FREEMONT var hem 4 çeker hem sunroof var hemde ekran var![]()
auto bild ve auto motor&sport karşılaştırmalı test etti bu sınıfı yakın zaman önce.
hepsi dizel bmw x3, mercedes glk ve audi q5 kıyaslandı.
q5 ve glk 5 yaşındalar, x3 ise daha yeni biliyosunuz.
q5 az farkla da olsa testi x3'ün önünde birincilikle bitirdi. mercedes açık fark yedi.
ileride dökülecek olan q5 "kalite" kısmında en yüksek puanı alan model oldu.
sadece süspansiyonun diğerlerine göre daha sert olması eleştiri aldı.
hemen her yönüyle gerçekten güzel araçlar q5'ler.
ikinci elinin biraz yavaş olması dışında bi sıkıntı yaratacağını düşünmüyorum.
güncellediler; 177'likler bitti artık, 190 hp yaptılar motor gücünü.
kapı kulpları, kapılara ve bagaj kapağı altına da krom çıta eklediler.
reklamları sunduk, iyi akşamlar...![]()
. . . audi . . .
Vorsprung durch Technik
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...86679738/detay
Valla çok mantıklı, PD170.. Potansiyel de var, hızlı babalar için güzel ekonomik bir alternatif olur donanımı, manuel oluşu..
Şöyle örneklendireyim
TDIClub Forums
erbilden basraya 65 derece ortalama da (evet atmışbeş) klima sonuna kadar açık tapagaz gitsin gelsin.. bunuda ortalama 10 sene yapsın.. ne dökülme ne soyulma nede motorda tık ses olmasın.. ozaman öperim başıma koyarım.. auto bilde selam olsun.. avrupanın stabil tertemiz yolların da heidi gibi kıvrılmaya benzemez çöl öyle de suv yada suv'cuk testi olmaz.....sevgiler...
Kork!!sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak...
@PROMINENT; bu kavramı karşımdakine karşı kullanmayı pek sevmem ama harbiden saçmalamışsın.
adamların yaptığı yol testi, uzun dönem testi değil.
ikincisi, her aracın üretim amacı bellidir.
mercedes o dediğin şartları kaldırabilmesine uygun olarak g klasse'yi yaptı, tank gibi.
eğer o pazara üretseydi mercedes glk'yı ya da audi q5'i şu anki halleriyle mi üretirlerdi?
her araç ömrünü geçireceği iklime göre üretilir ve ona göee pazarlara sunulurlar.
insanlar dahi doğup büyüdüğü, yaşayacağı yere göre yaratılır.
rus soğuğa dayanıklıdır, arap sıcağa...
anlattıklarına bakılırsa şu anki araçların %99'u kalitesiz, dayanıksız.
. . . audi . . .
Vorsprung durch Technik
Hayır asla.. suv dediğin aracın üretiliş amacı bellidir.. senin dediğin arabalar suv değil. onu anlatmaya çalışıyorum zor koşullara gelmeyen sadece günlük yüksek 4*4 otomobiller. onu bırak senin yolları kötü dediğin şehirlere bile 2 sene dayanamayan arabalar.. yolu olmayan yolu bombalanmış yada çöl şartlarına dayanan arabalar da belli.. 85 model mitsubishi galantın üretim amacı neydiki hala şakır şakır çalışıyor oralar da ? yada bildiğin israil arabası olan çinde üretilen cheryler ? iranda rusya da ıraq da yok satıyor..
kia ların hyundailerin ucuz alt modelleri de üst modelleride hiç sorun çıkarmadan çalışıyorlar.. mazda nissan ... ama subarı yok ? honda dayanıksız diye almıyorlar ? sadece ıraq değil.. dubai suriye iran ıraq ve de Türkiye'nin güneydoğusunda ya da iç anadolu daki bozuk ve zorlu şartlar için konuşuyorum.. evin garajından plazanın garajına araç kullanırsan her otomobil iyidir.
verdiğin dünyanın parasının karşılığı 1 sene binip satmak değil oradaki insanların amacı.. gerçek şartlarda uzun süre dayanıklı ve de iyi olmaları.. wv neden yok bu pazarlarda ? ya da audi ? soyulan iç aksamlar patlayan deriler çıtırdayan bir ön konsol.. sadece mercedes.. buna bmw de dahil neden ? neden amerika pazarında ortadoğu pazarın da sadece çeşitli markalar mevcut ? işte bu anlattığım sebebden.. sadece suv g serisi land serisi olarak bakma.. defendr niye yok ozamanrange ler ? freelanderlar ? lada deme lüx olmadığı için yok.
Anlatmak istediğim uzun süre o donanımın bana hizmet edebilmesi.. içinin soyulmaması dökülmemesi çatırdamaması motorunun uzun ömürlü olması şanzımanınn sorun çıkarmaması bunlar önemli kriterler.. madem audi ultra lüx ve sağlam bak bakalım 4 senelik 5 senelik audilerin içine.. hangi tuş hangisi bilemiyorsun hepsi bembeyaz.. cam açma tuşunun üstüne şekil koymamışlar ay yok artık demek yerine 3 sene sonra silinip gitmeyen bir şekil olması daha önemli benim için .. genel tüm kullanıcalar içinde.. istediği şekli çizsin 2 3 sene sonra silinip gittikden kırıldıktan sonra neye yarar.. aynı şey fransızlar içinde geçerli..
anlatabilmişimdir umarım.. saçmalamışsın demeden evel dünya otomobil standartlarına bir bak. zorlu ve hakiki koşullarda uzun süre kullanımda ki cevaplarına bir bak.. millet 6 ayda bir araba değiştirmiyor.. en zengin otomobil harcamalarının olduğu ortadoğuda bile..
''her araç ömrünü geçireceği iklime göre üretilir ve ona göee pazarlara sunulurlar.''
her araç tüm dünya yada oldukları pazarlar için üretilir. iklimlere göre donanımları değişir sadece..
330 xi 335 xi modellerinin yılın yarısından fazlasını karlar altında geçiren ülkeler için üretmesi gibi.. ülkemize giren b serilerinin bir çoğunun arka camlarının manuel olması ve klimasız olmasının sebebi iskandiav ülkeleri için üretilen mercedes b ler olmasıgibi... ve tabi Türkiye deki greylerin ucuza alıp buraya çakması gibi![]()
saçmalamadım umarım fatih bey.. üslubumu uygun tuttum karşımdakinin kim olduğunu bilmediğim için hadsizlik etmiyeyim diyeselamlar.
Kork!!sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak...
audi, 2002-2006 yılları arasındaki modellerinde tuş takımlarının üzerine yumuşaklık hissiyatı vermesi için yumuşak dokulu bi boya kullandı.
bu boyalar, altındaki plastik gayet kaliteli olmasına rağmen zamanla soldu ya da soyuldu.
bu durum da kokpit genelinde sanki tuş takımları kalitesizmiş gibi bir etki yarattı.
marka, zamanla hatasının farkına vardı ve bu boya yerine daha oturaklı bi boya tercih etti.
dolayısıyla güncel hiçbir audi'de böyle bi durum söz konusu değil.
sadece tuş takımlarının üzerinde soyulmalar olmasına bakarak aracın kalitesine söz etmek de ayıp olur.
sıcaklar altında kavrulan arap ülkelerinde nicesinin q7'yi, a8'i tercih ettiğini biliyoruz.
oralarda uzakdoğu modelleri daha çok, çünkü çok daha ucuzlar ve pazara çok daha önceleri yerleşmişler.
dayanıklılığa gelirsek; o sıcaklarda yıllarca yürüyen diğer markaların araçlarının kokpitleri falan taş gibi duruyor sanki.
sanki hepsinin döşemeleri ve plastikleri yıllar sonra yıldır yıldır yanıyor ilk günkü gibi.
gelin görün ki q7'lerin içi zangır zangır ediyor, orası burası perişan halde!
hyundai'den mercedes'e, mazda'dan bmw'ye, hatta kia'dan suzuki'ye kadar; hepsi audi'den kaliteli ve dayanıklı arkadaş.
audi, kendini kalite sanan, millete bunu yutturan üç kağıtçı bi firma...
lanet olsun ki sahip oldukları andan itibaren iki yıl içerisinde araçlarının onca hatasını, hatta döküldüğünü gören audi kullanıcısına rağmen;
bu marka dünya genelinde satışlarını ve pazar payını 2000'den itibaren istikrarlı şekilde artırıyor.
benim aracım kalitesiz arkadaş tamam ama çok şükür bana göre gayet iyi.
son olarak da çok merak ediyorum; bu forumda vw'den mi geliyor nedir, audi'ye karşı bu derin antipati nedendir anlamadım gitti.
yoksa benim dayanamayıp şöyledir böyledir diye her daim yazmam mı sebep bu nefrete?
konu kapanmıştır; saygısızlık ettiysem kusura bakma, özür dilerim.
. . . audi . . .
Vorsprung durch Technik
hayır sorun audinin kalitesiz olmasından çıkmıyor. senin audiyi çok fazla övmenden sebeb doğrulama yapmak gerekiyor (kendi adıma konuşuyorum ) sorun bu. yoksa kia hyundai ya da mazda audiden kaliteli demiyorum.. kimsede demez.. hepsinin içi aynı bir kere bana göre oradan kaybediyor audi.( a8 ve a3 hariç ki eski a3ün içi daha iyi şimdi bomboş yatay bir çizgi üzerinde ki basit paneller benim için ) aynı şey alfa julllyetta içinde geçerli benim adıma..
konunun özeti senin almanları ve özellikle audiyi dünya klasmanındaki yerinden çok daha fazla yukarıya koyman ve de abartman.. bende dünyanın zor şartlarında kalite ve dayanıklılığın ön plana çıktığı hatta tek kriter olduğu pazarlada malesef dediğin gibi kalite dayanıklılık ve uzun ömürlü (motor) olmamasını nedenleri ile belirttim.. ( karlı bölgeler hariç )***** quatro ...
audiye antipatim yok burası bir otomobil forumu ben ekşiye instagram hesabını yazdığımda 1000 lerce insan geldi takip etti. ekşide 1000 lerce insan baktı o yoruma.. dolayısı ile doğru bilgilendirme yapmak lazım fanatiklik sadece ve sadece fanatiği olduğun otomobil hakkında motor seçeneklerinden donanım seçeneklerine yürüyeninden şanzımanına en ince detayına kadar doğru net bilgi vermek olmalı fanatikliğin üst sınır bu olmalı ve aşırı fanatiklik burası için sıkıntı..audi honda vs vs....
Anlatabilmişimdir umarım.
Kork!!sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak...
http://wwww.sahibinden.com/ilan/vasi...75765498/detay
'89 325ix Touring
@fatih abi ben vw grubu sempatizanı olarak söylüyebilirim ki iyi niyetlede anlatsan dahi seni tanımayan(bende tanımıyorum fakat yazım tarzın ve forumdaki duruşunu az çok okuduklarımdan biliyorum,sende beni yada bi başkasını takiple bilebilirsin) senin anlatış tarzından dolayı şu forumda yazdıklarından koyu kör kütük vw gurubu fanatiği olduğunu düşünür.
''interior'' odaklı araç seçimine önem vermemden dolayı aynı fikirlere sahip olduğumuzu düşünüyorum.
vw grubundaki genel kronikleri sıralayıp konuya dönecek olursak
iç döşeme salmaları
plastik aksamdaki koruyucu malzemenın zamanla soyulma yada atması
trim sesleri ve izolasyon ile ilgili sorunlar
diğer markalara baktığımızda aynı sorunlar varmı ? var
amaca hizmet öenmlidir
basit ama sorunsuz = japon
albeni,detay,işcilik=alman(audi mecedes bmw )
farklı karekterstik=italyan(alfa romeo)
fransız? (sadece rs,gt,gti vs vs gibi spor sınıf hariç sevemediğim ülke markaları)
bakış açım bu sakın kimse kızmasın.
kullanılış amacı ve lokasyonu çok önemli. arap ülkelerinde japon herzaman öncüdür. sebep ? pazar payı,ucuz olması, sorunsuz sıkıntısız olması vs vs . birde basitliktir(kalite demiyorum bakın) bunu neye yoruyorum toyota land cruiser nam-ı diğer tank çok iyi bir araç fakat bir x6 değil gözümde neden ? bakış açısı. ben interior odaklı bakan biri olduğum için içindeki detay ve daha kalite hissiyatı beni ona yaklaştırır.fakat arap yarımadası ve orta doğuda rakıpsizdir.Land cruiser kalitesiz diğebilirmiyiz? Bakın aracın görünüş ve tarzını kıyaslamıyorum. insanların isteklerine ve ülkelere göre pazar payı çok farklıdır. Bmw son yapılanmalarından sonra iyiye giden bir grafik çizsede mersoda tam tersini görüyorum.İçkalite her geçen gün kötüleşiyor.Kore araçlarının git gide premium sınıfa kaymasıyla kalıtenın mukemmel arttığını görüyoruz kialarda.kianın son araçlarına orta segmente kötü diyebilirmiyiz ?
yada Hyundai Grandeur(tr de yok baküde bindim kalitesi hyundai ön yargısı olan adama hasktir dedirtir.bu araçlara kalite yoksunu diyebilirmiyiz mesela?
Diğer konu yeni herzaman yenidir ve daha kalitedir diyebilirmiyiz? w211 w212 kıyaslaması yaparsak arada kalite farkını anlayan insanlar w211 der. ama yeni tüketim çılgınlığı trendleri w212 seçebilir değilmi?
konuyu bodoslama 8 koldan girip karman çorman anlattım ama demek istediğim anlaşılmıştır sanırım.
audının kalite standartlarını yenı aracta arttırması ve mercedesin eskiye nazaran kalitesizleşmesi bmwnın ıstıkrarlı gidişi koreli araçların mükemmel yükselişi ve japonların her daim sorunsuz ama basit devam etmesi benim gördüğüm
z
basitlikten kastım şudur son olarak toyota coralla alıyorsunuz sıfır fakat cam açma butonlarında ışıklandırma yok. bazı adam lan olsa nolur der olmasa nolur. bu benim için 'detay'dır
iç ışıklandırma yeşildir . ama ben kırmızı- mavi yada kırmızı-beyaz ışıklandırma istiyorum? bu detay
iç tirimler çok kaliteli ama hissiyatı güzel değil. ben yumuşak trim severim bu bi detaydır
eski ve ve bmw lerde tuş soyulması acayip bi detaydır!!! ve adamı katil eder. ama 25 yaşındaki bi mersonun tuşu çok daha temiz ve sağlıklıdır ve çok daha az trim sesi gelir buda ayırı detaydır. konu uzar gider velhasıl kelam
eski mersolar nekadar daha güzelse yeniler okadar boktan . bkz: binlerce dolar araç al sikindirik bi lcd panelle gelsin. lan ya göm dashboarda bmw gibi yada içine girip çıkan gizli yap şu mereti audi gibi. bunlar benim gibi düşünen adama detaydır
şuan sıfır orta premium sınıf ne alırsın dersen audi yada bmw bakardım
eski fakat premium denirse merso alırdım herhalde
araba premiumsa kalitesi,mazleme işciliği sessizliği ve dolu herşeyin olduğu donanımla adamı deli etmeli. bunlar yoksada o araca premium diyemeyiz bence. bomboş araç al en basitinden sunroof , deri koltuk, ısıtma bile olması bikaç yıl sonra trim sesi gelsin izolasyon zafiyeti olsun sonra ben premium araca biniyorum de![]()
Yaklaşık 3 saatlik sahibinden maceramın sonunda ortaya çıkan bazı favorilerim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4642378/detay/
çok temizmiş keşke fiyatı az daha uygun olsa
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5805253/detay/
ilk defa böyle corsa gördüm
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7625510/detay/
5-6 yaş büyük olsam hiç düşünmeden alırım sanırım
Imola yellow cok guzel Renk.
http://www.ebay.com/itm/Audi-S4-Base...US_Cars_Trucks
Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)