Bende bugun dizelini aldim bakalim bir deneyelim
Printable View
Bende bugun dizelini aldim bakalim bir deneyelim
Bende. İki uc keredir aldim ama fark goremedim zaten aractada chip oldugu icin...falat surekli shell kullandigim icin birde litresi pahali olmadigi icin nitroya devam
Performans daha iyi gibi... Shellden arabayı aldım alalı hiç şaşmadım... 2.5 senedir ve 39.000 km dir sadece shell. Bir iki çürük benzinlik hariç hiç üzmedi. nitro daha başarılı gibi.
95 oktan nitro neden çıkarmıyorlar anlamış değilim.
olsaydı alırdım. şimdilik total performa 95'ten devam..
100 tl nitro aldım ama bende pek bişey fark edemedim. Muhtemelen sürekli kullanmak gerekiyor.
ankarada bp 97 kullanan duymadım görmedim zaten az da istasyonu var bp nin herhalde istanbula nazaran. ben depoyu nitro fulledim ama pek bi gidiş de farketceğim değişiklik olmadı gibi. bi depo daha kullanır sonra tekrar dönerim opet e herhalde fark görmez isem
bende 2 kez üst üste aldım şimdi tekrar alıcam ama bana çok yakıyor gibi geldi sanki
ben daha fazla yaktığını düşünüyorum nitro nun 125 cc motorumda test ettim daha az gitti po ve opet e göre opet e dönücem sanırım yine
Nitro dizel aldim, yurt disinda da gelmeden kullanmistom. Suanda ayni tepkileri aldim gidisi degisti. Tabi depoyu tamamen bitirip aldim. Bursada sehir ici 4.8lt ortalamam var 1.5dci 90hp clio. Nitrodan devam edicem
Bu tür işler pazarlama taktikleri olarak gözüme görünmesine rağmen burada yazılanlardan sonra bende bir depo dizel nitro+ aldım. Adı tam ne bilmiyorum ama shell den aldım. yol boyu trafiğin izin verdiği süratlerde gittim. Bu tempoda giderken aracım 3.5 ile 3.7 lt arasında bir sarfiyat gösteriyordu. Bu yakıtla 3.3 göstermeye başladı. Otoyol geçişlerinde 4.8 e kadar çıkan gösterge 4.5 tan fazla göstermedi. hızlanma ve son sürat konusunda bir şey değişmedi. gene 5 vitesde 4500 devire kadar çıktı. ama sarfiyat gözle görülür şekilde düştü. ikinci depoyu alırken ekrandaki değer ile alınan yakıt birbirini tuttu.
Araç clio 2 hb 1.5 dci (mavi i olanından )
Samsun'dan aldığım yakıtla Trabzon'dan aldığım arasında fark var Samsun'dan aldığımda tepkiler farketmişti ama Trabzon'da depo komple bitip aldığımda performansta düşüklük hemen farkedildi.
Opel Astra GTC 1.9 CDTI
Gtb2260 Turbo
dp
ecufast remap
Sadece son takılı
nitro+ ile
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.n...35335216_n.jpg
1.3 multijette nitro kullanıyorum iki depodur, sanırsınız 2.0 motor araç kullanıyorum o şekilde çabuk bitiyor yakıt, performans adınada pek etkisini göremedim
Aracım c180 1.6 turbo.Depo kapağında 95 yazıyor fakat bu nitro çıkalı hep 97 oktan alıyorum araca bir zararı olur mu ? 95'e geri mi döneyim ?
Bence benzinde nitro çok yakıyor
Eğer araçta custom yazılım yoksa işe yaramaz... Araç üreticileri 95 oktan a göre ayarlar araçlarını..nedenine gelince; adamlar bu aracı hindistanda satıyor, Papua yeni gineye de Irağa da Zulu kabilesinede satıyor. Nerden bilecek adamın iyi yakıt kullanacağını. O yuzden oem beyinler dünya standartında düşük oktan yakıta göre ayarlanmıştır. Bu sizi düşündüğü için değil kendi markasını korumak içindir. Daha yeni çıkan bir yakıt ve Kullandığımız arabalar ortalama 5-10 yaşında..
Stage 1 yazılım yaptırsanız bile aracın orjinal Oem yakıtını kullanabiliyorsunuz.
Ama sende stage 2 veya özel yazılım vardır gırtlağına kadar doludur araba onu bilemem kendi yakıtını hazırlarsın o ayrı konu.
Cupra'da da yakıtta artma söz konusu, performansta farkedilecek bir değişiklik yok. (son kararım)
Toyota Rav 4 de de hiçbir faydası yok.Deneyecek arkadaşlara şimdiden bol şans :) İsraf diyebiliirm.
Sürekli kullandığımız araçlara nitro diesel almaya başladık zaten sürekli shell le anlaşmamız olduğu için taşıtmatikden dolayı alıyorduk
Aurise v power dizel, 2011 F10 520 D ve 2008 Range sport 3.6 TDV8'ede Vpower GTL alıyorduk memnunduk.
Sürekli Shell imes'ten yakıtlarımızı alıyoruz. Nitro çıktı çıkalı 3 aracada nitro koymaya başladık 4. 5. depolar oldu ama arabalarda resmen duvar etkisi var 3 ündede inanılmaz performans düşüşü var. Auris zaten gitmiyordu şimdi yerinden kaldırmak mümkün değil :D
yani bu işten açıkçası hiç bişiy anlamadık. LT bazındada daha fazla yakmaları söz könusu araçların.
50 tl Shell fuel save ile 180 200 km umursamadan rahat gidiyordum şehiriçi , Nitro ile ciddi bi düşüş var ve 160 km zor yaptım.
Iyı hoş güzelde benzın psıkolojıkmı anlamadım daha çabuk bıtıyor
çok ekonomik kullandığımı soyleyemem sürekli gazladığımdan hep fazla yaktırıyorum ama nitroda yaptığım km de düşüş yerine bence artış var gibi :)
nıtro aldım dpf ısıgı yandı bırdaha asla almam
Çok yaktırıyor ama atm depo testi yapmadım.
Nitrodan sonra sanki benim tfsi rolantide sarsintili calismaya basladi arkadaslar
ben sevemedım ortalama tuketım 5.8 lerde gezıyor bende hayatta oyle olmazdı km olarakta az gıdıyor ama ıvmelenmesı guzel
Total iyidir, Opet başta olmak üzere piyasada iyi bilinen bir çok firmayı denedim ve Total'den çok memnunum.
Daha onaylanmamıs denenmemiş yakıtları bosverin :) Bi ara nitro lar vardı lpg+benzin karısımı dendi onlara onlar güzeldi ama nitro plus nasıl olur bilemeyiz
Bende 1.6tdi poloya aldım. hep 50tllik yakıt alırım. ilkinde pompacı sormadan doldurdu diye kullandım. sonraki 2 alımımda da kendim istiyerek aldım ama bundan sonra almam. resmen yakıt tüketiminin içine etti. 50tl ye 230km civarı yol gidebilirken bu yakıt ile 200 bile görememeye başladım. Güzergahımda hep aynıydı öncesiyle ekstrada bir trafikte kalmadımda ekstra gazlamadımda ama yok yani almam tekrar :)
yakıt güzel nıtro ama ciddi daha az km gidiyor araç 60 liraya sehir içi 120 km giden araç 90 95 de kesildi
Kendi yakıtını hazırlayan blgili arkadaşlar kriptoyu çözebilirmi? Shell 95 oktan fuel save ile 97 oktan nitro yakıtı arasında ne gibi farklılıklar var.
İki yakıt arasında farkı özetle açıklarsa güzel bir bilgi paylaşımı olur düşüncesindeyim. Gerçi adamlar sitesinde açıklamış
''Kısaca özetlemek gerekirse, bu gelişmiş performans yakıtı, Ferrari'nin tercihidir.'' diye yazmışlar.... :-)
''Shell V-Power Nitro+ Kurşunsuz 97, %99 oranında Scuderia Ferrari'nin 2013 FIA Formula 1 Dünya Şampiyonası'nda kullandığı Shell V-Power yarış yakıtında bulunan bileşenleri içermektedir. Scuderia Ferrari F138 Formula 1 aracında Shell V-Power Nitro+ Kurşunsuz 97 yol otomobili yakıtı kullanmanın mümkündür..''
Formula arabası kim... bizim 200 bg lik arabalar kim..
http://s04.static-shell.com/content/...d95-manual.pdf
Vesiyon 1.0: http://s04.static-shell.com/content/...wer-manual.pdf
Versiyon 1.1 : http://s05.static-shell.com/content/...nol-manual.PDF
Bu kaçıncı oluyor. En az 10 kere 100 tl Nitro 97 aldım. Her defasında deponun sonunda araba canavar oluyor çekiş artıyor. Fakat sadece deponun sonunda. Sanki bütün katkılar deponun dibine kalıyor. Bence bu seferki katkılar benzin ile iyi karışmamış dibe çöküyor.
PD140 Dizelde kullandım memnun kalmadım , gtl fena değildi her ne kadar az km yaptırsada. Dizel için total excelliumdan şaşmayın derim :)
Önceki verdiğim linke yorum yapacak bilgili arkadaşların yorumlarını merakla bekliyorum. Aradaki fark nedir normal 95 -97 oktanlara göre. katkı deniyor ne katkısı ne kadar oran farkı var..
Ayrıca, yakıt artışı olmayan menzili uzun olan 97 oktan hangi markanın var? Net bir durum varsa nitronun menzilinin çok kısa olduğu..
Başarılı. 95 Fuelsave kullanıyordum şimdi 97 Nitro'ya geçtim. Emin olmamakla beraber motor gürültüsü çok düştü. Ama bariz bir sonuç var, düşük devirde aşırı avans vurma vardı, şimdi resmen sıfır. Araç otomatik, dik yokuşta tam gaz 2. vites kalkıyorum, en ufak bir knock yok. Her şekilde denedim.
Nitroya geçen ve depo b,itiminde 1 depo alan biri olarak. Çok tavsiye edemeyeceğüim. Gözle görülür perf yok, yakıt çok ciddi arttı. yarım depo ile her defasında 400km yi geçebilioken şuan 400ü bulursam ii.