User Tag List

Sayfa 6/18 İlkİlk ... 4567816 ... SonSon
328 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: Yeni 418i bmw

  1. #96
    can2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Turkiye / İstanbul
    Mesaj
    1.064
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @yarbay 3 silindirli motor titresimli dedigine gore dagilalim beyler araba titresimli dengesizmis
    Hatta biriniz bmwnin ceoyu arasi onay aldik titresimliymis desin fabrikayi kapatip bodrumda organik domates yetistirmeye baslasin
    iki konuda da ceo larla alakalı yorumlar var, arkadaş ben aracı beğenmedikten sonra kim sallar ceonun ne düşündüğünü,
    ben de bmw tutkunuyum, bence dünyanın en iyi markası,
    ama objektif olarak veya bimmercı olarak aracın 3 silindirli olması 4 serisi grand coupe gibi bi araca olmamış şahsi görüşüm bu,
    150-170 bin liralar arası gidip m5 veya 92 m3 alırım ama tabi benim bakış açım farklı,
    illa sedan bi aile arabası olcaksa f30, f10...
    05' 34 PY 777 - s2000
    05' 34 CCS 05 - s2000
    08' 34 MOF 34 - s2000
    07' 34 HZ 3005 - Evo IX
    04' 34 TB 2314 - E46 M3

  2. #97
    HaKo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.321
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Octane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    716i falan olsa ya. 8ileri zf şanzımanlı. Alır binerim ne güzel. Millette aa 7 serisine biniyor choq sheql der.

    Araca kredi çekip 180bin tl(giriş seviyesi ev parası) vermeyi düşünen, ama vergiye yıllık 1500tl fazla veremeyen kişilere selam olsun. Mükemmel düşünceler.
    bende bu yorumları anlamıyorum , isteyen istediğini alır kime ne , alabilir alamassın meselesi değil ki bu. 180 bin TL arabaya veren adam yakıtını da düşünür vergisini de , vergiyi yakıtı yukarıdan Allah mı gönderiyor ?

    Keşke 716i de çıksa da yolda bol bol görsek, boktan şahin doğan broadwayleri göreceğime her tarafta 1.4 1.6 audi merc bmw görelim ne var bunda ?

  3. #98
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.296
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Keşke her aracın 1.6 sı gelsin diye dua eder olduk
    Yahu keşke devlet bu dünyanın en saçma vergilendirme şeklinden vazgeçsede bol bol 2.0-3.0 arabalara binebilsek fiyatlar daha mantıklı olsa
    Bakın
    418i nin vergisiz fiyatı 30.250 € TR Liste fiyatı 52.342 €
    420d nin vergisiz fiyatı 31.050 € TR Liste fiyatı 70.495 €

    2.0 üstü olsa aradaki makas iyice saçmalıyor ( %145)
    İnsan düşündükçe çıldırıyor ulan hem %18 KDV alıcan yetmiycek ,vergili fiyatın üstüne birde %145 ötv ..
    Hayır buda yetmiyor aracın motoru büyükse ( 4001 cc ve üstü ) 1 yıl için 21.500 TL vergi vericen
    Pes ...

  4. #99

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dizeli bile baya sessiz 3 silindirli olan. Nasıl yaptılar vs bilmem haticeye değil neticeye bakarsam 320d den filan sessiz yani

  5. #100
    barisy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir Türkiye
    Mesaj
    1.413
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı G_TT_I Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tam fakir zengin arabası olmuş elen herkes utancından arkadaki yazıyı sökecek m sticker patlatacak, sonra ben hız sevmiyorum diyecek, hyr 4 gibi mükemmel bir araba ile gezerken 1.4 hyundai getz selektör atsa kaçacak yer yok, bağrına taş basıp ben zaten gazlamayı sevmem diye kendini avutacak.

    Bmw marinaya 218 cabrio getirmiş, ilk gördük aaa ne güzel fiyat bedava gidip bakalım dedik sonra motoru duyunca gülümseme aldı, benden sonra standa gelen tüm müşterilerin tepki aynı kızlar bile aa bizim araba bile 1.6 filan diyip aynı tepkiyi verdiler.

    Şimdi herkes ben bunu geçerim diye 4lere saracak, hızlı dizel sleeperlara gün doğdu
    bu yoruma epey güldüm.

  6. #101
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yarbay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    komik arkadaşımız.


    bize üstün bilginiz ile mühendislik anlamında 4 zamanlı bir motoru 4 zamanı tamamlayamadan titreşimsiz nasıl çalıştırırsın anlatsanada duyalım ?


    sizden duymak isteriz hadi bize emme,sıkıştırma,patlama,egsoz zamanı olan bir motoru 4-6-8-12 silindir olmadan eşit halde (titreşimsiz) dağıtsana be kardeş.
    Kendi kendinize cevap vermissiniz zaten adamlar muhendislik teknoloji konusturmuslar yapmislar
    4-6-8-12 demissiniz ancak simdiye kadar e60 m5im cok titriyo v10 tdi touaregim sarsiyo veya v10 tfsi audi rs6im dengesiz diyen gormedim
    Yok onlar farkli derseniz audi rs3 2.5 tfsi, polo 1.4 tdi veya renault 0.9 tce cok kotu titriyo salliyo sarsintili veya dengesiz diyen gormedim
    Neyse bmw bosuna bu motoru i8de kullanmis
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  7. #102

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    53
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eworen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Keşke her aracın 1.6 sı gelsin diye dua eder olduk
    Yahu keşke devlet bu dünyanın en saçma vergilendirme şeklinden vazgeçsede bol bol 2.0-3.0 arabalara binebilsek fiyatlar daha mantıklı olsa
    Bakın
    418i nin vergisiz fiyatı 30.250 € TR Liste fiyatı 52.342 €
    420d nin vergisiz fiyatı 31.050 € TR Liste fiyatı 70.495 €

    2.0 üstü olsa aradaki makas iyice saçmalıyor ( %145)
    İnsan düşündükçe çıldırıyor ulan hem %18 KDV alıcan yetmiycek ,vergili fiyatın üstüne birde %145 ötv ..
    Hayır buda yetmiyor aracın motoru büyükse ( 4001 cc ve üstü ) 1 yıl için 21.500 TL vergi vericen
    Pes ...


    kanadada şirket aracım 5700cc V8 motorlu Tahoe du, en yakın arkadaşlarımda Z350,STI 2.5lt 300hp, X5 4.6lt v8.

    2008de türkiyeye geldim ilk aracım corsa D 1.3 cdti dı.


    aradığım arkadaşlarıma abi 1250cc 75 arabaya biniyorum dediğimde ne diyorsun ciddimisin benim motorsikletim 1300cc diyen oldu arkadan bir tanesi ya benim çim biçme makinem 1200cc dedi hahahahhahaha

    ogünü ömrümde unutmayacağım ağlayacaktım hem durumun komikliğine hem zorluk ve saçmalığına.

    biz burda insigniaya 1.6 lt benzinli biniyoruz

    kanadada aynı araba buick regal diye 3.8lt olarak satılıyor.


    biz golf 1.6ya biniyoruz ev arkadaşımda kanadada 2.8 vr6 vardı 204hp gitmiyor bu diyordu


    orada ben bir ara türkiyede baya BMW 320 -520 var demiştim adamlar ya öyle bir arabamı var demişti düşünün şu an varmı bilmiyorum ama 2008e kadar BMW nin orada öyle bir arbası bile olmadı

  8. #103

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    53
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kendi kendinize cevap vermissiniz zaten adamlar muhendislik teknoloji konusturmuslar yapmislar
    4-6-8-12 demissiniz ancak simdiye kadar e60 m5im cok titriyo v10 tdi touaregim sarsiyo veya v10 tfsi audi rs6im dengesiz diyen gormedim
    Yok onlar farkli derseniz audi rs3 2.5 tfsi, polo 1.4 tdi veya renault 0.9 tce cok kotu titriyo salliyo sarsintili veya dengesiz diyen gormedim
    Neyse bmw bosuna bu motoru i8de kullanmis


    allahımmmmmmmmm )))))))


    hocam yanlış anlama ama adeta çocuk muhabeti olmuş bu, 4-6-8-12 dediysem eşit silindirlerden söz ettim elbetdeki 10 silindir çok araç yok dşye 10 silindir söylemedim sana 10 silindirde 4 silindir gibi eşit arkadaşım 3 silindir gibi değil anladı?


    ayrıca tam aksine 1.4 tdi titrek bir motor diye bilinir, 0.9 tce ise canı ne henüz 2 senelik motor ve benzinli muhtemelen %90 daha 30binde ver sen bakim bir 4-5 sene sonra konuşuruz arkadaşım.


    ayrıca o mühendisliklerini konuşturmuşlar diye yorumladığını ben sen zaten yazmıştım kardeşim hemde kelimesi kelimesine özetle beni yanlış çıkarmakla kendi kendine çelişir olmuş durumdasın farkındamısın bilmem?


    3 silindirli motor titreşimsiz çalışamaz NOKTA!

    sadece titreşimi emersin, emen parçalar sağlıklı oldukça zaten burada aktarılan mesajda buydu.

  9. #104
    HaKo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.321
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    minivandan bozma 2 haricinde yok öyle birşey
    keşke yukarıdaki yazı doğru olsaydı ama maalesef doğru değil. Yeni x1 de FWD geliyor. Yeni 1 de FWD olacak , X1 , 2 serisi AT , 1 serisi hepsi aynı platformun araçları..

  10. #105
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı can2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iki konuda da ceo larla alakalı yorumlar var, arkadaş ben aracı beğenmedikten sonra kim sallar ceonun ne düşündüğünü,
    ben de bmw tutkunuyum, bence dünyanın en iyi markası,
    ama objektif olarak veya bimmercı olarak aracın 3 silindirli olması 4 serisi grand coupe gibi bi araca olmamış şahsi görüşüm bu,
    150-170 bin liralar arası gidip m5 veya 92 m3 alırım ama tabi benim bakış açım farklı,
    illa sedan bi aile arabası olcaksa f30, f10...
    Yahu bende diyorum ki 418 diye boklamanin anlami yok paran varsa 430 yani 2.0 4silindir olanini alirsin bmw bunda sinir koymamiski
    E60 m5 senelik vergi kasko benzin ve bakim parasiyla yil sonunda 418 degil 430 alcak para birikiyor
    Sahsen 150bine full passat alcagima bunu alirim yetkili servisde agirlanmasi danismanlarin sekli semali premium seviyesinde ama vwde o kalite yok
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  11. #106
    barisy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir Türkiye
    Mesaj
    1.413
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aslında üreticiler de bu araçlara bu motorları çok uygun bulmuyorlar. 520i sadece bizim gibi ülkelere satılıyor. Almanya'da yok böyle bir araba. Aynı şekilde e180 in yakıt tüketimi e250 den fazla yani. Hem gitmiyor hem fazla tüketiyor böyle bir aracı üretmenin hiç bir mantığı yok.
    Bizdeki vergi sistemi olmasa bu araçların hiç biri ülkeye adım atmayacaktı zaten. Bunun için savunmaya da gerek yok bence. Daha doğrusu salt araba olarak savunmak yersiz , yoksa vergi avantajı ya da üst motorun fiyat farkı tabii ki hesap kitap ediliyor ve insanlar 1,5 arabaya 160-170 -180 vermeyi 2 litresine 230-240 vermekten mantıklı buluyor.

    Şimdi BMW dediğin marka ultimate driving machine. Zaten araca verilen paranın en büyük kısmı temelde motor- altyapı- malzeme kalitesi. Şimdi bu 418i de motor yetersiz, altyapı 10 numara olsa da bunu kullanacak , zorlayacak motor gücü yok meydanda. Malzeme kalitesi iyi ona laf yok.

    Bugün Porsche 911 kasasına 1,6 litre turbo benzinli motor koysa , normal 911 den de 50 bin eur ucuz satsa nasıl bir satış yapar ?? Yıkarlar fabrikayı yıkarlar. Neden yapmıyor? Madem olay sadece para kazanmak ise...

  12. #107

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    53
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı barisy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aslında üreticiler de bu araçlara bu motorları çok uygun bulmuyorlar. 520i sadece bizim gibi ülkelere satılıyor. Almanya'da yok böyle bir araba. Aynı şekilde e180 in yakıt tüketimi e250 den fazla yani. Hem gitmiyor hem fazla tüketiyor böyle bir aracı üretmenin hiç bir mantığı yok.
    Bizdeki vergi sistemi olmasa bu araçların hiç biri ülkeye adım atmayacaktı zaten. Bunun için savunmaya da gerek yok bence. Daha doğrusu salt araba olarak savunmak yersiz , yoksa vergi avantajı ya da üst motorun fiyat farkı tabii ki hesap kitap ediliyor ve insanlar 1,5 arabaya 160-170 -180 vermeyi 2 litresine 230-240 vermekten mantıklı buluyor.

    Şimdi BMW dediğin marka ultimate driving machine. Zaten araca verilen paranın en büyük kısmı temelde motor- altyapı- malzeme kalitesi. Şimdi bu 418i de motor yetersiz, altyapı 10 numara olsa da bunu kullanacak , zorlayacak motor gücü yok meydanda. Malzeme kalitesi iyi ona laf yok.

    Bugün Porsche 911 kasasına 1,6 litre turbo benzinli motor koysa , normal 911 den de 50 bin eur ucuz satsa nasıl bir satış yapar ?? Yıkarlar fabrikayı yıkarlar. Neden yapmıyor? Madem olay sadece para kazanmak ise...

    barışım bugün 2 dir ağzımdan aldın lan lafı yeter ama ha


    kardeşim daha net yatıramazdı masaya, bir araba üreticisinin amacı vardır, Toyota aile,vw aile,honda aile otomobilidir.

    fakat BMW ruhu olan ve ruhu olan araçları isteyenlere cevap veren bir üreticiydi, eee şimdi bana söylermisiniz 4 grande coupe gibi bir aracın forklift motoru gibi 3 silindir yapıda olup 1.5 olması nasıl bir ruhtur? hahahhahah

  13. #108
    HaKo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.321
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı barisy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aslında üreticiler de bu araçlara bu motorları çok uygun bulmuyorlar. 520i sadece bizim gibi ülkelere satılıyor. Almanya'da yok böyle bir araba. Aynı şekilde e180 in yakıt tüketimi e250 den fazla yani. Hem gitmiyor hem fazla tüketiyor böyle bir aracı üretmenin hiç bir mantığı yok.
    Bizdeki vergi sistemi olmasa bu araçların hiç biri ülkeye adım atmayacaktı zaten. Bunun için savunmaya da gerek yok bence. Daha doğrusu salt araba olarak savunmak yersiz , yoksa vergi avantajı ya da üst motorun fiyat farkı tabii ki hesap kitap ediliyor ve insanlar 1,5 arabaya 160-170 -180 vermeyi 2 litresine 230-240 vermekten mantıklı buluyor.

    Şimdi BMW dediğin marka ultimate driving machine. Zaten araca verilen paranın en büyük kısmı temelde motor- altyapı- malzeme kalitesi. Şimdi bu 418i de motor yetersiz, altyapı 10 numara olsa da bunu kullanacak , zorlayacak motor gücü yok meydanda. Malzeme kalitesi iyi ona laf yok.

    Bugün Porsche 911 kasasına 1,6 litre turbo benzinli motor koysa , normal 911 den de 50 bin eur ucuz satsa nasıl bir satış yapar ?? Yıkarlar fabrikayı yıkarlar. Neden yapmıyor? Madem olay sadece para kazanmak ise...
    Cayman ve boxter önümüzdeki sene 2.0 hacimle gelecek Bunlar bizim gibi vergi sistemi olan 3. dünya ülkeleri için hazırlanmış seçenekler, o yüzden burada çok bilmiş gibi markaya atıp tutmanın manası yok. Arz-talep meselesi. Nasıl 1.6 CC E serileri 5 serileri geldi peynir ekmek gibi sattı , bu araçlar da satacak. M4 gibi bir araç bile downsize edilip 3.0 makineyle üretiliyorsa sıradan bir 3-4 serisinin 1.5 olmasında bence garipsenecek hiçbir şey yok. Bunlar TR deki vergi sisteminden dolayı premium araçlar, yoksa gelişmiş ülkelerde öyle inanılmaz paralara satılmıyor orta halli bir insanın alıp rahatça kullandığı otomobiller hepimiz biliyoruz bunu.

  14. #109
    gkhnyds - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zamanında "1.4TSI Corvette çıksa alırım" diyen abi, nerdesin ?
    tsi

  15. #110
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    3 kasanın bence kalemini kırdılar.

  16. #111

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    53
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ulan bu Daihatsu yu varya tebrik etmek lazım.


    adamlar 25 sene öncesinden bugünleri ön görmüş biz daha yeni yeni 0.9lara indik, buyrun gelecekteki arabalar:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...21089757/detay

  17. #112

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bmw'nin eski kasalarındada düşük hacimli güçsüz araçları vardı. E30'un bile 3.16 sı var. Şu anda 4 kapılı bir bmw'nin 1500 cc motorla gelmesi neden garipseniyor ki? E46 coupe'de atmosferik 1.6 vardı. Doğan şahin performansındaydı. Şimdikiler turbo en azından torku var. 1.6 dizel passata 150 160 bin veriliyorsa buna neden verilmesin ki?

  18. #113

    Üyelik
    Jun 2010
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben 1.6 136hp ile 1.5 136 hp'nin savaşını merak ediyorum..O zaman anlaşılır iyi mi kötü mü?

  19. #114
    SerkanYazgan. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    40
    Mesaj
    1.512
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bmw nin yıllardan beri olan bir politikası zaten bu, sonuçta 3 coupenin yerine çıktı. Önceden 316 ci ler şahin gibi gidiyordu, şimdikilerde megane gibi gider. Sıkıntı yok
    "Bu ülkede ilgililer bilgisiz, bilgililer de ilgisizdir."

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •