User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
54 sonuçtan 39 ile 54 arası

Konu: Mercedes-Benz,CC yapma özürlü mü?

  1. #39
    hddsheriff - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    Crna Gora
    Mesaj
    4.832
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İlk CC otomobil 1935-1942 yılları arasında üretilen Peugeot 402 Eclipse dir.

    206 cc nin ilk reklamında görülen araç

    http://www.youtube.com/watch?v=KRZIkseNJHE







    edit: video linki eklendi.

  2. #40
    emre yeşil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tente çok daha şık duruyor mercedes kullanıcıların çoğu aracını zaten garaja çektiği için metal tavana gerek yok deforme olmuyor sebep bu. unutmayalım dünya genelinde araçlar merdeces ve diğerleri diye anılır rakibi çokda olsa hiç bir otomobil mercedes olamaz.

  3. #41
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    kırmızı tenteli a4 cabriodan gayrı geri kalan hiç bir tenteyi sevemedim nedense
    1881 - 193

  4. #42
    ReßeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    New York - Maçka/IST
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tente gayet guzeldir yahu. Ozellikle Acik renk aracta Yesil, Lacivert, Kiremit tente cok rijit duruyor.
    ///Mürüvvette endaze olmaz.

  5. #43
    turbo&quattro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Fort Lauderdale, FL
    Mesaj
    9.600
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tenteli olanlarda içi çok soğuk oluyormu?
    ya da çok ses alıyormu? üstüne bişey düşse pat içerdemi?
    Tente tavanlar hakkında pek bilgim yokta ondan soruyorum.
    1 sene kadar Nissan 350z cabrio kullandim...Roadster oldugu icin ici kucucuk ve dolayisi ile ustunu kapayinca tabut gibi birsey oluyordu Yuksek hizlarda cok fazla ruzgar aliyordu ve sol on cam tarafindan arada sirada birkac damlada olsa yagmur aliyordu...Burada daha gormedim ancak TR'de bezin kesilme ihtimali fln var..Ikinci araba olarak sadece yazin ustu acik sekilde kullanilacaksa cabrio arac iyidir ama yaz kis gunluk kullanim icin rahatsiz edici...

  6. #44
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mercedes bu tente işinde çok başarılı bence ve konuyu açan arkadaşa görüntüye fazla bakma ve takılma derim..Hele ki bahsettiğin ve eleştirdiğin firma Mercedes 1991'de w124 kasaya elektrikli tente icat ettiğinde ödül almış bir kaliteye sahiptir ve bu 1991-1992 üretimli araçların tentesi hala günümüzde sorunsuz çalışmaktadırlar

  7. #45
    cabriolet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    M Town
    Mesaj
    2.175
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mercedes e cabrio ve audi a5 cabrionun tek kötü yanı sanırım arkada oturan varsa üstünü açamıyosunuz.. kafaların sıkışma tehlikesi var audi a5 cabrioda olduğuna eminimde mercedes e cabrioda emin değilim..

    bu olay dışında saçma bişey yok bence.. ben bmw 3 cabrioda bu sorunu hiç duymadım tentelide olsa sac da olsa..

  8. #46
    Tunç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Turkey&Istanbul
    Mesaj
    4.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mercedes e içinde bi ara düşünmüştü sac tavanlı yapmayı ama ne olduysa vazgectiler üretim araba cabrio ise tentelı olacak kesınlıklekı cabrıo oldugu bellı olsun ayrıca sac tanav olayında mercedes SL lerde sunroof bile yapmıs bmw de olmayan bısı bu

  9. #47
    by serçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Şehir
    BAYRAMPAŞA
    Mesaj
    4.828
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben clk cabrio kullanıyorum gayette memnunum yalıtımı olsun açılıp kapanması ve duruşu gayet beni memnun ediyor şimdikilerde cabrio havası yok sanki cabrio dediğin tenteli olur

  10. #48
    Burak İ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    1.245
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Puglarda bile kullanılıyor demişsin ama nasıl gıcırdadığından haberin yok sanırsam lak lak lak diye ses bile yapıyor

    Mercedes tente yapıyorsa zaten mercedes olduğu içindir

  11. #49
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tenteli kasa durumunda kaza durumda daha rısklı degılmı?
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  12. #50
    Can Job - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    600
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mercedes isterse en iisini yapar yapıoda herkesin stili farklı

  13. #51
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cahitarsal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tenteli kasa durumunda kaza durumda daha rısklı degılmı?
    Takla anında yukarı yükselen çelik barlar var arka koltuk kafalıklarının arkasında

  14. #52
    cabriolet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    M Town
    Mesaj
    2.175
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ses konusunu tartışmaya gerek yok bence tentede olsa sacda olsa ses yapıyo zaten seslere katlanamayan birinin cabrio araba almasını tavsiye etmem.. bi önce ki kasa z4 üm vardı ufacık tentesi bile gacır gucur tangır tungur ses yapıyodu şimdi sac tavanlı e93 kullanıyorum bu da farksız gerçi z4 den daha sessiz ama yine ses var..

    mercedes e cabrionun tenteside sessiz değil yeterince ses yapıyo hatta sac tavanlı slklarda su bile alıyo mercedes yaparsa iyi yapar diye bişey yok.. zaten kul yapımı sonuçta gökten inmiyo arabalar her markanın hatası olur.. peugeot 10 milyarsa mercedes 40 milyar arada ki 30 lira fark kullanırken hissedilir tabi ama bu peugeot çok dandik demek değildir bence peugeotta 40 lira olsa eminim mercedes kadar sağlam yapar..

    yani bu demek oluyo ki ne kadar ekmek o kadar köfte..

  15. #53

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mercedesin sanırım beceremediği tek konu; yüksek devirli motora sahip bir araba üretmek
    hepsi devir düşmanı mersoların..

  16. #54
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SErhat. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aslında konuyu açmamdaki amaç güzellikten ziyade işlevsellik.Çünkü güzellik göreceli bir kavram.

    Ağırlık-performans konularına girmiyorum.Çünkü tenteli sistem açık ara önde o hususta.

    Ama tek tuşla açma-kapama dururken insan neden tente ile uğraşsın ki?Özellikle ani hava değişimlerinde?

    Misal arkadaşımda E46 320ci vardı hardtop'lu.Resmen eziyet o hardtop'u çıkarıp takması..Üstelik sadece güzel havaları beklemek zorundasın binmek için.Hâlbuki metal tavanda öyle değil.Basınca 2 dk sürmeden kapanma şansı var..
    bence cabrio lar hakkında daha fazla araştırma yapmalısın e92 tek tuşla acılıp kapanıyorda e class ta elinlemi kapatıyorsun ani hava deişimleri demişsin güneşli havada giderken bi anda -10 olup lapa lapa karmı yağıyor yağsa bile çek kenara 20 saniyede kapa tenteyi ayrıca yeni e class 40km/h a kadar acılıp kapanma imkanıda sunuyor arkadaşında e46 varmış yazın takmasın hardtop u amacına uygun kullansın yazında tenteyle takılsın cabrio nun tente olması farklı renk secenekleri sunması başlı başına bir kalitedir zaten
    E CLASS
    Mercedes-Benz E Sınıfı’nın sedan karoserlisinin aksine, daha sonra çıkan E Sınıfı Coupe, Mercedes ürün gamında CLK’nın yerini almıştı. Fotoğrafları kısa bir süre önce ortaya çıkan E Sınıfı Cabrio da CLK Cabrio’nun boşluğunu dolduracak. 2010 ilkbaharında yollara çıkacak E Sınıfı Cabrio’da kullanılan tente tavan 40 km/s hıza kadar açılıp kapanabiliyor. Tavan açma-kapatma işleminin süresiyse 20 saniye olarak açıklanıyor. Mercedes E Cabrio’daki en büyük yenilik kuşkusuz ki AirCap türbülans önleme sistemi. Bu sayede otomobilin iç mekanında oluşan rahatsız edici hava akımının önüne geçmek mümkün olmuş. Tıpkı 2004 yılında tanıtılan AirScarf sistemi gibi Mercedes-Benz’e özgü AirCap sisteminde, şu an satılmakta olan otomobillerdeki rüzgar deflektörüne ek olarak, ön camın üst kısmında 6.1 cm kadar yükselebilen bir ağ bulunuyor. Sunroof ağına benzeyen bu ağ bir düğme yardımıyla elektrikli olarak açılarak içeride türbülans oluşması engelleniyor.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •