Kadjar sanırım bu zamana kadar bindiğim en az yakan araçtı. Antalya- Zonguldak arası trafik kurallarına uyarak geldim, 4.9 u geçmemişti.
Ş.içi de maksimum 5.6 ya çıktı
Kadjar sanırım bu zamana kadar bindiğim en az yakan araçtı. Antalya- Zonguldak arası trafik kurallarına uyarak geldim, 4.9 u geçmemişti.
Ş.içi de maksimum 5.6 ya çıktı
Araç önerim yok abi fiyatlarını bilmiyorum daha doğrusu. Megane dizel falan ne kadar oldu bilmiyorum. Ben kullanıcı deneyimimi paylaştım şehir içi belki aynıdır ama uzun yolda basarlarsa çok ciddi fark eder. Ama arvento türevi bir araç takip sistemi var ise ve hız uyarısı konulursa uzun yolda da basma işini engeller sanırım.
Arif Işık - Her Türlü Halı Kilim Travel
https://talep.citroen.com.tr/fiyat-l.../arac/c-elysee
abi selamlar peugeot 301 yada c-elysee'lerde çok güzel.çok az yakıyor.
Seat IBIZA FR
C U P R A L E O N
çok teşekkür ederim kardeşim benim ilgin için , bizimkiler bende dahil egea,301,elysee'den ziyade bir tık daha iyi olan avrupada satışı olan araçları istiyoruz focus,corolla,civic,elantra vs gibi
aralarında bende dahil epey departman müdürü var ,yaşlarıda var uzunda yol yapınca artık kemer sık sık yeter birkezde bizim yüzümüz gülsün modundalar yönetime karşı![]()
yorumun için teşekkür ederim Enes kardeşim, dediğim gibi dediğine harfiyen katılıyorum dizelde sabaha kadar pokunu çıkarsın kullanıcı yine makas az ama benzinlide bu çok daha yüksek.
fakat sorun şuki megane dahil hiçbir C segmenti bahsetiğim aracın dizel seçeneğini bulamıyoruz,kağıt üzerinde olsa bile fiziken öyle bir araç musait değil musaitsede 1-2 tane anca.
opel astra K bulduk (nasılsa derinderede stok var sınırlı sayıda) oda gitmiş güzelim 1.6 cdti bırakmış saçma sapan çalışan 3 silindirli 1.5 GM motor takmış birde at-9 şanzımanı var
çok 3 silindirli araca bindim bayıldım şahanelerdi (A2,Golf,208 vs) ama maalesef astra nın 1.5 akıl almayacak düzeyde titreşimli,isteksiz buna birde şaşkınlık verecek düzeyde düşük devirde tutan şanzımanda eklenince cidden ancak vasat denilebilecek bir araç çıkmış, dahası kiralasak 2-3 ay sonrasında kasası değişecek 6-7 yaşında hb arabaya biniyor olacaz, meslekdaşlarımızın bir yandanda talebi sedan olsundan yana.
bu arada bu arabalar %95 otoban-karayolları sürüşü yapacak ve 110/kmh-130kmh karma sınırlı olacak dediğin gibi araç takipten ztn hızı geçemiyorlar geçse ceza yer, atıyorum adam adana-ankara yapıyor gitgel 900km ankara şehir içi 40-50km ancak yapar ondada dip gaz sürse bile aman aman totale etkisi olmaz diye düşünüyorum.
yani o sabit 130hmh hızda benzinlide tahminimce çok fena olmayacaktır ama dediğin gibi fırlamanın biri çıkar yaktırırmı yaktırır![]()
1.5 dci kullandığım en az yakıt tüketen ve sorunsuz motor. Cliolara şirket çalışanlarının yapmadığı eziyet yok bana mısın demiyor. 1.6 TDI octavialarda var şirkette komple motor yapılan bile oldu 200 bini görmeden.
Megane edc 5,5 lt geçeceğini düşünmüyorum karmada. EDC tecrübem yok kullananlar bilgi verirse iyi olur.
'barmene fal baktırdım / üç votka kadar / her şey güzel olacak dedi!'
merhabalar , filo yöneticisiyim.
öncelikle şunu sorayım , araçlar kiralacancakmı yoksa özmalmı olacak ?
médiocrité partout
Bence şirket aracı olarak en ideal araçlar;
peugeot 301 yada c-elysee'ler
Gerçekten gördüğüm kadarıyla şehir içi ortalamaları 4,5 - 5 lt civarı.
Konuyu ilk açıldığı gün görmüştüm, eve geçer yazarım diyordum unuttuk gitti..
Diğer araçlara yorum yapamam ama sadece Civic için ikinci ağızdan birkaç cümle söylemek istiyorum. Amcaoğlum Honda yetkili servis mekanik şefi. Yeni gelen civiclerin eğitimine gidip geldiğinde LPG'liler için bunlar olmamış demişti.
1- Fabrikasyon LPG dedikleri olay gümrüğe yakın bir yerde yapılan montaj. Yani araçlara ilk gelen Eco paket FB7 kasalar gibi sonradan montaj yapılıyor fabrika üretim hattında yapılan bir montaj yok.
2- BRC'nin yeni çıkarttığı bir sistem takılıyor. Araç tam hatırlamamakla birlikte 120-130 km/h hızdan sonra benzine geçiyor. Normal çalışırken de bir kısım benzin veriyor zaten bunu siz de yazmıştınız. Verim konusu tartışılır burada.
3- Kısık bir motor var, 182'lik olmadığı için doğru düzgün ne performans ne uygun yakıt tüketimi yapıyor, Almancıların tabiriyle "ne oralı ne buralı"..
4- Şanzımanının da farklı olduğuna dair bir şey hatrımda kalmış LPG'liler için ama o konuda tam emin olmadığım için şimdilik bir yorum yapmayacağım.
5- Servise LPG kaynaklı sorundan dolayı bir aracın geldiğini ve sorunun uzun süredir çözülemeyip araç sahibinin bu süre zarfında ikame araç ile kullanıma devam ettiğini anlatmıştı.
6- Forumlarda da bir üstteki maddeyi doğrular nitelikte pek çok konu mevcut. Araçlarda LPG'ye geçmeme, LPG'den benzine geçiş gibi sorunlar olduğu pek çok yerde yazılıp çiziliyor.
Ezcümle, şayet LPG'li düşünüyorsanız ben tavsiye etmem. Benzinli alacaksanız o zaman keyifli olabilir ama yakıt tüketimi olarak şirketi üzer
Kendim de uzun süredir Civic kullanıcısıyım. Son kasa ve ies'ler hariç tüm kasa ve motor seçeneklerini kullandım. Civic alınacaksa bence yeni kasanın ilk versiyonlarından uzak durmakta fayda var çünkü her gelen yeni kasa birtakım kronikler ile geliyor ve makyajla veya yıllar içinde bu sorunlar giderilip daha keyifli bir araç haline geliyor. Yeni kasa için şu da bir gerçek ki son kasa FC5'e göre kapı sesi vs. daha tok, daha oturaklı bir araba ama LPG mecburiyetten, alelade Ar-Ge'si yapılmadan öylece konmuş gibi bu sefer..
1) araçta adamlar 182lik motoru almış 126hpye düşürmüş (motor 182lik ile birebir aynı oysaki)
2) şanzıman oran ve vites değişim hızına müdale etmiş
3) sıradan bir kit değil direkt enjeksiyonlu araçlara uyumlu prinsin muadili/rakibi BRCnin en premium ve bu araca özel hazırlanmış kiti kullanılmış
şahsen bence bu argesi yapılmış gibi geliyor bana, tamda söylediğinizin aksine bu sefer değil öncekiler argesi yapılmadan alelade konmuş gibiyken bunda adamlar özenmiş bence.
dahası öncekiler için sayısız şikayet konusu görürken bunda sizin belirtiğiniz gibi çok sayıda konu bulamadım (hatta hiç bulamadım) siz önceki nesil eco konularına bakıyor olmadığınıza eminmisiniz?
FC5 kasalar için fabrikasyon LPG'li araçlardaki yakıt sistemi sıkıntılarına dair çok fazla konu olduğunu düşünmüyorum açıkçası. Direkteki göçük olabilir, tavandaki çıtaların altında paslanma olabilir, boya inceliği vs. olabilir ama senelerdir kullanılan ve FC5 kasa ile birlikte yenilenip kuvvetlendirilen LPG enjektörleri var nihayetinde.
Birebir kullanıp yorum yapmadığımı, söylemlerimin ikinci ağızdan olduğunu zaten belirtmiştim. Ancak bir araç alırken X bir kullanıcının alelade bir konusundansa bir yetkili servis personelinin yorumları bence daha göze alınabilir oluyor.
Çok fazla konu bulamamanızın sebebi de bence çok açık: UlaşılabilirlikFC5 kasaya, satıldığı dönem orta kesim çok rahat sahip olabilirken şimdi 500 bin liralık bir yeni kasa civicten bahsediyoruz. Bu da haliyle konuların çoğunluğunu etkiliyor.
İlk mesajlarınızdan da anladığım kadarıyla gönlünüz yeni kasa civicten yana. Yeni yüzlerle pek çok alternatifin olmadığı bu piyasada çok makul bir seçenek gibi dursa da ne yakıt olarak ne de (LPG'li olursa) kuvvet bakımından tatmin olmayacağınızı düşünüyorum. Bunlara ek olarak araç alımında karar mercisi siz iseniz ileride çıkabilecek olası bir problemde kapalı kapılar ardında yine sizin adınız zikredilecek müsebbib olarak. Bunların hiçbiri olmayıp fazlasıyla konforlu ve rahat bir sürüş periyodu da yaşayabilirsiniz ama terazinin iki kefesi bir arada düşünüldüğünde negatif yönü bence daha ağır basıyor.
Bütün bunlara ek olarak, ne TSI motor seçeneğinde, ne TFSI motor seçeneğinde veya genelleyecek olursak içerisinde turbo barındıran veya barındırmayan direkt enjeksiyonlu motor seçeneklerinde LPG tam verimle çalışamıyor. Aynı durum burada da var ve ilk kez uygulanmış bir durumda, bir nevi ilk denek faresi bu kasa oldu.
Amacım ortak bir paydada buluştuğumuz kişilerin sorularına onları en efektif şekilde yönlendirecek cevapları bulabilmek yanlış anlaşılma olmasını da istemem. Kasa ve özellik olarak göze hitap eden bir araç. Dolu paketleri vs. çok keyifli duruyor, ancak benzinli olursa![]()
Dizel artık üreticilerin ürün gamından kopmaya başladı, küçük hacim turbo motorlarla başlayan serüven hybridlerle devam ediyor. Global firmalarda artık trende uymak,çevre duyarlılığı vb sebeplerle filolarda benzinli-hybrid araçları tercih etmeye başladı.
mild hybrid yapmak kolay olduğu için herkes hızla bi mild'lere geçecek
düşük hacim + turbo + mild hybrid
her yerde bunları göreceğiz
tek etkisi az da olsa emisyon tarafına olacak mild olmaları sebebiyle
ben yine diyorum , ikinci el octavia tdi-dsg bulun aldırın
milyonlarcası var satılıklarda
Tesla Model Y Sr
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)