Malumunuz piyasada onbinlerce swap makineler var.
Nacizane swap aracımızın muayenesi geldi çattı.Sizler ve ya tanıdıklarınız muayeneden nasıl geçiyor? Yardımcı olacak birileri var mı? Nelere dikkat etmeliyim?
Malumunuz piyasada onbinlerce swap makineler var.
Nacizane swap aracımızın muayenesi geldi çattı.Sizler ve ya tanıdıklarınız muayeneden nasıl geçiyor? Yardımcı olacak birileri var mı? Nelere dikkat etmeliyim?
Bence ilk önce aracı motor kısmında sağdan soldan kablo çıkar görüntüsü varsa, hortum vs çok standart dışı duruyorsa biraz bunları sadeleştirip gizleyip aptala yatar gibi gidip şansını denemek.
Ancak egzozu kesinlikle dışarıda yaptır.
Fenni de nereden kaldığına göre bir çözüm üretirsin.
Zaten normalde motor no. okunamıyor, standart motorun bile alıp sıfırını taksan kim anlayacak.
Haliyle, istasyonda arabalardan çok haberdar olmayan elemanlar varsa, 207_TR'nin dediği gibi, sağından solundan çok bişeyler girip çıkan bi motor yoksa, tıkır tıkır geçer gidersiniz.
Örneğin İstanbul'da Dudullu istasyonunda adamlar artık çakal olmuş, her şeye bakıp her şeyi fark ediyor. Ama başka istasyona gidiyorsun, kimsenin bişey salladığı yok.
SimRacersTR.Net
Türk Simülasyon Pilotlarının Buluşma Noktası
Son 6 aydır özellikle honda da çok problem yaşıyoruz. Vizeye girmeden önce mutlaka gireceğiniz istasyonda bir bağlantı kurun. İlk muayenede uyuşmazlık tespit edilirse bir daha imkansız yasal yollarla geçiremezsiniz.
Muameleci kullanmak en temizi sanırım, sinir yok stres yok bir taraftan giriyor diğer taraftan çıkıyor.
Arkadaşın komple düz boru egzozlu 520d sini dümenden sona son susturucu takıp dümdüz geçirmişlerdi.
Hız,sonsuz bir tutkudur.
Turboyu görmeseler motoru anlamazlar aslında.![]()
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Turbo manifoldun üstü kapalı çok dikkatli bakmadıkça görünmüyor.Motor blok kapak vs olarak görsel anlamda aynı fark yok.Sadece sırıtan borular bobinler ve hortumlar.Birkaç personele sordum kesinlikle kalırsın dedi.Kafalar karışık
Güzel bir plastik motor kapağı uydurulsa, direkt kapanır hiç bişi gozukmez. Ama ne uydurulur orası muamma işte.
bencede herkezin dediği gibi muayenedeki personel motor no nu nun nerede oldugunu dahi bilmiyor okunamıyor yazıyor trafikte bissürü swaplı veyahut yüksek güçlü araç var bende merak ediyorum 1000+ olup nasıl geçiyorlar
Tabi biz muayenedeki arkadaşları bilmiyor vs diyoruz ama günlük ellerinden geçen araç sayısını hesap edinceGayet neyin ne olduğunu bilir safça bir arkadaşa denk gelmedikten sonra.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)