User Tag List

Sayfa 3/6 İlkİlk 12345 ... SonSon
104 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: turbo araç hazır almak mı yapmak mı?

  1. #39

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir arabanın a yerinde yapılmış olması yada b yerinde yapılmış olması onun alınabilir olduğu anlamına gelmez o plakalı araç sahiplerinide tanımam arabalarında neler olduğunuda detayı detayına bilmem daha önceki yorumum eksik kalmış demek istediğim illa plakasının duyulmuş olması yada o arabanın nerde yapıldığını bilmek yeterli değil arabanın başından nelerin geçtiğini (kırıldımı çatladımı erittimi turbosumu revize edildi şanzımanımı kırıldı vs. vs.) arabanın sahibi, ustası ve bir iki yakın arkadaşından başka kimse bilmez sonuçta parçaları araç sahibi alır usta arabayı toplar heeee ben o kapıdan çıkan her arabayı alırım diyen olursa o kişinin bileceği iştir hepsi iyi sapa sağlam olsa aralarında fark olmazdı hepsi aynı marka ürünleri kullanıyo olurdu

    kimseye çamur at izi kalsın gibi biri olmadığımı beni tanıyan herkes bilir onların kırılıp kırılmaması dediğiniz gibi ne beni nede başkasını ilgilendirmez hernekadar bugüne kadar motor KIRMAMIŞ olmsamda bundan sonra kırılıp kırılmamasıda başka birini ilgilendirmez konuyu sapıttırmaya çalışmayın
    bahsettıgım garajlarda neler oldugu hakkında bı fıkrın olmadıgı bellı....oralarda cakma cukma ıs yok turbo revızyonu fln yok herseyın en kalıtelısı kullanılıyor...cıkma parca denen bı olay yok...o yuzden de yapılan arabalarda sıkıntı yok...

  2. #40
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bildigimiz bi arabaysa, yapıldıgı yeri biliyorsak neden yapılmış olanını almayım

    misal:kskVTEc-NIF-vth gibi vs vs...
    bu yazıya verdiğin cevap;

    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu plakalarını saydığın arabalar kaç kere kırıldı toplandı?
    bildiğim arabaysa, iyi toplanmışsa, tanıyorsam alırım diye yapılan yoruma, bu arabalar kaç kere kırıldı toplandı diye yazarsan; bu araba sahipleri olarakta bizler üzerimize alınırız bundan daha normal birşey yoktur. çünkü bu otomobilleri yaparken hepimiz emek para zaman harcamışız, seninde şu an yaptığın gibi.

    Anlatmak istediğin ile yazdığın birbirini tutmuyor. Arabaları bilmiyorsan, tanımıyorsan, ne olduğunu bilmeden yorum yapma.Üstüne tepki çekme.
    Failure is not an option.

  3. #41
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    ahah işin sırrı yoğurtta diye saldırmasınlar şimdi

  4. #42

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ayrıca kırma olayına gelırsek bundan dolgal bır sey olamaz...herkesın bayıldıgı ve beım su ana kadar yapılmıs en basarılı araclar zamanın cok buyuk sıkıntılar cekmıstır cok motor yada baska yerlerını kırmıstır...ancak sonuca bakmak gerekır...bır msupra yapabılırmısın? yada 4 sn lık supra???

  5. #43
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sonradan turbo yapılan araçlarda genelde sıkıştırma oranları orjinal turbolardan daha yüksek oluyor. Yani 11 lerden genelde 9.5 yada 9 lara çekiliyo. Yada bi kalın conta devam et. E buda alt devirleri daha atik düşük basınçta yüksek güç alabilen ama sonucunda kırılma ihtimali biraz daha yüksek olan zevkli araçlara sebep oluyo. O yüzden sonradan yapılan turbo araçlar daha zevkli. Birde o aracın atmosferik halini bildiğin için turbo hali insanı ayrı bir mutlu ediyo. Ama gidip STI alınca araba zaten turbo gidiyo ediyo. Daha iyi setup yapınca atmosferikten turboya geçmiş olmanın verdiği zevki yansıtması zor. Belki orjinalin 2-3 katı bir hale gelince bu zevk yaşanır.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  6. #44
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hahah konu iyi olmuş vth ın sırları döküldü çaglardan laf almak zor pense dayasak agzına boş nuh der peygamber demez vayy alçak çaglar...
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  7. #45
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet baya söküldü hep söküktür YAĞmur var dışarşşda bizim kinin motoru Pİs yağ kir içinde Bi boka benzemez


    ya şu resimlere bakıyorumda ; savaş usta hakikaten arabayı çok güzel topluyor. Çiçek , çiçek maşallah !!

  8. #46
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yapılışından beri bildiğim, sahibini tanıdığım araçları alırım ancak. Diğer türlü kendim yapmayı tercih ederim birde bir çok arkadaşımda söylemiş seçilen parçalarla doğru güç seviyelerinde kalınırsa fabrikasyon turbo bir araçtan hiçbir farkı olmaz sonuçta alacağınız bir çok parça fabrikasyon turbo araçlarınkinden daha kaliteli ve dayanıklı.

    ayrıca şu kapağın rengine tapıyorum yaa
    demek istediğimde tam olarak buydu ama net olarak ifade edemedim kendimi

  9. #47
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    demek istediğimde tam olarak buydu ama net olarak ifade edemedim kendimi
    ifade edememek ?

    kac kere kırdınız diye bir cümleyle başlamak , üstelik gerçeği yansıtmayan şekilde bir iftira üzerine çok masumane bir bahane geldi bana ...

  10. #48
    Rstmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2005 senesinden bu yana orjinal turbo araca sahibim. Bir çok sorun yaşadım toplarken ve hala yaşıyorum. Çünkü hem aracımı %100 tanıyaan bir usta yada parçalarını %100 bulabileceğim bir parça stoğu mevcut değil. Bundan dolayı sanki sonradan turbolu bir araç gibi problemler yaşanıyor. o yüzden arabanın aftemarket yada stock turbo olması pek önemli dğil. Önemli olan kim hazırladı ve hangi parçalar kullanıldı. Bunları sonuna kadar öğrendikten ve emin olduktan sonra nasıl turbo olduğunun pek önemi yok.

    Kendin hazırlamaya gelirsek; Yaklaşık 3 senedir bir fiil kendim uğraşıyorum arabanın üzerinde. O yüzden 3 sene sürdü belki. Ancak pişman mısın dediklerinde hayır derim. Pişman değilim. Çünkü en azından benim kendi emeğim geçiyor ve her bir parçamı kendim biliyorum. O yüzden de gidip bir ustaya araba verip al sana para diyip araba hazırlatma taraftarı bir insan değilim. Bana o iş daha çok opsiyonları ekletilmiş sıfır araba almak gibi geliyor. Yanlış anlaşılmasın benim dediğim sadece ustaya gidip araba bu, para bu, ne takarsan tak turbola ver arabayı bana deiyip 1 hafta sonra gidip aracını alma durumundan bahsediyorum.

    Bence bu işte en son yapılacak olan şey; turbo aracım var, bu kadar beygir sahibi havası atmak. O yüzden turbolanmış bir araç almaktansa, en azından 1 kere o işi kendin yapıp çekilen zorlukları bilmen lazım ki o işin tadına erişebilesin ve bindiğin aracın değerini bilesin.
    Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...

  11. #49
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Demekki doğru yoldayız devam bende tam standart gömlekle .8 1 bar arası dolaşırsam ne oluru araştırıyordum.

    Seviyoruz sonradan turboyu Hilmi,Ahmet ve Drift Ahmet haklıydı çak 9 sıkıştırmayı hafif bi turbo zevkine bak.

  12. #50
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Demekki doğru yoldayız devam bende tam standart gömlekle .8 1 bar arası dolaşırsam ne oluru araştırıyordum.

    Seviyoruz sonradan turboyu Hilmi,Ahmet ve Drift Ahmet haklıydı çak 9 sıkıştırmayı hafif bi turbo zevkine bak.
    tabi yaa en güseli

    abartıya kaçınca zaten zevki kaçıyo abartmassan da sen zevken 4 köşe oluosun
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  13. #51
    TEQUILA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    50
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    892
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eski 1.4 'üm varken çok niyetlendim fakat cesaret edemedim.
    İlerki zaman için aklında 2. bir araba ve kafamda bu arabaya 2 proje var.
    Ya EK kasaya eğer alınabiliyorsa B16 sıfır sandık motor , yada 1.4 çıtır turbo.

    Sonradan yaptırmak her aşamasında olayın içinde olmak ve o heyecanı tadmak için daha cazip ve riskli. Sorunsuz, tanıdığınız, bildiğiniz, güvendiğiniz bir turbo uygulanmış aracı almak daha az riskli ve ekonomik olacaktır.
    '05 Honda CBF 600 SA
    '16 Qashqai

  14. #52
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tabi yaa en güseli

    abartıya kaçınca zaten zevki kaçıyo abartmassan da sen zevken 4 köşe oluosun
    Desteğiniz ile güzel bi turbo vtec çıkartacağız inşallah.

    Ve arkadaşlar artık dünyada devir turbo devri atmosferik bitiyor. 3 4 sene sonra daha net anlayacağız tr deki gelişmeler sayesinde.

  15. #53
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Birde şu konu var çıtır turbo dandik markaların birleşimi gibi algılanmasın. Safe olarak alınabilecek dünyaca para gömmeden yapılacak en güzel turbo uygulaması benim gözümde.

  16. #54
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ewomu satın göstericem size sıkıştırmayı pistonu
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  17. #55
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atmosferık devrı hıc bızaman bıtmez bu dunyada. turbo devrı dıye bırsey yok. unutulmamalıdırkı atmosferık setuplar herzaman daha karısık olmustur...

  18. #56
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    16.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ahah işin sırrı yoğurtta diye saldırmasınlar şimdi
    Ahahahaha
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH

  19. #57
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    atmosferık devrı hıc bızaman bıtmez bu dunyada. turbo devrı dıye bırsey yok. unutulmamalıdırkı atmosferık setuplar herzaman daha karısık olmustur...
    ortaya karışık setup atmosferiğin yanında turbo çok avantajlı kalıyor bence. Harcayacağın para neredeyse denk birinden 100 150hp çıkartabiliyorsun max ve günlük kullanımın dışına çıkıyor öbüründe + 300hp çıkartıp gayet safe gezebiliyorsun. Kaç sene önce facebook zamanlarında bi gruba yazmıştım devir turbo devri diye

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •