80 mm inik benim
Printable View
Basmanın ucu bucağı yok galiba 35mm vogtlandla girdik araba leylek gelmeye başladı gözüme, şimdi coilover arıyorum :D
Antalyada şuan yollar gene kötüleşti . standart polo gti ile çok dikkatli sürmek zorunda kalıyorum içim acıyo ladtiklerde 40 yanak ***** .. 4 gündür arabaya binemiyom doğru dürüst. :(
Edit: lastiklerde 40 yanak m.alum :D
bir zaman sonra insan alışıyo sürtme seslerine dobloyu bastık altı çok alçak tampondan görenler biraz daha bas diyo muhafaza nın altına 2 parmak ya girer ya girmez altına baktıkları zaman surat ifadeleri değişiyo :D
Araba bizi gezdirmiyor biz onu gezdiriyoruz onun istediği yerlere gidebiliyoruz sokak seçiyoruz ,evden çıkmadan rota belirleyip öyle çıkıyoruz :D :D Benimkide hemen hemen 8-9 cm basık coille delinin şeyiyle oynar gibi oynuyorum her gün 1 cm daha derken dibe inicem :D
Basık arabayı sadece birgün kullanmak keyifli günlük işkence oluyor kafam kaldırmıyor artık. Arabayı basmayınca ne ses oluyor sorun bütün bonusları toplıyarak gidip kaldırıma çıkmak çok keyifli oluyor.
Şuan basık kullanmıyorum kardeşim araba katlı otoparkta duruyor. Birinci kat haricine çıkmıyor sürtüyor biraz kaldırdım. Ayda max 20 30 km anca yapıyor araç. Daha önce günlükte kullandım aile ile olmuyor arabadan in bin vs geçme hep sıkıntı başka birşey değil.
Alismadik gotte don durmazmis derler tamponun sag onunu surtmusum farkinda bile degildim capraz yaparken olmus gibi duruyor kardesim gosterdi moralim bozuldu gece gece...
Rötuş kurtarır mı dersiniz yoksa macun şart mı?
https://s9.postimg.org/4zscbsbrj/IMAG2705.jpg
Basik araba hic kullanmadim,ama abimin e30 a bindigimde tumsek gorunce bogazimda bi dugumlenme,vucutta kasilma oluyo aha diyorum surttuk. Surtmeyincede mutlu oluyorum. Bende simdiden basladiysa isimiz zor desenize :D
Basik araclarin icine kamera yerlestirip surat ifadelerini kaydetseler enteresan olur :)
Geçen bir kaza gördüm, öndeki küçük arabanın arka tamponunda ufak tefek hasarlanma olurken honda civic'te ne kaput kaldı ne motor yağı, milim oynamadı yerinden çöktü kaldı araba... sonra koy siteye proje değişikliği...
Bence amaç şu: Arabam zaten yavaş gitmiyor bari bir boka benzesin basıyım.. Fikrim bu, hiç yürüyen basık araba görmedim alayı pancar motor.
Arabayı sırf görüntü için alçaltmak(ne şekilde olursa olsun), eziyetten başka bir şey değil,
Hiç yüksek aracım olmadı bir e90 vardı alışkanlıkmı ne bazen sürtücek diye kapalı otoparkta uğraşıyodum alıştım artık yollara tek sorunum kapalı otoparka şuanki aracımla girmeye cesaret edemiyorum o yüzden her sabah dükkanın önünde park yeri bulamazsam stresi çekiyorum.
Bir yere 2 kişi gitme planı yapılırken 3. kişi eklenince başka arabayla gitmeye karar vermek.
Gidilen yolda zemin pürüzsüz değilse hız limitini belirleyen, konvoy başı araç olmak. :D
Basık aracın duruşu yeter birkere.
araca hiçbirşey yapma sadece düşür o bile hemen farkediliyor.
aslında eniyisi stock halde basık olan araçlar bunların başında japon kore grubu geliyor.
fakat en beyendiğim fabrika çıkıçlı basıklık 17" jantlı C180 'de var duruşu çokiyi.
Konu basıklık olunca ayrı başlık açmak istemedim, ön amortisörlerden biri patladı 5 cm yayları tekrar takacağım, amortisör değiştirsem yeniden patlar mı? bu şekilde taksam ne zararı olur ki bana
Babam basık aracımı kullanırken şaşkın şekilde gelip '' bi ara aynadan arkadan kıvılcım çıktığını gördüm, kontrol et altını istersen.. '' demişti :D
Burada asili kalmaktan cok korkmustum :D
http://i1287.photobucket.com/albums/...pskjlwkevg.jpg
3 haftalık sıfır aracıma direk coil yaparak bastığım doğrudur. :)
Günlük 50 km hatta 100 km yapmaya başlayınca sövüyorum parkedincede seviyorum.
Hastalık ya bu iş :D
3.5 luk yayla başladık şimdi insan gibi basık araçlar yüksek geliyor gözüme :D
Yold SUV araç görüp, lan bunu indirsek ne iyi durur he demek basık araç kullanmak :D
Honda varken babam bile alışmıştı kullanmaya. Peder civic ile önde giderken ben arkasından auris ile gidiyordum, adam garibim benim gazabıma uğramamak için kasislerden çapraz geçiyordu :D
Kullananlar delikanlı adamlardır. Air gevşekliktir, hafifliktir, cici bebeliktir :D
Benim merak ettiğim olay basık araçlar gerçekten otoyollarda bu arabayı hoplatan köprü yerlerde kafadan atar mı? Bu korku var bende bayadır.Aslı astarını merak ediyorum
Bende bi anımı anlatayım bi keresinde gecenin bi vakti ilk defa geçtiğim dümdüz bi yolda bi tahrik olup basmıstım tam 2 bitti 3 e atıyodum ki bu okul önlerinde olan tümseği görmemle girmem bir oldu yaklasık 100 le falan gidiyodum tokyo drift misali 4 lastik yerden kesildi sonra yere oturup kıvılcımlar attım :D Sağa çektim 1 dakika inemedim arabadan korkudan.Dedim tamam tampon kırık marşpiyeller kırık alt takım dağıldı karter patladı yağ boşaldı.Sonra cesaretimi toplayı indiğimde sadece headersımın artık silindir şeklinde olmadığını gördüm :D
Hayatta yapmadığım ve yapmayacağım şeydir. (sözlük formatı gibim oldu ya neyse :))
ben korkuyorum artık yüksek arabadan.
virajlarda benim gibi önü yüksek arkası düşük japon arabalarının ön karter muhafazası, alt karoser derken resmen rüzgara karşı duvar oluyor. buda yol tutuşunu etkiliyor. japon mühendisler bunu düşünmüşmüdür, düşünmüştür ama lpgli ve bagaj yüklü arka yayları artık yükten press olmuş arabada değil.
gelelim dip basık muhabbettine, okumadı sürünüyor kafasında arabasında yay olmayan gençliğimiz zaten fizikende sürüngen tipler oldukları için alkışlıyorum.
araç yere yakın olunca bilmediğin yolda basamıyorsun, her zaman pür dikkat gidiyorsun. bir yandan sürüşe odaklanmalı sağlıyor aslında.
bu arada dip not, yalova'dan istanbul istikametine devam edicekler yalova merkez üst geçidinden istanbula doğru döndükten sonra kendilerini sol şeride atsınlar. ilk viyadüğün ortasında yüksek bir topuz var. 3-4 aydır biraz jiletlenmiş. birileri bişeylerini bırakmışlar orda.