pisti kıstas kabul edelim
    imola pisti olur mu



    katılıyorum .
    Ben herhangi bir pist icin soylemistim aslinda cunki pistin asfaltinda VSA siz arac da hic bir sikinti cekmiyor. Fakat yolda degisken bir asfalt zemin oldugu icin kistas olmaz demek istedim.

  8. #46
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    büyük ihtimalle benim vsa sı olmayan s2000 ile maceram en yakın kaldırımda biter

    açıkcası arkadan itiş tecrubesi fazla yoksa ki soylenen ve gozlemlediğim s2000 zor bir araç

    vsa lı çok mantıklı gibi duruyor

    birde videolarda falan vsa li makyajlı olan zaten daha iyi zaman yapıyor stock olarak buda iyileştirmelerden dolayı bütçe varsa makyajlısı iyi demekde bi sakınca gormuyorum

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  9. #47

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mody Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vsasız s2000i asla kafan dalgın, sevdiklerinle kavgalı ve sinirli olarak kullanmamalısın, onurcanın dediği gibi herzaman iki el direksiyonda, koltuk dik olmalıdır vsalıda böyle bir durum yoktur...

    benim gözümde vsasız biraz daha safkan spor otomobilidir, abs de olmasa daha güsel olurdu

    tek araba olarak alınacaksa ve hastası değilseniz vsalı alınmalıdır bence
    vsa sız delikanlı işi
    Dr.ECU

  10. #48

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    çekmeköy-yalova
    Mesaj
    3.888
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    forumda bi mesajda okumuştum 230 la araba arkayı savurdu diye , bu kadar dengesiz bir arabamı s2000 ? bu süratlerde zaten abuk subuk tepki veriyosa honda boşuna vsa koymamış s2000'e

  11. #49
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı atituti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    forumda bi mesajda okumuştum 230 la araba arkayı savurdu diye , bu kadar dengesiz bir arabamı s2000 ? bu süratlerde zaten abuk subuk tepki veriyosa honda boşuna vsa koymamış s2000'e
    bence o yol kalitesiyle alakalı bir durum

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  12. #50
    yusufbatırel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.129
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s2000 bıne otomatık sanzıman takılamıyormu hıc

  13. #51
    Redbull - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    48
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende bir şeyler kaptım

    3 ayrı s2k kullanmış biri olarak 2 vsa sız 1 vsa lı halen kullanıyorum.

    İki eş değer nitelikte araç arasından vsa lıyı tercih ederim. Ama günümüzde temiz s2k sayısı azalıyor olduğunun dan temizini buldunmu kaçırma derim.
    402mt İstanbul Park ısınma kalkışı 13.6xx sec
    402mt İstanbul Park n/a s2k Best time 13:407 sec

  14. #52
    hantypR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    350
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yolda tutmak icin cok caba harcıyorum s2k yı ben herhalde kullanmayı tam beceremıyorum yanlıyamam yetenegım yok yanlız duz yolda basabiliyorum
    2006 sonrası ıcının faklılıkları hosuma gıdıyor
    Vsa ayrı bır guzellik

  15. #53
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    70bin TL'lik arabaya 30 TL'lik lastikle binip sonra "yol tutmuyor" diyenler çok S2000 için. Bu konuda değil sadece, genel kanı o yönde.
    Kaldı ki güzel görüntü olsun diye takılan aftermarket süspansiyonların pek çoğu sokak kullanımında fazla sertlikten dolayı yol tutuşu zayıflatıyor. Çok kaliteli parçalar kullanılsa ve pistte daha iyi hale gelmiş olsa bile, genelde sokak asfaltında daha kötü yapıyor.
    Standart ve sağlıklı yürüyen aksam ve 4 adet kaliteli lastik ile s2000 zaten pistte otorite sayılan araçlardan biri.
    Yol tutuşunun beğenilmediği tek yer Türkiye olsa gerek
    Unutulmaması gereken bir diğer nokta, yanlış kullanımla ön çekerin ya da 4 çekerin de yüksek süratlerde arkası gelebilir. Aksiyonlu anlarınız S2000'de yaşandı diye S2000'i bu kadar kötülememek lazım.
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  16. #54
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    2005 de sıfır aldım allaha şükür hiçbir yere toslamadım ancak tehlikeli durumlar yaşadım. Hepsinde de yoldaki uzunlamasında asfalt göçüklerinden kaynaklıydı. Araba arkasını hemen vermeye yana vermeye çalışıyor. Bir tanesinde hızım 180 civarıydı. Bir tanesinde de Özgünle ayardaydık altımıza sı.tık. Ben arabayı modifiye anlamında ele alırsam telli gaz kelebeğini her zaman tercih ederim ancak alacağım standarda yakın kullanacağım denirse vsa ve elektronik gaz kelebeği daha mantıklı.
    Bu arada AP2 makyajlı AP1 ler yani Avrupa ve Türkiyedeki örneklerde şase güçlendirmeleri yanında zayıf olan şanzıman ve diferansiyel içleri ve bağlantıları güçlendirildi. Bu arada s2000 de yarı kilitli diferansiyel vardır ve tork sensörlüdür.
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  17. #55
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı hantypR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yolda tutmak icin cok caba harcıyorum s2k yı ben herhalde kullanmayı tam beceremıyorum yanlıyamam yetenegım yok yanlız duz yolda basabiliyorum
    2006 sonrası ıcının faklılıkları hosuma gıdıyor
    Vsa ayrı bır guzellik
    Dostum mesajın alındı İstanbula geleceğim zaten ilk sana telefon açacağım
    Bu arada sende kullanmayı beceremiyorsan hiçkimse kullanamaz s2000'i be
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  18. #56

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    70bin TL'lik arabaya 30 TL'lik lastikle binip sonra "yol tutmuyor" diyenler çok S2000 için. Bu konuda değil sadece, genel kanı o yönde.
    Kaldı ki güzel görüntü olsun diye takılan aftermarket süspansiyonların pek çoğu sokak kullanımında fazla sertlikten dolayı yol tutuşu zayıflatıyor. Çok kaliteli parçalar kullanılsa ve pistte daha iyi hale gelmiş olsa bile, genelde sokak asfaltında daha kötü yapıyor.
    Standart ve sağlıklı yürüyen aksam ve 4 adet kaliteli lastik ile s2000 zaten pistte otorite sayılan araçlardan biri.
    Yol tutuşunun beğenilmediği tek yer Türkiye olsa gerek
    Unutulmaması gereken bir diğer nokta, yanlış kullanımla ön çekerin ya da 4 çekerin de yüksek süratlerde arkası gelebilir. Aksiyonlu anlarınız S2000'de yaşandı diye S2000'i bu kadar kötülememek lazım.

    Soylediklerine tamamen katiliyorum fakat iste asfalt kalitemiz de belli.. arti olarak s2000 in tepkileri cok affedici degil olay biraz oradan kaynaklaniyor. Tutunuyor tutunuyor bir ters reaksyon verdi mi cok ters olabiliyor normal kullanicilar icin.

  19. #57

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sinan'S2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dostum mesajın alındı İstanbula geleceğim zaten ilk sana telefon açacağım
    Bu arada sende kullanmayı beceremiyorsan hiçkimse kullanamaz s2000'i be
    Urfa ne anlar s2000 den : D ya varya hala o bonelerle fotografinizi nasil cekmedim ona yaniyorum : D

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •