motor 5 kasa için dört dörtlük olmayabilir ancak 2.0 motor ile aradaki ötv, mtv artışına değecek bir fark olduğunu düşünmüyorum,
motor 5 kasa için dört dörtlük olmayabilir ancak 2.0 motor ile aradaki ötv, mtv artışına değecek bir fark olduğunu düşünmüyorum,
1.6 tdi audi a6 beklemedeyizDownsizingin ayarı kaçtı.
Seyir Modu = 50-160 arası debriyaja basmak demek oluyor.
2.0 eşiğini kırdılarsa artık bunun dibi 1.2 hatta millet wovv harika falan dedikçe 1.0 kadar giderler onların çünkü tek derdi şu noktadan sonra satmak başka bir şey değil..
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
1.4 ve 1.6 motorların vergi dilimlerinin ayrılmasına az kaldı. hadi bakalım![]()
M. The most powerful letter in the world.
Yazik gunah be kardesim.
Artik klise bi laf olucak ama hersey para ve satis mi?
Nerde kaldi ruh, prestij, surus zevki?
Ya ölürüm ya da kaskodan para alırım kafası.
her şekil lastik döner 1.4 motor koysalarda o lastikler döner 1.2 motor koysalardaa o lastikler döner iş lastikleri döndürmek olmamalı bence..
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
Keske her yerde kalıtelı araclar olsa.Motoru onemlı degıl,yenı nesıl,teknolojık vs....
Ancak sacma vergı sıstemı burala getırdı olayı.
Ama sunuda unutmamak gerek,520i eskıden 136hp-150hp ve 177 hp ıdı,sımdıde 170HP
Umarım vergı ınsan gıbı alınır,bızde hakkıyla bınerız....
Money talks, Shit walks.
www.gizadetailing.com
instagram.com/gizadetailing/
instagram.com/erkusriza/
neticede mercedes amgyi üretebilmek için bmw de m araçalarını üretebilmek için alt modelleri satması lazım. bu devir de ruh filan kalmadı. kar etmeyen satış yapamayan firma kapanır gider. sonu saab gibi mi olsun. adamlar en iyisini yapıyor.
ayrıca motor hacmi küçük olsa ne olur ki. e60 520i kaç hp kaç nmbu ondan daha iyi bir motora ve daha iyi bi şanzımana sahip
![]()
Bir yandan güzel, bir yandan da kötü bir haber bu. Güzel yanı; premium sınıf otomobil sayısı artar, daha geniş bir kitle daha lüks araçlar kullanır. Kötü yanı ise sürüş zevkinin aşağılara çekilmesi. Eskilerin 6 tokmak sesi yerine yapay 4 silindir sesleri geldi, kabullendik. Ama artık iş iyice değişti. Amaç düz yolda hızlı gitmekse evet artık daha az enerji ile daha hızlı olundu. Ama bence böyle olmamalı.
Artık her marka birbirine benzedi. M serileri üretilsin diye benim ülkemde 5.16 vs vs satıcaklar, ama araplar-avrupalılar M otomobillere binecek. Kabul edilecek bir şey değil. Türkiye de kaç kişi gidip bayiden M otomobil çıkarabilir ki? Ben çıkaramam. Ne vergisini ne benzinini kaldırabilirim. Bence gerçek otomobil severler için işin kötü yanıda bu..
Real Cars, Real Roads.
Şimdi 1.6 lt motorlara da ötv düzenlemesi gelirse evlere şenlik olur
herkes ne tepki göstermiş arkadaş, sanki 1.6 100 hp lik motor koymuşlar. araç 170 hp, evet o kasa için çok değil ama hızlanma değerleri çok da kötü değil. 2.0 lık benzinli ve dizelleri 184 hp di zaten. 4 silindir olduktan sonra ha 2.0 olmuş ha 1.6, ne farkı var. 2.0 çok mu sürüş zevki veriyor sanki. Ayrıca bu araçlar performans odaklı değil, konfor ve prestij odaklı kulanılan otomobiler. İnsanımız bayılıyor heralde %180 vergi ödemeye
yeni çıkan modeller ile hacim düşüyor yakıt düşüyor performans artıyor süper bir yere doğru gidiyor bu ilerleme sonumuz hayrola![]()
Herkes tek tip düşünmek zorunda değil. Herkesin kendince de doğrusu var. Old is cool. Araba konusunda geri kafalıyım. Büyük motor her zaman iyidir. Yapay sinek vızıltılarını sevmiyorum.imkanım oldukçada hacimli araç alırım. Bu benim fikrim. Her neyse. Bmw big six günleri geride kaldı.
Real Cars, Real Roads.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)