Konunun benle ilgili kısmına yorum yapıyorum telefondan girdiğim için kesemedim gerisini. Yani diyorsunki sen hiç otomobilleri eleştirmedin hayran hayran ağzın açık kqbullendin öylemi? Futbol eleştirmenlerinede karşısındır sen mutlaka, nede olsa bi ronaldo olmadan ronaldo eleştirilmez sana göre...
Dört tekerlekle uçar gider kelebek gibi
Otobanlarda açar renk renktir çiçek gibi
Güzel havada var mı onunla gezmek gibi
Ayağı yerden kesen güzellik otomobil
Tabiki de normal bıkılmayacak cinsten değiller gerçekten, ona hiçbir lafım yok. Ama bazılarına da gün doğuyor hemen savaş baltaları meydana çıkıyor. Eskiden honda fanatikleri gelir şöyle kaçar böyle iyi aman en iyisi honda diye kafa ütülerlerdi şimdi tam tersi çoğu başlıkta.
Guzel yorum
gene Turk mılletı klasıgı bılgı sahıbı olmadan fıkır sahıbı olmak. arkadas ne kadar cok herseyı bılıyoruz bız. bır kere bır konuyu ne tarafından cekersen o tarafından gelır.iyi tarafından bak ıyı . kotu tarafından kotu gelır.
sorun olayı rakamlarla olculur. ıstatıstık dersini tavsiye ederim. belirli bir hata yüzden vardır, onun üstünü yüksek kabul edersin, hatta çan eğrisinde en çok şikayet alan konuları dikkate alırsın, diğerlerini göz ardı edersin çünkü kullanıcıyla alakalıdır.
Markalarda strateji konusuda güzeldir.,her firmanın belirli hedef kitlesi, fiyatlandırma politikası ve kar oranı var. mesela merc bmw audi nasıl birbirini rakip göruyorsa, benzer fiyat gruplarında opel wv vs fılan rakiptir
japonlarda sorunsuzluk prensıbıyle yola çıkarlar zaten herkesin bildiği gibi. vs konu uzar gider...
en başarılı şanzımana gelince bmw 8 ılerı zf yılın şanzımanı seçilmiş ve kullanırken de anlıyorsunuz ipek gibi yumuşak,çok tepkili, kullanım stilini anında hafızaya alıyor vs.
e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic
Yordun be abicim sırf komik yazılar yazdın diye cevap veriyorum 106 ım bir vtec değil haklısın ama hondada bi 106 olamaz hatta vw nin dsg sinin s sinden bir şanzuman yapamaz bence sen bi golf 4 alda kıçın konfor görsün sonra ne demek istediğini anlarsın bu kadar milletin
SAPANCA AUTO CLUB
CRM PERFORMANCE
ALINTI:Onu gectim manuelde hic sanzimani bozulmus vag grubu araba varmi ?
250-450hp arasi gezen bir suru polo-golf-leon vs var hic birinde ekstra baski balata volan varmi ?
Ama honda subaru evo diyince stage 3-4-5-6 baski balata volan kitlerinden gecilmiyo[/QUOTE]
dediğiniz doğru maalesef honda araçların fren sistemleri tabiki de bir vw kadar değil ve başta da belirttiğim gibi aynı zamanda 2 tane de manuel vw kullanıcısıyız onlarda böyle bir probleem yaşamadık ki personellerimiz kullandığı halde
çok doğru bir çıkarımda bulunmuşsunuzama atlanan bir konu Dsg nin iyi bir sistem olduğunu zaten biliyoruz burda arzanın daha çok dsg7 de olduğunu öğrendik ve ve asıl kastettiğimiz de bu ve bunun yanında Doğuş Otomativ in müşteri memnuniyetsizliğiydi ki bu da müşteriye göree değişebilir
Biz ona arıza Verdirip deemeyelim çünkü araçlarımızı tek kişi değil babam ve amcam kullanıyor sorunun bizden kaynaklandığını düşünmüyorum ki servise de bu sorundan gelen birçok araç varmış kaldı ki bu sorunu Dsg7 kullanıcısı olan bu forumdan ve birkaç forumdan da yaşayanlar olmuş ama inşallah siz yaşamassınıziyi forumlar
5500 Rpm Open The Vtec !!!
2008 jetta 1.4 tsi 122 hp DSG 7
şirket aracım bizden önceki sahibi sadece mekatroniği değiştirmiş onun dışında sürekli şehir içi dur kalk trafikde ömrü geçti arabanın daha 1 kez bile bi yamuğunu görmedim
önceki şirket aracımda 2008 honda civic elegance'dı onunda bir yamuğunu görmedim ama anlamsız derecede çok yakması beni çileden çıkardı tork yok bi halt yok gitmiyor yakıyor ayrıca jettadan sonra ona binince kamyon'a binmiş gibi hissediyorum
iki aracıda uzun süredir kullanıyorum 30-40K TL bütçem olsa kim ne derse desin gider jetta alırım honda ya 30-35 vereceğime o paraya gider jetta alırım hatta manuel alırım kafamda k.çımda rahat olur.
fanatiklik yapmaya gerek yok ama konfor işini almanlar 90'lı yıllarda çözmüş şuan nasıl b.kunu çıkarırız peşindeler japon'lar ise bi 15 yıl geriden geliyorlar![]()
152.000km de gti a biniyorum 6 ileri dsg..250hp civarı araç..2005 ten bugüne maşallah 1 kere şanzuman yağı değişimi dışında masrafı sıkıntısı yok..kavrama setine bile gerek yok daha kemik gibi vites geçişleri..ayriyetten 500+hp lerde aynı şanzumanla gezen birçok araç var bildiğimiz..şuda bir gerçekki 7 ilerilerde sıkıntı görülüyor ve kesinlikle değişimlerde ve tamirlerde gerekli özeni doğuş oto göstermediği için müşteriler sıkıntıya düşüyor..
Ne VW, ne Honda sahibiyim. Konuya gelince DSG arızaları çıkabilir doğrudur. Fakat tarafsız gözle bakınca adamlar satış birinciliğine oynuyor. Tüm motor kombinasyonlarında DSG seçeneği sunuyor. Adamların sadece tek bir modelindeki otomatik satış adedi tüm neredeyse tüm Honda satış adetine eşit. Daha dizel otomatik segmenti yok doğru düzgün. Polo dahil tüm modellerinde mevcut. Bi o kadarda alt ve premium markalarında da kullanılıyor. Örneğin 10000 adette satışta 1000 adet sorun göze batar çok konuşulur. Ama 100 adet satışta 10 adeti kimse konuşmaz
Herkesin tercihi kendine ama olay bence bundan ibaret. Tekdüze, çocukca kalıptan bakmaya gerek yok olaya. Bende bugün araç alacak olsam otomatik ilk alternatifim arıza çıkarabilme ihtimalini bile bile(çıkaracak demiyorum yanlış anlaşılmasın) yinede VW olurdu.
eleştiri gizli hayranlıktır.
yani varya şu yaşınızı ortaya sunarak yaşı küçük olanlar üzerinden piyasa yapmaya çalışıyorsuz ya, çok komik oluyorsunuz, şuan nasıl utandım, nasıl küçük düştüm, nasıl rezil oldum anlatamam. ben başımıza gelen olaylardan yola çıkarak konuyu açan kişiyle aynı fikirde olduğumu ve kendi düşüncemi beyan ettim, tabi bi tane sivri AĞABEYİMİN çıkıp , yaşımla dalga geçeceğini ön göremedim. ayrıca bahsettiğim araçlar DSG değil !
Hani son zamanlarda diyorlar ya sitede eskiden aktif olanlar neden yazmıyorlar diye. böyle cahilce yorumları gördükçe yazası gelmiyor adamın zaten.
sizin bahsettiğiniz grubun araçları ile japon araçları özellikle honda; fiyat/dayanıklılık/performans kriterlerinde hiçbir zaman boy ölçüşemez.sağlamlık konusuna gelince,eğer amerikalılar salak değilse İİHS(ncap 'dan zorluk derecesi olarak daha yüksek limitlerde yapan kurumdur) tarafından yapılan testlerin hepsinden geçmiş satış oranlarında ise
Rank Best-Selling Car 2011 2010 % Change
#1 Toyota Camry 308,510 327,804 - 5.9%
#2 Nissan Altima 268,981 229,263 + 17.3%
#3 Honda Accord 253,599 311,381 - 18.6%
#4 Ford Fusion 248,067 219,219 + 13.2%
#5 Toyota Corolla/Matrix 240,259 266,082 - 9.7%
#6 Chevrolet Cruze 231,732 24,495 + 846%
#7 Hyundai Sonata 225,961 196,623 + 14.9%
#8 Honda Civic 221,235 260,218 - 15.0%
#9 Chevrolet Impala 204,808 198,770 + 3.0%
#10 Hyundai Elantra 186,361 132,246 + 40.9%
#11 Volkswagen Jetta 177,360 123,213 + 43.9%
#12 Ford Focus 175,717 172,421 + 1.9%
#13 Chevrolet Impala 171,434 172,078 - 0.4%
#14 Toyota Prius 136,463 140,928 - 3.2%
#15 Nissan Sentra 114,991 94,065 + 22.2%
#16 Subaru Outback 104,405 93,148 + 12.1%
#17 Mazda 3 102,417 106,353 - 3.7%
#18 Kia Soul 102,267 67,110 + 52.4%
#19 Nissan Versa 99,730 99,705 + 0.03%
#20 Chrysler 200 89,413 38,585 + 132%
#21 Chevrolet Camaro 88,249 81,299 + 8.5%
#22 Kia Optima 84,590 27,382 + 209%
#23 Dodge Charger 70,089 75,397 - 7.0%
#24 Dodge Avenger 64,023 50,923 + 25.7%
#25 Ford Taurus 63,526 68,859 - 7.7%
bunlar 2011 verileri.
ilk 3 sırada japon otomobilleri olduğunu görürsünüz.
şurda on the air nickli açık havada kalmış üyeye söyliyim honda 95 te vtec teknolojisi ile 100 hp yakalamadı. 89 model sir 1 'ler zaten b16a jdm motorla seri üretimde 160 hp 92 model sir2'ler aynı kodlu motorla 170 hp aldılar.hani şu sizin markanın turboyla filan aldığı güç.madem bilgin yok atmasyondan yazma.
hem bi kere siz turbocharger beslemeli motorlarınızla 2000 senesinin teknojisini taşıyan kutu kola kutusu type-r geçince sevinen insanlarsınız. ama unutmayın 2015'te abisi geliyor sizinkiler gibi turbolu 300 beygiro zaman arabalarınıza 20 bin liraya müşteri bulursanız dua edin
![]()
komançero garage
bnde bikaç tr istatisgi söyleyim
trde müşteri memnuniyeti sıralamasında 1.toyota 2.hyundai
200000 araç üzerinde çalışma yapılmış en cok arıza çıkaranlar vede çıkarmayanlar))
1. Mazda %17
2. Mercedes %25
3. Toyota %26
4. Honda %27
5. Mitsubishi %29
6. Volvo %30
7. Nissan %33
8. Fiat %34
9. Audi %35
10.Ford %36
11.BMW %37
12.Peugeot %37
13.Subaru %37
14.Hyundai %38
15.Rover %39
16.Volkswagen %40
17.Opel %43
18.Renault %48
19.Saab %48
20.Citroen %50
21.Land Rover %53
22.Alfa Romeo %54
hadi simdi uyku vakti geldi![]()
Şu listedeki araçların kaç tanesi TR'de varYakında bahis olsa BMW, Ford'u satıp VW'ye basacam parayı
Kıskandım aracı heryerde bu kadar konuşuluyor
Biraz bizden bahsedin
![]()
eleştiri gizli hayranlıktır.
Arıza ihtimali çok düşük olarak belirlenen otomobiller " dayanıklılık" ve "tamir masrafı" olarak iki ayrı bölümde incelenmiş.yani dayanıklı olması biyana tamir masrafı olarakta alıcısını memnun etmeli vsvs
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)