User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
27 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Drift Works ün yeni oyuncağı

  1. #1
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Drift Works ün yeni oyuncağı

    İngilterede yaşayan Phil isimli arkadaşın aracı.Kendisi EDC (avrupa drift şampiyonası) ,D1GB (D1İngiltere) ve UK Drift şampiyonalarında yarışıyor.Bundan önceki otomobili turuncu S14a idi.Motor olarak Sr20DET kullanılmıştı.Bu araç yaklaşık 450 hp gücündeydi.Ve Phil in D1GB i kazanmasına yetmişti.
    Bu sezon ise araç değiştirme ihtiyacı duydular ve yine Silvia yı tercih ettiler.Ancak bu sefer S15 şaseye 2JZ koyarak işe koyuldular.Neden Rb26 yada RB25 koymadıklarınının sebebi ise Getrag 6 ileri şanzıman kullanacak olmaları.Ayrıca 2JZ in çok daha verimli ve modifiyeye açık olduğunu düşünmeleri.RB serisini modifiye etmek ucuz ve araca sığdırmak çok daha kolayken 2JZ i seçerek bu sezonda ne kadar iddialı olduklarını birkez daha gösterdiler.Bu sezonda başarılarının devamını dileriz
    Birazda yeni araçtan resimler görelim.
    Bu eski araçları , S14a:


    Bu da bu sezon için hazırladıkları S15 :




    Talep olursa bu aracın hazırlanış resimlerini ekleyebilirim.

  2. #2
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaputun altini koyda tam görelim noluyor orda
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  3. #3
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    ay ay s15 fenaymıs
    dewamını isterik
    1881 - 193

  4. #4
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    süper yapmışlar koyarsan sevinirim kendi adıma
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  5. #5
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    asık oldum makınenın durusuna...

  6. #6
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1 x Spec R S15
    1 x 2JZ GTE 3.0 Supra motoru ,kullanılan turbo GT35
    En az 590hp
    6 ileri Getrag gearbox.


















  7. #7
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

















  8. #8
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Neden Nissanın en iyi motoru olan RB serisini değilde Toyotanın 2JZ ini kullandığını şöyle açıklıyor.


    Quote:
    Originally Posted by BH1
    Why do you decided to go for the 2JZ and not for the RB25DET ? Is it because of the extra 400cc or is it cause the 2JZ is cheaper and/or more reliable and can withstand more abuse ?

    Are the internals of the gearbox all OEM and will it handle that much power ?

    Good question .. I did my research, and it was a toss up between the RB and the 2J.. The 2J is actually a much more expensive engine than the RB25, and a much bigger nightmare to fit to a right hand driver car. But the engine in standardish form with a big blower on it, is vastly superior to the RB25, the extra capicity and tunability is better than the RB26, and the Getrag 6 speed box, is capable of handling alot more power than the RWD Nissan box's.

    What it really came down to was taking the best eliments of my 2 favourite cars from the 2006 pro season over here and melded them.
    I won the championship in my S14a, so obviously that has to be my favourite, but a close second was Glen's 2JZ powered Soarer, simply for the noise, and the power it put down.
    Basically, I took the 2006 season quite seriously, and the point of this car is to bring a little more fun, and a little pinch of the rediculous to the 2007 season. Hopefully with a little careful setup and enough development time (something that we will likely be a little short on), I hope to have it at least equaling the competitiveness of the S14a, but at worst, we'll be putting on a good smoke show in it this year .

  9. #9
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gece gece böyle bi konu açtırdınız ya bana,rüyanıza girer uykunuz kaçar inşallah =)

  10. #10
    sforever
    Misafir
    Acaip güzel duruyor..

  11. #11
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ee ne demıs sımdı bu okadar ıngılızce olsa ogretmen olurdum

  12. #12
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Özet olarak demişki,
    Ben araştırmamı yaptım.Aslına bakarsanız 2JZ ,RB25 den çok daha pahalı.Ve sağdan direksiyonlu bir otomobile oturtmak tam bir kabus.Ama RB25 e göre çok daha modifiyeye açık.Ve Getrag şanzıman Nissanın şanzımanından çok daha sağlam.
    2006 Drift serilerinin en iyi otomobil ve motorlarını birleştirmek fikrindeydim ve şu an bunu yapıyorum.2006 sezonu ben kazandım ama 2. olan Glenin Soarer ındaki motor 2JZ di.2007 yi çok ciddiye alıyorum bu yüzden en iyi setup ı yapmak istiyorum.Daha fazla güç daha çok eğlence demek.En kötü ihtimalle showda bol miktarda duman bırakırız.

    Pek özet gibi olmadı yaw.

  13. #13
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kanka lastıkler balon gıbı yere basmıyor? nedır nedenı

  14. #14
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arka lastiklerin basıncı önlerin 2 katı civarında olur drift otomobillerinde.Mantığı lastik ne kadar şişerse o kadar elips şeklini alıp yere teması o kadar azalır.Arkadan daha kolay kopmasını sağlamak için gerekli bir ayardır.200 hp civarında araçlar için 90psi , 200 üstü araçlar için 60psi civarında hava basılır arka lastiklere.

  15. #15
    Bestsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Turkiye/ankara
    Mesaj
    1.282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turuncu cok şık yaaa

  16. #16
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hımmm güsel bişiye benzior bi S14a rica edebilirmiyim eheheheheheee
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  17. #17
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arka lastiklerin basıncı önlerin 2 katı civarında olur drift otomobillerinde.Mantığı lastik ne kadar şişerse o kadar elips şeklini alıp yere teması o kadar azalır.Arkadan daha kolay kopmasını sağlamak için gerekli bir ayardır.200 hp civarında araçlar için 90psi , 200 üstü araçlar için 60psi civarında hava basılır arka lastiklere.
    60psi basilabilicek lastik var mi turkiyede
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  18. #18
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    24000$ a full drift spec olarak satıldı minik

  19. #19
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Onur 60 psi basmak için kaliteli bir lastiğe ihtiyacın yok , çatlak patlak olmasın yeter.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •