User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
30 sonuçtan 20 ile 30 arası

Konu: Polo GTI deneme talebi

  1. #20

    Üyelik
    Sep 2011
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    1.682
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ocağın ortasını beklersen deneriz hocam

  2. #21
    HPMania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    91
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    100-200km olcun.
    Madem aracınızda problem gorunmuyor,dyno hatalı olabılır.
    ıkı poloyu denemektense 50-150km yada100-200km olcun.
    Ama PBOX ıle...
    Normal bir polo gti' in pbox ile olculen 100-200 ve 50-150 degerleri nedir peki ?
    Tabi egim de onemli sanirim..

  3. #22
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bs type-r Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maha dyno diğer dynolara göre %10 ile %12 arası az ölçüyor olmasın
    kanka laf sokma gel ölçelim

    bi< aynı arabaları ölçğyoruz 250 ler 270 ler gbi oluyor malesef kızmak gücenmek alınma yok vallaha arabanı çizerim
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  4. #23
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    istenilen basıncı basıyorsun ama araban gitmiyor sana öyle bir öneri sunayım buyur gel kullanalım teste çıkalım Hee hımmm yok aslında video koysana görelim yardımcı olmaya çalışsalım su olabilir fikirlerimi sunayım ama 0-100 hiçbirzaman aynı olmaz aynı 2 kalkısın 1 olmaz yerden lastikten bunlarla kesinlikle kıyasyamassın 50-150 s Modunda ölçebilirsin 22 çıkarsa sıkıntı olabilir yani sürücünün gaza basssada hiçbirşekilde etkiliyemeyeceği bir ara hızlanma bulmalısın

    bence katını kontrol ettir basınc baasabilir ama minik bir kaçak vardır DV kaçırıyordur minikminik onu sen fark edemesssin basıncı basar ama flow düşük olur belkide knock vuruyorsun hepsi hersey olabilir belki benzin basıncına sıkıntı oluyordur safe moda geçiyordur yada kendini kısıyordur dewam eder gider
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  5. #24
    Fazıl T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    forge dump valve in hangi yayını taktın yumusagı taktıysan problemin kaynağı o sert olanı takman lazım başıma geldiği için biliyorum

    Alıntı HPMania Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracımda yağ eksiltme problemi vardı, bununla ilgili olarak karter havalandırma borusu değiştirildi ve tüketim, kitapçıkta yazan değerlere indi. Bu işlemler 22000' de yapılmıştı ve komple yağ da değişti. Bunun dışında bakımlar tam, araç 24000 km'de, bujiler yeni. Powershop' ta dyno sırasında log alıp incelendi, orada da herhangi bir sorun görülmedi, yani turbo istenen basıncı basabiliyor, hatta dv değişmişti forge ile onunla denedik değişen birşey olmadı.

    Benim asıl niyetim aracımın gerçekten orjinalden, olması gerektiğinden daha güçsüz olduğundan emin olup servise bunu kabul ettirebilmek. Çünkü servis dyno ölçümünü kabul etmiyor ve kendileri nasıl test ettilerse 0-100' ü 7 saniye bularak performans problemi yok diyorlar. Halbuki ben pbox ile en iyi 7.5 saniye çıkarabildim ki eğim bile olmuş olabilir, bu aracın çok daha iyi yapması gerekiyor.

  6. #25
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bendede bu sekilde bir problem vardı. Anlaşılmaz ve cok cok kucuk bir basınc kaçagı ilk aldıgım zamanlarda. Ben hissetmedim perf. dusuklugunu zaten arasıra yapıyordu kacak herzaman değil uzun bi sure bu sekilde kullandım. Ardından Motor arıza ışıgım yandı. Dogus maslakta baktırdık. Turbo/Kompressor Basıncı dusuk arızası cıktı. Ustalar bikaç boruyu sıktı vidalar gevşekti ve hortumun içi pırtmış fakat dısı aynen plastik sokmeden anlayamazsınz.
    Aracınızın Turbodan itibaren basınc hortumlarını kontrol ettirin. Mumkunse motorun üst kısmındaki sert plastik boruları açtırın 2 vidası olan içleri tam oturmusmu kontrol edin.
    Kaçak arayın.
    Sorun bikaçbin km sonra yine bende ortaya cıkmıstı ve tam dediğim hortum içinden pırtmış Kayseri Öz-Sa servisi problemi çözmüştü...

  7. #26
    Cansın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul - Çekmeköy
    Mesaj
    475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim aracım stock istersen deneye biliriz
    Anadolu yakasındayım

  8. #27
    HPMania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    91
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herkese cevapları için teşekkür ederim arkadaşlar.

    Benim takıldığım konu şu, servis bu testleri neden yapmıyor ?
    Ben aracımda performans sorunu var dediğimde yaptıkları tekşey arıza tesbit cihazına bağlayıp loglara bakmak(zaten arıza ışığı yanmadığından müdahele etmiyorlar) ve 0-100 testi yapmak oldu. Müşteri olarak ben bu forumu bilmesem ya da bir şekilde tanıdığım olmasa ne yapacağım ?
    Servisin başka bir şekilde müdahele etmesini sağlayabilecek bir yol yok mudur ?

  9. #28

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    servis arıza ısıgı yanmazsa pek işlem yapmıyor,arıza kaydına göre hareket ediyorlar.Minor bişey varsa kafayı yer durursunuz

  10. #29
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı HPMania Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkese cevapları için teşekkür ederim arkadaşlar.

    Benim takıldığım konu şu, servis bu testleri neden yapmıyor ?
    Ben aracımda performans sorunu var dediğimde yaptıkları tekşey arıza tesbit cihazına bağlayıp loglara bakmak(zaten arıza ışığı yanmadığından müdahele etmiyorlar) ve 0-100 testi yapmak oldu. Müşteri olarak ben bu forumu bilmesem ya da bir şekilde tanıdığım olmasa ne yapacağım ?
    Servisin başka bir şekilde müdahele etmesini sağlayabilecek bir yol yok mudur ?
    Malesef yetkili servisin eksigi de burada ortaya cikiyor.

    Tecrube edinmis kisiler olmadan birileri malesef kobay olmak durumunda kaliyor..

    207 GT de PSA grubunun 1.6T motoru bulunuyor. Ilk gelen seri araclardan birinde sente atlama arizasi yasadik, sorunun yasandigi gunlerde araca yazilim yaptirmistik. Belki 20 günde 10 kere yazilimi yenilettik vs. bakim zamani geldigi anda oradan bir usta teste ciktiginda fark ediyor ve sente ayarlarinin bozuldugunu tespit ediyor.

    Bunun gibi seyler hep oluyor malesef

  11. #30
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aslında bu yetkili servis eskiği değil. Çünkü distribütör kayıt ister. Ufak tefek basınç kaçakları malesef okunmuyor. Hadda bir çok ufak tefek şey okunamıyor. Kontrolü zaman zaman yapmakta fayda var. Montaj sırasında ufak bir gözden kaçma olabilir.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •