e46 m3 lerde 4 çeşit kol cıkıyo benım soktuklerımde oyleydı en azından 2004 ve sonrasında kollar değişmiş yenilerde neyapıldı bilmiyorum
efet maselef m3 lerde yatak sarma sorunu var size bir kaç örnek veriyim yaşamış olduğum
ilk e46 m3 geldiğinde yatak vuruyordu soktuk motor içi çamur gibi dizel araç sanki simsiyah yag cıkdı sahıbıne sordugumda abi servis bakımı cok pahalı yagı falan dısarda degıstık ama bı sorun yokdu
ıkıncısı yetkılı servısde yapılmıs butun bakımları ama servısın koydugu yağ 25 bınlıkmıs adam 20 bınde degısıyomus aynı yatak sorunu bundada vardı ve bu aracında ıcı dızel gıbıydı
3 e46 ise 97 bındeydı motoru actıgımızde gozlerıme ınanamadım aracın egzantrıklerı bıle sılınmıs adam penzoılmı ne yag kullanıyomus galericilerin yaptıkları(bazılarının) harıc vanos arızalı adam galerıdekı aracın vanosu satıyo defransıyelde bosluk var degısıyolar buna benzer olaylar dan dolayı yetkılı servisde a-z ye ınceletım 60 bını gecmıyenı almak makuldur
kısaca ornek vermek lazım
1 e46 ya basıtce fıyat lıstesı
takım conta erlıng 600 €
sekman takımı 450 €
yağ pompası 480 €
ana yatak kol yatak 460 €
yağ yag filitresi 250 €
devirdaim 570 €
2810 € +1500 € işcilik
= 4310€ yapıyorkı bunlar rın dısında neler neler cıkıyo sılındır saplama ve kol cıvatalarını vs.. ıvır zıvırı saymıyorum bile bukadar sokmusken onuda degıselım bunuda degıselım bır bakıyorsun 8-9 bın € gitmiş
yapsan ayrı bi dert yapmasan ayrı dert
cıkıyon dynoya 340 hp arac 280 lerde yada baska bı m3 gelıyo yanından vız dıye gecıyo
m3 ü almak çok kolay fakat binmek zor