User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
47 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Dsg ve sorunlar

  1. #20

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    53
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı eminkilic61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bunu isteyen müşteri sayısı az, genelde kalkışta şuna da saplarım diye hep full boost
    zaten sorun oradan geliyor be esasında az egomuzu kenara koyup çok değil bir tık daha az beklentimiz olsa kurtaracak ama yok illa sidik yarıştıracağız,illa o 3-5hp fazlası olmalı bizde


    ama sorun şurda, bu 180hp/300tq yazılımını atıyorum ele alalım şimdi bunun sahibi 1 ve 2de temkinli olacaksa sert kalkış yapamayacaksa boost by gear ile atıyorum 165hp/275tq kafası rahat adamın yazıldığı ve yallah diye tam gaz kalkan adamın karşısında zaten yenilmeyecekmi?

    3 ve sonraki viteslerde zaten ikiside eşit ve 180hp/300tq dahası boost by gear olan araç kuvvetle muhtemel kalkışıda daha iyi tutunarak kalkacak zaten temelde butün mantığı o buradaki konuda farklı sebeblerle neden düşünülmüyoru konuşuyoruz.


    araç DQ200 lü bir araç ise bence olması güzel olurdu boost by gear ama tabi mümkünse

  2. #21
    Sti_Ozan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    25
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.186
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yarbay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zaten sorun oradan geliyor be esasında az egomuzu kenara koyup çok değil bir tık daha az beklentimiz olsa kurtaracak ama yok illa sidik yarıştıracağız,illa o 3-5hp fazlası olmalı bizde


    ama sorun şurda, bu 180hp/300tq yazılımını atıyorum ele alalım şimdi bunun sahibi 1 ve 2de temkinli olacaksa sert kalkış yapamayacaksa boost by gear ile atıyorum 165hp/275tq kafası rahat adamın yazıldığı ve yallah diye tam gaz kalkan adamın karşısında zaten yenilmeyecekmi?

    3 ve sonraki viteslerde zaten ikiside eşit ve 180hp/300tq dahası boost by gear olan araç kuvvetle muhtemel kalkışıda daha iyi tutunarak kalkacak zaten temelde butün mantığı o buradaki konuda farklı sebeblerle neden düşünülmüyoru konuşuyoruz.


    araç DQ200 lü bir araç ise bence olması güzel olurdu boost by gear ama tabi mümkünse
    Abi dediğin şey mantıklı, zaten günümüzde normal şartlarda kaç kez kalkışta birileriyle deniyoruz ki? Vitese göre basıncın bir de şöyle bir avantajı var. Arabamda 18 MSW jant ve PS4 lastik var. Baktığımızda günlükte kullanılabilecek güzel bi kombinasyon ama ben bu şartlarda bile zaten %90 asfaltta 1 komple boş çeviriyorum 2 de tutma tutmama arasında biraz daha geziniyor lastikler. Sonrasında oturup gidiyor ki zaten asıl hızlanmayı 2 sonu 3. viteste yakalıyorum.

    Defalarca denedik Kalkışta yazılım sarmaktan dolayı bir tık geriye düşüyor.
    Hız,sonsuz bir tutkudur.

  3. #22
    individual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sti_Ozan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi dediğin şey mantıklı, zaten günümüzde normal şartlarda kaç kez kalkışta birileriyle deniyoruz ki? Vitese göre basıncın bir de şöyle bir avantajı var. Arabamda 18 MSW jant ve PS4 lastik var. Baktığımızda günlükte kullanılabilecek güzel bi kombinasyon ama ben bu şartlarda bile zaten %90 asfaltta 1 komple boş çeviriyorum 2 de tutma tutmama arasında biraz daha geziniyor lastikler. Sonrasında oturup gidiyor ki zaten asıl hızlanmayı 2 sonu 3. viteste yakalıyorum.

    Defalarca denedik Kalkışta yazılım sarmaktan dolayı bir tık geriye düşüyor.


    2008 yılında sıfır leon almıştık arkadaşıma.Motor seçeneği 1.6 düz benzinli.Aldığında arkadaşım arada sırada sıfırdan kalkış yapıyordu.üstünde 15-16 style jantlar üstünde bridgestone lastikler vardı.Bu sıfırdan kalkışlarda ben hep şunu düşünürdüm lastikler çok yeni iyi bir tutunma yapıyor,baskı balatada iyi kaçırma yapmıyor bu stres yük şanzumana biniyor ilerde bir sorun olmaz inşallah diye düşünürken 3.500km şanzumanda düz yolda giderken 1-2-3 vites atınca aracı kompresyona bıraktığımızda bir uğultu gelmeye başlamıştı.

    araç garantili olduğu için servise götürdük şanzuman açıldı içinde bir dişli bozulmuş olduğunu söylediler.garantili değişim yaptılar ve bir daha o sorunu yaşamadık ama sıfırdan kalkışta yapmadık.

    senin aracında 18 jantlar var ve üstünde Michelin Pilot Sport 4 olduğunu yazmışsın.Aslında ilk sorunun cevabı burda jantlar büyük lastik çok iyi yol tutuyor (asfalt kötü sarıyor olsa bile tutuyor,kabak lastikli aynı kombin ile deneyebilirsin farkı görüceksin)burda en kırılgan yer şanzuman oluyor.


    mesela ben aracımı sıfır aldığımda 16 jant üstünde bridgestone lastik vardı.arkadaşımda 18 jant michelin lastikli mini coopers vardı.lastiklerin ömrü dolmuş değişmesi gerekiyordu.

    1-2 kez ışıklarda kalkış yaptık 130km kadar 5-6 boy açıyordum gelemiyordu sarmakdan.sonra lastikleri değiştirdi ilk kalkıştı 1-2 boy açmaya başladı.benim aracım 1.2TSI 105HP

    birde eskiden sıfırdan kalkış yaparken ESP kapatıyormuydun ?oda bence yanlış en azından o devrede olsa aracın kırılabilecek yerlerini bir nebze korumaya alıyor.esp kapatıp sıfırdan kalkış araca aşırı zarar veriyor.ben şimdiye kadar hiç esp kapamadım.
    Seat IBIZA FR

    C U P R A L E O N

  4. #23
    Sti_Ozan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    25
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.186
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı individual Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2008 yılında sıfır leon almıştık arkadaşıma.Motor seçeneği 1.6 düz benzinli.Aldığında arkadaşım arada sırada sıfırdan kalkış yapıyordu.üstünde 15-16 style jantlar üstünde bridgestone lastikler vardı.Bu sıfırdan kalkışlarda ben hep şunu düşünürdüm lastikler çok yeni iyi bir tutunma yapıyor,baskı balatada iyi kaçırma yapmıyor bu stres yük şanzumana biniyor ilerde bir sorun olmaz inşallah diye düşünürken 3.500km şanzumanda düz yolda giderken 1-2-3 vites atınca aracı kompresyona bıraktığımızda bir uğultu gelmeye başlamıştı.

    araç garantili olduğu için servise götürdük şanzuman açıldı içinde bir dişli bozulmuş olduğunu söylediler.garantili değişim yaptılar ve bir daha o sorunu yaşamadık ama sıfırdan kalkışta yapmadık.

    senin aracında 18 jantlar var ve üstünde Michelin Pilot Sport 4 olduğunu yazmışsın.Aslında ilk sorunun cevabı burda jantlar büyük lastik çok iyi yol tutuyor (asfalt kötü sarıyor olsa bile tutuyor,kabak lastikli aynı kombin ile deneyebilirsin farkı görüceksin)burda en kırılgan yer şanzuman oluyor.


    mesela ben aracımı sıfır aldığımda 16 jant üstünde bridgestone lastik vardı.arkadaşımda 18 jant michelin lastikli mini coopers vardı.lastiklerin ömrü dolmuş değişmesi gerekiyordu.

    1-2 kez ışıklarda kalkış yaptık 130km kadar 5-6 boy açıyordum gelemiyordu sarmakdan.sonra lastikleri değiştirdi ilk kalkıştı 1-2 boy açmaya başladı.benim aracım 1.2TSI 105HP

    birde eskiden sıfırdan kalkış yaparken ESP kapatıyormuydun ?oda bence yanlış en azından o devrede olsa aracın kırılabilecek yerlerini bir nebze korumaya alıyor.esp kapatıp sıfırdan kalkış araca aşırı zarar veriyor.ben şimdiye kadar hiç esp kapamadım.
    Abi detaylı yazın için teşekkür ederim, ilk yaşadığım sorun için kesinlikle ben de aynı şeyleri düşünüyorum, durur vaziyetteki dişliye ani binen yükte dediğin gibi parçanın dayanma şansı yok ama 3. vitesle alakalı sorunu anlayamıyorum sadece. ESP spor modda kullanıyorum gazlayacağım zaman, ESP açık olursa araba sürekli kesiliyor hani sıkacağıma allah belasını versin sakin gideyim dersin o derece
    Hız,sonsuz bir tutkudur.

  5. #24
    mcemrek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2015
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstabul
    Mesaj
    484
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı individual Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2008 yılında sıfır leon almıştık arkadaşıma.Motor seçeneği 1.6 düz benzinli.Aldığında arkadaşım arada sırada sıfırdan kalkış yapıyordu.üstünde 15-16 style jantlar üstünde bridgestone lastikler vardı.Bu sıfırdan kalkışlarda ben hep şunu düşünürdüm lastikler çok yeni iyi bir tutunma yapıyor,baskı balatada iyi kaçırma yapmıyor bu stres yük şanzumana biniyor ilerde bir sorun olmaz inşallah diye düşünürken 3.500km şanzumanda düz yolda giderken 1-2-3 vites atınca aracı kompresyona bıraktığımızda bir uğultu gelmeye başlamıştı.

    araç garantili olduğu için servise götürdük şanzuman açıldı içinde bir dişli bozulmuş olduğunu söylediler.garantili değişim yaptılar ve bir daha o sorunu yaşamadık ama sıfırdan kalkışta yapmadık.

    senin aracında 18 jantlar var ve üstünde Michelin Pilot Sport 4 olduğunu yazmışsın.Aslında ilk sorunun cevabı burda jantlar büyük lastik çok iyi yol tutuyor (asfalt kötü sarıyor olsa bile tutuyor,kabak lastikli aynı kombin ile deneyebilirsin farkı görüceksin)burda en kırılgan yer şanzuman oluyor.


    mesela ben aracımı sıfır aldığımda 16 jant üstünde bridgestone lastik vardı.arkadaşımda 18 jant michelin lastikli mini coopers vardı.lastiklerin ömrü dolmuş değişmesi gerekiyordu.

    1-2 kez ışıklarda kalkış yaptık 130km kadar 5-6 boy açıyordum gelemiyordu sarmakdan.sonra lastikleri değiştirdi ilk kalkıştı 1-2 boy açmaya başladı.benim aracım 1.2TSI 105HP

    birde eskiden sıfırdan kalkış yaparken ESP kapatıyormuydun ?oda bence yanlış en azından o devrede olsa aracın kırılabilecek yerlerini bir nebze korumaya alıyor.esp kapatıp sıfırdan kalkış araca aşırı zarar veriyor.ben şimdiye kadar hiç esp kapamadım.

    kendi bildiğime göre esp hariç yazdığına katılıyorum. esp de ve asr de frenle dengeye almaya çalışıyor. aslında sararak gitmesi gereken durumda frenle arabayı yavaşlatıyor.

    ne olursa olsun dsg de 2. vites bile çok düşük. manuel araçların 2. vitesi kadar hız anca yapıyor zaten. hatta devir olarak torkun maksimum olduğu devirden sonra basmak daha doğru geliyor bana. hele kendi aracım için 2500 devirden den sonra tork maksimum seviyelerde oluyor. 2000 devirde gaza bastığımda 2000-2500 arası fazlaca güce maruz kalıyor. o sebeple ufak ufak doldurarak hızlanıyorum her zaman 3000 devir sonrasında tam gaz yapıyorum. daha güvenli olduğunu düşünüyorum ama illa bu kadar güç zarar veriyodur yinede.

  6. #25
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.806
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Bu arada ben sadece 1 kere sıfırdan diktim arabayı 1449 sonrasında o da Cevatla video çekerken LC'yi denemek için
    23'' Tesla Model Y Performance
    23" Fiat 500e LaPrima

    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  7. #26
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada şanzıman sıfır takıldı demişsin, içinde 1.7 lt yağ ile gelmiştir o şanzıman.

    3 lt civarı yağ olsun içinde, muhtemelen daha önce dediğim gibi grup dişlisi zarar görmüştür ama yağını değiştirip 3 lt civarı yağ koyun. Sonuçta dişlileri soğutan oradaki yağ. Isındıkça yağın azlığından zarar vermiş olabilir.
    EMC

  8. #27
    Sti_Ozan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    25
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.186
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gokhan43 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada şanzıman sıfır takıldı demişsin, içinde 1.7 lt yağ ile gelmiştir o şanzıman.

    3 lt civarı yağ olsun içinde, muhtemelen daha önce dediğim gibi grup dişlisi zarar görmüştür ama yağını değiştirip 3 lt civarı yağ koyun. Sonuçta dişlileri soğutan oradaki yağ. Isındıkça yağın azlığından zarar vermiş olabilir.
    Abi şu an şanzımanı indirdiler, içini açıp detaylı bilgi verecekler. Bu durum da aklımda bulunsun. Teşekkürler.
    Hız,sonsuz bir tutkudur.

  9. #28
    SK10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2017
    Yaş
    25
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öncelikle geçmiş olsun aynı motor ve şanzıman leon fr ım vardı 2019 40bin kmlerde aldım egzoz stage 1 yazılım ve downpipe vardı bende de
    aracı ilk aldığımda keyifle sıkarak baya kullandım sıfırdan kalkmalar olsun ara hızlanmalar olsun zorladım 48binde dsg silkemelemeye vuruntu yapmaya başladı önce egzozu söküp orjinal yazılıma döndüm gene aynı değişen olmadı yetkili serviste bakım yapıp yazılım güncelleme yaptırdım
    Vuruntu %80 azaldı araba baya düzeldi dsgden gelen sesler gitti alt takım içinse yağlama yapıldı araba baya kendine geldi bi 10 bin km kullandım daha hiçbir problem olmadı ama şanzıman kulakları değişmesi gerekiyordu titreme vardı sadece araçta benim sonra sattım kurtuldum ve dsgye tövbe ettim
    20’WW PASSAT 2.0TDI 240HP 4MOTİON ELEGANCE

  10. #29
    Sti_Ozan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    25
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.186
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SK10 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle geçmiş olsun aynı motor ve şanzıman leon fr ım vardı 2019 40bin kmlerde aldım egzoz stage 1 yazılım ve downpipe vardı bende de
    aracı ilk aldığımda keyifle sıkarak baya kullandım sıfırdan kalkmalar olsun ara hızlanmalar olsun zorladım 48binde dsg silkemelemeye vuruntu yapmaya başladı önce egzozu söküp orjinal yazılıma döndüm gene aynı değişen olmadı yetkili serviste bakım yapıp yazılım güncelleme yaptırdım
    Vuruntu %80 azaldı araba baya düzeldi dsgden gelen sesler gitti alt takım içinse yağlama yapıldı araba baya kendine geldi bi 10 bin km kullandım daha hiçbir problem olmadı ama şanzıman kulakları değişmesi gerekiyordu titreme vardı sadece araçta benim sonra sattım kurtuldum ve dsgye tövbe ettim
    O titreme bende de var, motor kulağındandır diyordum şanzıman kulağı mıymış DSG yi sert kullanıp da aynı sorunu yaşamayan yok anladığım kadarıyla.
    Hız,sonsuz bir tutkudur.

  11. #30
    eminkilic61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2021
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.341
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sti_Ozan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O titreme bende de var, motor kulağındandır diyordum şanzıman kulağı mıymış DSG yi sert kullanıp da aynı sorunu yaşamayan yok anladığım kadarıyla.
    hazır kulaklar değişecekse, powerflex vs bakabilirsin.

  12. #31
    R.I.P - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    09-77
    Mesaj
    2.984
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    boşta veya 2de düşük hızlardaki alttan gelen evlere şenlik ses olmayan dsg görmedim ben de, 1-2 geçişinde bir boşluk hissetiriyor diye en son bakımda kalibrasyon yaptılar düzeldi ve çok daha canlı hale gelmişti. Aradan bir 10k km geçti o boşluk hissi yok ama 3-4km hızda bile 2de kalıp gereğinden fazla yarım debriyaj hissi geri geldi. o kalibrasyon sonrası canlılıkta gitti. tabi 1-2-3 arası geçişlerde hafif tıkırtılar devam. Çok takılmıyorum garanti devam ediyor nasıl olsa diye.

  13. #32
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.086
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hadi konu hortlasın yeni başlık açmayalım.

    dq250 li cc aldık geldik, ilk gün ışıkta N ye aldık D ye geçmedi. Stop ettik çalıştırdık D ye geçti ama geçerken huzurumuzu da çaldı

    kafamda deli sorular, araştırıyorum akşam beri (DSG Cahiliyken şuan zorlasam söker takarım, 107 de yapmışlığım var bunu) binmek için aldık arabayı, komple kart + tüp+ kavrama + volan mı değişelim masrafa katlanıp.

    Yoksa götürelim bak usta sadece gerekeni değiştir yap ver mi diyelim.

  14. #33
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.753
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    seni tanıyoruz bu sebeple kart-tüp-kavrama-volan değişir
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  15. #34

    Üyelik
    Jan 2016
    Yaş
    48
    Şehir
    TÜRKİYE/DATÇA
    Mesaj
    1.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Üstadım, hayırlı olsun. Söküp takması dert değil, vites çubuklarını ayıran ya da bastıran bir alet var, o olursa daha kolay söker takarsın, yoksa uzun tornavida, ince levye uğraştırır. N'ye alıp sökmen lazım. Takarken de çatallara geçecek milleri 25 milimetreye getirmelisin. İçerideki mıknatısları de temizlersen iyi olur. Tüp gevşekse doğrudan sök, sorun değil ama sıkıysa dikkat et çok basınç var, elini kolunu mahveder.

  16. #35

    Üyelik
    Jan 2016
    Yaş
    48
    Şehir
    TÜRKİYE/DATÇA
    Mesaj
    1.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  17. #36

    Üyelik
    Jan 2016
    Yaş
    48
    Şehir
    TÜRKİYE/DATÇA
    Mesaj
    1.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Özür dileyerek : ürün açıklamasını şimdi okudum, yazılanlarla alakası yok sadece sökerken kullanacağınız bir aparat bu , sallamışlar öylesine.

  18. #37
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.086
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    seni tanıyoruz bu sebeple kart-tüp-kavrama-volan değişir
    Sabah kalktım geldim 13km sıfır sorun. P / N / R denedim vurma sallama kütürdeme takırdama yok. Biraz DSG çalışayım diyorum, hemen al usta yap maaşı sana verelim demeyelim

    Alıntı livaneli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Üstadım, hayırlı olsun. Söküp takması dert değil, vites çubuklarını ayıran ya da bastıran bir alet var, o olursa daha kolay söker takarsın, yoksa uzun tornavida, ince levye uğraştırır. N'ye alıp sökmen lazım. Takarken de çatallara geçecek milleri 25 milimetreye getirmelisin. İçerideki mıknatısları de temizlersen iyi olur. Tüp gevşekse doğrudan sök, sorun değil ama sıkıysa dikkat et çok basınç var, elini kolunu mahveder.
    25mm olayını dün gördüm izlediğim videolarda. Mekatronik tarafın sökümü için bir kaynak bulamadım ama çok aşırı zor olacağını sanmıyorum. N deyken geri doğru çektiğimizde mantık olarak gelmeli zaten. Açıkçası aklımda söktükten sonra götürüp revize ettirmek var, ama ikna olmam lazım. Biraz araştırayım konuyu.

    Alıntı livaneli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bunu sepete atıyorum güzel alet.

    Alıntı livaneli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Özür dileyerek : ürün açıklamasını şimdi okudum, yazılanlarla alakası yok sadece sökerken kullanacağınız bir aparat bu , sallamışlar öylesine.
    Ben de şu ürünü gördüm Bunu yazanın kafası çok güzelmiş cidden.

    Simed Oto Aparat Volkswagen Dsg Çatal Aparatı
    Volkswagen DSG Çatal Aparatı, aracınızın performansını ve sürüş deneyimini bir üst seviyeye taşıyan özel bir üründür. Bu aparat, Volkswagen araçlarınızın DSG şanzıman sistemine mükemmel uyum sağlar ve aracınızın daha verimli ve pürüzsüz bir şekilde çalışmasına yardımcı olur. Aracınıza bu aparatı ekleyerek, sürüş keyfinizi artırabilir ve aracınızın uzun ömürlü olmasını sağlayabilirsiniz.

    Bu çatal aparatını kullanarak, aracınızın vites geçişlerini daha akıcı hale getirebilir ve sürüş sırasında daha fazla kontrol sahibi olabilirsiniz. Ürünün sağlam yapısı ve yüksek kaliteli malzemeleri, uzun süreli kullanımda bile dayanıklılığını korur. Bu sayede, aracınızın performansını sürekli olarak en üst düzeyde tutabilirsiniz.

    Volkswagen DSG Çatal Aparatı, sürüş sırasında sessiz ve konforlu bir deneyim sunar. Aracınızın şanzıman sistemini optimize ederek, yakıt tüketimini de azaltabilir ve daha çevreci bir sürüş sağlayabilirsiniz. Bu aparat, sadece performans değil, aynı zamanda ekonomik bir çözüm sunar.

    Aracınıza değer katmak ve sürüş deneyiminizi iyileştirmek için Volkswagen DSG Çatal Aparatı'nı tercih edin. Bu ürün, her Volkswagen sahibinin sahip olması gereken bir aksesuardır. Unutmayın, aracınızın performansı sizin elinizde!

  19. #38
    GuneyOnur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.086
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi tam emin olmamakla birlikte bunlardan sonra VW cihazla yolda giderken şanzıman viteslerinin tanıtılması gerekmiyor mu ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •