Güzel noktaya değinilmiş, limit yüksekliğinden ziyade limitlerde kullanım kolaylığı agresif tepki vermemesi, ön-arka ağırlık dağılımı, yüksek hız stabilitesi, direksiyon tepkileri gibi çok fazla etken işin içine girer yol tutuş dediğimiz şey hepsinin ortalamasıdır
yani pistte çok iyi süre yapınca en iyisi olmuyor aslında, ondan dolayı caymanlar en iyi sürücü otomobili seçiliyor 911 gt3ten iyi oluyor yada agresif tepkiler veren sert caterham tarzı bir araçtan..
Golf 6 test etmedim, jetta gibiyse oda iyi olmalı tepkileri filan çok kontrollü jettanın yüksek hız stabıliteside focustan iyi, direksiyon tepkileri yapay ve araç yumuşak o sıkıntıları var genel vaglarda olduğu gibi yoksa başarılı.
focus sonuçta 2000lı yıllarda referanstı gelişen teknoloji sayesinde son 2 yılda çıkan rakiplerinden geri kalması normal..