User Tag List

11 sonuçtan 1 ile 11 arası

Konu: SporSüspansiyon VS CoilOver ?

  1. #1
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    SporSüspansiyon VS CoilOver ?

    her nekadar spor süspansiyonlarımın siparişini vermiş olsamda aklımda soru işareti kaldı.
    coiloverla süspansiyonları farkı sadece coilin indirilip kaldırılması yani istediğin basıklıkta ayarlayabilmemizmidir??
    yoksa yol tutuş konfor vs vs herşey fark ediyormu??
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  2. #2
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Coilover çok farklı ve daha komplike bir sistem, + olarak sadece kamber ayarını görmeyin. Bound-Rebound, sertlik (bazı markalar içeriden elektronik ünite ile kontrol ve ayrıca hafıza imkanı sağlıyor cadde-gazlama-pist gibi özel ayarlarınızı ayrı ayrı kaydedebiliyorsunuz), camber-caster (bazı üst düzeylerde toe da var yanılmıyorsam) vs vs diyerek liste uzayıp gidiyor..

  3. #3
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı uAlper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    her nekadar spor süspansiyonlarımın siparişini vermiş olsamda aklımda soru işareti kaldı.
    coiloverla süspansiyonları farkı sadece coilin indirilip kaldırılması yani istediğin basıklıkta ayarlayabilmemizmidir??
    yoksa yol tutuş konfor vs vs herşey fark ediyormu??
    Artık çok geç olmuş canım Koni Sport ve Koni Coilover kullanan biri olarak kesinlikle Coil derdim

  4. #4
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Coilover çok farklı ve daha komplike bir sistem, + olarak sadece kamber ayarını görmeyin. Bound-Rebound, sertlik (bazı markalar içeriden elektronik ünite ile kontrol ve ayrıca hafıza imkanı sağlıyor cadde-gazlama-pist gibi özel ayarlarınızı ayrı ayrı kaydedebiliyorsunuz), camber-caster (bazı üst düzeylerde toe da var yanılmıyorsam) vs vs diyerek liste uzayıp gidiyor..
    cevap için teşekkürler
    soru çok fazla genel oldu galiba biraz sınırlandıriyim
    1300lira gibi bir bütçeyle aracımı yere yakınlaştırma işine girdim aradım taradım bilstein b8(shortened) modelinde karar aldım normalden 4cm daha kısa piston koluna sahip olduğundan ve bilstein olduğundan (5cm eibach yaylarla birlikte kullanıcam) diğer yandan raceland ta-teknicks veya buların en pahalısı fk coilover aklımda kaldı akıllıca bi işmi yaptık yoksa pişmanmı olcaz bunun merakı içindeyim.
    oyüzden karşılaştırmalı bi soru olsun istedim yoksa gönül isterki kw v3 kullanalım ama yok işte

    araç ilk aracım daha öncesi yok ikisnide tecrübe etmiş arkadaşlardan yardım bekliyorum
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  5. #5
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Artık çok geç olmuş canım Koni Sport ve Koni Coilover kullanan biri olarak kesinlikle Coil derdim
    kanka bende koni coilover derdim ama okadar bütcem yok parada durmuyo bitürlü biliyosun az çok sende
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  6. #6
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı uAlper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cevap için teşekkürler
    soru çok fazla genel oldu galiba biraz sınırlandıriyim
    1300lira gibi bir bütçeyle aracımı yere yakınlaştırma işine girdim aradım taradım bilstein b8(shortened) modelinde karar aldım normalden 4cm daha kısa piston koluna sahip olduğundan ve bilstein olduğundan (5cm eibach yaylarla birlikte kullanıcam) diğer yandan raceland ta-teknicks veya buların en pahalısı fk coilover aklımda kaldı akıllıca bi işmi yaptık yoksa pişmanmı olcaz bunun merakı içindeyim.
    oyüzden karşılaştırmalı bi soru olsun istedim yoksa gönül isterki kw v3 kullanalım ama yok işte

    araç ilk aracım daha öncesi yok ikisnide tecrübe etmiş arkadaşlardan yardım bekliyorum
    Rica ederim
    Araştırdığım, çevrede gördüğüm ve okuduğum yorumlara göre doğru tercih yapmışsınız. Ciddi bir marka (Bilstein, Koni, KW gibi) coilover olmadığı sürece B8 + Eibach ikilisi güzel iş çıkaracaktır. Bence de mantıklı ve doğru bir seçim olmuş kısacası.

    İlerleyen zamanlarda maddi durumunuza bağlı olarak coilover'a geçersiniz zaten ama raceland vs olmamak kaydıyla tabi

  7. #7
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı uAlper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kanka bende koni coilover derdim ama okadar bütcem yok parada durmuyo bitürlü biliyosun az çok sende
    Ayarlardık la

  8. #8
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ayarlardık la
    sendekileri sök ver bak yeni cıncık süspansiyon geliyo takarız senin makinaya
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  9. #9
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bahsettiğin bütçelere satılan çin-tayvan üretimi coilover kitlerdeki amortisörler, senin aldığın amortisörlerin kalitesinin yanınından bile geçemez. Aynı şekilde ne olduğu belli olmayan helezon yayları da sendeki eibach'lar ile kıyaslanmaz bile. Eğer derdin yükselt-alçalt değil de yol tutuşsa bence en mantıklısını yapmışsın. Ha paran vardır, kaliteli, sertlik, kamber-kaster ayarlı, alüminyum kafalı, custom sertlikte özel yaylı bir kit alırsın, orası ayrı. Ama bütçe belli...
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  10. #10
    aspava983 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    456
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    para olduktan sonra süspansiyon istediğin şekile sokulabilir diye düşünüyorum
    ama benim araştırdığım en uygun maliyetle aracı zıplatmadan 4-5 cm nasıl düşürebiliriz acaba?

  11. #11
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bahsettiğin bütçelere satılan çin-tayvan üretimi coilover kitlerdeki amortisörler, senin aldığın amortisörlerin kalitesinin yanınından bile geçemez. Aynı şekilde ne olduğu belli olmayan helezon yayları da sendeki eibach'lar ile kıyaslanmaz bile. Eğer derdin yükselt-alçalt değil de yol tutuşsa bence en mantıklısını yapmışsın. Ha paran vardır, kaliteli, sertlik, kamber-kaster ayarlı, alüminyum kafalı, custom sertlikte özel yaylı bir kit alırsın, orası ayrı. Ama bütçe belli...
    aracı hem yere sağlıklı basmak , hem yol tutuşunu iyileştirmek( şuanda 5lik yayları orjinal süspansiyonlarla kullanıyorum berbat bi durum ) hemde kaliteli malzeme kullanmak ve bunları yaparkende fazla para harcamamak
    inşallah istediğim basıklığı (lastiklerin camurluk hizasında olması) yakalayabilirim gelip takılınca bilsteinler görücez
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •