User Tag List

Sayfa 4/4 İlkİlk ... 234
71 sonuçtan 58 ile 71 arası

Konu: Ülkemizde günümüzün swap modası 2jz

  1. #58
    lowfamilia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Muğla/Turkey
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    swap konusunda amerikada her aracın örneği var. Örneğin rx8 düşünüyorum en ağır basan şaşe o aklımdaki. rx8 için rb2x, 1jz/2jz, LSx motorları için hazır swap kitleti var. öncelikli olarak planımda rx8 alıp bi süre kullandıktan sonra swap fikrim var. Doruk'un verdiği fikir rb25 lerin 10-12k dolara mal oluyor dedi ve en büyük planım RX8 + RB25 neo kombinasyonu hatta motor arızalı rx8 denk gelirse efsane olur. direk motor ve swap kitini sipariş verip montajına girişmek kalır. sonuç olarak aslında ülkemizde swap olayı yaygınlaşmaya başladı inşallah düzenleme gelmez diye umuyorum.
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0.5 ne arkadaş benim aspiratör okadar üflüyo ya sc yerine onu verirdim üfletirdin motora serdar
    Alıntı ibooo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    malı arapfaikten alıyoruz mersine kadar göki kullanıyo

  2. #59
    Midnight - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2016
    Şehir
    İstanbul / Turkiye
    Mesaj
    22
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rx8 motoru yani 13b-msp motor ile harikalar yaratabilirsiniz 415whp size yeterli ise rx8, 1300cc yasal olarak %30 hacim büyütme şansınız var swap yapacaksanız bu zor ama sizin fikriniz tabi renesis kulanmam ben derseniz 13b-msp motor yerine 13b rew (Rx7 Fd3s motoru) kullanabilirsiniz single turbo 800hp kadar yolu var ve türkiyede 2 örneği bulunuyor.

  3. #60
    lowfamilia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Muğla/Turkey
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Midnight Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rx8 motoru yani 13b-msp motor ile harikalar yaratabilirsiniz 415whp size yeterli ise rx8, 1300cc yasal olarak %30 hacim büyütme şansınız var swap yapacaksanız bu zor ama sizin fikriniz tabi renesis kulanmam ben derseniz 13b-msp motor yerine 13b rew (Rx7 Fd3s motoru) kullanabilirsiniz single turbo 800hp kadar yolu var ve türkiyede 2 örneği bulunuyor.
    Ben hacim olarak değil güç olarak artış diye biliyorum. Dediğini gibi olsaydı forumdaki s13 1.8 lere rb25 ler 2jzler swaplanamazdı yanlışım varsa düzeltin swap konusunda tecrübe sahibi değilim çünkü.
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0.5 ne arkadaş benim aspiratör okadar üflüyo ya sc yerine onu verirdim üfletirdin motora serdar
    Alıntı ibooo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    malı arapfaikten alıyoruz mersine kadar göki kullanıyo

  4. #61
    Midnight - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2016
    Şehir
    İstanbul / Turkiye
    Mesaj
    22
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İşin kitabına uygun şekli, benim yazdığım gibi. Şikayet edilirsen sıkıntıya düşersin, tavsiyem, alacagin aracını bulduktan sonra swaplı kullanıcılardan detayları alman.

  5. #62
    Draniela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim 500 e 1.6 motor swaplasam benden mutlusu olmaz
    Semih Kurtulmuş
    Adventurer Engineer

  6. #63
    lowfamilia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Muğla/Turkey
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Midnight Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İşin kitabına uygun şekli, benim yazdığım gibi. Şikayet edilirsen sıkıntıya düşersin, tavsiyem, alacagin aracını bulduktan sonra swaplı kullanıcılardan detayları alman.
    aynen o konuda forumda çok fazla kullanıcı var fikir alışverişinde hepsinin yardımı olur düşüncesindeyim.

    Alıntı Draniela Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim 500 e 1.6 motor swaplasam benden mutlusu olmaz
    bırak swapı üflet üflet cuffflayarak gezersin Bide custom bi widebody
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0.5 ne arkadaş benim aspiratör okadar üflüyo ya sc yerine onu verirdim üfletirdin motora serdar
    Alıntı ibooo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    malı arapfaikten alıyoruz mersine kadar göki kullanıyo

  7. #64
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tolga_kaan_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok maliyetli olduğuna herkes hem fikir ama ben 24 Bin TL lik boyaya takıldım. İşçilik mi boya malzemesi mi bu kadar yekün tutuyor. İyi rakammış.

    Benim gördüğü kadarıyla bu swap işlerine bulaşmak için en az 1 konuda kendin birşeyler yapman lazım.

    Mesela bir arkadaş vardı nissan topluyordu tesisatı falan kendi yapmıştı. Başka bir arkadaş tigra ya swap yapmıştı.

    Her şeyi usta ya yaptırırım dersen sanırım o iş ya yürümez ya da çok pahalıya gelir.
    3-4 bin tlye araba boyatılan ülkede yapılan yanlışa karşı güzel bir açıklama yapmış arkadaş. hakkıyla yapılacak bi kaporta işçiliği boyanması ile birlikte 10-12 bin tl civarı tutacaktır normal şartlarda. kaporta işçiliği diyorum bakın hatları macun ile doldurmak değil. özel bir renk özel bir boya özel bir işçilik vs o paralar tutar .

  8. #65
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Draniela Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim 500 e 1.6 motor swaplasam benden mutlusu olmaz
    normalde 1.4 tjet olanı var getirmiyorlar swap olucaksa hazır olanı takmak en mantıklısı

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  9. #66

    Üyelik
    Jul 2009
    Şehir
    Braunschweig / DE
    Mesaj
    221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FeVıDun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fransanin piyasasi farkli olabilir. Bilemem ama simdiki fiyatlariniz biraz daha normal. Cunki ben r34 alicaktim baya piyasa arastirdim japonya dahil. Hatda yarim saat once 338.000 km de r34 ihalede satildi 57.000 euro ya. 80.000 tl ye gtr oda uc assagi bes yukari 27.000 euro yapar ben bu zamnaa kadar 40.000 euro dan sagi gercek orjinal gtr 34 bulamadim. Gtt den gtr a donmus olanlar haric. Supra lara gelirsek 15.000 euro ya otomatik sagdan dreksiyon mevcut. Non turbo derseniz cok zibil gibi ama degmez. Tamam belki 10.000 euro ya bulursunuz ama ustune en az 10.000 de harcarsiniz. En ucuz buldugum gtr 30.000 euro idi oda curuk heryeri kule baslari curumus hasat durumda idi. Temiz bakimli gtr lar 2013 gtr 35 fiyatina satiliyir... Amacim tartismak veya polemik yaratmak degil yanlis anlasilmasin bildiklerimi paylasmak istedim. Keyifli forumlar saygilar.
    nerden baktigini ogrenebilirmiyim 300xxx kmdeki 57.000€ r34 e.. r33 ler 10xxx € basliyor

  10. #67
    lowfamilia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Muğla/Turkey
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onursumer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    normalde 1.4 tjet olanı var getirmiyorlar swap olucaksa hazır olanı takmak en mantıklısı
    zaten 1.4 t-jet modeli abarth olan değil mi
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0.5 ne arkadaş benim aspiratör okadar üflüyo ya sc yerine onu verirdim üfletirdin motora serdar
    Alıntı ibooo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    malı arapfaikten alıyoruz mersine kadar göki kullanıyo

  11. #68
    FeVıDun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Almanya und Ankara
    Mesaj
    451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JayVTEC! Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nerden baktigini ogrenebilirmiyim 300xxx kmdeki 57.000€ r34 e.. r33 ler 10xxx € basliyor
    Tabi ogrenebilirsiniz. Arac alicam ve bir cok import firmasi ile temes durumundayim. Surekli ihaleleri kovaliyorum. Japonya da ve avustralya da arkadaslarim var bu isleri yapanlar. Ve ayriyetten burada bir cok import firmasi ile gorusuyorum. Internetten takip ediyorum. Niyetim gtr 34 v speck nur II almak fakat butun birikimi araca vermekten vazgectim. Ondan dolayi alternatif araclari takip ediyorum. Supra, silvia s15 , r33 gibi... Surekli 34 lerin fiyati yukseliyor.
    Harabat ehlini hor görme zakir, defineye malik viraneler var.

  12. #69
    Draniela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lowfamilia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bırak swapı üflet üflet cuffflayarak gezersin Bide custom bi widebody
    body kit + basıklık zaten olayı değiştiriyor cuff derken blow off mu demek istedin

    Alıntı onursumer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    normalde 1.4 tjet olanı var getirmiyorlar swap olucaksa hazır olanı takmak en mantıklısı
    Alıntı lowfamilia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zaten 1.4 t-jet modeli abarth olan değil mi

    aynen 1.4 abarth modeli oluyor. Keşke olsa ne güzel 1.4 180 hp fıstık gibi makina sahibi olur insanlar
    Semih Kurtulmuş
    Adventurer Engineer

  13. #70
    1.8 turbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    swap olsun aşırı besleme olsun cok malıyetlı işler. gectıgımız ay e30 turbolattım. sadece ustten eglencelık olsun ıstedım ona ragmen 15-16 bın den fazla param gıttı. dısardan bakınca ya bır turbo bı ıntercooler, borular vs dıye dusunenenler var ışin içine girmeyen bılmez. en basıtı beyın,tesısat, ayar, bobın 3000-3500 tl para gıdıyor. her seyı gectım suprızlere hazırlıklı olmanız lazım.
    turboya baslamadan once arabanın yuruyenını ve fren sıstemnı guclendırmıstım ardından turbo yapıldı vs. artık hersey bıttı ayarcı beklemeye koyulduk bır tek ayar parası vercem dıye dusunurken pazar pazar ayarcı enjektor yetmez dedı 1000 tl verdım hemen enjektor aldım, ayara cıktık baskı kırdı aynı gun ıcınde hemen baskı degıstı ayar yapıldı vs derken hıc hesapta yokken pazar pazar 3000 lık oldum. yanı demem o kı ya ne olcak bı turbo kıtı alır takarım demekle olmuyor.

    motor bıtıyor sanzuman yetmıyor, sanzuman derdı bıtıyor aktarma sorunları baslıyor tutunma sorunları baslıyor vs. cok buyuk sabır ve para lazım.

    supra olayını gelınce cevremden gordugum kadarıyla stok olarak en az 30-35 bın tl para gıder. ustune cıkmak ısteyene sınır yok. neden supra tercıh edılıyor dersenız parcası bol ve ucuz.motor cok saglam. bende bıraz alısayım sıkılınca supraya gecmeyı dusunuyorum
    E30 M50 TURBO & F30 320i ED

  14. #71

    Üyelik
    Nov 2016
    Yaş
    27
    Şehir
    TÜrkiye
    Mesaj
    1
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi noldu çevrede ki olumsuz yorumlara olumsuz insanlara karşı
    2jz aldın mı ?

    Taktırabildin mi yoksa vaz mı geçtiN

    Bide ben bişiy merak ediyorum burda bunu sormam yanlış belki affedin özür dilerim ama

    S54 motoru ile 2jz kıyaslayınca
    S54 cok mu güçsüz bir motor oluyor ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •