her şartlarda focus:icon_tup:
Printable View
her şartlarda focus:icon_tup:
audi a3 :icon_tup:
Kiralama şirketlerde birşeye vurmadan savrulma kaynaklı takla atan çok fazla sedan megane 2 vardı. Ayrıca bence beraber bir yol tutuşu var. Bence sizin aklınızda öyle kalmış. Eski bir araç sonuçta.
benim tecrübelerime göre seat leon...
Giulietta, VAG gruplarından çok daha ileri bir yol tutuşuna sahip. Bence liderliğe oynar:)
focus rafine bir araçtır golf rafine bir araçtır astra rafine bir araçtır.. keza mazda 3 üde bunlara katabiliriz..
bu araçların segmentinde 40-50 yıllık geçmişleri var.. kendi segmentinde üretile üretile müşteri etkileşimi ile maksimum sorunsuzluk ve hassasiyete ulaşmış araçlar..
focusu escorttan almak lazım neticede devamıdır 40 yıla yakın geçmişi var astra keza kadettten devir almıştır isim değişkiliğini onunda 50 yılın üstünde geçmişi var keza golfunde bir o kadar mazdanında o kadar..
bunları yazmamın nedeni sonradan piyasaya giren premium markalarda dahil toplasan geçmişleri 10-15 yılı geçmiycek c sınıfındaki modellerin bana kalırsa diğer bu dediğim modellerin yanında baya bir yol kat etmeleri gerekli her ne kadar asırlık firmalarda olsalarda yeni bir segmente sıfırdan giriyorsan o segmentteki 40-50 yıllık geçmişi müşteri kullanıcı tecrübesi varsa katetmen gereken çok yol vardır..
satıyorsanda sadece marka prestijinden satarsın..
gerçi a3 ü bunun dışında tutmak gerek neticede golf tabanlıdır golf'tür o biraz golfün 40 yıllık geçmişine tecrübesine hazıra konmuş bir model :)
bunların dışında illa c segmentinde bir yenilik farklılık aranıcaksa bana göre ceed ve i30 ların feedback olarak kullanıcı geri dönüşleri ve arıza oranları çok düşük müşteri memnuniyeti çok yüksek fiyatı uygun.. farklı bir alternatif arıycak olsam c segmentinde bu modellerede bir şans verirdim..
bahsedilen sorunsuzluk rafinelik ise bunlar yoksa v40 da çok güzel şu sıralar favorim guiletta'da öyle.. :)
Kullandığım araclar içinde benim sıralamam şu şekilde
giulietta < astra J < focus mk3 < golf mk6 < son kasa leon
gt-line çok iyi yol tutuyordur çünkü rs departmanın geliştirdiği süspansiyon, daha rijit şase ve elden geçirilmiş direksiyon kutusuyla geliyor.
4 çeker swifti deneyen var mı o yol tutuşda ne durumda acaba?
Ford Focus çok ileri bence.Sadece en son çıkan kasasını kullanmadım.Şasisi,direksiyonu falan nefis.İstanbul park gibi motor gücüne dayalı bir pistte çok güzel dereceler yapan dizel Focus vardı.(Yanlış anlaşılma olmasın,kişisel görüşümdür.)
Konunun tamımını okumadım ama kimi testte Astra kimi testte Focus çıkıyordu. Astra h Conti Sport Contact 2 ile ısınınca lastik sümük gibi yapışıyordu yola. Kiralık son kasa Focus kullandım Alanya-Kuşadası arası onunda Astradan aşağı kalır yanı yoktu.
Megane gt line diyorum
Focus ve Golf6 denedim. Bence ikisi de gayet keyifli araçlar.
Golf6 biraz daha soft diyebilirim Focus'un yanında.
Bir de Megane II hiç ama hiç başarılı değil. Şu araçların yanında muhabbeti bile geçmemeli. :)
focus var oldu olalı o segmentte çıtayı belirleyen araç olmuştu, lotus yürüyen destekli astra ile birlikte..
bana göre ise dsc li bir e46 yı tek geçerim.. dsc sizler bile yüksek sürat uzun virajlarda çok iyilerdir..
dsc li bir e46 yı dar virajlarda bile koparmak neredeyse namümkündür..
A3 kesinlikle 1 serisine rakip degil, 2010 model a3 u 3.5 sene kullandım ust hızlarda stabilitesi guzel ondan oncede 3 sene 2007 fiesta kullandim ve cok guzeldi ust hızlar dısında a3 ten kesinlikle daha hostu kopuyordu ama oyuncak gibiydi kontrolluydu. Suan son model 1 serisi kullaniyorum cok denemedim ama a3 ten iyi. Eminim fordda iyidir cunku tourneo glxleri bile sasirtir fordun, seat leonda var 2011 model ve a3 e gore hic basarili degil yol tutusu a3 ten yumusak
Onur diyorsa doğrudur:) a3-Aclasse-1 serisi arasında bencede 1 serisi lider. Ön çeker olmaları sebebiyle biraz problemli kontrolleri. Ancak 1 seriside tecrübe istiyor. Gereksiz kontra problem çıkarabiliyor. Focus'u sadece 1 hafta tecrübe ettim, ayrıca sağdan direksiyonluydu. o sebeple çok yorum yapamam ancak genel olarak stabil ve dengeli bir otomobildi.
bu sürücünün beklentisiyle alakalı bi durum bence, bana göre focus tutar başkasına göre golf tutar, ne kadar risk aldığınızla alakalı..artık çoğu araçta esp mevcut tutmasa bile tutturuyo yani :) focus 1'le 7 ay geçirmiş biri olarak cidden övgüyü hakedecek bir yol tutuşa sahip olduğunu söylemeden geçemeyecegim..tabi hb kasası.. bu arada mazda 3 hb 2005 kasa olanın dsc sistemini denedik ,araç korkutma boyutundan sonra toplamaya calısıyordu yani esp sini başarılı bulamamıştım , hatta bir kaç forumdada mazdanın dsc sorunu yaşayanları okumuştum..
Burada bir düzeltme yapayım izninizle.
Halkın dilinde "ilk kez" kullanılan diye kalmış ama böyle birşey yok.
Honda 1987 yılında bile bağımsız süspansiyon kullanıyordu.
Crx de bağımsız süspansiyon var.
Ef kasa Eg kasa Ek kasa Civicte bağımsız süspansiyon var.
Focusun ilk kez kullandığı "Control Blade" sistemi.
Focus1 e binme firsatim oldu guzel yol tutuyor st idi bindigim.onun disinda hep focus iyi yol tutar sasesi iyidir diye duydum.
a3 ve leon bence de ....