User Tag List

Sayfa 7/9 İlkİlk ... 56789 SonSon
167 sonuçtan 115 ile 133 arası

Konu: Avcılar'da üst geçit çöktü!

  1. #115
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kolonla kirişi tutan ayak başına 4 tane somun-pul-civatadır şekilde görüldüğü gibi!!! karayolunda çarpmanın geliş yönünü gökten bekleyenlerin Allah belalarını versin!!!
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  2. #116
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  3. #117
    burakgunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Allah rahmet eylesin ne kadar acı bişey..

  4. #118
    HaKo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.314
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yol açılmış sanırım ibb trafikte turuncuya dönmüş o bölge uyarı kalkmış bilgisi olan var mı ?

  5. #119
    ToNy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    7KuLe
    Mesaj
    841
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu olay yıllar önce benimde başıma gelmişti,
    Damperlerin sistemi eğer yeni teknoloji ile değişmediyse, gaz verdikçe kalkar.
    Damperi kaldıran bir tuş vardır, o tuşa basıldığında damper harekete geçer ve gaz verdikçe damper havaya doğru kalkar, debriyaja basıldığında durur. damperle iş bittiğinde onu indiren bir tuş vardır, ona basarsın ve damper aşağı doğru iner,
    şimdi burdaki olay şudur, damperi indiren tuşa basarsın damper iner ama kaldırma tuşunu kapatmayı unutursan (ki bu olay %99 öyle olmuş) araç yola çıktığında gaz verdikçe o damper yeniden havalanır, ancak aynadan görür indirirsin kilitlersin...
    Bu hataya bir defa bende düşmüştüm, hafif viraj alırken kamyonun fazla yattığını hissedince dikkatimi çekmişti ve ucuz atlatmıştım, benim kullandığım yer araziydi, yıkacak yerim yoktu ama kamyonu devirseydim hayatım biterdi öyle söyleyeyim...
    Bence burdaki olay tamamen budur, şöför bence ayak yapıyor tuş bozuldu falan diye ama genede adamın yanında değilim günahı boynuna...
    Rabbim ölenlere rahmet eylesin, yaralılarada acil şifalar versin...


    Savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye, zaman ki sana hasta oldu. İncelikli haytasın.

  6. #120

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    656
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ülkede hızlandırılmış tren faciası yaşanır, suçlusu makinist olur, maden kazası yaşanır, suçlusu aşağı inen işçi olur, tanker üst geçide çarpar???!!!!??? suçlusu sadece şoför olur! vatandaş olmanın 'hüüloooğğğğgghhh' çekmekten daha öte anlamları var benim için!
    Doğru söylüyorsunuz

  7. #121
    huseyinturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.563
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ToNy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu olay yıllar önce benimde başıma gelmişti,
    Damperlerin sistemi eğer yeni teknoloji ile değişmediyse, gaz verdikçe kalkar.
    Damperi kaldıran bir tuş vardır, o tuşa basıldığında damper harekete geçer ve gaz verdikçe damper havaya doğru kalkar, debriyaja basıldığında durur. damperle iş bittiğinde onu indiren bir tuş vardır, ona basarsın ve damper aşağı doğru iner,
    şimdi burdaki olay şudur, damperi indiren tuşa basarsın damper iner ama kaldırma tuşunu kapatmayı unutursan (ki bu olay %99 öyle olmuş) araç yola çıktığında gaz verdikçe o damper yeniden havalanır, ancak aynadan görür indirirsin kilitlersin...
    Bu hataya bir defa bende düşmüştüm, hafif viraj alırken kamyonun fazla yattığını hissedince dikkatimi çekmişti ve ucuz atlatmıştım, benim kullandığım yer araziydi, yıkacak yerim yoktu ama kamyonu devirseydim hayatım biterdi öyle söyleyeyim...
    Bence burdaki olay tamamen budur, şöför bence ayak yapıyor tuş bozuldu falan diye ama genede adamın yanında değilim günahı boynuna...
    Rabbim ölenlere rahmet eylesin, yaralılarada acil şifalar versin...

    Peki düz yolda hiç farkına varmama gibi bir durum olabilirmi şöför için?İndirmeye çalıştım açıklaması saçma geldi banada farkına varsa, akıl etse yıkmazdı heralde köprüyü göz göre göre

  8. #122
    ERTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    VEGAS
    Mesaj
    1.704
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nasil bir şoför yan aynalarda bakmadan yolda ilerler bu nazil bir sorumsuzluk vaktin tuş bozuk yavaşlar kamyonu öküz herif

  9. #123
    mody - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.386
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kolonla kirişi tutan ayak başına 4 tane somun-pul-civatadır şekilde görüldüğü gibi!!! karayolunda çarpmanın geliş yönünü gökten bekleyenlerin Allah belalarını versin!!!
    Tam bunlari yazmak icin girdim bende konuya, lego gibi direk inmis asagi.

    Depremde de ayni sekilde yanal kuvvetlere karsi koymasi lazim, 4adet bulonun bu kesme kuvvetine dayanicaginida sanmiyorumki avcilar son istanbul depreminde en cok hasar goren bolgelerden biriydi. Yani bu koprunun olasi istanbul depreminde de yikilmamasi icten degil.
    Everyone knows that 2003 was the last year of the real S2000!

  10. #124
    Sezgin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.108
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bızım ibb çöken kısmı alır tamir eder olduğu gibi geri takar. Sonuçta kırılma parçalanma yok , yerinden çıktı darbenın etkısıyle (!)

  11. #125
    SinanAdalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul/Zeytinburnu
    Mesaj
    1.448
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gunes G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Carpti, yikti, dikkatsizlik, ihmalkarlik, baslar sagolsun.

