User Tag List

Sayfa 6/6 İlkİlk ... 456
105 sonuçtan 96 ile 105 arası

Konu: Orijinal yayların ısıtılarak esnetilmesi hakkında yardımm

  1. #96
    ReßeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    New York - Maçka/IST
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ///Mürüvvette endaze olmaz.

  2. #97
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Patlicak adam coilover ile de patlar, eibach yada H&R'ın yayı ile de patlar...

    Duramadı öndekine vurdu... yayları kesikti
    Virajı alamadı patladı... yayları kesikti
    Frene bastı durmadı... yayları kesikti
    Motorun subap ayarı kaçık... subap yayları kesik?

    Keskik yay öyle, kesik yay böyle, ısıtma öyle, pıstırma böyle...

    Yay kesilir, mil kısalır, olmadı tabla aşşağı alınır... Alet köepk gibi düşer... Alçak araban olur. Doğru işlemler ile başın ağrımaz mı? Neden ağrımasın? Marka yay kullanıpta memnun olmayanda var... Zevk meselesi, hissiyat meselesi bu iş.

    Bu işlemlerde tam istediğin gibi bir sertlik ayarın olmayabilir, ne çıkarsa bahtına gibi bir durumla karşılaşırsınız. Kimisi tam istediğim gibi der, kimisi ya sert ya yumuşak oldu der.

    Isıtılan yayları, yapılan eylemin akabinde suya sokup buza banıp soğutmadığınız sürece kırılma olması çok zor.

    ebaydan 400 500 liralık siqimsonic specli coilover alacağınıza kesin biçin... O ürün araba taşıosa işi bilen ustanın yaptığı yay amortisöre bir halt olmaz.

    Bostancıda Ayhan ustayı öneririm, Aydın amortisör...

    Doğru işlemde, Yay kısalır artı olarak pay varsa tabla aşağı alınır... oluşan boşluğu almak için mil kısaltılır... Amortisörler istnilen ölçülerde sertleştirilir, sertleştirmede çok fazla alternatifiniz olmaz.

    Alçak araba seven, coilover i pahalı bulan tabiki bunları yapabilir...

    Performans bekleyip bulanda var bulamyanda var. Şans işi biraz...

  3. #98
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak-e30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Patlicak adam coilover ile de patlar, eibach yada H&R'ın yayı ile de patlar...

    Duramadı öndekine vurdu... yayları kesikti
    Virajı alamadı patladı... yayları kesikti
    Frene bastı durmadı... yayları kesikti
    Motorun subap ayarı kaçık... subap yayları kesik?

    Keskik yay öyle, kesik yay böyle, ısıtma öyle, pıstırma böyle...

    Yay kesilir, mil kısalır, olmadı tabla aşşağı alınır... Alet köepk gibi düşer... Alçak araban olur. Doğru işlemler ile başın ağrımaz mı? Neden ağrımasın? Marka yay kullanıpta memnun olmayanda var... Zevk meselesi, hissiyat meselesi bu iş.
    Bu işlemlerde tam istediğin gibi bir sertlik ayarın olmayabilir, ne çıkarsa bahtına gibi bir durumla karşılaşırsınız. Kimisi tam istediğim gibi der, kimisi ya sert ya yumuşak oldu der.

    Isıtılan yayları, yapılan eylemin akabinde suya sokup buza banıp soğutmadığınız sürece kırılma olması çok zor.

    ebaydan 400 500 liralık siqimsonic specli coilover alacağınıza kesin biçin... O ürün araba taşıosa işi bilen ustanın yaptığı yay amortisöre bir halt olmaz.

    Bostancıda Ayhan ustayı öneririm, Aydın amortisör...

    Doğru işlemde, Yay kısalır artı olarak pay varsa tabla aşağı alınır... oluşan boşluğu almak için mil kısaltılır... Amortisörler istnilen ölçülerde sertleştirilir, sertleştirmede çok fazla alternatifiniz olmaz.

    Alçak araba seven, coilover i pahalı bulan tabiki bunları yapabilir...

    Performans bekleyip bulanda var bulamyanda var. Şans işi biraz...

    +1 hissetmeyen adam aradaki farkı nasıl ayırsın ki herkes hissettiği kadarını yapar adam mutluysa kesik biçik sistemden ne ala..

  4. #99
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dipnot şunuda düşeyim ben, yrn sabah uyandığımda lafımın üzerine ters cevap okumamak adına...

    "İyi bir coilover" yada "havalı sistem" alacak parası olan otomobil sahiplerine stock suspansiyon sistemi üzerinde oynama önermem...
    Bunun yanında "piyasada bulunan spor yaylar ile sağlacak" alçaklıklarada stock suspansiyon ile ulaşılmasını gene önermem.

    Ama bu işi yapacak arkadaş, ben çok alçak araba seviyorum, coilover alacak param yok diyorsa, bu işi düzgün yapan, kendine meslek edinmiş müesseler var, birini ben yazdım demin. Gidin önce konuşun, size uygulama ve sonrası anlatılsın.

    Bu görüşmeler sonrasında içinizde bir gram ön yargı kaldıysa bu işe girmeyin, herşey boş çıkabilir, uygulama düzgün bile olsa pisikolojik olarak asla memnun olmayabilirsiniz.

    Ayrıca çok alçak yani sürüngen olarak tabir edilen otomobilleri şehir içinde sürmek, özel işlere kullanmak zordur. Bazen eşiniz dostunuz sürücü koltuğunda sizin aldığınız keyfi ve zevki alamaz. Her yerin yolları kullanımıza uygun olamaz. Aracınıza zarar verebilirsiniz. İnternette gördüğünüz ne güzel düşmüş dediğiniz birçok araçta havalı süspansiyon sistemleri kullanıldığı gibi track yani pist araçları ise asla logar kapağı, kasisler ve iski çalışmaları gibi durumlarla karşılaşmazlar.

    Kolay gelsin...

  5. #100

    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bahçeşehir
    Mesaj
    1.521
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar belli ki şanslı arkadaşlar var aramızda ama ben şanslı değildim..ilk aracımda yayları ısıtarak bastık.ve sonrasında e-5 de hızla yol alırken viraj yokuş aşağı ön sağ yay kırıldı bariyellerle kardeş akraba falan oldum..ama verilmiş sadakamız varmış ucuz atlattım.düğünümden bir gün öncesi bu olay...

    ve kesinlikle bu ve buna benzer uygulamaları tavsiye etmiyorum.ben yaşamış biri olarak tecrübemi sizinle paylaştım..

  6. #101
    V.İ.P
    Misafir
    pek önerilemeyen sistemdir kötü sonuçları çok olmustur sonra ugrasmamakta fayda var

  7. #102
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    malzemeyi ısıtıp iç yapısını değiştirmek bilinçsizce olursa ciddi tehlikeli olur bunu lab ortamındada yapan yok snırım o yüzden böyle işlere girişmeyin bence
    körler sağırlar

  8. #103
    RottingChrist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    3.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fatihtemizer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar belli ki şanslı arkadaşlar var aramızda ama ben şanslı değildim..ilk aracımda yayları ısıtarak bastık.ve sonrasında e-5 de hızla yol alırken viraj yokuş aşağı ön sağ yay kırıldı bariyellerle kardeş akraba falan oldum..ama verilmiş sadakamız varmış ucuz atlattım.düğünümden bir gün öncesi bu olay...

    ve kesinlikle bu ve buna benzer uygulamaları tavsiye etmiyorum.ben yaşamış biri olarak tecrübemi sizinle paylaştım..
    evet ben de çok merak ediyordum kim bire bir yaşadı bu olayı diye. yoksa hep sğadan soldan duyduklarım vardı. geçmiş olsun bu arada.

  9. #104
    imhotep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    üstünde konusulmayacak bir konuya 103 post

  10. #105

    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bahçeşehir
    Mesaj
    1.521
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RottingChrist Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet ben de çok merak ediyordum kim bire bir yaşadı bu olayı diye. yoksa hep sğadan soldan duyduklarım vardı. geçmiş olsun bu arada.
    teşekkürler..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •