User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
28 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Tüketici Hakem Heyeti

  1. #1
    Bolkar1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Marmaris
    Mesaj
    612
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Tüketici Hakem Heyeti

    Selamlar konu hakkında bilgisi olan vardır diye paylaşma geregi duydum. 5 ay önce vatan bilgisayardan 3100 liraya toshiba marka gaming notebook aldım toplamda 5 6 defa kullandım ve gözlemledigim kadarıyla aşırı ısınma ve yük biniyor gibi oldugu zaman kasma donma yapıyor fps yi bii anda aşagı çekiyor.

    1 Ay önce vatan bilgisayara verdim servise gönderilmek üzere ve bugun teslim aldım. Geçen sürede tam 15 gün önce servis beni aradı ve blgisayarınızın fan temizligi yapılıcak ve sorunlar çözülücek diye söylendi. Bende evde bile cıkmayan bilgisayar ve 5 kere kullanılan bir cihazın nasıl olurda böyle bir sorunu oldugunu sordum açıklama yapmadılar ve 60 tl ücret istediler.

    Parasında degilim fakat midem bulandı sıfır cihazımın neyini temizliceksiniz anlamış degilim!! Vatan bilgisayar konuyla alakalı müşteri memnuniyeti acısından ücretsiz yapmalarını talep etti ve yaptılar neyi yaptılarsa artık. ürünü bugun teslim aldım aynı sorun aynı sıkıntı hala devam ediyor. Bende evraklarla birlikte direk tüketici hakem heyetine başvurdum 5 6 ay sürücegini dönüş yapıcaklarını söylediler.

    Merak ettigim konu bu süreçte magdur olan insanın neden magduriyeti giderilmiyor? bu süreç çok uzun degilmi ? sonucu ne olabilir bilgisi olan yada daha önce yaşamış birileri varmı.

    Vatan bilgisayardaki arkadaşım toshiba markasında böyle sorunların hep görüldügünü servisinde klasik fan bakımı temizligi vs diye adlandırıp ücret talep ettigini hatta bir kişiden 3 kere aldıgını ve sorununun çözülmedigini anlattı. Sizler yaşadınızmı böyle sorunlar. Teşekkür ediyorum şimdiden.

  2. #2
    exca- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    toshiba cihazı ben olsam servise yollmazdım, sağlam verdiğim bilgisayarı kırıp geri yolladılar. Üstüne bir de benim kırık yolladığımı iddia ettiler, servise kabul tutanaklarında en ufak çiziği bile yazdıkları halde bu tarz bir durum kayda alınmamış haliyle. Garanti dışı kalmaması için ellememiş servise göndermiştim, yaşanan olay sonrası kendim kasasını değiştirdim. Tüketici heyeti vs bişey çıkar mı bilmiyorum ama 10 senedir toshiba dışında laptop almayan bir insanken bir daha -Türkiye dahilinde- toshiba almadım, çevreme de aldırmıyorum. Ben toshiba'nın kendisine de durumu belirten evraklarla ispatlı bir mail attım, Japon'ya direk merkezlerine. Sağolsunlar zahmet edip dönüş bile yapmadılar.

    Sadece bu da diil o serviste çalışan bir yavşak telefonda neler diyo bana, ankarada değil istanbul da olsam yedi sülalesini elden geçirirdim gidip o kadar diyorum. Ve konuşmaları kayıt altına alınırken yapabiliyor bunu. Sanıyorum şikayet etmek istediğimde aynı oda da oturan bir başka arkadaşı ile görüşmek gerekiyor, bu yüzden rahatlar. Zannediyorum ömer idi adı arkadaşın beni delirten.

    buradan okuyan olursa bilgi olsun, Türkiye sınırlarında toshiba kesinlikle tavsiye etmiyorum. Yetkili servisleri facia, ben markaya güvenimden hiç düşünmeden alıyordum cihaz. Sorun yaşayınca anlıyorsunuz ama işte. Zaten servisleri meşhurmuş, sıkıntı yaşayınca araştırdığımda öğrendim. Toshiba vermiş kıytırık bir yere servis yetkisini, ne ürettiği malın ne de yetki verdiği servisin arkasında durmuyor özetle..