    Gelelim esas konuya, simdi ne olacak? O araci kullanana ceza mi kesecekler? iceri mi alacaklar? Onu denetleyenler, denetlemesi gerekenler yargilanacak mi? Yoksa sadece sofor'e bileti kesip umarsizca hayatlarina devam mi edecekler?

    Kimbilir kac km'dir o arac o sekilde gidiyor trafikte, o guzergahta calisan trafik memurlarinin tek tek sorgusu yapilacak mi, bak arkadas bu adam nerden nereye kadar boyle gitmis nasil gorup dururmazsiniz denecek mi? Eger ki ihmalkarliklari sabit gorulurse haklarinda tutuklama karari cikartilabilecek mi?

    Es kaza o guzergahta herhangi bir memur bulunmuyorduysa bunu hesabi genel mudurlerinden sorulacak mi? Neden buralarda ekip yok diye?

    Hicbiri yapilmayacak, yuklenecekler sofor'e, en iyi ihtimalle biz sana bakariz diyecekler icerde, adamda mecburen kabul edecek zaten suclu. Denetimciler denetimsizlige, guvenlikciler guvensizlige devam edecek, trafik polisleri u donusu yasak yerlerde sotelenip vatandasin hata yapmasini bekleyecek ceza kesmek icin, vatandas polisten korkacak, hakliyken bile hakkini arayamaz hale gelecek, boyle devam edecegiz...

    Alin size Turkiye, hatta o meshur yeni Turkiye...
    İyilik kolay.. kötülük gayret gerektirir.Ben tembel sanılacak kadar kolaycıyım..azimle sıçan ancak sıçmış olur, taşı matkap deler..

  12. #126
    huseyinturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.563
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mody Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tam bunlari yazmak icin girdim bende konuya, lego gibi direk inmis asagi.

    Depremde de ayni sekilde yanal kuvvetlere karsi koymasi lazim, 4adet bulonun bu kesme kuvvetine dayanicaginida sanmiyorumki avcilar son istanbul depreminde en cok hasar goren bolgelerden biriydi. Yani bu koprunun olasi istanbul depreminde de yikilmamasi icten degil.
    Sadece bulon olduğunu sanmıyorum ki elde yapılan basit hesaplarda bile 4 bulonun çok bir dayanımı olmuyor kesmeye karşı. Perçin, kaynak illa başka şeylerde hesap edilmiştir ama uygulanmışmıdır belirsiz tabi. Sonuçta devlet işi yapı denetim sisteminden muhaf. Projeyi çizenden sonra denetleyip onaylayan mühendis var ama ne kadar bilgilidir çelik konusunda Allah bilir. Diyelim ki kamyonun uyguladığı kuvvet çok büyük, en azından bir zorlanma olmalı birleşim bölgesinde. Sanki köprüyü kolonların üstüne direk koymuşlar, hiç bağlamamışlar gibi yıkılmış

  13. #127
    ToNy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    7KuLe
    Mesaj
    841
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı huseyinturk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki düz yolda hiç farkına varmama gibi bir durum olabilirmi şöför için?İndirmeye çalıştım açıklaması saçma geldi banada farkına varsa, akıl etse yıkmazdı heralde köprüyü göz göre göre
    Yani dediğim gibi anca ya tuşu görücek aa tuş açık kalmış diyecek,
    ya aynadan baktığında damperin havada olduğunu farkedecek,
    ya da benim başıma gelen gibi virajda farkedebilir...
    Benim düşüncem şöförün kilit tuşunu açık unuttuğu yönünde, dikkat etmedi damper havalandı, zaten görmüş olsaydı çok rahat bir şekilde sağa çekip indirebilirdi damperi.
    Ayrıca tuş bozuk olsa o aracı yola çıkartmazlar, çünkü arabayı çalıştırdığın an damper havalanmaya başlar...
    Ama dediğim gibi ben 10 sene önce kullanıyordum damperli kamyon aracımda 2002 model mercedese 3031 di, bu aracın teknolojisini bilmiyorum...


    Savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye, zaman ki sana hasta oldu. İncelikli haytasın.

  14. #128
    blow07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Chicago - USA
    Mesaj
    2.254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nereye gidiyor bu ülkenin hali ? Çok üzücü bir olay

  15. #129
    Kahn23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Bu arada Avcılar yönü trafik bomboş.

  16. #130
    Tufan Job34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    42
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    601
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Allah rahmet eylesin yaralılarında allah yardımcısı olsun.
    Sistem Honda & PowerTune

  17. #131
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ulkemızde artık dogal olan manzaralar....
    Bu duruma Allahın takdırı dıyen cıkıcak,sadece sofore yuklenenler cıkıcak ama kımse sıstemı sorgulamayacak.
    Bu tıcarı aracın baglı oldugu sırketı-bu sırketı denetlıyen kurumları-soforu denetleyen kurumları sorgulayan cıkmayacak...
    Kor tuttugunu oper mısalı,gunah kecısı hazır...
    Ne o,%50 mi? Hüllooğğ!!! Fıtratında var Turk vatandasının boyle boktan-yuz kızartıcı olumler!
    Şansa yasıyoruz,bakalım pıyango bıze ne zaman vuracak....

  18. #132

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kazanin benzeri beylikduzu e5 te olmustu gene damperi kalkan ve farkedemeyen sofor ust geciti indirmisti..

    Damper ureticilerine yolda giderken damper acilmayacak seklinde talimat verilmesi yeter cozumu bulunur hemen..

    Ama onu soyleyecek kurum yok malesef ulkemizde..

    )

  19. #133

    Üyelik
    May 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    4.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Simdi haberlerde izledim cok kotu olmus

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •