Vay be ne cengaverler varmış
Bu şuna benzedi "Çok paran var. 100 trilyon euro

İlk olarak ne alırdın?" Gidip hemen işin son noktasını alanlar hiç birşeyden haz etmezler. Onun için çevremdeki bir çok kişi küçük modellerden başlayarak araçlarını sonradan büyütmeye, daha kaliteli modellere, spor otomobillere geçmeye başlıyorlar. Sende motosiklette böyle yapmalısın. Ama şöyle bir olay var. Otomobildeki yüksek süratle motosikletteki farklıdır. Otomobilde hızlanırken yediğin G kuvvetiyle hızlandığını anlarsın. Evet Racinglerde de G kuvvetini yersin ama aradaki fark şudur. Frene bastığında otomobilde yavaşlarsın. Motosiklette frene bastığında gerçek hızını o an anlarsın. Heleki paniklik bir durumsa geçmiş olsun derim.
Racing motorla ya da yüksek hacimli bir motosiklette yavaş kullanıp efendi efendi gidicem konusunu unutmalı herkes. Pist şartları için yapılmış ve 280 km hıza ulaşabilen bir araçta gaza bastıkça ivmelenmesi sürekli vites yükseltmenize neden oluyor. En azından motor sesini duymanız bile gaz elciğini daha fazla çevirmenize neden oluyor.
Kaç senedir scooter kullanıyorum. Hiç bir zaman scooter harici bir motosiklete geçme ihtimalini düşünmedim. Ben keyif için biniyorum bu alete. Çevremdeki scooter kullanan arkadaşlarım da öyle. İçlerinde bir çoğu racinglerle yaptığı kazalar sonrası scooter alarak hayatlarının en doğru kararını verdiklerini söylüyorlar. Karar senin.

Dilersen bir gün benim scooterımla seni gezdirebilirim. En azından şöyle bir fikir edinmiş olursun. Sesini, performansını, trafikteki durumunu bir gözden geçirirsin.
