gtlıne coupe versıyonunun cok ıyı oldugunu okumustum,oyleyse 4 kapısıda ıyıdır ıllakı 1 serısıyle nasıl olur bakmak lazım![]()
gtlıne coupe versıyonunun cok ıyı oldugunu okumustum,oyleyse 4 kapısıda ıyıdır ıllakı 1 serısıyle nasıl olur bakmak lazım![]()
e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic
GT-Line ile normal Megane Coupe arasında bazı farklılıklar olmalı.. Çünkü 1.4 TCe Megane coupe arabam vardı,tek satma sebebim kötü yol tutuş ve kötü frenlerdi.
SUBARU TECNICA INTERNATIONAL
gtline ile normal meganın amortisörleri filan farklı. gerçi normal megan bile focus gibi iyi yol tutan bir araçtır zaten testleride var ikiside başarılı. ama gt line çok daha başarılı.
pistte renault ralli pilotu ethem genimle birliktede zorladık hem trophy hem gtline bizi altımıza ettirdi ama araç hiç yatmadı.
It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)
Tabı farklılıklar varda kotu oldugunu duymamıstım hıc megane cupenın.. sonucta trophy ruhu varpısttede ıyı sureler yaptı arkadas..
meganla gtlıne ıle focusu zorlayan bır arkadasın yorumu
Yol tutuşu bir hayli zorladım, Focus ile eşdeğer, ve hatta kullanma keyfi daha fazla diyebilirim, çünkü yatma ve salınma daha az. Ancak Focus'taki direksiyon sisteminin kısa turunu aramadım değil, yine de eski Megane'lara göre çok düzelmiş, o hamur gibi hissi kaybolmuş. Hala direksiyon açısı benim zevkime göre fazla yatık.
e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic
eski i30umdan gayet memnundum simdi ceedimden bir okadar orta sert sayılabilecek süspansiyonlarıyla direksiyonuda sertliginide sport moduna alırsanız hatta dahada tatminkar oluyor tepkilerinze hemen cevap veriiyorz![]()
1881 - 193∞
1
focus
a3/golf/leon
giulietta
fransızlar
...
...
...
japonlar/koreliler
amerikanlar
çinliler
benim sıralamam bu.arada birkaç esktrem model elbette vardır.
. . . audi . . .
Vorsprung durch Technik
megane ın stockunu en cok zorlayan adam oguzhan abiden bahsediyorsun dimio stock haldeyken cok iyi seyler yapıyordu,aynı araçtan bende var piste hr yayla çıkmıştım simdi coile geçtim ama o zamanda memnun etmişti.
megane3 lerin yol tutusu oyle yabana atılcak seviyede değil ama en iyisi mi orasını bilemiyorum.
Focus, megane'in gtline versiyonu ve giulietta o sinifta liderler. Digerleri hepsi sonra geliyor.
Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var)
niye isyan çıksın birader?her ülkenin araçlarının öne çıktığı bi konu vardır. bana sorsanız sorunsuzluk diye, en başa japonları koyarım. yol tutuş denilince de kimse kusura bakmasın japonların avrupalılar karşısında şansı yok. şimdiye kadar da hiçbir japonun zımba gibi yol tuttuğu görmedim, duymadım. mazda 3 vardı, o da zaten focus alt yapısına sahipti. japonlar çok kötü değiller bu konuda ama rakipleri kadar da iyi değiller.
. . . audi . . .
Vorsprung durch Technik
mazda 3 te bence listede yukarilardadir
Ben oyumu Subaru'dan yana kullanıyorum.
Bir de böyle bir video var, ne kadar doğru olur bilmiyorum ama fikir verebilir.
MSN-Cars Hatchback Challenge Subaru, Golf BMW and Audi A4 at Rockingham - YouTube
merso a class lar hangi sınıfa giriyor. onlarda iyi de.
It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)
kendi tecrübelerimden birisini de söyleyim. megane II de çok iyi yol tutuyor. sedanını epey kullandım. tamam direksiyonu hissiz ve yumuşak ama kolay kolay kopmuyor araç, hatta hiç kopmuyor.megane'ın şimdiki gt'si (tecrübe eden arkadaşlara da güvenerek) çok daha iyidir tabi.
benim otomobilde aradığım 3-5 önemli noktadan birisidir yol tutuş. viraja gönül rahatlığıyla giremeyeceğim araç kalsın arkadaş...
. . . audi . . .
Vorsprung durch Technik
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)