benim anlamadığım bu araç sıfır alsak illa bişiler mı yapmak zorundayızbence hayır ula arkadaş stock subaru göremedik senelerdir 100k setup ne gerek var alınır paşalar gibi stock bi coilover eksoz tamam
![]()
benim anlamadığım bu araç sıfır alsak illa bişiler mı yapmak zorundayızbence hayır ula arkadaş stock subaru göremedik senelerdir 100k setup ne gerek var alınır paşalar gibi stock bi coilover eksoz tamam
![]()
Japonya^da yaşıyor olsam kafama göre gider iyi bir firmaya teslim olurdum. (HKS, Zero Sports, Corazon, Syms...vs) Ama burada bir kişi hariç ki o da Özgün'dür, onun dışında kimseye güvenmem ve kimseye de otomobilin sağını solunu mıncıklatmam, paşa paşa binerim, garantisi bitince de satarım. Ya da, ağırlıklı kozmetik bir değişim tercih ediyorsam da sadece Subaru'nun kendi aksesuar broşüründeki parçaları seçerim. Şimdi kullandığım ve daha önce kullandığım Subaru'larda hep orijinal aksesuarları tercih ettim. Pahallı mı, of hem nasıl ama kafam rahat. Garantiyi bozacak hiçbirşey yok.
Ayrıca, bana göre, birşeyi ya tam yapacaksın ya da hiç yapmayacaksın. STi'ın parçaları haricinde dışarıdan kafana göre fabrikanın onaylamadığı bir parça taktığında bu sefer başka şeyler bozuluyor.
Saygı duyuyorum
Canım abim, Korhan, Senin ve Barış'ın bilgilerini tabiki göz ardı edemem, edemeyiz. Ben, Forester S Turbo'yu Özgün'e emanet etmiştim ve sağolsun o da ortaya benim istediğim bir setup çıkarmıştı. Motor ile ilgili hiç sorun yaşamamıştım.
O ara Korhan ve Barış bu işin ticaretini yapmıyorlardı, halen de yapmıyorlar diye aklıma yazmışım en azından Barış halen öyledir diye düşünüyorum.
Ankara'yı hesaba katmadan mesaj yazdığım için çok özür dilerim. Ellerinden öperim![]()
Segili moderatörüm
Barış, dediğin gibi, hiç bir zaman ticaret tarafında olmadı lakin bilgisini de kimseden esirgemedi. Korhan ise yıllarca tork garaj da işin mutfağında ticaretle uğraşıyordu. Tabii ben de.
Bugun ise Özgün elbette benim de aracımı gözü kapalı emanet edeceğim kişilerden birisi.
Gözlerinden öper, selam ve saygılarımı sunarım. :-)
Hocam arac fabrika cikisli 98 oktana gore ayarli... Depo kapagini actiginda gorursun... Bizdeki pompa benzini ile yurumez eger bir kac haritali bir yazilimi varsa bir dusugune gecer, yoksa korumaya gecer.
ABD'nin 91 oktani (yani bizim ve Avrupanin 95 oktani) icin yazilimlar Turkiye'deki 95 oktan ya da pompada yazan 95+ oktan benzin ile avans vuruyor.
Bu STI da 98 icin yazmis Subaru, Turkiye'deki benzin ile yurumez kisaca.
Bu Ankara'daki arac duruyor... Alacak kisi almaktan vaz gecmis... 275-290 bine vereceklerini sanmiyorum.
Men plan God laughs...
I have reset it....Aal izz well....
Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)