www.kaymaz.com.tr
"Bir saniyesine bile hükmedemediğimiz bir hayat için bu kadar fırıldak olmanın alemi yok"
Gayet basarili ve sinifinin en az yakani. Konforu cok iyi,arazi iyi,kullanimi cok basit.
Kronik sorunu henuz yok,basarili bir pick up.
amcam da 2012 4*2 si var sahane bi arac bosken savrulma pek olmuyor bundan onceki 4*4 navarasini o yuzden satmisti bun navara kadar savrulma yok diyor ben de dusunmuyor degilim 4*2 bi amarok. haddin den fazla yakisikli amaroklar :-)
Boş dolu 4 çeker kar yağmur çamur her şekilde kullandım4*2 sini de kullandım. Savrulma diye bir durum yok esp çok başarılı ve sen direksiyona müdahaleyi düşünürken devreye girip çıkıyor. 40 cm kar da standart lastikle yollar geçtim yada dere geçişleri. Kısacası yolda ne kadar sıkıntılı durum varsa hepsinde denedim. Kesinlikle çok başarılı. Uzun yolda binek arabadaki konfor direksiyonun rahatlığı ve güvenlik donanımı ile sınıfın bence lideridir. Ha bunları yazarken de piyasadaki bütün pickup ları sıfır olarak alıp kullanmış biri olarak yazıyorum
Yakıt olarak da diğerlerinden daha düşüktür...
aracın tasarımı falan güzel konfor zaten güzel işte insanın kafasını kılçıklandıran araç yeni olmasına rağmen 2.eli kum gibi ***** sitede yorumunuz için teşekkürler
pick up için önemli olanda araç boşken savrulma durumu zaten sizde yok diyosunuz teşekkürler
savrulma olayı önemli bir pick up için ***** özellikle arkası boşken arazidede yetenekli olması bir artı yakıtta rakiplerinden az diyorsunuz teşekkürler
www.kaymaz.com.tr
"Bir saniyesine bile hükmedemediğimiz bir hayat için bu kadar fırıldak olmanın alemi yok"
alacağınız araç pick-up yani binek bir araç değil bunu unutmayın arkada makas var yani konfor ister istemez düşer zıplamalar olur. Yük olunca daha güzeldir kasa boşken arkanın makas olmasının dezavantajları olur. Yakıtı normal araçlara göre yüksektir çünkü ağırlığı yüksektir. park yerinde hep sıkıntı yaşarsın çünkü uzundur.
Kısaca işim içinde gerekli demezseniz pick up kişisel fikrim olarak tavsiye etmem. Zodiac botum için navara almıştım yazlımını yaptırıp kadranda 210-220 civarlarını gördüm hiç savrulma yaşamadım arkada oturan arkadaşlarım uzun yolda hızlı gidersem hep dertliydi!!!
Bir kere tam yükledim 800-900 kg yük ile 4 kişi 300km yol yaptım çok keyifliydi.
evet arkası makas olmasına rağmen arka kabin konforu güzel binek bir araçtan biraz daha fazla yakıcaktır park olayı falan bunların hepsini göz önünde bulunduruyoruz zaten bzim için önemli olan kronik arıza sorun aracın artı eksi yönleri nelerdir yorum için teşekkürler sağolun
www.kaymaz.com.tr
"Bir saniyesine bile hükmedemediğimiz bir hayat için bu kadar fırıldak olmanın alemi yok"
180hp sürekli 4x4 olanlarda ZF marka 8 ileri şanzıman kullanmışlar, yeni bmwlerde kullanılanla aynı sanırım.
Yamaha DSP-AX1 varsa gerisi teferruattır...
www.kaymaz.com.tr
"Bir saniyesine bile hükmedemediğimiz bir hayat için bu kadar fırıldak olmanın alemi yok"
Navara vb. Modellere pek benzemeyen bir yapısı vardır. 5 kişi 1400 km yol yaptım normalde diğer Pickup larda arkada oturan virajlarda ve bozuk yollarda pert olurBunda bugüne kadar etkilenip sorun yaşayan olmadı. Arkası konfor amaçlı biraz yumuşak kalıyor ama bu yumuşaklık ne yol tutuş nede güvenlik anlamında bir sorun teşkileetmiyor. zaten en ufak bir problemde direk esp devreye girip gerekli müdahaleyi yapıyor. Bence test araçlarını gidip kullanın hatta imkanınız varsa aracı kiralayin kullanın sonuç olarak bana hoşgelen bbaşkasına sıkıntı olabilir
Ben hepsini kiralık olarak sıfır alıp kullandım en son 2012 2 tane amarok u sıfır bayiden kendim aldım.
İlk çıktığı zamanlar deneme fırsatım olmuştu çok detaylı olmayaraktan
Ama en son geçen aylarda bi arkadaşım niyetlenmişti, beraber acarlarda test sürüşüne çıktık sırayla sürdüğümüz araç 4x4 manuel versiyondu
Pick-up lar içerisinde konfor olarak açık ara en iyisi denilebilir bu tarz araçlara göre yol tutuşu iyi ama standart binek araçlarlarla alakası yok özellikle arkası boşken ciddi salınıma girebiliyor ama korkutucu seviyelerde değil.
Kullandığım araçtan mıdır nedir ama şu ana kadar kullandığım en rahatsız debriyaja sahipti az daha yukarda kavrasa direksiyona kadar gelecekti ayağım ikimiz muazzam rahatsız olduk
Yakıt tüketimi yine bu sınıf için normal seviyelerde ama tüketim az buz falan değil şehir içinde 10 lt üstü garantisi var zaten fabrika verisi dahi 10 lt ye yakın (manuel :9.6 lt otm :10.0 lt )
Ben kasıtlı olarak 80-90 km hızlarda sabit gittim bi ara ama anlık tüketim hiç bir zaman 10 lt nin altına inemedi indikten sonrada 14 küsürat lt test ortalamsıyla bitirdik zaten.
Herşeyden önce böylesi bi araca ihtiyacınız varmı bence onu düşünün sürekli şehir içi dolaşımı sağa sola gidilmesi söz konusu ise aman çok iri park sorun tüketim ciddi
ama biz dağa kara kışa gideriz severiz böyle olayları derseniz alınmalı kesinlikle
Ama alınacaksa şu an mutlaka otm versiyon alınmalı 2.elde çok ciddi avantajlı konuma gelir şu an manuel versiyonlar değer kaybettikçe kaybetmeye devam edecektir otm lerin yayılmasıyla birlikte
evet arka makaslı olmasına rağmen arkada oturan için konforu bana gayet güzel geldi test sürüşünü yapmıştık tek kafamızı kurcalayan 2.elinin kum gibi olması cevapların için teşekkürler
aracı zaten genellikle yaylaya gitmek için alacağız şehir içinde kullanmaya fiesta var o yüzden sorun olmayacak şehir içinde babamda manuel alışkanlığı olduğu için mecbur manuel olacak teşekkürler cevap için
www.kaymaz.com.tr
"Bir saniyesine bile hükmedemediğimiz bir hayat için bu kadar fırıldak olmanın alemi yok"
baska kullanip test edenlerin yorumlari nelerdir
www.kaymaz.com.tr
"Bir saniyesine bile hükmedemediğimiz bir hayat için bu kadar fırıldak olmanın alemi yok"
yokmu aramızda vw servis çalışanı falan
www.kaymaz.com.tr
"Bir saniyesine bile hükmedemediğimiz bir hayat için bu kadar fırıldak olmanın alemi yok"
www.kaymaz.com.tr
"Bir saniyesine bile hükmedemediğimiz bir hayat için bu kadar fırıldak olmanın alemi yok"
Hilux'dan fazla yakacagini sanmiyorum Amarok'un.5800 kilometredir Hilux kullaniyorum İstanbul icinde 10 litreden asagi pek dusmedi ortalamasi.2 yil once Navara vardi otomatik o da sehirici 11 litre yakiyordu.
Park sorunu,arkasinin gereksiz salinimi,kapali bir bagajinin olmamasi vs sizi uzmeyecekse tercih edebilirsiniz.![]()
ben 2011 4x2 nawara kullanıcısıyım bastığımda oluyor basmadığımda yakıt ortalaması 7,8 şuan
üstündeki motor 2500 163 hp yeni wersiyon bunlar eskilere göre daha az yakıyor.arabadan memnunum şuan ama bidaha almam turbosu 13000 tl serviste şuan tamir takımı yok.
BAZOOKA CİVİC
TR 100-200 FWD REKORU 4,53s
732 hp 660 tork
KARA MAMBA EWO MUSTANG DYNO 50 PSİ 850 HP
DR ECU
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)