  3. #3
    Bolkar1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Marmaris
    Mesaj
    612
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sanırım bende mağdur olucam bundurından ama bu işin peşini bırakmam şimdide şarj sorunu başladı gibi birden bire bitird şarjını bilgisayar daha dakika bir gol bir Allah büyük bakalım

  4. #4
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.443
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yazıda toshiba markasını gorunce gerildim , okadar bilgili teknik ekipleri varki hayranım kendilerine

    daha servise ilk gonderimin fakat genede servis karara sanırım itiraz etmez

    sen zaten direk vatan bilgisayara dava açıyorsun , çıkan kararı vatan bilgisayar servise iletip itiraz gelmezse uygulamaya alıyor

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  5. #5
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Toshiba tr de bitmiş kriz onlarıda vurdu sanırım

    Ürünü iade alması gerekirken yapılan muameleye bah
    İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
    Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
    Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
    Dr.ECU

  6. #6
    Bolkar1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Marmaris
    Mesaj
    612
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bilgisayarımın durumu gerçekten kötü Toshiba satalite p50 c14m modeli. Yemin ederim kazıklanmış gibi hissediyorum şuan kendimi yarın birdaha göndermeyi düşünüyorum ama başka şeyler gelirimi başına bilmiyorum. Ya İnan'ın güncellemesini bile en son benim yaptığımda duruyor. İnsan merak eder yazılımsalmı diye günceller onu bile denememişler nasıl insanlara kaldık ya.

    Yurt dışında olsa neler olurdu neler

  7. #7

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aldığınız cihaz bir kere bozulmuş tamire gitmiş, ardından aynıı şikayetle tekrar arıza yapmış ama tamir için göndermemişsiniz.
    Yanlış bilmiyorsam aynı sorun üçüncü defa olduğunda değişim ya da para iadesi istiyorsunuz. Biraz erken gitmişsiniz şirket ücretsiz arızayı gidericez derse ve ardından sorun devam ederse bir daha hakem heyetine gitmeniz gerekir.

  8. #8
    Rockford - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Mugla
    Mesaj
    1.223
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    toshiba, düşman başına 500liraya satsalar yine gidip almam.
    allah kolaylık ve sabır versin.

  9. #9

    Üyelik
    Jun 2010
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.394
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tuketici hakem heyetinin 6 ay suresi var isterse 6 ay daha uzatir. Ama cozume ulastirir merak etmeyin. Zamaninda samsungla ayni sorun basima geldi faturada ne yaziyorsa aynen iade ettiler. Biraz uzun suruyor sadece.

  10. #10
    Bolkar1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Marmaris
    Mesaj
    612
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkürler tekrar gönderdim bakalım araya birilerini koyucaz yardımcı olucakşqr umarım genel merkezden

  11. #11
    GuNeS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    isyanbul
    Mesaj
    531
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çevremde ne kadar toshiba laptop kullanan varsa aşırı ısınmasından şikayetçi.
    Okuma alışkanlığı
    olmayan toplumların
    ömrü lâklâkla geçer!

  12. #12
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Dell yaa bir tane kaç yıllık cihaz hala mermiye kafa atıyor benimki
    İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
    Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
    Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
    Dr.ECU

  13. #13
    barakuda26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Sakarya-Eskişehir
    Mesaj
    1.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bundan 7 sene önce kadar Nokia N72 servisten gelmemişti tüketici hakem heyetine başvurup telefonun alındığı fatura bedelini almıştım. Ortalama 7 - 8 ay sürmüştü tutarı almam. O zamanlar çok yaygın değildi şimdi daha çok işlem olduğu için tüketici hakem heyetinde 1 sene gibi bi süre normal sonuç için.

  14. #14
    Bolkar1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Marmaris
    Mesaj
    612
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lenova markasının servis ağı çok iyiymiş şuan onu duydum. Bugün itibariyle gönderdim tekrar servise bakalım beklemedeyim. Bir yandanda tüketi hakem heyetini bekliyorum.

  15. #15
    ufuk601 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    96
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2009 senesinde Acer laptop aldım. bir kez garantiden bataryası değişti. Onun haricinde faal olarak kullanmaktayım ve bu yorumu yazmaktayım

  16. #16
    TolgaUs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İşte bu yüzden mağazadan ürün alınmamalı. İnternetten alıyoruz ve 15 günlük koşulsuz iade hakkımız doğuyor. Mağazada gidip beğenip marka model alıp internetten sipariş ediyoruz kafa rahat.

  17. #17
    Grimlord - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.564
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    55 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim toshiba son zamanlarında çaydanlık gibi buhar üflüyordu resmen, sonunda ekranı kırıldı da lanetten kurtuldum Umarım kısa zamanda lehinize sonuçlanır. Toshiba pişmanlıktır

  18. #18
    AliDogukan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    31
    Şehir
    Adana/KKTC
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Toshiba kasa olarak çok sağlam.5 seneden fazla kullandım.Üzerine bastım,bira,döküldü,elimden düştü yine de pes etmemişti.

    Uzunca bir süredir de MSI kullanıyorum.Bundan sonra MSI dan şaşmam.

  19. #19
    Bolkar1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Marmaris
    Mesaj
    612
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şimdi genel merkezden cevap bekliyorum umarım iade alırlar hediye çeki verirler bende gider msi felan alırım yada başka bir marka şuan en çok lazım olduğu zaman leptopum yok. Birdaha toshibamı asla!!

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •