User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
43 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Motor önerileriniz?

  1. #20
    onurdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.659
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı .::EmrE::. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anlamadıgım olay,hiçbir tecrübesi olmayan birisi , benim gibi, direk racingden başlayamaz mı teknik olarak? Kendime güvenebileceğimi düşünüyorum,ki zaten fazla hızdan korkan bir insanım,ve daha önce hiç denemediğim bir aygıt üzerinde de uçacağımı sanmıyorum :P Zaten amacım sadece keyfi kullanım,hani ona hava atayım,burda 300 göreyim değil yani. Motorsikletlere karşı başka bir ilgim var,yani sadece onu tatmin etmek denilebilir.Racing zaten hayalim de,kullanabilirsem neden olmasın..Bir de boy ölçütü falan gibi birşey varmı bunlarda?Zira nedense duruken ayaklarım yere değmeyecek,veya değse de motor cok ağır gelip düşecekmişim korkusu var.. 170cm ve 52 kg olarak vıcık olmam değil mi altında ışıklarda falan duruken
    Şöyle düşün. Rollcage'li, slick lastikli, egzozu deli gibi bağıran, yarış koltuklu bir otomobil kullanıyorsun. Ama bunu şehir içinde kullanıyorsun. Trafikte diğer insanlar gibi dolaşıyorsun. Bir süre sonra rahatsız olursun değil mi? İşte racing de öyle birşey. Şayet bel, boyun, bilek ağrın varsa racingi pek tavsiye etmem. Şayet bu ağrılar yoksa, olacağı için de hazırlıklı ol

    Ben 3 senedir scooter kullanıyorum. Motosikletteki amaç gideceğin noktaya sorunsuz, keyifli biçimde varmaktır. Yolda ha bire dip gaz gideceğin bir racing adrenalin yaşatabilir ama inanılmaz derecede dikkatini toplaman gerek. Scooter'da böyle bir şey yok. Rahat rahat keyfini çıkara çıkara gezersin. Yüzüne rüzgar vurur, etrafı izlersin. Bulutların üzerinde gibi hissedersin. Her ne kadar bunu gerçek scooter kullanmamış biri anlayamasada bu böyle.

    Başlangıç olarak 150cc bir araçla başlamıştım ben. Sana da 125-150cc tercihlerinden biri makul olabilir. Maksi scooter'dan başlangıç için uzak durmalısın. Benim kullandığım X9 250 Evolution modeli 180kg ağırlığa sahip. Yüksek hızlarda değil ama düşük hızlarda bu ağırlık, kontrolü zorlaştırıyor. Alışma sürecinde çok zorluklar çekebilirsin bence. Tavsiyem ne hızlı, ne ağır ne de vitesli bir motosiklet alman.

    Düşün ki ayakkabıya ihtiyacın var. Sen şu an spor mu, klasik mi, yazlık mı, bot mu olacağına karar veriyorsun. Hadi bunlara karar verdin diyelim. Sıra ayak numarasına göre (Tecrübe) ayakkabıyı seçmeye geliyor. Aşağıda tavsiyelerim olacak. Hatta sahibinden.com ilanlarını koyayım da içlerinden beğendiklerini sen seçersin.

    Kymco Super 8 (Kymco Tayvan firmasıdır. Honda, Piaggio ve Suzuki'nin belirli motosiklet parçalarını üreten kaliteli bir firmadır. Çinli firmalarla alakası yok yani )
    http://www.sahibinden.com/150_tl_tak...XQQdisplayitem


    Kymco Agility City 125 (Kymco'nun ürün gamında en çok satan modeli Agility'nin son çıkan modelidir. 16 inç tekerlek ebatları sayesinde üstün yol tutuş, az yakıt tüketimi ve performanslı oluşu sana fazla fazla yeterli olabilir.)
    http://www.sahibinden.com/piyasanin_...XQQdisplayitem

    Suzuki AN 125HK (Suzuki'nin 125 cc sınıfındaki en çok satan motosikleti)
    http://www.sahibinden.com/cicek_gibi...XQQdisplayitem

    SYM Fiddle 2 (Suzuki'nin alt markası SYM'nin 2009 yılında piyasaya sürdüğü Vespa'yı andıran scooterı. Bu tercihler arasında bana göre en çok ön plana çıkan modeldir.)
    http://www.sahibinden.com/sym_fiddle...XQQdisplayitem

    Vespa LX150 (Olurda bu parayı verebilirim dersen de Bu işin sonu demektir. Alırsın, ömür boyu sende kalır )
    http://www.sahibinden.com/vespa_lx15...XQQdisplayitem


    Herhangi bir konuda yardımcı olabileceğim bir şey olursa özel mesaj yoluyla mesaj atabilirsin
    Loading World's Best Magazine...

  2. #21
    capri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    356
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı .::EmrE::. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anlamadıgım olay,hiçbir tecrübesi olmayan birisi , benim gibi, direk racingden başlayamaz mı teknik olarak? Kendime güvenebileceğimi düşünüyorum,ki zaten fazla hızdan korkan bir insanım,ve daha önce hiç denemediğim bir aygıt üzerinde de uçacağımı sanmıyorum :P Zaten amacım sadece keyfi kullanım,hani ona hava atayım,burda 300 göreyim değil yani. Motorsikletlere karşı başka bir ilgim var,yani sadece onu tatmin etmek denilebilir.Racing zaten hayalim de,kullanabilirsem neden olmasın..Bir de boy ölçütü falan gibi birşey varmı bunlarda?Zira nedense duruken ayaklarım yere değmeyecek,veya değse de motor cok ağır gelip düşecekmişim korkusu var.. 170cm ve 52 kg olarak vıcık olmam değil mi altında ışıklarda falan duruken
    corsa opc kullandıgına göre hızı seviyorsun demektir.ama motorsiklet olayı farklı olmasına ragmen bilinçli kullanırsan bi sorun cıkmaz.boydan sorunun olmaz ama 52 kilo olman cidden beni düşündürdü zira ben ilkolkul sonlarına dooru falan o kilolardaydım(şişko da deilim boyumda uzun deil).durdugun zaman motoru dik tuttugun sürece bi sorun yok aslında ama inip binerken illaki biraz güce ihtiyacın olacaktır.ama 85-55-85lik hatunların da bu tip motorları kullandıgını da göz önünde bulundurursak hiçbi şekilde sıkıntı cekmeyecegini düşünüyorum.bir hothatch kullanıcısı olarak gaza gelmeyecegini de mesajıondan cıkardım.bu durumda alman gereken motorsiklet honda cbr 600rr ve ya yamaha yzf r6.fiyat ucuz olsun die bi secenek istersen hyosung gt250r.
    subi & suzi

  3. #22

    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    898
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor hevesim başlamıştı gittim mondial 150KN aldım vitesli kurye motoru amacım race geçmeden önce alışmaktı 3-5 ay kullandım artık mahalle araları kurtarmıyodu e-5'e çıkıp gazlıyodum 9500 devir dönüyodu sonra kesmemeye başladı çünkü insanoğlu hep daha fazlasını ister gittim hyosung gt 650r aldım....

    Bende senin gibi hız yapmam diyodum attığım bu yalana kendim bile inanmıyodum tabiki
    Şehir içi tamam ağardan gidiyosun ama birde TEM'e çıkmaya gör yol ordan bağırıyo haygi gel bana diye hakimiyet arttıkça gazlama içgüdüleinde artıyo sınırları kesinlikle zorlarsın altındaki race motorsa hele....

    Sonra şehir içinde virajı alamadım bir güzel uçtum motordan fena bi şekilde ayağa kaltığımda herkez şaşırmıştı bana hiç bir şey olmamasına ondan sonra motor işine son verdim mademki yüksek devir istiyorum giderim vti alırım dedim

    Şahsen hiç bir şekilde motor işine girmeni istemem bi an varsın bi an yoksun bir anlık hata bile kabul etmiyo hatta söylemişlerdi motor üstündeyken gözlerin nereye bakarsa motor oraya gider diye benim gözlerim kaldırım kenarına kitlenmişti tam baktığım yere çarpmıştım corsanla paşa paşa gez derim

  4. #23
    Enes-x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Mesaj
    3.716
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Son ilandaki vespa muhteşemmiş gerçekten..Fiyatları daha pahalı sanıyordum..

    ehliyetime 6 ay el konulduğunda vespa tipli asyamotorlardan kullandım.(daha önce hiç motorsiklet kullanmamıştım)..3-4 ay sonra yeni kasa 200cc lik gillera runner kullanma fırsatı buldum..Şahinden inip ferrariye binmiş gibi hissettim gerçekten Tecrübesizliğimden mi bilmiyorum ama olağan üstü geldi bana sürüş pozisyonu,konforu ,manevra kabiliyeti, frenleri ,performansı..

    İlk etapta gaza basma konusunda iradeliysen ve 6-7 bin lira bütçen varsa gillera runner tercih edebilirsin..Kalite performans kullanım kolaylığı oldukça iyi..Özellikte scooterda performans kullanım kolaylığı getiriyor araç sollarken,otobana çıktığında ezilmemek için kolayca 100 kmnin üstüne çıkmaya ihtiyaç duyduğunda veya bi araç sıkıştırdığında bi an önce aradan kaçmak için vs.

    Racing meraklısına güzeldir..Şahsen sadece meraktan birkaç tur atarım o kadar ondan öteye gitmez racing olayım..Bence tehlikelidir özellikle acemi biri için..
    Dr.Ecu

  5. #24
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı .::EmrE::. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anlamadıgım olay,hiçbir tecrübesi olmayan birisi , benim gibi, direk racingden başlayamaz mı teknik olarak? Kendime güvenebileceğimi düşünüyorum,ki zaten fazla hızdan korkan bir insanım,ve daha önce hiç denemediğim bir aygıt üzerinde de uçacağımı sanmıyorum :P Zaten amacım sadece keyfi kullanım,hani ona hava atayım,burda 300 göreyim değil yani. Motorsikletlere karşı başka bir ilgim var,yani sadece onu tatmin etmek denilebilir.Racing zaten hayalim de,kullanabilirsem neden olmasın..Bir de boy ölçütü falan gibi birşey varmı bunlarda?Zira nedense duruken ayaklarım yere değmeyecek,veya değse de motor cok ağır gelip düşecekmişim korkusu var.. 170cm ve 52 kg olarak vıcık olmam değil mi altında ışıklarda falan duruken
    ben scooter kulllanırken gittim 1000rr aldım 07 bu tamamen senle alakalı bişey özgüven ve yetenek
    boy ve kilona göre hiç diğer motorlarla zaman kaybetme direk 600rr al emin ol daha faydalı hem yol tutuşu hem freni.
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  6. #25
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.760
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motor işi arabacılıktan çok daha farklıdır , hele ki ülkemizde
    bu işin kuralı küçük hacimle başlamaktır bunu hiçkimse inkar edemez...
    motosiklet kullanmak başka motosiklete hakim olmak başkadır ve bunun için de kesinlikle hafif,sakin karakterli ve kullanımı kolay bir makine ile başlamak gerekir...
    "ben direkt olarak racingle başladım 600cc ile" gibi cümleleri elbette duyacaksın ama bana göre bu şekilde motosiklete başlayanlara şansları da yardım etmiştir emin ol..
    ama aynı şans sana ya da herhangi birimize yardım eder mi? meçhul...
    küçük hacim derken git de 50cc ile başla demiyorum tabii yanlış anlama...

    öncelikle başlangıçta tarzını seçmelisin , vites olayına şimdilik sıcak bakmıyorsun anlaşılan , o zaman tek yöntem otomatik scooter lara bakmak olacaktır..
    maxi scooter modelleri hem bir miktar hızlıdır hem de ağırdır , o yüzden seni zorlayabilir...
    150cc seviyesinden başlamak mantıklıdır...
    dediğim gibi hakim olmayı öğrenmek gerekiyor , gaza asılmayı değil...
    yani motosiklete binmeyi bilen bir kişi , trafikte tehlikeli bir durumla karşılaştığında soğuk kanlı kalabilmelidir..çünkü en önemli konu , motosikletin sadece iki tekerleği olduğunun unutulmamasıdır...
    araca hakim olamadıktan sonra karşılaşılacak ilk tehlikede , ciddi kazalar olabilir...
    motosiklete hakim olmak , hızlı bir otomobile hakim olmaya benzemez sakın paralellik kurma...
    en basitinden , motosiklette fren kullanmayı öğrenmek ve limitleri tecribe etmek gerekiyor...
    yol tutuş karakterine de alışmalısın...
    sadece iki tekerleğin olduğu için zemindeki ufak tefek değişkenleri (toz,mıcır,ıslaklık vs..) otomobildeki gibi tolore edemezsin...
    bu iş çok ciddi bir iştir ve sen onu ciddiye almazsan o seni incitir ana kural budur...
    korkman için söylemedim , ama işi bilinçsizce yapanların neden oldukları şeyleri görünce motosikletin adı "ölüm aracı"na çıkıyor ben buna bozuluyorum...
    motosiklet özgürlüktür hem de doğada hiçbir insan yapısı araçla karşılaştırılamayacak kadar zevklidir...
    işi ciddiye alıp doğru yaparsan ömrün boyunca zevk alırsın...
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  7. #26
    Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.239
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    scooterla başla bence
    Biz daha iyisini alana kadar en iyisi bu

  8. #27
    FT106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    401
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    CBR 125 kullanıyoruz.gayet memnunuz.

  9. #28
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    walla arkadaşım ilk moroe olarak gsr 600 aldı suzuki naked modelinden
    kullanımı çok rahat hele şehir içi heryere gir çık oturma pozisyonu falanda rahat
    kullanmayı da onunla öğrendi iradeli bi insansanız yanlış anlaşılmasın gazı yawal yawaş açacaksanız diyim 50 kere motor deişmektense bi naked alın yada 600 lük bişi yeter

  10. #29
    tezcan8514 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    48
    Şehir
    Çanakkale/Gökçeada/Bursa
    Mesaj
    133
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MoDVTeC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motor hevesim başlamıştı gittim mondial 150KN aldım vitesli kurye motoru amacım race geçmeden önce alışmaktı 3-5 ay kullandım artık mahalle araları kurtarmıyodu e-5'e çıkıp gazlıyodum 9500 devir dönüyodu sonra kesmemeye başladı çünkü insanoğlu hep daha fazlasını ister gittim hyosung gt 650r aldım....

    Bende senin gibi hız yapmam diyodum attığım bu yalana kendim bile inanmıyodum tabiki
    Şehir içi tamam ağardan gidiyosun ama birde TEM'e çıkmaya gör yol ordan bağırıyo haygi gel bana diye hakimiyet arttıkça gazlama içgüdüleinde artıyo sınırları kesinlikle zorlarsın altındaki race motorsa hele....

    Sonra şehir içinde virajı alamadım bir güzel uçtum motordan fena bi şekilde ayağa kaltığımda herkez şaşırmıştı bana hiç bir şey olmamasına ondan sonra motor işine son verdim mademki yüksek devir istiyorum giderim vti alırım dedim

    Şahsen hiç bir şekilde motor işine girmeni istemem bi an varsın bi an yoksun bir anlık hata bile kabul etmiyo hatta söylemişlerdi motor üstündeyken gözlerin nereye bakarsa motor oraya gider diye benim gözlerim kaldırım kenarına kitlenmişti tam baktığım yere çarpmıştım corsanla paşa paşa gez derim
    İşaretlediğim yer hariç hepsine katılıyorumNeden dersen lise yıllarında sahilde dolaşırken mini etekli bi hatuna bakarken önümde duran arabanın arka camına resmim çıkmıştı sonra 40 gün hastane,20 gün de evde yatak istirahati(Sol elmacık kemiğim çatlamış)O gün ,bugündür pug ları sevmem
    Arabanızın beygir gücü kadar,sizin onu kaç beygirlik kullandığınız da önemlidir

  11. #30
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence motora başlamak için en ideal motor cbf150 kesinlikle çin malı motorlardan uzak durmanı tavsiye ediyorum

    hiç motor tecruben olmadan racing kullanamazmısın kullanırsın tabikide sonuçta motorsiklet tamamiyle tecrubeye dayalı diye düşünüyorum çok fazla risk almış olursun

    hiç motor tecrubesi olmadan hatta iç bir motorsiklette birisinin arkasına bile binmemiş bir arkadaşım direk R6 almıştı motoru eve bile başkası getirmişti boş yolda çalışa çalışa oğrendi ama nekadar sağlıklı tartışılır ?


    eğer keyif için sağa sola gitmek istiyorum dersen bence 4 zamanlı güzel bi scooter işini gorur ben şahsen yazın heryere 100cc scooter ile gidiyorum 80 yapıyo yetiyo bana ayrıca ekonomisini yazmıyorum bile

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  12. #31
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    emre sen hayabusa al ılk onla basla

    al bır scooter al hamımıyetı bıraz kazan sonra vıteslı ufak bır makına al sonrada naked makına al derım cok keyıflı makına tabıı keyıf senın
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  13. #32
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    SYM joyride 200 al tum dertlerın bıtsın. orta kıloya sahıp fıyatı cok cazıp. motorun ınanılmaz bır ataklıgı var ama yavas (max 130km yapar). ıkı kısı cok rahat gezersın tek kısı hele super gezersın pufur pufur. hıc cekınmeden alabılecegın bır motor
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  14. #33
    emretorlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hiç scooter veya 125cc lik bir makina alıp parana yazık etme. Kullanacağın en fazla 3 ay.Sattım, aldım derken bi dünya zarar edeceksin.

    Ben ehliyeti aldım.Tam anlamıyla öğrenene kadar gidip rent a carlardan düşük hacimli motor kiraladım.Sonra da Yamaha'nın 600'lük cruiser larını kiraladım.

    Tecrübe sahibi olduktan sonra uzun süre Suzuki GSR 600 kullandım.Hem fiyatları racing makinalara oranla düşüktür hem de perf. çok iyidir.

    Alternatif olarak Honda CBR 600 F de alabilirsin.

  15. #34
    onurdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.659
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vay be ne cengaverler varmış

    Bu şuna benzedi "Çok paran var. 100 trilyon euro İlk olarak ne alırdın?" Gidip hemen işin son noktasını alanlar hiç birşeyden haz etmezler. Onun için çevremdeki bir çok kişi küçük modellerden başlayarak araçlarını sonradan büyütmeye, daha kaliteli modellere, spor otomobillere geçmeye başlıyorlar. Sende motosiklette böyle yapmalısın. Ama şöyle bir olay var. Otomobildeki yüksek süratle motosikletteki farklıdır. Otomobilde hızlanırken yediğin G kuvvetiyle hızlandığını anlarsın. Evet Racinglerde de G kuvvetini yersin ama aradaki fark şudur. Frene bastığında otomobilde yavaşlarsın. Motosiklette frene bastığında gerçek hızını o an anlarsın. Heleki paniklik bir durumsa geçmiş olsun derim.

    Racing motorla ya da yüksek hacimli bir motosiklette yavaş kullanıp efendi efendi gidicem konusunu unutmalı herkes. Pist şartları için yapılmış ve 280 km hıza ulaşabilen bir araçta gaza bastıkça ivmelenmesi sürekli vites yükseltmenize neden oluyor. En azından motor sesini duymanız bile gaz elciğini daha fazla çevirmenize neden oluyor.

    Kaç senedir scooter kullanıyorum. Hiç bir zaman scooter harici bir motosiklete geçme ihtimalini düşünmedim. Ben keyif için biniyorum bu alete. Çevremdeki scooter kullanan arkadaşlarım da öyle. İçlerinde bir çoğu racinglerle yaptığı kazalar sonrası scooter alarak hayatlarının en doğru kararını verdiklerini söylüyorlar. Karar senin. Dilersen bir gün benim scooterımla seni gezdirebilirim. En azından şöyle bir fikir edinmiş olursun. Sesini, performansını, trafikteki durumunu bir gözden geçirirsin.
    Loading World's Best Magazine...

  16. #35
    emretorlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mesela ben scooter a binmek için A2 ehliyeti almadım.Dolayısıyla tecrübe edindikten sonra güçlü bir makinayı kullanmak her açıdan mantıklı.Scooter bana motorsiklet ruhunu vermiyor.Hele de o 1 karış büyüklüğünde yola emanet tutunan tekerleri ile.

  17. #36
    .::EmrE::. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onurdemir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vay be ne cengaverler varmış

    Bu şuna benzedi "Çok paran var. 100 trilyon euro İlk olarak ne alırdın?" Gidip hemen işin son noktasını alanlar hiç birşeyden haz etmezler. Onun için çevremdeki bir çok kişi küçük modellerden başlayarak araçlarını sonradan büyütmeye, daha kaliteli modellere, spor otomobillere geçmeye başlıyorlar. Sende motosiklette böyle yapmalısın. Ama şöyle bir olay var. Otomobildeki yüksek süratle motosikletteki farklıdır. Otomobilde hızlanırken yediğin G kuvvetiyle hızlandığını anlarsın. Evet Racinglerde de G kuvvetini yersin ama aradaki fark şudur. Frene bastığında otomobilde yavaşlarsın. Motosiklette frene bastığında gerçek hızını o an anlarsın. Heleki paniklik bir durumsa geçmiş olsun derim.

    Racing motorla ya da yüksek hacimli bir motosiklette yavaş kullanıp efendi efendi gidicem konusunu unutmalı herkes. Pist şartları için yapılmış ve 280 km hıza ulaşabilen bir araçta gaza bastıkça ivmelenmesi sürekli vites yükseltmenize neden oluyor. En azından motor sesini duymanız bile gaz elciğini daha fazla çevirmenize neden oluyor.

    Kaç senedir scooter kullanıyorum. Hiç bir zaman scooter harici bir motosiklete geçme ihtimalini düşünmedim. Ben keyif için biniyorum bu alete. Çevremdeki scooter kullanan arkadaşlarım da öyle. İçlerinde bir çoğu racinglerle yaptığı kazalar sonrası scooter alarak hayatlarının en doğru kararını verdiklerini söylüyorlar. Karar senin. Dilersen bir gün benim scooterımla seni gezdirebilirim. En azından şöyle bir fikir edinmiş olursun. Sesini, performansını, trafikteki durumunu bir gözden geçirirsin.
    Çok iyi fikir bir gün bulusup gezebiliriz
    Dediklerinizi düşünüp değerlendireceğim..Ancak sanırım scooter gibi birşeyle başlasam daha sağlıklı olacak.Zaten kapıda 600RR gibi birşey görürse aile fertleri,kalpten gidebilirler.

  18. #37
    MertS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    B.evler
    Mesaj
    1.208
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    önce mobiletle başladım plakası falan yoktu.. şuanda bws kullanıyorum çok güzel alet bayılıyorum tavsiye ederim..

  19. #38

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye bursa
    Mesaj
    1.118
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    al bi elektrikli scooter bak keyfine ne benzin derdi war ne hız derdin war ne ehliet derdin war ohh mis gibi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •