Genelde çoğu süperspor aracın donanım seviyesi o kadar fazla değildir zaten. Zaten o kadar büyük araçlar değildirler ki donanımları içine sığdırabilelim. Zira asıl para eden kısmı mekanik aksamdaki arge ve işçiliktir.Tabi bir de özel araçlar olmaları.
Ama ne yalan söyleyeyim bugattinin gerçekten içine oturup kontağı çevirmediğin sürece pek de heyecanlandırıcı bir araç olmadığına katılıyorum![]()
http://www.techturkey.com/forum/sohb...uzlercesi.html
böyle bir konuyu ben açmıştım uzun zaman önce![]()
Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
https://www.instagram.com/biramemuru/
bu konuyu görünce aklıma bir garaj geldi, sanırım sahibi Türk'dü, araçların içine girip motor seslerini de dinleyebiliyorduk yanlış hatırlamıyorsam, onu hatırlayan var mı ?![]()
Allah belanı versin pagani, o ne lan? o teyp düğmeleri, o klima butonları, o vites kolu nedir aga? o direksiyon ne peki? sana verilen yüzbinlerce euro'ya, dolar'a acırım vallahi billahi. veyron'u değil, uçağı geçsen ne olacak ulan, aynaya bak önce...
veyron; number one.![]()
. . . audi . . .
Vorsprung durch Technik
Ben hep sadelikten yanayım onun için Bugatti daha çok hoşuma gitti ama Pagani'nin tavan ve vitesin üstündeki start düğmesi çok iyi.
Edit: Ferrari Enzo ve FF'in içine baktım şimdi, küstüm oynamıyorum.
'01 Black 106 GTI / '01 Silver Clio RS / '99 Blue 106 GTI / '02 Silver Civic Type R / '11 White Polo GTI / '02 Blue Bugeye STİ
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)