User Tag List

Sayfa 4/6 İlkİlk ... 23456 SonSon
110 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: 530d vs 530i

  1. #58

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Londra
    Mesaj
    3.366
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı msk_bmw Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    E39'un tadını alanı E60 kesmez zaten, çok temizi bulunursa E38 e geçiş yapılır ancak, orasıda ayrı bir nirvana. Bu arada bir kaç postu okumamışım, güç isteniyorsa en düzgün tercih 540 olur, düzgünü bulunursa F10 u bile bozacak donanımda çoğu.

    Sahiplerinin bmw konusunda aşırı titiz olduğunu bildiğim iki 5.40 ilanda şu an, ikiside daha temizini, daha iyisini bulmak için eski çok temiz bmw'lerini sattıktan sonra bulup bindikleri araçlar ;

    sahibinden.com - Satılık, Kiralık, 2.El, Emlak, Oto, Araba, Alışveriş, Hizmet, Kariyer, İş İlanları, Bilgisayar, Cep Telefonu, Tekne, Motosiklet, İş Makinesi fiyatları - ilan ve alışverişte ilk adres

    sahibinden.com - Satılık, Kiralık, 2.El, Emlak, Oto, Araba, Alışveriş, Hizmet, Kariyer, İş İlanları, Bilgisayar, Cep Telefonu, Tekne, Motosiklet, İş Makinesi fiyatları - ilan ve alışverişte ilk adres

    E39 alacaksam olsam gözüm kapalı alabileceğim durumda olduklarını tahmin edebiliyorum.
    Maviye ben de hastayım ama bütçemi aşıyor. Yoksa direkt benim 2015 dizel Clio 4'ü verir geçerdim. Güzel de bi Prins lpg; tamam. Hatta az biraz daha üzerine nakit de verirdim ama o rakam beni aşıyor. Yoksa favorilerime attım bile

    Neyse konuyu baltalamayalım.

  2. #59
    darkmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    İstanbul Serengetisi
    Mesaj
    14.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    iki arabada kötü durumda yüksek ihtimal günahına girmiyim ama 5.30d nin dışına içine farlarına derisine bakdığında 200 değilde 500 den düşme gibi.. diğerininde eksik kalır yanı yok..

    5 kasada karpuz jant görürsen kaç durma arkana bile bakma.. m technic görünümlü sanayi işi ucuz şeyleri görürsen kaç..

    5 kasa alıcaksan mümkün olduğunda secereli geçmişi bakımları belli ve orjinal orası burası kurcalanmamış oynanmamış abuk sapuk sanayi işi plastik kaplamalar takılmamış olanını al . hem sürerken daha çok saygı görürsün çok fark eder emin ol yolda giderken hem satarken çok faydasını görürsün herkes araçla oynarken iyidirde alırken orjinal araba ister..
    Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]

    Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)

  3. #60

    Üyelik
    Sep 2016
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    44
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dean's Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uzun zamandır bende bakarım e60 5.30i ya da 5.30d hatta sosyal medya da gruplara üyeyim. Elimden geldiği kadar toplantılara , görüşmelere katılırım. Maalesef sizin gösterdiğiniz arabalar emin olun hepsi çöp. Düzgün arabalar grup içinde el değiştiriyor genellikle. Sahibinden e düşen araçlar için de 5.30i için 65 i gözden çıkarıp kenera 3 lira koymak şartıyla. Dizeller için ise 70 i gözden çıkarıp kenara en az 5 lira koymak şartıyla alırım. Çünkü alacağınız belli bir yaşa gelmiş bir araç. e60 lar çok kronik sorunlu makineler değildir. Sadece artık miladını dolduran parçaları değiştirmek lazım. Çünkü değiştirmezseniz hakikaten üzer adamı. Elektronik aksama da çok dikkat etmek lazım. Çünkü herhangi bir sıkıntısı olsun elektronik olarak çözüm üretemediğiniz anda o sıkıntı başka bir yere sıçrar. Hayırlısı olsun. 60-62 bandında 5.20 alınır. Çok kötü olmamak ve çok da iyi olmamak kaydıyla orta seviye de alınır.
    Hocam hangi grup onlar biz de üye olalım ?

  4. #61
    Dean's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2014
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tlazibere Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam hangi grup onlar biz de üye olalım ?
    Facebook-Bmw e60 clup Türkiye. Hatta bugün etkinliğimizde vardı fakat gece çok içmemden dolayı sabah kalkıp gidemedim.

  5. #62
    msk_bmw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kocaeli-Gaziantep
    Mesaj
    593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dean's Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5.40 motorları sorunlu diye biliyorum ben abi. Çoğu usta artık bakımdan bakıma değil her gün uğrarsın dedi. Bilgin var ise aktarabilir misin?
    Haha ne güzel ustalar var ya, süperspor cenneti italyanın bile "Tempesta" dediği M5 in S62 motorunun astarı olan M62 motora sorunlu demişler. İyi demişler
    Soğutma sistemi düzgün olsun, bobinler ateşleme sistemi düzgün olsun, yağ bakımları düzgün yapılsın M62 ölmeyecek motordur. Ustalar bu bakımları yapamayacaklarsa kusura bakmayıp işi bıraksınlar. Bu saydıklarımın dışında çok yüksek km'lerde en fazla birde zincir değişir belki. 4.4 lt V8 motor içinde saydığım hiç bir bakımı yapılmamış olsa dahi alındığı zaman tedbir niyetine oem parçalarla 7-8 bin liralık bir bakım yapıp, sonra yıllarca rutin bakımıyla binebilmek bile bence bulunmaz nimet şu an.
    ///M Rulez...

  6. #63
    msk_bmw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kocaeli-Gaziantep
    Mesaj
    593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tlazibere Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    e60 , e39 tadını ne acıdan kesmez ?
    e60 daha sportif ve atik bi araç değil mi e39a nazaran ?
    Tek amaç atiklikse dediğim gibi daha güçlü motorla çözülür, düzgün bakılmış bir E39 un içine binince dokunulan her yerde kalite detayını hissedersiniz. Plastikler, kaplamalar, derinin kalitesi, aracın içi ve dışındaki genel işçilik kalitesi vs. vs. E60 otomotiv sektörünün artık daha kaliteli araç üretmek yerine maliyet kısarak para kazanma yıllarına geçtiği dönemde çıkan ilk 5 serisidir. Kötü bir araba değildir ama malzeme kalitesi olarak e39'un yanına yaklaşamaz. Premium kelimesini en üst noktada hissettiren son 5 serisi E39' dur benim gördüğüm.
    ///M Rulez...

  7. #64

  8. #65
    Dean's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2014
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı msk_bmw Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Haha ne güzel ustalar var ya, süperspor cenneti italyanın bile "Tempesta" dediği M5 in S62 motorunun astarı olan M62 motora sorunlu demişler. İyi demişler
    Soğutma sistemi düzgün olsun, bobinler ateşleme sistemi düzgün olsun, yağ bakımları düzgün yapılsın M62 ölmeyecek motordur. Ustalar bu bakımları yapamayacaklarsa kusura bakmayıp işi bıraksınlar. Bu saydıklarımın dışında çok yüksek km'lerde en fazla birde zincir değişir belki. 4.4 lt V8 motor içinde saydığım hiç bir bakımı yapılmamış olsa dahi alındığı zaman tedbir niyetine oem parçalarla 7-8 bin liralık bir bakım yapıp, sonra yıllarca rutin bakımıyla binebilmek bile bence bulunmaz nimet şu an.
    Abi çok bir bilgim yoktu soruyu o yüzden yöneltmiştim. Ama uzun vadede mantıklı olur mu sence?(Saygısızlık olarak anlama lütfen abi amacım polemik falan yaratmak değil.) Yani ortalama aldığımız fiyat üzerine kafamız rahat olsun diye 10 bin harcayıp şehir içi yakıt olarak en az 20 litre kullanmak bana çok mantıklı gelmiyor açıkçası. Keyfi ayrı bir durum ama keyif için o kadar para bayılacak olsam neden e39 diyorum kendi kendime.

  9. #66

  10. #67

    Üyelik
    Sep 2016
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    44
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dean's Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İkinci aracın 25 bin TL hasar kaydı vardı.(Çarşı'da olan) Değişen durumunu hatırlamıyorum. Ama 55 bin TL ye bırakıyordu 2-3 hafta önce.
    dolu bi araç recaro koltuk arka ısıtma soğutma vs.duruşu falan nasıl kötü mü duruyor ? 25 bin hasar kaydı tek parça mı yoksa toplam mı sordun mu ?

  11. #68
    darkmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    İstanbul Serengetisi
    Mesaj
    14.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    e39 dolusu temizi ve dirisi her açıdan e60 dan iyidir.. gerek malzeme kalitesi gerek trim kalitesi .. E60 konvansiyonel plastik çağının bir ürünü kötü değil ama kullanınlan malzeme kaliteside çok ahım şahım yüksek değil.
    Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]

    Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)

  12. #69
    Dean's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2014
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vallahi hatırlamıyorum ama grupta bayağı bir dönmüştü konusu parça parça diye hatırlıyorum ama. (14 bin birisiydi galiba) Yine de yanlış olmasın. Araç dolu ben olsam alır mıyım? Binici isem kısa vadede satmayı düşünmüyorsam. Motor düzgünse şasi de kulelerde bir şey yoksa alır binerim.

  13. #70
    fthdrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Fikirtepe
    Mesaj
    10.035
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    233 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çamurluk tampon arasına işaret parmağın girecek seviyede açıklık var ki bu fotoğrafta görünen. Arabanın başına gidip incelemeden bi araç hakkında yeteri kadar bilgi sahibi olamazsın.

  14. #71
    Network - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    37
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    228
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İri yarı bmwleri ben de takip ediyorum
    Hep dizel motorlu bakıyorum
    Daha avantajlı geliyor yakıt performans durumu
    Riskleri daha büyük tabiki,
    geçmişi bilinen bir araç olmalı ve muhtemel problemleri de hesaba katılmalı, yıllık 5-10 bin tl civarında.

    Güçlü 5 serisi diyorsanız dizel 535d olmalı. Fiyatları ortada. Temizi minimum 90 - 100.000 TL.
    10 yaşında araba o para etmez konusu ayrı, tercih meselesi.

    Birde yıllık maliyetini de iyi hesaplamak lazım
    Yakıt masrafı, sigorta, kasko, vergi, arıza - bakım (rastgele sanayide değil de BMW yetkili servisinde olmak koşuluyla) toplamında ben yaklaşık 25.000 - 30000 TL masrafı olur diyorum.

  15. #72
    emre2blue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    Tekirdağ / Çorlu
    Mesaj
    539
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merhaba,

    Ben şahsen aracımı çok daha ucuza aldım. Ozamanlar 34.000TL param vardı ve buna alabileceğim en iyi, en dolu, en güçlü, en genç araba buydu. Jetta alacaktım boş-line. İyiki almamışım. Şimdi 30.000 TL bakımları ile birlikte harcadım. ve tam da istediğim gibi bir araba oldu. İçim rahat. Ama BMW başka birşey. 159 ile 5 serisini kıyas edemezsiniz. Rahat ve geniş bir araç değil birkere. 159 sanki sürücü odaklı tasarlanmış hep. En basiti. bir WV olsaydı heryerinden bir torpido gözü, yok kalemlik, kahvelik, çantalık, v.b. şeyler çıkar. 159'da bir tane torpido gözü var. O da var olsun diye var. Ben sabırlı olduğum için ve arabama aşık olduğum için bu şekilde olmasını istedim. Eğer bir jettam olsaydı kesinlikle işim daha kolay olurdur. Ama bu hissi vermezdi sanırım. BMW 'de kolay olacaktır. 530d alsanız, sanırım sadece güzel bir yazılım la 300HP alırsınız. Benim gibi sadece motor ile ilgili 30.000 TL harcasanız kim bilir neler olur. Ha bu arada benim mesela boya takıntım hiç yok. Ben araba alınca benimle mezara kadar gidebilir o araba. Ama ben görüyorum arkadaşlarımı abi sen sıkılmadın mı aynı arabadan falan diyenler çok. 2 senede bir araba değiştiriyorlar. Tecrübe ediyorlar. Ama ben sanırım tek eşliyim Neyse konuyu bölmek istemedim. Sadece 159 ile 5 Serisi karşılaştırılmaz bence, teknik yönden bir kaç tık altta yer alır. Doğru araba 3 serisi olmalıdır.

    Saygılar

  16. #73
    Seyfettin777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2016
    Yaş
    26
    Şehir
    Adana/İstanbul
    Mesaj
    854
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İlan sahibini tanımıyorum fakat açıklamada hatasız demiş, fiyatı yüksek ama size örnek teşkil etmesi için düzgün bir e60 nasıl görünür görün diye ilanı buraya koyuyorum.

    Hafta sonuna kadar indirdimmmm. DOKTORDAN HATASIZ...
    İlan No: 342224356
    sahibinden.com - Satılık, Kiralık, 2.El, Emlak, Oto, Araba, Alışveriş, Hizmet, Kariyer, İş İlanları, Bilgisayar, Cep Telefonu, Tekne, Motosiklet, İş Makinesi fiyatları - ilan ve alışverişte ilk adres

    Piyasaya ve dolayısı ile fiyatına hakim değilim bana yüksek geldi.Ama araba temiz duruyor.Hele ki attığınız ilanların yanında kalem gibi.
    Tavsiyem, bu nitelikte e60 arayın fakat bana kalırsa o bütçeye e39 540i falan mantıklı olur, yine de tercih sizin.Israrla e60 alacaksanız ilandaki araç ile karşılaştırmanızda fayda var.

  17. #74
    Emre-Dylan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.122
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    530d'nin ön arka tamponlar ne öyle maşallah at'a kelebek konmuş gibi duruyor resmen, toplamamışlar toplamaya çalışmışlar ama yapamamışlar.
    AC/DC Back In Black
    1968 Mercury Cougar GT-E 427 390Hp

  18. #75
    Emre İlbi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    3.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor-yürüyen olarak Fabrika kondisyonunda, Genel durum olarak çok iyi bir 5.40 almak isterseniz yardımcı olabilirim

  19. #76

    Üyelik
    Sep 2016
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    44
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    55 bin tl verdikten sonra e39 almam.10 Daha zorlar e60 alirim.540a gelince bi araca 5 bin fazla vermek koymaz ama yilda 3 bin tl vergi koyar.o yuzden 3.0 uygun diye dusunuyorum.Emin olamadigim konu dizel mi benzinli mi cunku yuksek km dizeller her zaman risk.atmosferik gibi saglam olmuyorlar.bir de ses olarak benzinli daha iyi ve daha iyi hizlanma hissi veriyor.Ama dizelleri de cok ovuyorlar.neden bu kadar ovuluyor anlamiyorum.Sonucta hic bir spor araba dizel degildir.Sdece dusuk devirde o gucu hissetcem diye o tercih edilmez

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •