despe, ekle msn den anlatayim paypal i .. cihan a aldik , aksam büyük ihtimal bana saplicak![]()
Bu arada para konusunda sikinti yasayanlara ve yeni baslayacaklara tavsiye:
Tutorial yarislarini yapin, 300 dolar geliyor hepsini yapinca
Bracket olayini ogrenin, ilk arabanizla practice trackte en az 10 kalkis yapin, en onemlisi ilk pozisyonu ve kalkis anini sabitlemek. asagi yukari 0.05 gibi bir farkla ayni zamani yaparsaniz hazirsiniz demektir. Ondan sonra bilgisayar turnuvasinda en alttan baslayin. Alistikca ustleri denersiniz. Bosu bosuna saglam para kasmadan arabayi yuklemeyin, tekrar yeni bir zaman bulmak icin ugrasmaniz gerekir.
ilk turnuva da asagi yukari 0.4 ikinci de 0.2 sonuncu da 0.1 civari zamanlar yapiyor bilgisayar. Tabi reaksiyon zamanlari da iyilesiyor. Bosu bosuna direk milletle kapismaya calismayin (tabi pratik icin TT odasina gidin muhabbet edin arada)
kalkis taktikleri ayri bir konu ama dedigim gibi onemli olan hiz degil istikrar. Zaten millet noob odalarinda bile 5-7 saniyelik araclarla geziyor. Ya da son seviye adam 18.00 bracket zamani verip 18.001 de geciyor. Cok gerilere dusmeden zorlananlar okur umarim
paranin dibine vurduktan sonra hep beraber Turk usulu drag turnuvasi yapariz, gizli nos basariz basinc acariz![]()
despe_emre@hotmail.com
ekleyin hatlar karıştı![]()
MTM-PROSTOCK GARAGE
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
Beyler alt yapınız iyi değilse yalan oluyor 38 psi.. 38 psi basarsaniz guc duser..
Ben o turboyu taktıktan sonra 38 psi bastim. Sonra gucu 21 psi ye dusurdum en yüksek degeri 21 pside aldım. Aynı turbo var suan uzerinde biraz daha guclendirdim arabayı en iyi gucu 25 pside aliyorum![]()
bu gidişle oyuna subforum yapmak gerekecekstock listesi (sentra eklenmemiş) tech turkey sakinleri eksik olan araçları satın alır almaz eklerlerse kendi database imizi oluşturabiliriz.
link: http://www.nittolegends.com/communit...ad.php?t=81812
Integra GSR (B18C1)
3.230
1.900
1.269
0.966
0.714
0.000
Final:4.400
Scion TC
3.538
2.045
1.333
0.972
0.775
0.000
Final:4.235
SRT4
3.650
2.050
1.370
0.950
0.760
0.000
Final:3.530
LANCER VIII
2.928
1.950
1.407
1.031
0.720
0.000
Final:4.529
Scion XB
3.540
1.900
1.310
0.960
0.810
0.000
Final:4.310
Honda Civic Si
3.250
1.900
1.250
0.909
0.750
0.000
Final:4.250
Honda Civic Si Coupe
3.230
2.105
1.458
1.107
0.875
0.000
Final:4.266
Nissan 240SX
3.321
1.902
1.308
1.000
0.759
0.000
Final:4.083
__________________________________________________ ________
RSX TYPE-S (K20A2)
3.270
2.130
1.570
1.210
0.970
0.780
Final:4.760
INFINITI G35 COUPE
3.794
2.324
1.624
1.271
1.000
0.794
Final:3.538
MUSTANG GT
3.220
2.290
1.540
1.000
0.710
0.000
Final:3.310
INTEGRA TYPE-R
3.230
2.105
1.458
1.034
0.787
0.000
Final:4.785
MAZDA RX-7 (non prem)
3.483
2.015
1.391
1.000
0.719
0.000
Final:4.100
MAZDASPEED3
3.538
2.238
1.535
1.171
1.085
0.853
Final:3.350
Nissan 350Z
3.784
2.324
1.624
1.271
1.000
0.794
Final:3.538
Pontiac Solstice
3.750
2.260
1.370
1.000
0.730
0.000
Final:3.910
Chevrolet Camaro Z28
2.950
1.940
1.340
1.000
0.740
0.000
Final:3.420
Nissan 300ZX
3.214
1.925
1.302
1.000
0.752
0.000
Final:3.692
Prelude VTEC
3.310
1.950
1.360
1.070
0.870
0.000
Final:4.270
__________________________________________________ ________
CORVETTE
2.970
2.070
1.430
1.000
0.710
0.570
Final:3.420
CAMARO SS
2.560
1.910
1.480
1.000
0.000
0.000
Final:3.730
HONDA S2000
3.133
2.045
1.481
1.161
0.942
0.763
Final:4.100
TOYOTA SUPRA
3.724
2.246
1.541
1.205
1.000
0.818
Final:3.266
MAZDA RX8
3.815
2.260
1.536
1.177
1.000
0.787
Final:4.777
ACURA NSX
3.070
1.960
1.430
1.130
0.910
0.720
Final:4.060
CORVETTE Z06
2.660
1.780
1.300
1.000
0.740
0.670
Final:3.420
GTO
2.560
1.910
1.480
1.000
0.000
0.000
Final:3.230
Ford SVT Cobra
3.350
1.990
1.330
1.000
0.680
0.000
Final:3.080
__________________________________________________ ________
FORD GT
2.610
1.710
1.230
0.940
0.770
0.630
Final:3.360
DODGE VIPER
2.660
1.780
1.300
1.000
0.740
0.500
Final:3.070
__________________________________________________ ________
MAZDA RX-7 DRAGSTER
4.355
2.851
1.954
1.545
1.050
0.800
Final:3.750
BERGENHOLTZ MAZDA 6
4.255
2.755
1.865
1.255
0.945
0.000
Final:3.650
NSX RACE EDITION
3.070
1.960
1.430
1.130
0.910
0.720
Final:4.060
Ford Mustang Boss 429 (Limited)
2.320
1.690
1.290
1.000
0.000
0.000
Final:3.500
WD-40 CAMARO
3.010
2.070
1.430
1.000
0.840
0.570
Final:3.450
__________________________________________________ ________
Nissan R34 GT-R
2.500
2.150
1.685
1.312
1.000
0.793
Final:2.500
Nissan GT-R
4.056
2.301
1.595
1.248
1.001
0.796
Final:3.700
__________________________________________________ ________
K24A2
3.267
1.880
1.355
1.028
0.825
0.659
Final:4.760
B18C5
3.230
2.105
1.458
1.034
0.787
0.000
Final:4.785
can bulamadım kardeşim malesef çok çok acilse hemen yeni bir hesap açıp sentra alıp bakabilirsin geri dönüşü olmayan bu tarz parçaları kağıda not etmekte fayda var
şu arıza çıkaran internalleri orjinalleiryle değiştim bakalım nasıl olucak![]()
MTM-PROSTOCK GARAGE
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
Nissan Se R
3,150
1,950
1,390
1,060
0,810
0,630
Final Drive = 4, 430
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)