Söz konusu karşılaştırılan araçlarda golf olsun focus olsun astra olsun hep en fullunu koymussunuz. ama civicte standart donanımlı ve sport var. Eger sadece ıkısı gelıyorsa amenna ancak bununda sedandakı gıbı elegance'ı vardır herhalde. O 70 lerı zorlar bu durumda varsa şayet. Hoş civic'in elegance'ı almanların bir alt donanımına neredeyse eşdeğer gibi gibi.
Esas beklenen motor bence bu segmentte opelin yeni euro 6 normundaki 1.6 yeni dizeli. Direk opelin kendi geliştirdiği bu motor 136 hp 320 nm torka sahip. Çok çok güçlü girecek piyasaya, güçlü dizel arayanlar zaten başka araca bakmaz güzel bir fiyattan satılırsa.
hondanın dizellerinden alıp kullanan chipleyen vtec açıp dumanlayan falan varsa zevkle denemek isterim250hp ye kadar kabul
Cehalet kadar kötü bisey yok. 7 senedir ayni kasa satiliyor. Amma kasa değisti deniliyor. Tfsi kadar yakan sedan 1.6 o ayri bi konu. 1.8 daha az yakiyor.
Ayni paraya satilan diger dizellerden daha dolu olucak buyuk ihtimalle.
dtec tede vtec gibi bir teknolojimi kullanmışlar acaba ?
yani yine zamanlamalı subap felan mı var ??
Otomatik olmaması -
Çift kavramalı otomatiğin hayal olması 2x -
Yeni-tanınmayan bir motor sunulması markacılar dışında önyargıyla yaklaşılır.
Almanlarla eşdeğer fiyat handikap.
Allah kolaylık versin.
Konu dışı olacak ama, bazı orta sedan araçlarda neden dizel motor seçeneği sunmazlar?
Örnek olarak Kia Cerato, Hyundai Elantra ve Honda Civic'te bu böyle.
Honda haricinde (Dizel motoru yeni çıkardılar.) bu ikilide dizel motor olsa çok tutar şahsen düşüncelerim bu yönde.
New Toy! - 41 AJV 325
rakipleri dizel teknolojisinde aya gitti, honda hala geliştirmeye devam etsin
hondanın Türkiyeyi geçtim avrupa için bir gayreti yok.
avrupa demek dizel demek, bende honda da 2.2 litre dışında dizel motor bilmiyorum açıkçası.
bir de bürokratik engel herkese var, sadece HONDA ya değil en basitinden hyundai ye kia ya da var.
2.2 ile de 142 320 nm ve 150 bg 350 nm tork almışlar.
İşi çok ama çok zor Hondanın bakalım zaman neyi gösterecek.
Opel için de 1.6 CDTİ için heyecanlanıp duruyoruz ancak değil Türkiye yabancı ülkelerde bile herhangi bir hareket yok sadece Zafira da satılmaya başlanmış dış ülkelerde bildiğim kadarıyla.
Türkiye ye gelmesi ne zamanı bulacak belli değil.
Opel zamanında Astra da yaptığını 1.9CDTİ dizel GTC atağını Corsa da 1..6 CDTİ ile yaparsa saatış patlaması yapacağını düşünüyorum.
avrupada 1998ve sonraki yıllarında honda DİZEL motor kullandı bu zamana kadar orda üretilen modellerinde yanı EURO civic ve accord ve cr.v modellerinde .kendi motorunu 2002 yılında yaptı ilk aleminyum alışımından dünyada ilk honda yaptı şu anda gelen yeni motor hacim güç tork yakıt ve emisyon değerleri olarak başı çeker birde Türkiye ilk elektirikli arabayı 7 sene önce hondayla tanıdı ve yıllar sonra başka markalar getirdi yani kanun bürokrasi diğer markalara yok çünkü onlarda öyle bir sistem yoktu dünyada seri üretim yapıp hiybrit satan ilk marka, rakipleri 2 yıl sonra satışa başladı .Bugün dizel servislere dağıtılmaya başlandı .
honda her türlü satar , mantıklı veya mantıksız olmasını tartışmanın bir anlamı yok.
araçlar piyasaya çıksın ve 1 yıl sonra bu konuya bakalım.. herkes vay anasına diyecek![]()
Kuralları çoğunluğun koyması, çoğunluğun haklı olduğu anlamına gelmez. Bu sadece çoğunluğun kolay aldandığı anlamına gelir.
Konumuz ne elektrikli otomobil ne hybrid otomobil, hiç biri benzinli ya da dizel otomobillerin hükmünü sürdüremez en azından yakın gelecekte.
Son kullanıcı motor bloğunun alaşımıyla ilgilenmez, müşteri bayiye gittiğinde satış danışmanı " efendim aracımızın motor bloğu aliminyum" dediğinde satışa + etkisi olmaz.Son kullanıcı verdiği para karşısında optimum performans sunup minimum yakıt tüketimine bakar, Honda bunu senelerdir sunamadı o yüzden Honda bayilerinin camında kocaman LPG ibaresi yer alıyor müşteri çekebilmek için.
Piyasada ne revaçta rakiplerin en çok neyi kullanıyor neye arge yapıyor ? Dizel motora, sene olmuş 2013 sen daha 1.6 hacimli dizelini yeni çıkartıyorsun o yüzden körü körüne Honda'yı savunmanın manası yok onu öyle bunu böyle yaptı diye.
Haa 20 sene sonra elektrkli veya hybrid otomobiller acaip tutulur moda olur işte o zaman Honda o sınıfta başı çeker çünkü uzun senelerdir en çok arge yapan firmalardan biri.
R16 motorlu 1,6 sedanları gören duyan honda çok geri kaldı diyor. en çok buna gülüyorum. Beyler adamlar neden avrupayı ve türkiyeyi önemsesin ki? türkiyede mevcut araç satış hacminin bilmem kaç katı kadar amerika pazarında satıyorlar. bunun daha brezilyası var ki korkunç büyük bir pazar. orda 1.8 motor ile satılıyor.
toyota prius kaç liraya satılıyor. bizim memlekette bürokrasi ciddi engel. yurt dışında accord ile civic arasında 5000 usd fiyat farkı var. bizde ki gibi arabanın 2 katı vergi vermiyor adamlar. 2,4 civic alıp biniyorlar. biz de yurt dışından k24 blok aldık diye sevinelim.
1.8 civic motoru gercekfen teknoloji harikasi degil mi?
valla komik duruma dusuyorsunuz sirf sahip oldugunuz seyleri iyi gosterecegiz diye
USPerformance by UtkuSelamoğlu
https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance
100-200 km/h 5.761sec
alüminyum blok direk ağırlığa etki eden bir özellik. ağırlık da tüketime ve performans a.
geç kaldılar vs bunlar doğru. ancak sebebi dediğim gibi bizim pazarın dar oluşu. önemsememeleri. vw grubunun amerikada pazar payı az mecbur avrupaya abanıyorlar. yoksa amerikada satanaz 1.4 tsi motoru. 2,0 tfsi ile girdiği halde yinede tırtlıyor.
uzun lafın kısası. honda geç yapmıştır. eksik de yapmıştır. sedan ve otomatik eksiğini çok önüne sürecekler. ancak bişeyler yapmış. bekleyip görmek lazım.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)