bu ne ya boyle cakma tt
Printable View
bu ne ya boyle cakma tt
Sanırım dediğiniz şeyleri satın alacağınız zaman öğreniyorsunuz :) Sitesinde sadece 2 opsiyon var donanım listesi de yazıyor. Daha da bilgi yok görünen, bir de broşürde falan var jant olayı falan :) Ben sadece örnek verdim işte fifth gear görünce. yoksa o kadar donanım benim için sadece ağırlık :D
Gelecekten gelen edit: Donanım kısmını gördüm.. Yani sadece örnekti sağolun uyardığınız için.. Asıl önemli kısım donanım kısmı değil "spor" olayıydı benim için :) Dediğim gibi keyif için herkes alabilir herkesin bir popisi var sonuçta :D
Gelecekten gelen edit 2: Ohaaa 10.000 euro ötv mi oha ohaa!!
yeşilköyde birtane beyazı dolaşıyor gerçekten muazzam bir araç...baktırıyor...Peugeot tan böyle iddalı bi spor araba çıkması gerçekten sevindirici çünki fiyat olarakta orta*ortanın biraz daha üst kesimine hitap ediyor şahsımca ön tasarımı hariç kusursuz önüde değişseydi demek ki yolun sonu olurdu orta kesim spor araç katgrisinde
:D araç kıyaslamaları ve benzetmeler yine olmus olmasa sasardım zaten :D :D
sevdim ben RCZ yi hos duruyor hele beyazı fenalarda :)
tt alamayanın tesellisi olmuş.
dun gece sahılde gördum sonra taksımde denk geldm yıne
valla süper bi tasarım kim ne derse desin çakma falan diyosunuz ama bugun çıkan hangi araba birbirinin çakması değil her marka her markadan esinleniyo markası tartışılır tabi ama tip olarak vs içi de dışıda süper yapmışlar
yaşı küçük olanlar f.altaylının zamanında oto dergileri için araba testi yaptığını bilmiyorlar.. bu arada f.altaylıyı hiç sevmem ama sezarın hakkını sezara vermek lazım..
ben beğendim şahsen
biraz daha ucuz olsaymıs süper olurmus
genel olarak güzel araç. iç kalitesi çok iyi ama 78.000 lirayı 1.6 cc, 200 hp bir araca vermem.
200 hp olanda 407 coupe platformu kullanılıyor. Kupa aynı yürüyen aksam farklı.
Ayrıca yukarıda yazdığın sirocco ve rcz karşılaştırman ne kadar mantıklı ise hemen peşi sıra gelen fn2 lafıda bir o kadar saçma. Sırf fiyatları yüzünden aynı kefeye konmaz araçlar. Araçların kullanım şekilleri karoserleri kedef kitleleri belirler.
kırmızısı çok güzel durabilir, benim gayet hoşuma gitti valla
Sanırım yanlış anlaşılmalar devam ediyor. Mesajımdan Tiff'in acemi olduğu fikrini çıkarmışsınız. Tiff'ten ve videodaki sürüşünden bahsedeyim o zaman öncelikle.
Tiff öncelikle bu aracı bir pistte 'Time Trial' amaçlı kullanıyor. Understeer olayı videoya göre bir virajda yaşanmış, evet. Ama bunun önüne ayak gazdan çekilmeden geçilebilirdi. Tiff aracı 'Time Trial' amacıyla kullandığı için araç sürat kaybetmesin diye pist dışına kadar salıyor. Salmayabilirdi ancak araç bu sefer sürat kaybedecekti. Onu yapmamış salınmasına izin vermiş. Viraj süratlerini bilmiyoruz. Öte yandan videoda da sağ U olan viraja RCZ'le daha içeriden Scirocco ile daha dışarıdan girmiş. Öncelikle bu kullanana göre sonucun değiştiğinin göstergesidir. Kaldı ki yine videoya göre yanyana dönmüşler ki RCZ'in virajdaki izi daha kısa olmasına rağmen daha sert açıyla aldığı virajı savrulmadan ve açılmadan VW ile yanyana almış. O zaman benim aklıma Tiff acaba understeer e soktuğu viraja gereğinden daha hızlı mı girdi sorusunu hatta daha da ileri gidecek olursak o viraj öncesine kadar RCZ'in daha çabuk mu hızlandığı sorusunu akla getirtiyor. Ama sıkıntı yok sonuçta dediğim gibi bu bir Time Trial karşılaştırması. Tiff'te izden ziyade sürati yukarıda tutan bir sürüş sergiliyor. Bunlar normal hareketler. Sadece bir yeri anlamadım artık finish düzlüğünde nedense RCZ'i yol ortasına çekerek iz uzunluğu uzatıyor.. ***** düz yolu çapraz geçerseniz 1 sn ye yakın süre kaybedersiniz. Videodaki gibi bir durumda da milisaniyelerle alırsınız Time Trial'ı. Ben videonun detaylarına indikçe RCZ 156'nın tahminimden daha iyi yol tuttuğu kanaatine vardım.
207 RC, diğer Peugeot'lara göre daha yüksek toleranslı bir takım hareketlere daha geç müdahele eden bir ESP sistemine sahiptir. Yani RC olmayan 207'ler aynı koşullarda daha erken devreye girmektedir ki bunun tek sebebi yürüyeni değildir. Özellikle böyle yapıldığı PSA'dan deklare edildi. 207 RC'yi kullanmış olmanıza sevindim.
ESP'li çok çok çok iyi yol tutuyor demişsiniz ancak 207RC'de ESP viraj performansını ciddi derecede yavaşlatan bir etkendir. Sizi viraj içinde tutmak adına aracı viraj içinde frenle yavaşlatır. Bu yüzden ESP'yi kapatmak gerekir. O zaman da yemiyor demişsiniz. Burada hedef önemlidir. Eğer hedef virajdan en kısa sürede çıkmak ise viraj çıkışına doğru aracı iyice açarsınız. Direksiyon konumu ne kadar sıfıra yakınsa o kadar kolay hızlanır araç. Bu hareket te aracı viraj dışına doğru açar bu understeer değildir. Eğer viraj esnasında yol tutuşa bakmaksa hedef o zaman olabildiğince virajın optimal izden bağımsız yol eksenine tamamen paralel bir iz takip ederseniz ve savrulmaları gözlemlersiniz. Bu noktada Time Trial disipliniyle katettiğiniz optimal izdeki süratinizden çok daha düşük bir sürat ile izi takip etmek durumundasınız. Eğer 2 disiplinde de aynı süratte kalırsanız Time Trial'lık disiplininiz başarısız demektir.
207 RC bu konuda beni hiçbir zaman yanıltmadı. Yana salınımları her zaman iyi hissettiren ve kontrollü salınımlar oldu. Öte yandan böyle bol şeritli pist kıvamı yollar değil de 5-7 metre genişlikli dağ yollarında bile ESP'siz hali bana göre de çok çok başarılıdır. ESP'si kapalı RC tabiki savrulma salınma eğilimine girecektir her araçta olduğu gibi.
Videodaki pisti çok bilmiyorum bilmem de gerekmiyor aslında. Ben RCZ kaymıyor da demiyorum ama Tiff'in kontrollü kaydırdığından eminim. Bunun da tek sebebi var: Time Trial. VW de hiç kaymıyor değil aynı şekilde. Ben RCZ 156'lığın bu videodan sonra fena yol tutmadığı ve sportif kullanıma uygun olduğuna kanaat getirdim 156'lığı hiç kullanmadım ama daha konfora yönelik bir yürüyene sahip olduğundan 200'lüğe kıyasla kötü yol tutuyordur diye düşünüyordum.
Birşey daha var. Oradaki 160 lık sirocco eminimki rolling gibi düz hızlanmada 156 hp RCZ'i geçicektir kilo ve avantajı ile. Buna rağmen RCZ nasıl oluyorda yan yana yada burun farkı ile pistte roccoyu geçiyor.