ikiside işi bildikten sonra birbirinden pek farkı yok aslında yeterki doğru parçaları doğru güç seviyelerinde kullanın![]()
ikiside işi bildikten sonra birbirinden pek farkı yok aslında yeterki doğru parçaları doğru güç seviyelerinde kullanın![]()
körler sağırlar
Fark etmez. Toplam maliyete alıcağım toplam zevk ve performans önemli.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
bildigimiz bi arabaysa yapıldıgı yeri biliyorsak neden yapılmış olanını almayım
misal:kskVTEc-NIF-vth gibi vs vs...![]()
bu plakalarını saydığın arabalar kaç kere kırıldı toplandı? ben kendim toplarım hem kendi bütceme uygun parçaları alırım hemde neyin ne olduğunu bilirim piyasada bisürü arabasındaki parçaları sır gibi saklayan insanlar war sen forget kol war die yada itr yağ pompası war die açarsın basıncını çevirirsin devrini bi bakarsın arabanda bilmemne san. malzeme war sonra alırsın eline bir iki malzemeyi sonradan turbo yapılan araçlar daha zevkli oluyo herzaman
tork garaj yada pasaoglunun yaptıgı arabayı alırım...
kötü bir yorum olmuş sanırım o otomobillerin sahipleri gerekli bilgi ve tecrübe birikimine sahip insanlar zaten kırma toplama elbet olabilir mekanik kul yapısı sonuçta fakat o otomobillerin kırma gibi sorunları olmadı öyle
bu yorumundan sahipleri alınabilir, bir düzeltme yap istersen
körler sağırlar
Bir arabanın motoru atmosferik saglıklı ise stock turbo yaptıgın zaman kırılmaması lazım ama abartırsan ozaman kırarsın
motor aynı şekilde çalışıyor krank aynı dönüyor kollar pistonlar aynı şekilde aynı devirde inip cıkıyor ne farkı var sadece artık devri daha hızlı cevirip bitiriyorsun
ben herzaman şuna inanıyorum bir arabanın motoru saglıklı ise veyahut motor yapılmış bir aracın motoru düzgün ellerde usta ellerde düzgün kaliteli malzemeler ile toplanmışsa o arabanın sorun çıkartması kısmettir yapacak bişi yok
ben bu tip sorunların içine conta yakma falan filan katmıyorum onlar tabikide olur ve olabilir az bişi hararet görse motor zaten sorun cıkar normaldir
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
nif de vth da ksk vtec de problem yaşamış olabilirler ama kırmadılar,aldıkları güçler de ortada
max. 2.0 hacimden 500 bg ve üstü alıyorsan zaten o araca günlük binmeyeceksin illa ki sorun çıkar normaldir.
aslında bu 3 arabanın dergiye çıktığı sayıda vth ın giriş paragrafı güzel bi örnek
- Bazı makineler de efsanedir,sahneye çıkar görevini yerine getirir ve evine döner,bir sonraki görevine kadar...
böyle bi araca sahipsen her dakka o arabayı çıkarmayacaksın ki hem efsane olasınhem de aracını üzmeyesin
![]()
kendi yapıp uğraşmanın zevki başka. ufak tefek problemler de çıkıyor, çok sıkıldığın anlar da oluyor ama çoğu kez iyiki yapmışım diyorsun. şu ana kadar 15000km oldu ben yapalı günlük de biniyorum çıkıp gazlıyorum da ufak tefek problemler dışında üzmedi Allah'a çok şükür. eksiklerim var tamamlamaya da çalışıyorum. en önemli nokta bence kaliteli mal seçilip, eldekilere göre fazla abartılmaması
USPerformance by UtkuSelamoğlu
https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance
100-200 km/h 5.761sec
soradan turbo yapılıp gercı orjınaldende olanlarda olabılıo 7 24 gazlananı gormedım mutlaka ufak tefeksorunlar cıkıp 1*2 gun yatabılıo arac![]()
HATTTTTTTTT TAATTATATATAA aman dikkkat Silah sıkıo sen nie söktün öle vthı neden kırııldı VTh ? VTH nedir ? NEDEn kırılır ? herkesin kafasındaki 2 soru
sen bana *** atıcağına kaç kere kırdıığını yaz istyerseninsanları tanımadan *** atmamayı öğren heekrese herseye *** atabilirsin ama arabama ASLA
40 bin km kullandım stock gömlek turbo şeklinde hayatımdailk yaptığım arabaydı Tune ETTtiğim arabaydı 2003 SENESİ
AEM EMS neydi biliyormusunuz acep ozamanlar TR de 2 arabay alınmıştı biri turuncu suprada saten ona sorup almıştım
Ne kimse gösterdi nede kimse bişey öğretttti NEDE KİMSEYE BİŞEY sordum
Honda techte sordukca dalga geçerlerdi
AMAAAAA 40 BİN KM SONRA 1.9 stroker ve manifolddu turboydu hepsini değiştirmek için söküldü İSTERSEN BAK Bi, KIRILMIŞMI
SOKULDU TOPLANIYOR İSTERSEN Bİ BAK
TURBOSU MANİFOLDU DEĞİŞMEK İÇİN YENİDEN GETİRDİM BU ARADA KESİNLİKLE SÖKÜLMEDİ DÜKKANA GİRMEDİ
hahaha bi bak bakalım PİSMİ MOTORU 10 bin km geçti aradan
Suanda VTH söküldü yeni bloğa geçiyor 2.2 ye Gt 4508 Ve noslanccak istersen izmirde ozan diğe bir çocuk var stroker ı aldı ona sorup ara bakalım kırıkmıymış pistonlarıyatakları bacakları
bir cümle vardır Herkes işini yapsın usta ustalığını yıkamacı yıkamacılığını ahçı ahçılığını bunların hiçbirni yapamıyoruz diğe türkiye ilerlemio neyse
insanlara *** atmadan biraz düşün istersen
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
bir arabanın a yerinde yapılmış olması yada b yerinde yapılmış olması onun alınabilir olduğu anlamına gelmez o plakalı araç sahiplerinide tanımam arabalarında neler olduğunuda detayı detayına bilmem daha önceki yorumum eksik kalmış demek istediğim illa plakasının duyulmuş olması yada o arabanın nerde yapıldığını bilmek yeterli değil arabanın başından nelerin geçtiğini (kırıldımı çatladımı erittimi turbosumu revize edildi şanzımanımı kırıldı vs. vs.) arabanın sahibi, ustası ve bir iki yakın arkadaşından başka kimse bilmez sonuçta parçaları araç sahibi alır usta arabayı toplar heeee ben o kapıdan çıkan her arabayı alırım diyen olursa o kişinin bileceği iştir hepsi iyi sapa sağlam olsa aralarında fark olmazdı hepsi aynı marka ürünleri kullanıyo olurdu
kimseye çamur at izi kalsın gibi biri olmadığımı beni tanıyan herkes bilir onların kırılıp kırılmaması dediğiniz gibi ne beni nede başkasını ilgilendirmez hernekadar bugüne kadar motor KIRMAMIŞ olmsamda bundan sonra kırılıp kırılmamasıda başka birini ilgilendirmez konuyu sapıttırmaya çalışmayın
Bazen maliyetinden daha uyguna satılabiliyor turbo otomobiller...
Pasaoglu gibi biryerde hazırlanmıssa, referanslar iyiyse tabiki de alınabilir![]()
@premiumparts / www.premiumpartstr.com
Premium Brands & Special Cars
OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH
ben gordum bındım zamanın turbo type r kursad abının bolt on turboydu ve aklının alamayacagı kadar basılıyordu arabaya gunluk olarakta kulllanıyordu en ufak bır sıkıntı cıkarmamıstı... artı bır cok gt35 lı 40 lı araba sayarım gunluk kullanılırak 2 2.5 bar cıvarlarında 30 40k km yol yapan...
evet baya söküldü hep söküktür YAĞmur var dışarşşda bizim kinin motoru Pİs yağ kir içinde Bi boka benzemez
![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Yapılışından beri bildiğim, sahibini tanıdığım araçları alırım ancak. Diğer türlü kendim yapmayı tercih ederim birde bir çok arkadaşımda söylemiş seçilen parçalarla doğru güç seviyelerinde kalınırsa fabrikasyon turbo bir araçtan hiçbir farkı olmaz sonuçta alacağınız bir çok parça fabrikasyon turbo araçlarınkinden daha kaliteli ve dayanıklı.
ayrıca şu kapağın rengine tapıyorum yaa![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)